<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

).( vielä, piti siivota sen verran et kehtaa ottaa lauantaina vieraita vastaan partylite kutsuille mut tää lähtikin käsistä ja koht on koko kämppä myllätty. Mies ja poika saa kohta lähteä evakkoon. Tää on aika selkee merkki siitä et menkat alkaa ihan ajallaan, eli varmaan viikonloppuna viimestään. Lisäks on nipistelly ja juilinu koko päivän....
 
NiQ
Epa_88 jos tuo kysymys oli mulle tarkoitettu, niin meillähän tulee vuodenvaihteessa jo vuosi yritystä. Yk7 "vasta" sen takia kun ilmeisesti tosta pco-tyyppisistä munasarjoista johtuen en ovuloi kun joskus ja jouluna niin kierrot on venynyt ilman Teroja jopa sinne 70pv. Ja se, että koska 'kannattaa' hakea apua on ihan omasta itsestä kiinni. Mun olisi kannattunut hakea jo aiemminkin, koska on kiertohäiriöitä ja siihen syy jonka toivottavasti saa nyt lääkkeillä kasaan. Ja yksityisellehän pääsee koska vaan, jos on valmis maksamaan siitä hyvästä. Julkiselle puolellehan on se vuoden raja, jolloin ilmeisesti pääsee vasta perustutkimukseen, verikokeita tms. En tiedä sitten vaikuttaako se asiaan, että tuo mun gyne joka laittoi lähetteen lapsettomuuspuolelle, tietääkseni on itse lapsettomuuspolin ylilääkäri. Ajatteliko hän sitten niin mukavasti, että julkisella puolella päästäisiin sitte halvemmalla ja silti hän oisi hoitavana lääkärinä. Tiedä häntä, katsotaan kuinka asiat etenee :)

muoks# lueskelin vielä polin nettisivuja ja siellä luki että hoitoon pääsee kaikki pariskunnat, jolla on ennestään korkeintaan yksi lapsi ja vaimo on alle 40v
 
Viimeksi muokattu:
***********Perjantai 26.10.2012*********





Mukana:

sanyo............................05/12.............kp 4/??....................yk1
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 8/27-35...............yk3
Vaniljainen................tyttö 09/11...........kp8/33?...................yk1
Bambini..................poika 08/08..............k9/30....................yk3
kaneli83.................poika 09/11..............kp 16/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 18/28-32................yk22
nanna_.............................8/12.............kp 19/28-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 20/27-30................yk3
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp24/24-28...........yk14/yk1
Epa_88....................poika 3/12.............kp 26/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 27/22-28...............yk7
Pauki.................................11.............kp 27/24-34...............yk5
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 31/30-35...............yk3
NiQ................................07/11............kp 37/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 37/31-64...............yk6
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Kulkuriina dpo17, Pauki dpo14, NiQ dpo14, Laala dpo11, Kista dpo10, Nöhvi dpo6, Kaneli83 dpo1

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Hellurei81

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Kulkuriina ja muut tädin kohdanneet; pahoittelut :hug:

Minä en taas muista mitä olen kirjoitellut. Sama pää kesät talvet, unohtuu ihan kaikki.

Mulle iski hieman samanlainen villitys ku Kistallekin, tosin rajoitin vielä tuota raivaamista tuonne vaatehuoneen puolelle. Mä oon niin korviani myöten täynnä tätä asuntoa, joka paikasta tursuavia romuja ja vähäistä säilytystilaa. Niinpä otin eilen töistä kantoon erinäisen satsin pahvilaatikoita ja töistä tullessani tänään, aloitin operaation "tyhjennä vaatehuone". Uskomatonta, miten paljon sitä tavaraa on. Ja aika hullua oli huomata, kuinka käsittämättömän paljon on pojan vanhoja vaatteita, jotka mun piti jo myydä, mutta kappas, kun tämä vauvahaaveilu alkoi, en taidakaan niitä myydä. Odotelkoon siis varastossa :popcorn: Täytynee ehkä hakea viikonloppuna lisää laatikoita töistä, että saa tunkea kamaa piiloon lisää. Toki, mulla on haaveena että jos mies innostuisi tän asunnon myynnistä (sikäli mikäli talo jota ollaan menossa katsomaan viikonloppuna, olis ihana), tässä olis jo hyvä alkusysäys kaikelle.. :saint: Ja toki, taidan tehdä tilaa joulullekin. Mä niin odottelen.

