40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Tänään oli arvo 4960 eli ilmankos testi näytti raskaana 3+
Huomenna selviää saako terkkari järkättyä ultran ensi viikolle, tosin eihän siellä vielä välttämättä mitään selviä kun viikot vielä niin pienet. Mutta sillon olis tasan 6

Nyt siis 4+5
 
Nyt mä sain sen kamalan väsymyksen itelleni. Ihan tajutonta. Primperanin sivuvaikutuks tuo väsymys myös ja heikkous ja uneliaisuus. Voi, kun uskaltaisin olla ottamatta tabletin iltapäivällä. Öisin taas unettomuutta ton lääkkeen vuoks, joten kivaa on. Töihin pitäis raahautua to ja pe.

Kyllä ne liikkeet voi tuntea jo aikaisin, mulla 4. vauva räpelsi jo vkolla 15+ ja sit 5. meni lähemmäs rv18. Vaihtelevaa.

Vappua meillä ei juhlisteta. Mä oikeestaan en käsitä sen juhlimista. Se on tekosyy ryypätä niille, jotka haluaa kännätä viikolla. Mulla on aikaiseen työuraani liittyen ollu juhlapyhät yleensä töitä, joten en osaa ajatella asiaa juhlana. Sori vain kaikille, jotka hihkuu serpenttiinit kaulassa. Jokainen perhe taplaa tyylillään.

Mulla ei koskaan oo hCG arvoja seurattu. En ymmärrä niistä mitään.
Tänään on jotenkin paska päivä. Toivottavasti te muut riehutte munkin eestä.
Poistun pupisemasta
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää vappua munkin puolestani! Mä sitä nuorena juhlin ja ryyppäsin, mutta nyt ei juhlisteta sitä mitenkään - poika sentään sai pallon. Täällä puretaan muuttolaatikoita ja podetaan flunssaa. Jei.

odottaja mä tunsin muistaakseni liikkeet jossain rv 18 mutta en ollut ihan varma siinä vaiheessa oliko ne liikkeitä vai ei. Kyseessä esikoinen. Nyt täytyy sit katsoa missä vaiheessa sen lepatuksen tuntee.
 
Eilen piti käydä päivystyksessä, kun tuli veristä vuotoa ja kipuili. Ultrattiin, vielä ei näkynyt kun pieni piste joka ehkä oli ruskuaispussi. Lääkäri sanoi että voisi olla että jo huomenna näkyisi paremmin. Sain ultran ensi keskiviikolle jolloin on 6+0 ja lääkärin mukaan sillon pitää jo näkyä enemmän, koska HCG:kin on hyvin koholla (eilen oli vähän reilu 8000). Verenvuotoa ei enää ole ollut. Vasemalta munasarjasta löyty myös "jotain". Lääkäri epäili keltarauhasta, mutta sekin tarkistetaan ensi viikolla. Tietenkään kohdunulkoista ei voinut täysin sulkea pois

Tänään POKS 5+0
 
Siis minä voisin vaan NUKKUA, NUKKUA ja vielä kerran nukkua. Aivan tajutonta tää väsy. Tuntuu että ei voi olla tottakaan. Just heräsin varmaan kymmeniltä päiväunilta, ja odotan vain että pääsen yöunille |O

Enää ei onneksi ole kipuilua ollut, samoin vuotoa ei ole näkynyt.
 
mamuska - korkea raskaushormoni se sinua väsyttää.:kiss:ja suo se lepo vain itsellesi.
Toivon, jotta kipu ja vuoto pysyisivät poissa ja seuraavassa ultrassa syke/sykkeet näkyy.:heart:

