<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Bambini: kiva että vuoto rauhoittui :) Ja tervetuloa ovistestailun ihmeelliseen maailmaan :D Mun pitäisi tosin varmaan rajoittaa jo sitä...

aronoele: sinä taisit "sijoittua" kesäkuisiin eikös :) Kivaa, kesävauva :heart:

Carriina: no mutta ehkä se onkin ovis :O Onko kipu muuttunut johonkin suuntaan?

NNÄ: meillä onkin sitten jännäpäivät melkein samaan aikaan :) Ja huh, vuoden saa taas lepäillä ennen seuraavia synttäreitä! Tai ainakin itsestä tuntuu, että hirmuinen homma siivoamisineen ja tarjoiluineen :D Synttärit on kyllä ihania aina :heart:

NiQ: :heart: Voi kun olisit oikeassa :) Pahoittelut negasta :hug: Vielä on aikaa toisen viivankin ilmestyä! Dpo10 on kuitenkin aika vähän vielä. Toivotaan kovasti plussaa ++++ Ja tsemppiä hampaan kanssa! T. hammaslääkärikammoinen, joka kauhulla odottelee koska omat viisurit poistetaan...

gallup: vedänkö mä oikeasti pohjat :O Ikää löytyy 33v ja miehellä saman verran. Jes, Nöhvi-täti täällä moi :wave: Ei vaan Anni on ainakin nimimerkin perusteella vanhempi! Jee :D

Kulkuriina: ihana, kiitos :heart: Torstai on toivoa täynnä! Toivottavasti myös plussia täynnä :)

kaneli: mukavaa oviksen odottelua :)

susimieli: toivotaan tosiaankin että pääset pikaisesti yrittämään! Rankan kuuloinen synnytys :O

Mulla oli nopea rykäisy. Käynnistettiin rv42+1. Ensin ei meinannut käynnistyä, mutta kun käynnistyi niin alkoi kanssa rytinällä. Oliskohan se ollut viiden tunnin pintaan kokonaisuudessaan. Kolmesta sentistä yhdeksään meni reilussa tunnissa ja siinä vaiheessa oli kyllä ihan karmeat kivut. Siinä ysin kohdalla sain epiduraalin (en tiedä olisinko enää saanut jos olisi tutkinut ennen piikin laittoa). Ponnistus kesti ehkä 7min, teki epparin. Varmaan sen takia kun napanuora oli kaulan ympärillä (mullakin oli muuten syntyessäni).

nanna: nyt vaan hommiin sitten :D

on: huhheijaa mikä viikonloppu :O Tuo mies on vissiin päättänyt että ei jää kiinni ainakaan yrityksen puutteesta, hihiii ;) Että nyt vaan odotellaan. Perjantaina käyn labrassa antamassa loppukierron näytteen (kai se verestä otetaan) ja maanantaiksi pitäisi varata lääkärille soittoaika. Tämä lääkäri oli sitä mieltä että lugeista ei ole mitään apua.... no katsellaan. Hassua sikäli, että tuo keskenmennyt raskaus alkoi ekasta kierrosta kun en käyttänyt lugeja (puoli vuotta ehdin niiden kanssa sotkea). Jännää jännää... nyt vaan odotellaan :)
 
pitää ihan tulla "ulkopuolisena" kommentoimaan...Nöhville toivottelen paljon plussatuulia!!! :hug: hienoa, että gynekäyntikin osui noin sopivasti, että tiedätte varmasti ovulaation! ja tuo sun mies...ihanaa että elää täysillä mukana! =) Toivotaan parasta, kädet kyynärpäitä myöden ristissä!!!! :heart: :D

:attn: ja toki muillekin suurta plussaonnea!!!!!!!!!! ;)

14+1 :heart:
 
NiQ
NNä Täällä myöskin ylipainon kanssa taistellaan, ja varmasti nuo munkin ylenevät yykoot johtuu paljon myös siitä. Oon semmoenn perinteinen jojoilija, hirveesti innostun aina parantamaan elintapoja ja sitten se kestää x-kuukautta kunnes huomaankin pikkuhiljaa lipuvani takaisin siihen lähtöpainoon ja elintavat onkin sitten taas yhtä huonoja kun ennenkin. Tsemppiä sinulle ja teille painonpudotukseen! :hug:

Kulkuriinan suuntaan nyt kaikki plussauspaineet! :) Tsemppiä, toivottavasti täti jättää sut rauhaan!