Jokos teille ensilumet satoi? Täällä satoi monin paikoin, mutta ei just meillä. Höh.

Lillerille onnea taustalle. Ihanaa. Ja kiitos, toivotaan että jokainen meistä plussaa asap =)

).( Tuntuu että kropassa tapahtuu jotain kummaa. Kuten jo aiemmin kirjoittelin, ovistuntemuksia oli pari päivää sitten (menee jo päivät sekaisin, olikohan se pari päivää sitten..?), enkä tosiaan tikutellut tuolloin, kun ei ole tikkuja. Nyt on sitten oikea nivunen kipeä ja alamassuakin vähä nipsii välillä. Mielenkiintoista siis nähdä, tuleeko oviskipuilut normaalisti kp14-16 välillä vai oliko mulla joku hemmetin aikainen ovis. Tein muuten päätöksen, etten tässä kierrossa tikuttele, toivotaan että se nyt tosiaan sitten pitääkin ;) Harmi kun en muista, miten esikolta plussasin.. mietin, löytyiskö jostain jotain tietoa plussauksesta. Kirjoittelin toisella foorumilla tuolloin ja kaikki tieto on kadonnut tietomurtojen ym. myötä. Höh. Sieltä olis ollu kiva kaivella infoa :) Sen muistan kuitenkin, että alkuraskauden ultraan mentiin niin siellä todettiin, että ei se raskaus ihan niin pitkällä ollutkaan. Että ovis olikin ollut odotettua myöhemmin tuolloin, mutta tässä kierrossa tuo logiikka ei toimisi ainakaan ;)

Pahoin pelkään, että tästä kierrosta tulee muutoinkin yrityksen puolesta heikohko. Miestä ahdistaa "menneen elämän" jutut, jotka piinaa aika rankasti lasten kautta. Niistä ei sen enempää, huomaa vaan kotonakin, että on tosi kireä tunnelma ja tokikin, minä joudun usein sijaiskärsijäksi tavalla tai toisella - yleensä jään sitten ilman hellyyttä ja läheisyyttä, mutta myös peiton heilutteluja. Saas nähdä että ajoittuuko muutenkin mahdollinen ovis miehen yövuoroviikolle.. se taas tarkoittaa, että ei päästä hyödyntään oletettua ovista, ellei sitten satu viikonlopulle. No, turhapa sitä on murehtia. Toki sitä toivoo plussaavansa pian, mutta toisaalta, en viitsi miestä tällä piinata "pakonomaisesti" kun on muutakin mielessä.. vaikka kyllähän se peitonheiluttelu aina saa mielen muualle, edes hetkeksi :p

Nyt minä heitän itseni vapaalle ja nukkumatin kainaloon (korkea aika, kun kelloon kurkkaa), kahdeksan päivää tulikin tahkottua syyslomahengessä töitä. Sanoisinko, ettei ihan niin kiva homma, mutta itsepähän olen työvuoroni tehnyt. Ja saanpa nautiskella nyt loppuviikon kotosalla prinssieni kanssa :heart:
 
Joulua odotetaan täälläkin :heart: ja varsinkin nyt tuli oikeen joulufiilis kun on satanu lunta, joka vuosi aikastuu jouluvalojen laitto ja mies pyysi et jos voisin odottaa ainakin marraskuun puolenvälin yli ;) viime vuonna oli marraskuun ekalla viikolla valot ikkunassa, tonttuhärpäkkeet ym haetaan vasta joulukuussa varastosta :xmas:

toi mun siivous into ylsi valitettavasti kaikkialle muuallle ku vaatehuoneeseen, eli sinne sulloin kaiken ylimääräsen (pois silmistä pois mielestä), mut oli sitä siivoomista paljon kun makkarin lattiaakaan ei erottanu :whistle: varastoonkin sain menemään tavaraa (sekin vaatis jo siivousta) niin nyt alkaa olla lapsellakin "oma huone" eikä vaan varasto.
 
Heippa!

