40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Taavi voi kuinkia kovan taudin jouduit sairastamaan :( ja sitten vielä se nega :'( :hug: .

Mur-Mur no toi tsh olikin sitten ihan normi rajoissa, mutta hyvä on se tarkistaa. Sama kuin nuo verenpaineet ja sokerit. Hiusten leikkaus on aina vähän jännittävä juttu.

Ottis no olipas aamu teillä. Kiva retki sinulla päivällä lasten kanssa.

Rominas toivotavasti se juilimnen on harmitonta ja loppuu pian!

ON tänään töissä en joutunut yhtään nostelmana. Vuotoa tulee edelleen ja töissä mielestäni vähän enemmän kuin kotona, mutta ei paljoa. Soitin neuvolaa, mutta olivat sitä mieltä, että ei vaikuta nostelu tässä vaiheessa mitään. Tänään on ollut aamupäivällä ja illalla pahoinvointia. Aamupäivällä nieleskelin tosissani muutamaan otteeseen.

 
Iltaa!!! Edelleen negaa täällä tikuteltu :( :'( olo on erityisen tyhjä. Ja niinku mur mur jossain kohtaa mainitsikin että Taistosta ja toisesta ei varmastikaan päästy täysin yli, eikä varmaan kokonaan koskaan.
Kyllä se aika tosiaan nopeaan kulkee, ylihuomenna pikkusiskoni on ollut vuoden leskenä. Puhuttiin asiasta hänen kanssaan viimeksi pari viikkoa sitten, kun juotiin hänen 35v kakkukahvit.
 
Uudi kiitos =)

Mur-Mur vähän on tännä ollut kipuja, mutta tosi lieviä, joten ajatelin niiden olevan asiaan kuuluvia, kyllä kai ne on ihan reiluja kipuja ne jotka km liittyy? Vaikka voi kai se vuoto alkaa ilman kipujakin.

MamaStella :hug:
 
Ottis
Oivikki Ihanaa, ett sulla alkaa olla jo oikein r-oireitakin :heart:.

Rominas Toivottavasti kaikki edelleen hyvin eikä kipu ole juilinnasta pahemmaksi muuttunut.

MamaStella Suru km:n jälkeen kulkee kuin aallot, välillä loivempina, välillä voimakkaampina. Jonain päivänä pääset sinne aavalle ulapalle, jolla ei aallot niin tunnukaan kuin toisinaan. Voimia!!

Mur-mur Kiva ku sulla uusi tukka. Se aina piristää. Mun mieski viimeksi oikein kehui ku kampaajalta tulin, ett on hyvän näköinen. Yleensä aina moittii ekana ja kyllä se kehu nyt mieltä lämmitti.

ON Täällä piti taas iltaa miehen pillin mukaan viettää ja niin kiukkunen olin välillä, ett ihan olin haljeta. Sitten ku kotipaikaltaan tänne kotiin oltiin kurvaamassa annoin tulla kaikki edellisten päivien huutonsa. Hän huusi vastaan ja lujempaa, joten ei päästy puusta pitkään. Pattitilanne päällä edelleen.

Kauniita unosia ihan jok'ikiselle!! t. Ottis pottis
 
MS suru pienten menetyksestä on ihan ymmärrettävää ja niin kuin Ottis kirjoitteli, se tulee valistä sillä tapaa aaltomaisena:'( ja se muuttaa vain muotoaan ajan saatossa - ei satuta sitten enään niin paljoa:ashamed:

Kovasti siulle jaksuja laitan:heart::hug::heart:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp8/23-28........yk12................1.
mur-mur (44)..............kp10/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp11/25-28............yk30.............3.
MamaStella(40)..........kp14/27-28............yk2.............6./2.yht.
Inia (43)......................kp15/26-30.........yk22..............1.
Iida-Karoliina (45)......kp16/23-29.........yk13..............5./1. yht.
haave3 (41)................kp19/28-36........y.2v.................3.
liiza (44)......................kp20/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp23/31.............yk2..................6.
onlydream (37)...........kp26/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp29/20-50........y?...................4.
taavi166 (38)..............kp41/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp42/28-33.........yk10..............1.
Sariella09 (43)............kp61/40..............yk?................5./1.yht.




RKTT

taavi166 (38)....................dpo22
ikiemo (45)........................dpo17
liiza (44)............................dpo8
rinafina (44)......................dpo8
Iida-Karoliina (45)............dpo8
mur-mur (44)....................dpo-1


[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.




 
Huomnta!

mur-mur: Joo, sellasta menkkamaista voimakasta juiintaa se oli. Tänä aamuna ei, ainakaan vielä, ole ilmaantunut juilinta!

Taavi: Voi itkujen itku!! On se täti kiero pirulainen!! :hug: :hug:

Ottis: Jaksuja ja tsemppiä!!!!!! :hug: :hug:

Oivikki: Miten jakselet??