Nöhvi Joo, mahdolliset dpot on vielä pienet enkä muuten olisi vielä hätiköinytkään tuon testauksen kanssa mutta oli se hammaslääkäri. (Auau kun sattuu vieläkin!). Mä olen myös niin suuri valkotakkikammoaja, että verenpaineet huitelee aina ihan katossa. Mutta koska olen niin hirveän kova pelkäämään hammaslääkäriä niin olen koko aikuisiän koittanut pitää tätä "pidä ystävät lähellä, viholliset vielä lähempänä"-taktiikkaa ja käynyt ihan kiltisti joka vuosi tarkistuttamassa legot ja nytkin päätettiin nyppiä nuo viisurit heti pois kun alkoi vähän kulmaa pilkistää ettei kerkeä tekemään isoja juuria hermojen ympärille :) Ainoa hyvä puoli noissa viisurinpoistoissa on se että joka poiston jälkeen niitä on yksi vähemmän :D Sulla onkin näköjään mennyt synnytys aika samaa kaavaa kun mulla. Samoin napanuorat ja kaikki. Mä itse oon synnytyksessä hörpänny vihreät lapsivedet kitusiini ja ollut teholla melkein kaksi viikkoa kovassa keuhkokuumeessa ja oli vielä se napanuorakin kaulanympärillä. Ja tämä meidän esikoinen seurasi äitinsä jalanjälkiä ja teki saman temput. Tosin onneksi huomattavasti lievemmän :)

on: huomenna on se yksityinen gyne. Jännittää ihan hirmuisesti. Ehkä juurikin tuon ylipainon takia, jos se vaan tyrmää mut ihan kokonaan ja käskee lähtee kotiin laihduttamaan... iiks! Menee näköjään molempien päiden huollot peräkkäisille päiville, kun tänään on hammaslääkäri ja huomenna gyne :D Tissit on edelleen tosi arat, ei oikeastaan muita valeraskausoireita ole tällä hetkellä. Tai kai tuo lärvi on niin vallitsevan kipeä nyt ettei jouda muita oireita tutkiskelemaan :LOL:
 
Mulla ikää kertyny jo 34.. Että ette ole vielä kovin "vanhoja" :D. Toivotaan ettei ikä vielä meitä paina. Nyt odottelen menkkoja, jotta pääsis kunnolla yritys käyntiin.

En tiijä prosentteja, miten toi hepatoosi uusii, mutta kai aika helposti. Se loppuraskaus oli jotenkin niin kauheeta stressiä, että käykö pienelle jotain ja viimenen viikko enne käynnsitystä sairaalassa ja otettiin monta kertaa päivässä sen sydänäänet. Onneksi oli kaikki ok, ja pienenähän toi syntyi rv 36+4, mutta kaikinpuolin terveenä.
 
NiQ: viisurin kanssa itsekki just taikkosin, lähti nätisti nykäsemällä, mutta sinne kuoppaan ei jäänykkään sitä hyytymää (liekö nielasin aen hyytymän, kun jouduin pillillä juomaan ku suu ei auennu ku vajaan sentin vuorokauteen), vihlo niin että sieluun tuuli ku leukaluu oli paljaana ja sehän sit tulehtuki. Kaavittiin puhtaaksi ja yritettiin uusi hyytymä tehä, onneksi se pysy siellä ja kahen antibioottikuurin jälkeen sen on nyt ok, tosin kerää ruokaa ja sitä joutuu huuhtelemaan joka ilta. Kyllä se siitä, joskus vain teetättää vähän pidemmän kaavan kautta. Pikaista paranemista!