Liittyisin mukaan pikkukakkosen haaveilijoihin jos mukaan huolitte :) Tuttuja nimimerkkejäkin näkyy mukana jo olevan :)

Taustaa: Esikoinen kohta 6kk ja alusta asti toivottu pientä ikäeroa ja nyt kun jälleen kerran todettu yhdistelmäpillereiden sopimattomuus, ei enää haluta lähteä uutta merkkiä kokeilemaan vaan annetaan seuraavan tulla kun niin haluaa. Tyhjennysvuotoa odotellaan, viimenen pilleri syöty tiistaina joten yk 1 saa alkaa kunhan täti tulee kylään. Oon 27v ja mies 23v, naimisissa ollaan oltu reipas vuosi ja mukana arjessa viihdyttää kaksi koiruutta :)

Alkuun mut voi laittaa vaikka taustalle, ilmoittelen kun päästään ekaan yrityskiertoon :)
 
Lilleri82 onnea plussasta :heart:

Kulkuriina no voihan nenä, pitikö se täti nyt kurvata sinne!? Jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Viida tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

On: Ovis hyödynnetty ja nyt vain odottelemaan what's happening :popcorn: Pitää keksiä nyt kaikkea tekemistä niin että päivät menee nopeasti. Miten niin malattamaton! :headwall:

Mukavaa viikonloppua naiset!
 
Viimeksi muokattu:
Lunta tuloo koko ajan lisää ja -2,5c tuntuu kylmältä... :D

Jaaha punanuttu kurvasi tänne hieman yllätyksenä :O , eli mulle saa päivittää Kp1 Ei voi sanoa että harmittais, saapahan huomenna nauttia alkomahoolia hyvällä omallatunnolla ;)
 
Voihan nenä, useammalle kurvannut täti kylään :hug:

Tervetuloa viida, toivotaan että visiittisi jää lyhyemmäksi kuin meillä muilla ;)

Siivoushulluus jatkuu täällä. Eilen tyhjennetty tuota vaatehuonetta, tänään hinkattu vessa lattiasta kattoon, imuri odottelee tuossa lastenohjelmien loppumista ja pesuhuoneen ajattelin vielä pesaista tälle päivälle. Mikä mussa on vikana, kun tällainen siivousinto puski päälle...??? :LOL:

Ihanaa kun tuli meillekin lunta. Eihän tuo tuohon vielä jää, mutta toi kivan fiiliksen vapaapäiviin. Onkohan musta muokkaantumassa pikkuhiljaa vielä talvi-ihminenkin.. ;)

ON: nivusta särkee edelleen. Ja sama "olen hieman hämilläni"- fiilis jatkuu, kun alakerta elää ihan omaa elämäänsä. Hassua.

Ihanaa perjantaita arvon ladyt!
 
NiQ
***********Lauantai 27.10.2012*********





Mukana:

Epa_88....................poika 3/12.............kp 2/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 2/22-28...............yk8
Pauki.................................11.............kp 3/24-34...............yk6
sanyo............................05/12.............kp 5/??....................yk1
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 9/27-35...............yk3
Vaniljainen................tyttö 09/11...........kp 9/33?...................yk1
Bambini..................poika 08/08.............kp 10/30....................yk3
kaneli83.................poika 09/11..............kp 17/28-35.................yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 19/28-32................yk22
nanna_.............................8/12.............kp 20/28-30................yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 21/27-30................yk3
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 25/24-28...........yk14/yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 32/30-35...............yk3
NiQ................................07/11............kp 38/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 38/31-64...............yk6
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Laala dpo12, Kista dpo11, Nöhvi dpo7, Kaneli83 dpo2

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
viida

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Voi arse, kuinka monen luo on täti löytänyt! Halauksia Kulkuriina, Pauki ja Epa :hug:

Nyt olisi sitten kaikki toivo Laalan, kistan ja Nöhvin harteilla plussailla lähipäivinä :popcorn:

Tervetuloa viida :hug: Long taim nou sii :D

Voi teitä siivoushulluja, mä tässä istun sohvalla ja mietin että pitäis varmaan huomenaamuna tehdä jotain, kun on anoppi tulossa visiitille huomenna :LOL: Noh, luotan viime hetken paniikkiin ja tuupin isommat romut sängyn alle :D

On: Mä otin itseni pois jännääjistä, kun kerta tuli gyneltä tuomio että tuskin oon ovuloinut tässä kierrossa. Nyt siis jännäillään enää että tuleeko täti ensi viikon lopulla vai vasta seuraavan viikon alussa :D Tänään Terolut-päivä nro4.
 
