Täällä olen taas, netti, - kirjat, ja telvisio, syömistä unohtamatta ovat tämän hetkiset parhaat ystäväni näin päiväsaikaan, kun olen yksin kotona =)
Hain muutama viikko sitten syntymättömän lapsen vakuutusta ja sain äsken päätöksen, joka oli kuten oletinkin kielteinen, perusteluina oli, minun terveydentilani mm runsas verinen vuoto, supistukset, funneling, kohdunkaulan huono tilanne, veritulpat, niiden estolääkitys ja tämä täyslepo, iästä ei ollut mainintaa
Olen ollut sairauslomalla koko raskauden ajan, lepoon minut määrättiin jo rv 12 ja täyslevossa olen ollut +2viikkoa, vauvan kasvusta kyselin myös paljon ja sanoivat, ettei siinä ole mitään hälyttävää, kun kasvaa koko ajan ns samalla käyrällä, en tiedä vaikuttaako lääkkeet vai mikä tuohon kokoon, tietty tuokin asia painaa mieltä, mutta minun on vain luotettava lääkäreiden sanaan, muuten pääni ei kestä.
Muutoinkin tuntuu, että kyseenalaistan kaiken heidän sanomisensa jatkuvasti, kun heitä tapaan, onneksi lääkärit ovat olleet ystävällisiä ja erittäin kärsivällisiä kanssani
Eä: kyselit noista hankinnoista, minun on pitänyt unohtaa kaikki taikauskomukseni ja uskaltautua hankkimaan tarvikkeita, olen alusta asti psyykannut itseäni, etten koko ajan pelkäisi pahinta, koska se ei ole vain minun käsissäni ja tottahan on , että milloin vain voi käydä huonosti, niin pahalta, kuin se tuntuukin.
Vauvan vaatteet odottavat pesijää ja vaunut, turvaistuin on myös hankittuna, viimeisin hankinta olikin pinnasänky patjoineen viime viikolla.
Tosin raskaudestani en ole vielä kertonut ihmisille, ketä en useasti tapaa, ilmoittelen varmaankin vasta lapsen synnyttyä, lapsillenikin kerroin marras, -joulukuussa, työnantajalle välittömästi.
Äiti murmelille myös täältä tsemppiä