Gallup itellä ikää 31, ukolla 32 ja poika 6 vuotias

Minut voisi lisätä taustailijoihin.

Mie kuumeilen toista, tosin en oo yhtään varma uskallanko enää alkaa vauvahommiin, oli raskas odotusaika, rankahko synnytys ja raskas vauva-aika. Pelottaa ihan hirveesti, vaikka tahtoisinkin toisen.

Mulla ei epiduraali kyl vaikuttanu muutoin ku hidastamalla synnytystä (ei siis tehonnu kipuihin, ilokaasu oli mun ystävä), ja oksitosiinia sitten joka teki aika tuskasta tulosta, supistukset oli sellasia kestoversioita, ei ehtiny ees happea vetää ku välissä edellinen lopuillaan niin uus alako jo.

Ukolla on vielä terävämmät muistikuvat, mulla on usvasia muistikuvia, ja hän on vielä hanakammin sitä mieltä että yks lapsi riittää. Tiiä sit kuinka täs käy, mutta olisi kiva olla kotosalla ensi syksynä kun esikoinen lähtee kouluun...
 
Herranen täällä on tullut paljon tekstiä ! En edes enään muista puoliakaan lukemastani, heh.
Susimieli Kuulostaa kamalalta tuo synnytys :( Toivottavasti seuraava on helpompi :heart:
Mä tässä nyt pikaisesti tulin vaan piipahtamaan ja iloitsemaan (ehkä ainoana tästä asiasta iloitsemaan :D) siitä, että tänään tuli täti ;) Eli mulle voi laittaa sit varmaankin Yk1 wih! :popcorn:

Täällä ollaan ite 21v ja mies on 28...
Kysynpä nyt ihan n.s Galluppina:
Kuinka vanha esikoisenne oli kun aloitte yrittämään pikkukakkosta? Entä onko teillä paljon apuja tarjolla jos tulee tarvis( siis esim lastenhoitoapua).

Meillä meinaan minä olen käytännössä hoitanut esikon yksikseni vaikka on mies kyllä olemassa, mutta eipä hän ole koskaan pahemmin tytön kanssa autellut. Tästä syystä olisi mukava kuulla muiden "yksinäisten" kokemuksia pärjäämisestä yms...?

Muoks: Muistuttaisiko joku mua noista kp:iden laskusta... Että onko mulla nyt sit kp1/?? pikkasen tuppaa olee aikaa siitä kun viimeks laskeskellut:snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Toiseen galluppiin : Minä olen myös yksin esikoisen kanssa, joka on 2,5kk tässä pikku hiljaa,ja toista siis yritetään :) apua saan harvoin keneltäkään,mies paljon töissä ja molempien vanhemmat töissä niin ei siinä oikeen ketään jää..mutta tähän asti on ollut helppo vauva KOPKOPKOP,nukkuu öisin 6-7 tuntia putkeen ja aamullakin herää vasta 9 aikaan :) eli vielä on helppoa,ehkä vähän liiankin helppoa välillä! Viihtyy paljon yksikseen lattialla yms. Ei tarvitse nukuttaa vaan nukahtaa itse omaan sänkyynsä ja näin :)
 
karmalle onnea plussasta :flower:

sanyo jep, jos täti tuli tänään niin se on kp1.
Galluppiin: esikoinen oli 7kk kun annettiin pikkukakkoselle lupa tulla. Meil on isovanhemmat lähellä ja innokkaita auttajia (mut ei liian) mieskin on apuna lapsenhoidossa :)
 
NiQ
Galluppiin Me aloitettiin yrittämään pikkukakkosta kun esikoinen oli jonku 5kk. Mä oliisn halunnut jo aiemmin heittää kumit nurkkaan, mutta mies jarrutteli. Meillä ei oo ketään lapsenvahtia, pari kertaa oon kaveria pyytänyt pari tuntia vahtimaan, mutta kovin usein en sitäkään viitsi kun heillä on myös saman ikäinen lapsonen. Kerran oli anoppi vahtimassa esikoisen unta, mutta hänelle se oli ilmeisesti niin raskasta, että piti alkaa vastapalveluksia heti "vaatimaan" niin päätettiin olla toista kertaa pyytämättä. Muihin isovanhemmille ja kummeille onkin sitten 150-500km välimatkaa, joten itse saamme pärjätä. Toki tämä kyllä tiedettiin jo siinä vaiheessa kun esikoista alettiin tekemään, ettei apuja ole, joten sillälailla sitä ei ole osannut kaivatakaan...
 