NiQ, voin vannoa, etten ole siivoushullu. Mutta pakko jotain tehdä, että tulee hyötykäytettyä ees vähä vapaapäiviä ;) Mä oon laiskamato, en mikään kodinhengetär etenkään siivouksen suhteen - joskus vaan joku palikka menee vinoon pääkopassa ja pitää puunata :D

Ihana kun on noita plussaajia tällekin kuulle useampi, vaikkakin olisin toivonut että jokainen meistä olisi tehnyt saman! Vielä ehtii muutama mukaan, joten kuten NiQ mainitsi, te kolme naista - nyt plussat kehiin ja kuukausi on pulkassa :attn:
 
Pahoittelut kaikille uudelle yk:lle joutuneille. :(

Mie aiheutin miehessä pienoisen paniikin, kysyin et olis minipilleripaketista viiminen liuska menossa, jospa ei haettaisikaan lisää.. kalpeaksi meni ja tuumaili hetken päästä että en oo kyllä yhtään nyt varma tästä. Eli katellaan nyt aletaanko me ees antaan mahollisuutta pikkukakkoselle. :/

Kuten sanottua, pelottaa miestäkin. Ekan lapsosen vauva-ajan jälkeen ei ollu kauhian kaukana ettei oltain erottu. Yli päästiin ja nykyste hyvin pyyhkii, mutta en haluaisi samanlaiseen prässiin pukata avioliittoa toistamiseen, vaikka kaikki hokee että ei se toisen kanssa enää samanlaista ole.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(:hug:

NiQ heh, noi kutsut oli kyllä hyvä tekosyy siivota.

Omaan plussaan en jaksa oikein uskoa kun toi tarmonpuuska on niin selkee tätioire, mutta toivon muille jännäilijöille plussaa +++++++++++:whistle:
 
NiQ Joo ei tässä auta kun odotella kärsivällisesti =)
Kuukaus sitten alotettiin täällä soseiden syönti ja imetysvälit luonnollisesti pidentyneet hieman senmyötä. Nyt on parina viimepäivänä ollut valkovuotoakin pitkän kuivan kauden jälkeen, en tiiä sitte merkitseekö se mitään mutta kyllä kehossa ainakin jotain tapahtuu. Saas nyt sitten nähdä kauanko niitä kuukautisia odotellaan.. =)
 
Te onnekkaat joilla kuukautiset on olleet kuukausia poissa synnytyksen jälkeen. Mulla alkoi ekat 6 viikkoa synnytyksestä. Ei paljon naurattanut. Pojukin oli mun maidolla 8kk ikään. (Mulla on runsaat ja kivuliaat kuukautiset, kuukautismigreeniä ja poden kovia pms- ja ovisoireita)

Mulla on niin niin niin vauvakuume! Katselin tänään Elisa viihteeltä tallenteista Pieniä ihmeitä (sarja brittiläisestä synnytyssairaalasta). Aina tulee tippa linssiin kun katselee.

Miksei ole jo ensi kevät! Mua ärsyttää kun miehellä ei ole antaa tarkkaa päivämäärää yrityksen aloittamiselle, olisi helpompi odottaa kun tietäisi että "näin paljon jo mennut, enää x-määrä viikkoja odotettavana".
 
Hei leidit! Saako liittyä joukkoon? :) Täällä pikkukakkonen myös haaveissa 05/12 syntyneelle esikoiselle. Tänään alkoi yk2. TOiselle vauvalle annettiin lupa tulla heti esikon syntymän jälkeen, mutta nyt tosiaan täti riehuu kylässä toista kertaa.

