Uiiii, siellä toinen joka tykkää Late Lampaasta:heart:Vihdoin koneelle
Äiskälle pahoittelut. Täytyy myöntää, etten oo koskaan ajatellut, että raskaustestien viivojen vahvuudella olisi vielä merkitystä plussaamisen jälkeen. En oo niitä ite siis koskaan seurannut. Sulla on kuitenkin asenne kohdallaan, uuteen yritykseen tsemppiä!
Ultrissa ootte jo käyneet ja sydänääniäkin kuultu. Ihanaa. Mä käyn joku päivä neuvolassa kysymässä, jos kurkattais,näkyykö mitään. Mulla tää raskaus alkaa vasta np ultran jälkeen, kuten muissakin. Todellisuus raskaudesta. Oireet on vain kestettävä ja kun sen pienen näkee, voi ajatella siihen olevan hyvä syy. Hullua, mutta totta.
Etoo, yököttää, mikään ei maistu, ei oo himoja. Tänään toinen akupunktio. Ensimmäinen oli ihana, pahaolo oli tipotiessään hetken. Toiveet on korkeella, et tehoaa oksentamiseen. B-vitamiinia oon napsinu ja primperanit vielä odottaa sitä kamalaa oloa.....
Kiloista, aika paljon meille kaikille vain vain tullut, mullekkin n 15kg ylimääräistä. Mä en loppuraskaudessa pysty hillitsemään syömistäni millään tavalla, joten.
Late lammas pyörähti kakkosella. Se on pakko kattoo. Moi.
Hillakat rv 6
..mie sitä aamusta täällä koirasten kera aina kattelen ja ittekseni naureskelen