 
On: Tuossa mietiskelin, että oliskohan se juilinta voinut olla ovis kipuja??? Ehkä kaukaa haettua, kun raskaana kuitenkin ollaan... mutta eilen olis ollu muniksen irtoamispvä... arvioituna tietenkin...

Onkohan joku aivan liian innokas laskeskelija?? :LOL:
 
Ottis, mistä nuo trombosyytit kertoo? Mulla ne on olleet "aina" ylärajoilla tai vähän yli. Lekuri vaan sanoo, että joillakin on... Oon vaan miettinyt että jospa jotain on kuitenkin vialla... Toivotaan että miehen kanssa selviäisi asiat, vaikka sitten kunnon räjähdyksen kautta!

taavi, :hug: negasta!

oivikki, toivottavasti se vuoto pian loppuu! Milloin sulla olikaan seuraava ultra?
 
Ottis
Kiitos Teille kaikille tsemppauksesta kotoisan pattitilanteen vuoksi!!

Rominas Taidat olla pankkiirisukua ku luvut noin hyvin hallinnassa :). Pääasia, ett juilinnalle löytyi positiivinen selitys.

Inia Trombosyytit on verihiutaleita eli jos ne ovat liian korkealla on mm. riski veritulppaan ym. tukoksiin. Jos taas liian alhaalla, se yleensä meinaa, ettei luuydin tuota niitä tarpeeksi ja se onkin jo vähän kinkkisempi juttu. Mullahan luuydin kerran sanonut työsopparin irti ja siksi olen vähän vainoharhainen noiden 'trombien' kanssa.

mur-mur Jokos on RKTT-lista lähellä? Mitä o-tikku näyttää?

ON Myöhään eilen illalla pisulla käydessä paperiin tuli jo aimosatsi ovislimaa ja nytkin on silleen 'kostea' olo :). Pitäis pikkuhiljaa osata päättää hyödyntääkö tätä kiertoa vai ei. Pahalta näyttää ainakin kotona tilanne siihen :LOL:. Illalla menin kuitenkin lopulta miehen viereen nukkumaan. Meillon 120cm kapea sänky ja onnistuttiin nukkumaan yö toisiimme hipaisemattakaan.
 
Ottis: Eripura sijaa antaa?? :eek:

Kyllä olisin sen hyödyntämisen kannalla, kuitenkin! ;) Lauantainako se paras pvä olisi? Jospa siihen mennessä ehtisitte lämmitellä välejä???

Heh heh, pankkiirisuku aikas kaukana...Ihan maalarisukua vaan... :LOL: Tosin mies kovasti sellaseksi yrittää... Oliskohan tarttunu?? :LOL: :LOL:
 
Ottis, olen tuon Inian kanssa samoilla linjoilla. Tuo teidän pattitilanne on ihan kauhea, kunnon räjähdys on parempi kuin ainainen pieni kitinä.

Minä ja minun oma napani vartoilemme tätiä. Tänään tai huomenna rajähtää. Aamulla testin tein, kuitenkin. Tietty siinä toivossa, että ovis olis ollu toooooosi myöhänen, mutta valkoista pukkaa. Ei tätiä, ei plussaa, ei mitään.
 
Ottis
Taavi ja Inia Räjähdys oli lähellä eilen ja tänään varmaan lähempänä jos pyydän miestä luovuttamaan pahoja simppasia alta pois, mutt yrittänyttä ei laiteta :).

Rominas Kyllä h-hetki on lauantaina lähellä.
 
Mä olen nyt aika puhki/rikki, kun ei tänään päästy alkionsiirtoon. Yksikään neljästä sulatetusta ei selvinnyt. Itkettää vähän väliä, onneksi on vapaata. Vielä ehkä on mahdollista yrittää uudelleen huomenna (jos niistäkään mikään selviää ), mutta nyt vain tuntuu siltä ettei tää meiltä koskaan onnistu. Lapsen"teko" siis...

Adoptiosta vielä, paitsi tuo ikäeroraja, mä oon käsittänyt että vähintää 2 vuotta pitäisi olla ollut naimisissa. Eli jos tästä heti naimisiin paukahdettais (ei oo tän kesän ohjelmassa), niin kun tuo kaksi vuotta ois täynnä niin ois ikääkin vastaavasti sen verran enemmän. Mutta kaipa sitä silti vois kysyy edes jostain, että onko mitään toivoa...
 
Rominas juuripa mie olin eilen samaisesta asiasta(ovis ajankohta?)kirjoitamassa ja sitten että---ääähhh, ei kait se siitä.. :D hih, jännä juttu ;)
..ei varmaankaan mitään "pahaa" ollunna, kuuluvat alkuraskauteen nuo tuntemukset. =)
 

Yhteistyössä