40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moi vaan pikaisesti. En ole ehtinyt käymäänkään täällä muutamaan päivään. Aika on mennyt kun on keskittynyt tulevaan (mahdolliseen) IVF:ään. Tänään minulla oli sitten punktio ja mieskin kävi jättämässä uimariehdokkaat (toivottavasti innokkaat ja hyväkuntoiset) labraan. Minulta kerättiin noin 12 munarakkulaa, joista saatiin 10 solua talteen. Ihan hyvä saldo, jos edes osa olisi hyväkuntoisia ja hedelmöittyisivät. Punktio oli kivuttomampi (hyvän lääkityksen ansiosta) kuin olin pelännyt, mutta viime yönä en oikein saanut jännitykseltä nukuttua. Huomenna kuulen, että miten muna- ja siittiösolujen on käynyt. Että ovatko hedelmöittyneet ja saadaanko siirto- (ja pakastuskelpoisia) alkioita. Jos käy hyvin, niin torstaina on tiedossa sitten elämäni ensimmäinen alkionsiirto. Pitäkäähän peukkuja, jookos? :)
Tulen kertoilemaan huomenna taas, että onnistuiko hedelmöitys ja mikä on tilanne...

Inia Tosi harmi kuulla, etteivät alkionne selvinneet sulatuksesta. PIDÄN HURJASTI PEUKKUJA, että huomisesta sulatuksesta selviäisi joku sitkeä alkio!!!!! Kuinka monta alkiota teillä on vielä pakkasessa?
 
Ottis
Inia Voi kurjuuksien kurjuus, ettei yksikään alkio selvinnyt sulatuksesta :'(. Raastavaa tuollainen :hug:. Huomiselle toivotan hurjaa onnenkantamoista, että siellä edes yksi sitkeä sissi olisi :heart:.

Sulla mur-mur ovis nyt sitten siirtyy ihan mukavasti vähän pidemmälle, ku nyt jo kp kymmenen ja jos sitä huomiselle povailet. Eikös sulla ovis ollut viimeksi kp10 vai oliko se kp11?

Kiitos pattitilanteen laukeamistoivotuksista! Hetki sitten sentään jo ihan asiallisesti keskusteltiin puhelimessa auton katsastuksesta, kun en tänään pääsekään lähtemään aiemmin töistä, vaan paukahti yllättäen ylimääräinen palaveri klo 14.15 alkaen. Mies lupas auton katsastuttaa tänään, kun pääsee vapaammin omista töistään livahtelemaan ja on sama milloin hän niitä laskuja tekee. Mulla vähän vaikeampi kunnan leivistä päästä omille asioille.
 
Ottis
BB Hyvä munissaldo ollut sulla siellä :heart:. Toivotaan nyt, ett mahdollisimman moni jakautuisi ja myös pakkaseen jäisi plakkariin muutama hyvä yksilö. Täällä takuulla eletään hengessä mukana.

ON Ovistestin tein ja hyvin haaleata viivaa näytti. Nuo testit mulle tosin uusia ja outoja eli en todellakaan osaa ennustaa mihin tahtiin niissä ovisviiva vahvistuu, mutt sen jo Rominaksen kuvasta näin, ett testiviivasta voi tulla hyvinkin vahva :). Ovista odottelen aikaisintaan lauantaina tulevaksi, mutt ei haittaa yhtään vaikka siitä päivän pari viivästyisi. Ja kolmanneksi; enhän minä vielä tiedä onko minkäänlaisia schaansseja sitä hyödyntääkään. Sen nimittäin tiedän, ett jos mies aina vain äkäilee, etten todellakaan ala sitten simppajahtiin, vaan tilannetta pitäis pystyä nyt jo hoitelemaan aikuismaisen järkevästi.

Psst. Ovislimat on kuitenkin jo muhkeat, kiitos greippimehun :).
 
Mie olen vähän nyt että :eek: ..O-testissä EI tasavahva viivanen ja aikaa testauksesta meni jo 15min kun kattelin ekan kerran..pisu oli rakossa vain 2h ja nesteitä join ison kaffekupin ja lasin vettä..

Eli..sattaa johtua laihasta pisustahin..TAI oivis+ on vasta huomenna?..se olis mukavampi, vuorokausi sitten lisää muniksen kasvaa :)
 

..miulla enää 1 testi jäljellä..dippailisinko sen sitten vielä tänään?..vaiko huomenna?..JEEEEELP!!!! |O

((muoks))..taidan kuitenkin dippailla sen viimosen testin tänään 16.30(pisu rakossa 3h)
..ja jos ei tasavahva viivanen(melkein)10min sisään, ovi+ sitten huomenissa =)
 
Ottis
mur-mur Toivoin, ett olisit malttanut huomiselle sen vimosen testin säästää ;), ettei jää arvuuttelun varaan milloin ovis onkaan, vaikka sinähän Oilin vierailut hyvin yleensä tunnet. Minäkin olisin vissinä verkkoapteekista halpoja r-testejä tilaillut, jos en sitä ennen ollut ennättänyt jo kotitestiltä niitä tilailla. Tänään lähetyksen sainkin ja mulla nyt plakkarissa 10 erittäin herkkkää (10mIU/ml) r-testiä ja 10 vähän vähemmän herkkää (20 mIU/ML) r-testipuikkoa + 2 digitaalista viikkonäytöllistä testiä. Jotenkin tuntuu, ettei mun enää koskaan tarvi noita testejä tilailla. Tai toivotaan ainakin, että ei :).