Hei naiset! Nyt on tullut niin paljon viestejä etten pysty kaikkia kommentoimaan, lukenut kyllä oon kaikkien kuulumiset.

NiQille harmitus negasta, onneksi dpo:t oli vielä noin alhaiset eli toivoa vielä! Toivottavasti suu ei ole enää niin kipeä.

Kiva kun plussanneet vanhat pinolaiset käy moikkamassa, heippa sinne aronoele ja amante!

Onnea karmalle plussasta!

Ylihuomenna sit jännätään ainakin Kulkuriinan testausta?!

Galluppeihin: ikää on 33v, mies kolme vuotta vanhempi, ja esikko oli juuri täyttänyt 3v kun yritys alkoi. Joskus muinoin pidin noin kahta vuotta täydellisenä ikäerona lapsille, mutta nyt olen ihan tyytyväinen ettei ole ollut vielä toista muksua. Toisaalta, joka tilanteessa, oli ikäero lapsilla sit tosi pieni tai suuri tai siltä valiltä, on ne omat plussansa ja miinuksensa. Me mennään nyt näillä..

Minä ryhdyin järjestelemään vaatekaappeja, kaivoin esikon kaikki vauvanvaatteet kaapeista (että saan ne vihdoin johonkin järjestykseen laatikoihin) ja voi että oli haikeaa käydä niitä läpi. Niin pieniä.. :heart: Toivottavasti plussaisin pian niin ei tarvisi ihan koko garderoobia laittaa uusiksi kakkoselle. :p No kyllä mä muutenkin haluaisin plussata pian. :D

Täti vielä kylässä. Mulla oli kans kauhee vierailu tällä kertaa, muutama päivä sellaista niagara-meininkiä täälläkin, nyt onneksi rauhoittunut. Mä olen päättänyt että otan tässä kierrossa vähän enemmän aikaa itselleni, siinä mielessä että aion ulkoilla/lenkkeillä enemmän. Olen kauheen huono lähteen liikkumaan.. mutta tiedän että se veisi hirmu hyvin stressiä pois joten aion ottaa todellakin itseäni niskasta tän asian suhteen. Kaikki keinot taas käyttöön. ;) Siitä puheen ollen, greippimehuahan täytyy taas ostaa!

Hedelmällistä viikkoa leidit! :wave:
 
Samaa mieltä ku moni muukin; hurjasti tullut tekstiä! Muutama ajatus sieltä täältä, kun en muista mitä kaikkea oli kirjoiteltu!

Sanyo: jos täti on tullut tänään kylään, niin nyt on siis kp1.

Gallupista: meillä poika elokuussa täytti 4v, suunnilleen samoihin aikoihin aloiteltiin tjottailu. Tulee kun tulee, vaikka toiveet pikaisesta raskautumisesta on korkealla. Meillä on kaikki onneksi suht lähellä: anoppi asuu n. 10 km päässä (appiukko kuoli vähän sen jälkeen kun tiesin odottavani esikkoamme), äitini ja isäpuoleni vähän kauempana. Isäni taas 100 km päässä. Poika on tasaisesti molemmissa mummoloissa, anoppi eläkkeellä ja äitini jäi juuri työttömäksi, joten apua olis kyllä tarjolla, jos kakkonen ilmoittelis tulostaan. Ja onneksi poikakin on jo aika iso, joten osaa jo vähän ns. omillaan touhuilla ym. :)

karmalle onnea plussasta, paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Ääh, mulle iski talokuume. Tai on se jo ollut pitkään, mutta nyt taas bongasin niin ihanan talon tästä ihan läheltä, halvalla vielä, että kuume nousi taas potenssiin tuhat. Meillä on ihan ok rivariasuntokin, mutta kolmen koiran kanssa sitä kaipaa lisää tilaa etenkin pihalle (vaikkakin, meillä on tosi iso piha rivariasuntoon). Remppaa pitäis täällä tehdä ym., mutta kaikki aikanaan.. jos vaikka myyntiä varten :whistle:

