miita äläs murehdi :hug: se voi olla ihan mittausvirhekin, ensi kerralla mittaa joku toinen ja sanoo että onpas tulossa iso vauva =) oikeesti mulle sanoi lääkäri, ettei niihin voi ihan luottaa..vauvan asento kohdussa mitattaessa yms. vaikuttaa tulokseen. Eikä tuo ihan pikkuselta vaikuta ja ehtii vielä kasvaa monta spurttia =)
Mulla on itselläkin menossa jokin "kriisivaihe". Rakastan miestäni yli kaiken, mutta en tiedä miksi se vaan jaksaa ärsyttää nyt mua joka tavalla...tottakai sen täytyy tehdä töitä, mutta sitten kun se tulee kotiin niin mun mielestä sen pitäis istua ja kuunnella koko ilta että miltä musta tuntuu ja mitä mä olen tehnyt päivän mittaan jne. Aaah, nämä hormoonit
Ja olen totaalisen tympääntynyt tänään tähän huusholliin, joka paikka resuaa jotain ihme tavaraa! Murkut vaan istuu koneella ja karkaa kavereilleen, kun jotain ehdottaa.. Olen ollut täällä kotosalla nyt reilut 3 viikkoa ja vielä on n. 10 jäljellä, varmaan heitän ukkoa jollain ennen kuin se aika on ohi =) Eilen jo teki mieli, kun se ei edes tappele mun kanssa vaan lässyttää vaan lempeellä äänellään takasi jotain kun vähän yritän rähistä
Että ongelmansa kullakin...joo tiedän, ettei pitäis tuosta valittaa, mutta tiedätte varmaan ettei tässä vaiheessa raskautta kannata edes yrittää ymmärtää meikäläistä =)
Menis purkamaan kiukkunsa johonkin järkevään...tosin sitten saa taas maata vähän aikaa suppareissa :|
Tänään poksahtaa 29 rikki =)