Ja nyt sitten tietty on hirveä hinku päästä RKTT-listalle ja joskus testailemaankin, mutt mutt.. testausvimma varmaan vähän väärä peruste näille puuhille. Voi, että ku oliski noi lemmenasiat vähän paremmalla tolalla, ett vois kuvitella ihan rakkaudesta rakastelevansa, vaan kun mies kotona pyrähti autoa hakemassa ei sanaakaan sanonut. Sisälle vaan juoksi avainta hakemaan ja katto mua kiukkusesti, kun en ollut herralle avainta autoon paikalle jättänyt. Jotenkin mua on alkanu nimenomaan tuo sisällä juoksentelu ottaa niin kupoliin, ettei sitä pieni ihminen voi heti ymmärtää.
 
Ottis
rinafina Niin just! Niinku se papin aamen tekis liitosta jotenkin pätevämmän ja kestävemmän :ashamed:. Yhtälaillahan sitä nykyään erotaan niin avo- kuin avioliitostakin. Toisessa vain enemmän paperitöitä ja toisessa ehkä sit enemmän vekslaamista omaisuuden kanssa, kun ei ole peipöreitä siitä, ett kaikki laitettas tasan eron tullessa. Meillä on onneksi omaisuus silleen selvästi kahtaalla, ettei tarvi paljoa pesää jakaa. Paitsi, ett mun mies meinasi viime kesänä, ku olin häntä ulos nakkaamassa, särkeä portaat lähtiessään :LOL:. Oli ne maksanut.
 

..kumma juttu, pisu rakossa saman aikaa kuin aamup. ja 15 min testaamisesta vaaleampi viivanen :/ enkä ollut mitään nesteitä juonut edes..aamupäivän testiviiva saman vahvunen nyt kontrolliviivasen kanssa..MUTTA..

..kun oireet sitä luokkaa, ettei epäilystä taas oviksesta - limojahin mukavasti, tutut jomotukset, levottomuus ja lämmöt alkaneet nousta..

Päivittäjä!! miulla tänään dpo -1

Ottis jep, km:n jälkeen ovis+ tullut aina kp10
..olisihan se ovis+ voinut tulla parisen päiväähin myöhemmin, vaan kun se tämä km ja ikähin vaikuttaa - minkäs teet :| ..näin nyt mennään ja toivotaan plussaa siihen toiseenhin testiin sitten:heart:

..juu ja se miun oletettu tädin vierailu on 16.6..joten, viikko ennen Jussia kovat piinailut :) ..
 
Ottis
Mur-mur Onnellista RKTT-aikaa ja nyt sitten vaan miehen viimeiseen kaatoon tältä erää vai huomiseenko meinasit pupusteluja säästää?

Minä laskeskelin, että jos ovis tuleekin nyt sitten perjantaina niin tänään pitäis kovinkin saada vanhoja simppoja alta pois. Ja vähän uskon nyt siihenkin, ett miehen simppaset parhaiten taistoon pystyvätkin, jos niitä irrotellaan ovispäivänä, joten sinne nyt tähtään. Siis tietty ovispäivänä vain siinä tapauksessa, ett ovis tulee vasta illalla, sillä edelleenkin uskon, ett simppasten pitää olla perillä vähintään sen 7h ennen Oilia. Tarkkaa on tämä touhu, juu :ashamed:.

Kävin nurtsista sen lopun leikkaamassa mitä mieheltä eilen jäi. Mietin, ett jos mä häntä nyt pupuilemaan pyydän, ett jääks kiusanneiden asioiden käsittely siihen jos mies miehiseen tapaan ymmärtää rakastelun vähän niinkuin sovintona? Ja sit sekin, ett ku ei mua saa oviksenkaan aikaan oikein lämpenemään jos mun mieltä hiertää jokin.

Huomisen varaan ei oikein paljon voi laskea ku mulla menee hela dagen luokkaretkellä. Ovistestiäkään en pääse tekemään ku on noista liuskoja vain. Jos puikko olis, niin siihen vois onnistua pissimään ja varkain laukun saumasta kurkkimaan kuin käy ;).

Mutt mutt.. mulla mieli jo parempi ja vois sanoa, ett ehkä vähän mieheen leppynytkin olen, sillä kyllähän mä näen, ett se jörrikkä kuitenkin mun kanssa haluaa elää, vaikkei se hääviä ole, ku ei lähde kulumallakaan.

Niin muuten mur-mur nä kans kattelin, ett ne piina-ajat osuu soppelisti jussia edeltävälle viikonlopulle. Hyvää siinä on se, ett jos (ja kun) ei tärppää, niin sitten voi juhannussiivouksiin purkaa kaiken pettymyksen. Nyt olis siis pullat hyvin uunissa, jos vain niitä simppasia sais. Ja niin 'kiimassa' jo olen, ett simppajahtia ku ajattelenkaan, niin holisee vaan paikat. Ei k-vaan o-limoja siis :).
 