Jaahas, nyt pyykkikone laulamaan, katsotaan jos illalla saisin kirjoiteltua vielä lisää :)
 
NiQ
Yksityiseltä gyneltä palauduttu, aivan ihana lääkäri oli hän :heart: Toinen munasarja oli pco-mainen (oli 8 tai 9 "helmeä" ja pco-diagnoosiin tarvitaan 10-12) ja toinen oli ihan normaali. Nyt sain terot jotta saa vuodon aikaiseksi ja sitten clomit 2tbl/ kp5-9 ja seurantaultra sitten kp12-14. Näillä mennään siis. Siitä toimivasta munasarjasta löytyi 11mm folli, mutta en tajunnut kysyä että onko se sitten seuraavaan kiertoon kasvamassa vai kasvaako se niin nopeasti ettei siitä oo enää iloa ensi kiertoon... tietääkö joku? Positiivinen yllätys oli kun se käynti maksoi vaan 65e ja saatiin lähete lapsettomuuspolille. Sinne kuulemma yleensä n.4kk jonot, ja gyne oli hyvin positiivisin mielin että se joudutaan perumaan aikanaan :heart:

Sorry omanapainen päivitys! Nyt on vähän ajatukset muualla...
 
Viimeksi muokattu:
***********Keskiviikko 24.10.2012*********





Mukana:

sanyo............................05/12.............kp 2/??....................yk1
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 6/27-35...............yk3
Vaniljainen................tyttö 09/11...........kp6/33?...................yk1
Bambini..................poika 08/08..............kp7/30....................yk3
kaneli83.................poika 09/11..............kp 14/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 16/28-32................yk22
nanna_.............................8/12.............kp 17/28-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 18/27-30................yk3
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp22/24-28...........yk14/yk1
Epa_88....................poika 3/12.............kp 24/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 25/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 25/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 29/30-35...............yk3
NiQ................................07/11............kp 35/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 35/31-64...............yk6
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Kulkuriina dpo15, Pauki dpo12, NiQ dpo12, Laala dpo9, Kista dpo8, Nöhvi dpo4, Kaneli83 dpo-1

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Hellurei81

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1)

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Lilleri82
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta naiset!

NiQ:Kiva kuulla että gyne oli mukava ja että käynti oli kaikin puolin onnistunut. Täälläkin toivotaan että tuo lähete lapsettomuuspolille tulee olemaan ihan turha!

On: täällä ovistestiin tuli aamulla hymynaama! Eli sitten vain hyödyntämän ovista ja toivomaan että r-testi näyttäisi plussaa kahden viikon päästä! Eli minulle voi siis tälle päivälle päivittää dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
NiQ Hyvä että käynnistä jäi positiivinen olo ja tuli jonkin näköinen selvyys asiaan. :)

Kaneli83 Hop hop, ovista hyödyntämään. ;)


ON: Testi tehty dpo9 ja dpo11, täysin puhdas nega. :'( Kirves lensi kaivoon jo komiassa kaaressa. Nyt en enää tee uutta testiä, jään odottamaan vuotoa. :( Teen uuden vasta ehkä maanantaina jos tätiä ei näy. :stick:
 
NiQ: Kiva kun gyne oli hyvä kokemus! Ehkäpä homma alkaa siitä rullaamaan! Nuo clomit taitaa olla aika ihme ainetta :O Tai ainakin palstoilta lukeneena tuntuisi auttavan monia. Pidän kuitenkin vielä peukkuja pystyssä että se testi muuttuisi positiiviseksi!