Miulle esikoista oottaisessain, kuin voin TOSI TOSI pahoin ihan 8kk asti, sanoi lääkäri: mitä huonompi olo Äidillä, sitä parempi lapsella:)..ja olin niii-iiin väsykin aina.
..terve 3720g pieniäinenhän sieltä syntyihin rv38 - aktiivista ponnistusvaihetta 5min ja lapsi maailmassa.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
TR
Käyn täällä kurkkimassa aika-ajoin :) Kiitos mur-mur myötätunnosta, kyllähän se ikä JOSSAIN vaiheessa alkaa vastaan tulla, onhan tuo 9-kuinen jo suuren suuri ihme tuossa, tajuan kyllä olla superonnellinen hänestä ja kun on vielä maailman tyytyväisin ja suloisin tyttö, on päästänyt "vanhan" äitinsä helpolla ja siksi aattelinkin jaksaa vielä mainiosti yhden taaperon tähän lisää. Saa nähdä miten käy, mutta rennoin mielin tässä ollaan.

Oli aika hassua, että saman tien sen perjantaisen ultran jälkeen alkoi vuotaa hiljalleen, aivan kuin olisi oma kroppa luovuttanut uutiset kuultuani...aattelin jo, että tässähän päästään helpolla, mutta oikeestaan vasta eilisestä lähtien on alkanut tosissaan vuotamaan...ja kivut tulleet mukaan (siedettävää kyllä).

Nyt toivotaan, että saan itteni kondikseen ennen 20.5. ulkomaan reissua! Tuonne kuumeilijoihin en välitä mennä, mielestäni nyt kannattaa ottaa vaan ihan rauhassa, eikä turhaan stressata ja hössöttää mihinkään suuntaan...no sen myönnän, että menin ja tilasin netistä sellasen setin ovis- ja raskaustestejä, kyllä tässä vielä pieni tovi annetaan uudelle pikkuiselle mahdollisuus tulla, katotaan sitten syssymmällä jos luovutetaan ;D Jotenkin haluan myös selvittää, koska tilanne palaa normaaliksi, eli tietää seuraavan ovulaation ajankohdan, onko kellään muuten tietoa, voiko ovis tulla vaikka vielä vuotoa olisikin? Kyselenköhän ihan hassuja nyt...;)

Tsemiä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
TR :hug: Kaikkea hyvää sinulle! Ja ihanaa ulkomaan matkaa....nauti ja rentoudu! Ja toivottavasti tässä pinossa vielä tavataan.

Itselläni kun oli viime kesän lopulla se keskenmeno ja heti ei saanut raskautua uudelleen, koska epäilynä oli rypäleraskaus. Piti odottaa patologin vastaus. Tuntui niin piinaavalta ja lopulliselta. Enkö saa enää vauvaa, eikö minulle ja nykyiselle miehelleni suoda yhteistä pientä. Ikää alkaa olla, loppuuko aika? No tässä nyt ollaan....9 kk myöhemmin, enkä tunne olevani yhtään vanhempi kuin tuolloin :D Raskaana taas ja taas samassa tilanteessa, ei tiedä miten käy. Mutta eihän koskaan elämässä tiedä miten käy ja hyvä niin. Olisi tylsää elää jos tietäisi kaiken etukäteen.
 
Tulin äsken koiralenkiltä...ihan kiva alko oksennuttamaan. No ei muuta kuin metsään yrjölle. Koira ihan ihmeissään. Ja eikös prkele naapurin ukko tule taakse voivottelemaan " voi voi noita nuoria, kun niidne pitää ottaa tuota viinasta niin että seuraava päivä menee pilalle, voi voi...."
No niinpä....voi voi, kun ei tullut edes simaa juotua...voi voi
Mulla muuten lämmöt kokoajan 37.2-37.3...olen odotellut että kipeeksi oon varmaan tulossa, vaan voiko tuo liittyä tähän alkuraskauteen?
Muuten, mainitsinko tässä ketjussa siitä että ensimmäinen oireeni mihinkä kiinnitin huomiota oli se että (varsinkin) aamupissa haisee oudolle, voimakkaasti makealle?
No päivystyksessä annoin pissanäytteen ja hoitaja totesi että onpas kyllä oudon makea haju. No vastausta odotellaan, onko tulehdus tai löytyykö siitä mitään.

