Nyt on sitten eka neuvolakin takanapäin, 1,5 h siellä meni ja nyt jostain syystä on taas suhteellisen rauhallinen ja varma olo tän raskauden suhteen, neuvolatäti oli kovin rauhoittava ja sanoi, että siitä lähdetään nyt liikkeelle, että kaikki on ihan kunnossa! Päätin tehdä aamulla vielä kerran Clearbluen viikkonäytöllisen raskaustestin, ajatuksella, että jos näyttää liian pieniä viikkoja, perun neuvolan tässä vaiheessa pois, no näyttöön tuli aivan heti raskaana 3+, joka rauhoitti kyllä
Hauska juttu, että vaaka näytti aivan saman kuin ekalla käynnillä edellisellä kerralla, hemoglobiini oli huikeat 145. En oo kyllä koskaan extrarautaa raskauksissa tarvinnutkaan! Mulle täysin uutena tulee nyt sokerirasituskoe, sitä ei ollut edes viimeksi, vaikka iän puolesta ois kuulemma pitänyt olla (eipä kyllä ois ollu mitään syytä). Nyt kuitenkin siihen joudun, mut eipä haittaa.
Jotenkin tuntuu hassulta, että nyt on varattuna neuvolalääkäri, NT-ultra ja seuraava normi neuvola-aikakin jo! Vaikkei siis takeita "Elviksen" voinnista olekaan
¨
Aikas hiljasta täällä muuten, hassua, ettei useempia yli nelikymppisiä oottajia oo ilmaantunu, kyllä niitä meinaan varmasti on.
Mulla on ens viikolla muuten vanhempi miesgyne ultraamassa, jospa hän saisi pikkuisen sitten varmemmin näkymään, hope so, aattelin tossa jopa, ettei eilinen nuori naislääkäri vaan osannut hommaansa tarpeeksi hyvin (hyi mua ku tollasta epäilen)...
TR ja "Elvis" viikoista viis ;D