Anni: oli varmasti pelottavaa! Onneksi odotus päättyi kuitenkin onnellisesti :)

Onnea karma :heart:

Hellurei: tervetuloa taustalle :wave: Onneksi raskaus ja vauva-aika on kuitenkin aika lyhyt :) Joo, mutta ymmärrän kyllä. Jos on ollut vaikea raskaus yms.

sanyon aloittamaan galluppiin: aloitettiin yritys kun esikoinen täytti vuoden, toiveissa oli parin vuoden ikäero... Hoitoapua löytyy, isovanhemmat kyllä hoitaa mielellään. Asuvat 50km säteellä, joten matkakaan ei ole mahdoton. Meillä on mies kotona, joten en voi tosiaankaan väittää että hoitaisin esikkoa yksin. Mies ehkä voisi huomauttaa, että lyhemmätkin työpäivät voisi riittää ;)

Kulkuriina: :popcorn: Huomenna, eiks joo :D ?

kolmikymppinen: joo tässä suunnassa pitäisi kanssa liikkua enemmän. Joskus olin ihan himourheilija, nyt en tee mitään :O Voi ottaa kanssa kuntokuurin, eihän se tosiaan tee huonoa yrityksenkään kannalta :)

Bambini: joo iso piha on aika luksusta koirien kanssa. Meilläkin on kaksi jättikoiraa ja kyllä elämä helpotti kun muutettiin landelle :D Tosin kaupungissa oli vaan yksi turre... Meinasitteko ihan tosissane alkaa pohtimaan vaihtoa? Vai haaveillaanko vielä hetki :) ?

Kaneli: jei, onnea hymynaamasta ja pitäkää hauskaa :D

Pauki: :hug: Voi tylsää :(

on: no ei oikeen mitään... tänään oli hassuja vihlaisuja mahassa, mutta nyt on kyllä vasta dpo4 eli päivät ei oikeen natsaa mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi, on meillä talokuume ollut jo pitkään, välillä lievempänä ja välillä vähä rankempana. Nyt taas pisti silmään talo joka alkoi kiinnostaa :) Kyllä me tästä rivarista lähdetään heti ku sopiva löytyy. Helpottaa elämää kummasti, kun on enemmän tilaa niin kodissa kuin pihallakin.

NiQ, kiva kuulla että asioita selvis. Toivotaan että pääsette pian sinne lapsettomuuspolille.

Miten jännäilijöiden testailut? Kulkuriina, Pauki ja NiQ jolla kovimmat dpo:t, muillakin toki jo melkein testailun arvoisia dpo- päiviä.. ;) Äh, Paukin kuulumisia tuossa olikin jo, hätäinen minä.

Kanelille onnea ovispuuhasteluihin :saint: ja toki muillekin, jos ovisbongailijoita on :D

:confused: Tuosta oviksesta tulikin mieleeni kysymys. Onko kenelläkään aikaisilla kp:llä ovista? Mulla tänään kp7 ja eilen oli niin ovistuntemukset, että olin ihan kuutamolla kroppani kanssa. Siis minähän olen todistetusti tikutellut vahvat ovisplussat joka kierrossa suht samoilla kp:llä (14-16), eilen sitten nippaili ja juili mahaa aika rankasti parin minuutin ajan. Ihan ku ovis- ja menkkakipuilua. En muista että olis ollu tuollaista aiemmin ja jos onkin, on päässyt unohtumaan. Mietin vaan, että mitähän täällä mun kropassa tapahtuu.. voiko olla oikeasti ovista vai jotain uuden kierron tuomaa hormonitoimintaa? Vai mitä kummaa? Nytkin oik. nivusta jomottelee kuten aina oviksen aikaan. Mä oon niin pihalla että huh huh :O Siispä --> sänkyyn ja miehen kainaloon hyödyntään tää tilanne :p
 
Viimeksi muokattu:
Susimieli Ihanaa että joku oikeesti ymmärtää ja "tietää" miltä musta tuntuu :)
NiQ, kiva kuulla että asioita selvis. :)

Kuinka pian tommoseen kannattaa mennä ? Olen ymmärtänyt että jos on jo yksi lapsi niin sinne ei ihan helposti pääse, eikä siis ole tarkoitus olla iloitsematta puolestasi. On vaan joitain kavereita joilla on jo yksi lapsi. Mistä päin olitkaan?