Tänään 5+1 ja ensi keskiviikkoa ja ultraa kovasti odotellaan....

Muoks. Viisaammat voiko alkuraskaudesta johtua pienen pienet rakkulat suussa? Muistan että ensimmäinen rakkula tuli noin viikko ovulaatiosta. Ne on 2-3 päivää ja häviää pois. Mutta aina tulee uusia...1-3 rakkulaa kerralla. Mulla ei ole ikinä tämmöisiä ollut?
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai huomenta kaikille!

Jokos Sirppuliinin toinen ultra lähestyy?

Onnea äititys ja onnen rakenneultraan ja voimia olotilaa, samanlaista voimaa oloonsa tarttee myös Hillakat!

ON, paskat mä mitään liikkeitä varmaan vielä tuntenut, oli varmaan pierut siellä vaan kierroksilla:LOL:, ei itellä mitään hajua koska aikasemmin liikkeet olen tuntenut ja niistä on jo niin paljon aikaakin...
mies tilas dobblerin, sydänäänten kuuleminen kyllä rauhoittaa mieltä ihanasti:heart:

Onkos Mamuskalle selvinnyt mitään uutta tilanteestaan? Toivottavasti kaikki hyvin!

Koitetaanhan saada tää meitin pinokin vilkkaaseen käyttöön!

Odottaja 14+5
 
Huomenta myös täältä!

äitiys ja onni Hirmusti onnea huomiseen ultraan ja jaksamisia sokeriongelmiin.

Odottaja doppler on ihana laite totta tosiaan. Mä oon jo sillä taas harjoitellut, mutta en oo kuullut mitään.

ON: Mä oon ollut aika hissuksiin kun on lapsi ollut kipeenä ja itse olen ollut kipeenä ja en jotenkin meinaa uskoa että masussa enää kasvaa mitään. Huomenna ultrassa näkee sitten olenko vain vainoharhainen vai onko peloille jotain syytä. Tosi rauhallinen olo kuitenkin, olen valmis vastaanottamaan huonotkin uutiset.

Sirppuliini 8+5
 
Kiitos Odottaja! :hug: Just tässä sanoin miehelle että kai siellä jotain on kun niin kivistää kohdusta eli ehkä tässä vähän vois taas uskoakin. :) Tuun sit ip:llä kertomaan kuulumiset jos saan töissä "salaa" kirjoitettua. Pelkään aina et joku näkee näytön ja salaisuus tulee julki. Illalla viimeistään siis.
 
Huomenta

Täällä jo odottelen jännittyneenä ultra kuulumisia!!!
On se vaan jännää kuinka jännittää ja odottaa ja osaa "elää" toisen ultraan menossa, syy on varmaan niissä raskaushormooneissa=):heart:
Niin kovasti odotan malttamattomana ihania kuulumisia!!!!

Odottaja 14+6
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Terkkuja ultrasta! Siellä oli kaikki niin hyvin kuin vain voi olla. 2,2 cm pitkä pötkylä siellä köllötteli ja heilutteli käden tynkiään. Vastasi viikkoja päivälleen ja kaikki ihanasti. Vielä pitää vähän himmailla riemuitsemisen kanssa että ei tipu ihan hirveen korkealta jos joku menee pieleen, mutta kyllä tää aika hyvältä alkaa jo näyttämään. Pikkasen reilu 3 vkoa nt-ultraan odottamista.

Voi toista möykkyläistä. :heart: Hän heilutteli äitille ja isille. :heart:

Sirppuliini 8+6
 
Vautsivau vallan ihanaa kuulla toisen ihania ultrauutisia=), niihin on niin helppo samaistua!!
Nyt kyllä Sirppuliini nautit onnentunteesta täysillä!!!!:hug:
Vaikka tiedän itsestäni että epäilykset hiipii ties vaikka mistä aina välillä mieleen, menkööt pois jo meitä kiusaamasta:stick:

Odottaja
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini

Yhteistyössä