Mies tuli kaupoilta ja alkoi Kinkkukiusausta väkertämään, kuorii pottuloita ja viheltelee..kohta taidan vähän sitä jostain----tsippadippaduu:whistle:kutitella..:p..poikanenhin niin kivasti pihalla leikkii..jos "pika" sellaiset..illasta voi jo väsy miehen simmua taas painaa..

..mies taitaa olla miun kanssa nyt helisemässä..luikertelen kuin mato koukussa kun niin on..hmmm..oloinen..hän läksi poikasen kera ulos ja mie jäin tänne odottelemaan iltaa..ja simoja!!! :D
..naureskelin tässä itteksein, että taitaapi olla mur-murilla lääkitys kohdillaan kun niin tekeepi miel.. :LOL: ..voi mahoton minnuu :whistle::x
 
Ottis
mur-mur Ja minä ku olin just aikeissa kirjoittaa, ett toivottavasti kävitte tuumasta toimeen. Sulle onnenpotkua nyt totisesti toivon. Itse tässä limoissa kihisten mietin, ett mitenkähän tän tytön käykään. Mies edelleen töissä. Sillä ei siinä auton katsastuksessa mennyt varmaankaan kahta tuntia kaikenkaikkiaan, joten pitäis olla jo kotona. En tiedä.. Vois olla helpointa jo mielessä tältä kierrolta luovuttaa, niin ei tulisi omia paineita niin kovin nostatettua. Tylsää ku joutuu olla aina vain yksin ja itsensä paras kaveri :'(.
 
..arvaappas Ottis..meillä on varmaan "esileikkinä" kukkien laitto uusiin multiin..:LOL: - mies nimittäin sitä juuri tekeepi kun pari kukkasta eilen ostin lisää ja en niitä jaksanut heti istuttaa ruukkuihin..käyhän se näinhin ;)
 
Rominas onneksi juilinta ei jatkunut tänään :) , jospa siellä oli se keltarauhanen joka itestään ilmoitteli.

Inia siis kamalaa :'( :hug: . Kovasti toivon, että huomenna sitten saat alkion kohtuun mukaan. Tuota avioliitton kestovaatimusta en ollut ajatellutkaan. Katso interpedian sivulta Etiopia ja Helsingin sivuilta Viro. Kannatta varmaan kuitenkin soitta paveluntarjoajille ja kertoa omasta tilanteestaan niille, toivottavasti Suomeen saataisiin lisää kontakteja, kun kuitenkin maalimassa on lapsia, jotka tarvisivat koteja ja täällä perheitä, jotka kovasti toivovat lapsia. Minulla on ultra ma.

BB heinoja punktio uutisia sinulla, hyvä on munasolujen määrä. Nyt kovasti peukutan, että hedelmöitys ja jakautuminen tapahtuu hyvin ja saatte pakkasee monta alkiota, kohtuun siirrettävän lisäksi.

Mur-Mur hedelmällistä RKTT aikaa. Älä huoli, vaikka munis kasvaa valmiiksi jo 10 päivässä, tärkeämpää on kuitenkin se riittävä aika ennen tätiä.

Ottis Viimekierrossahan sinä vain kerran taisit täsmäillä miehesi kanssa ja sehän tuotti tulosta. Ihana arsenaali sinulla on r-testjä valmiina.

Taavi no voi harmien harmi, että edelleen tuli nega testiin :headwall:

ON pieni vuoto jatkuu , nyt on ollut vaaleammanruskeaa, hyvä vai huono???? En tiedä. Tänään välillä myös vähän paineen tunnetta tuolla alhaalla, se kyllä pelotti. Päivä kerrallaan eteenpäin, olen tosi iloinen, että vieläkin olen raskaana vaikka tämä on 10 vuotopäivä. Aamulla työmatkalla yökkäisin lahjakkasti, mutta onneksi jäi yökkäykseksi.
 
Ottis
mur-mur Kiitos :flower:! Juu, niin on varsin ikävää. Mies just soitti, ett on lopettanut työt ja menee käymään mökillä saunassa. Ei kai tullut pieneen mieleenkään, ett vois kysyä minua mukaan?? Aikoi makkaraa paistella. Perään vielä soitin ja varmistin ku ajattelin, ett voisin tuon autonsa ajaa sinne ja hän vois jäädä mökille yöksi ku sieltä lyhempi matka töihin. Ja tietty silleen saisin oman autoni kotiin, vaikken sitä tarvikaan ku töihinkin menen pyörällä.
 
Ottis
Oivikki Olisikohan se vaaleammanruskea merkki siitä, ett vuoto missä se sitten on ollutkaan, olisi tyrehtymässä? Näin toivon. Maanantaihan tuntuu varmasti olevan vielä valtavan pitkä matka :hug:.

Taisin testit suotta hommata :'(, mutt menee sitä rahaa turhempaankin.
 

Yhteistyössä