Pauki Kyllä se siitä vielä voi muuttua :)

sanyolle tervetuloa! Meillähän on tarkoituksena tehdä lapset pienellä ikäerolla, jos vaan onnistuu :) Pikkumies on nyt 6,5kk ja alotettiin tulee jos tullakseen ihan nyt tässä...Lastenhoitoapua saa jos pyytää.

Edellisiin galluppeihin Itse olen 24v ja mies on 32v


Sitten vaan omanapailua...
Empä ole tänne hirveästi kerinnyt kirjoitella, poika on sen verran touhukas tapaus :) Ja sitten järjestän viikonlopulle tyttöjen bileet, mies ja poika lähtevät evakkoon mummulaan.
Mulla on varmaan joku flunssa tulossa kun eilen aivastelin ihan hirveesti ja jouduin niistämään jatkuvasti. Tänään jatkuu taas samat olot. Nyt olen myöskin päättänyt että en tee yhtään raskaustestiä ennen kun on oikeesti kiertoylittynyt!

-Epa-
 
Taustalta huhuilen että mut saa poistaa listoilta roikkumasta. Muistaakseni kesällä ilmoittelin että minut saa siirtää taustalle kun en jaksa sitä yritystä ja tekemällä tekemistä.
Mutta yksi luomukierto clomien jälkeen ja siitä se tärppäsi. Eli nyt siis raskaana ihan yllättäen ja yrittämättä =)
Toivon teille kaikille pikaista plussaamista! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
***********Torstai 25.10.2012*********





Mukana:

sanyo............................05/12.............kp 3/??....................yk1
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 7/27-35...............yk3
Vaniljainen................tyttö 09/11...........kp7/33?...................yk1
Bambini..................poika 08/08..............kp8/30....................yk3
kaneli83.................poika 09/11..............kp 15/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 17/28-32................yk22
nanna_.............................8/12.............kp 18/28-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 19/27-30................yk3
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp23/24-28...........yk14/yk1
Epa_88....................poika 3/12.............kp 25/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 26/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 26/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 30/30-35...............yk3
NiQ................................07/11............kp 36/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 36/31-64...............yk6
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Kulkuriina dpo16, Pauki dpo13, NiQ dpo13, Laala dpo10, Kista dpo9, Nöhvi dpo5, Kaneli83 dpo0

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Hellurei81

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi oli kysellyt noista miu mahakivuista. Ne kesti n. 5 päivää ja nyt ei ole enää mitään! Ihan kummallisia alavattakipuja oli kyllä. Ensin oikealta ja sitten vasemmalta pidempään. Ehkä mun kroppa yritti sanoa että ei enää sitä jatkuvaa yritystä että hellittäis jo vähän :D Sen tiiän et 2. päivä teen testin. Vaan en usko kahteen viivaan (silloin olis jotain n. dpo 10 JOS oliskin ollut ovis ja jos olis käynyt tuuri).

NiQ: Kiva gyne selvästi. On siellä kyllä kivempi käydä jos on mukavaa kohtelua ku että on joku kyrsäjooseppi tökkimässä:stick: Nimim. papaa vältellyt kun ei vaan halua (perhetuttu gynenä)...

Kulkuriina
: Pidät hulluja jännityksessä... ei saa.

Lilleri82: Oi taustaplussa! Onnea.

Galluppiin On hoitoapua. Mutta tuntuu, että ei mikään niistä ole sellaista JEE tottakai me otetaan hoitoon. Kun kaikilla on niin omat menonsa.
Ja toiseen galluppiin että me aloitettiin yrittämään tuossa puolisen vuotta sitten. Vauvan ollessa puoli vuotta. Tiesin tosin, että tulee jos on tullakseen päti todella hyvin siihen, kun imetin näinkin pitkään.
 

Yhteistyössä