Ja tosissaan riehuukin! Mulla on aina ollut kovat kuukautiskivut ja gyne vakuutteli että kyllä ne sitten ensimmäisen synnytyksen jälkeen helpottaa. Vaan eipä helpota, tuntuu että kivut on nyt kahta kauheammat! Toista tuntia sitten otin 2x 400mg buranaa ja vieläkin on tosi kovat kivut, aivan kuin synnytyssupistukset alkaessaan :(
Muutama päivä sitten tein clearbluen plussatestillä haamun, mutta sitten ollut muilla testeillä selkeää negaa. Kierron pituudeksi tuli siis 30 päivää kun ennen raskautta oli kellontarkat 28 päivää. Mietinpä vaan että voiko superrunsaat menkat ja kamalat kivut olla merkki varhaisesta keskenmenosta vaikka eilen ja toissapäivänä testi näytti negaa? Oon ihan ihmeissäni näiden kipujen kanssa :(

Jos joukkoon saa liittyä, mulla on siis tilanne seuraava:
annamay..........................05/12.............kp 1/30....................yk2

*muoks. Piti siis kysyä että miten teillä muilla - ovatko menkkakivut helpottaneet esikoisen synnyttyä?
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! :wave: Toivotaan että visiittinne jää lyhyeksi ja plussa pärähtäää mahdollisimman nopeaan.

annamay Minulla ei oikeastaan ole menkka kivuissa ollut sen suurempia muutoksia esikon jälkeen, mutta määrässä kylläkin. Nykyään vuoto on ekat kolme päivää tosi runsasta.

ON: Täti kylässä edelleen. Ajattelin vaipua hiljaisuuteen ja olla tuijottelematta kiertopäiviä tässä kierrossa. Enhän kyllä muutenkaan ole täällä ollut aktiivi kirjoittelija. Luulen, että minulla on ihan hirvee stressi tästä yrittämisestä ja sen vuoksi ei plussaa kuulu. Nyt siis olisi tarkoitus ottaa rennosti, jos vaan onnistun siinä. Palaan asiaan kierron loppupuolella. :wave:
 
Tyhmä täti on taas löytänyt monen luo :( Tsempitykset kaikille uuteen kiertoon! :hug: Jospa seuraava kierto olisi se oikea :)

Hellurei81 Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen mahdollisesta uudesta tulokkaasta, vauva- aika on raskasta ja on kyllä tärkeää, että parisuhde on kunnossa :hug:

Susimieli Kyllä se kevät sieltä tulee! Nyt vaan mietit niitä vauva- ajan huonoja puolia ;) Ei kyllä varmaan paljon auta, mutta aina sitä voi yrittää :D

annamay Tervetuloa joukkoon kärsimättömään! :wave: Olisikohan sulla yrittänyt joku pikkuinen sinne kiinnittyä, mutta ei ole sitten pysynyt? Oireet kuulostaisivat siltä ja se haamunenkin testissä! Tosin CB:n plussatesti antaa helposti vääriä plussia :/

Mulla on aina ollut kivuttomat menkat ja tosiaan synnytyksen jälkeen vielä kivuttomammat, joten valitettavasti en osaa tuohon kysymykseen vastata!

NiQ Mukavaa, että oli kiva gyne :) Jospa teilläkin sitten alkaisi selvyyttä tulemaan asioihin kun pääsette lapsettomuuspuolelle tutkimuksiin! Me silloin esikoista yrittäessä käytiin miehen kanssa kaikki mahdolliset tutkimukset, mentiin suoraan yksityiselle kun oltiin kärsimättömiä ja haluttiin tietää heti, jos jotain on vialla. Kun oli vuosi kulunut yrittämistä ilman tulosta, alettiin puhumaan imseminaatiosta jota oli tarkoitus kokeilla neljän kuukauden päästä, jos ei tärppiä tule. Koskaan ei sinne asti jouduttu, sillä tärppi tuli heti seuraavasta kierrosta :) Mulla siis lopulta löytyi syyksi endometrioosi, jota oli vasen munajohdin täynnä. Tämän takia mulla oli mahdollisuus tulla raskaaksi vain joka toinen kuukausi, jolloin ovulaaatio tapahtui oikealla puolella..

ON: Mulla varmaan munasarjat heräilee jostain horroksesta nyt pillereiden lopetuksen jälkeen :D On nyt useamman päivän ajan tuntunut kipua ja pistelyä alavatsalla.
Tänään siis kp 10 ja ovulaatiota odotellaan ;) Esikoista yrittäessä tikutin sen aina vasta kp19 kohdalla, joten saa nähdä onko nyt sama homma!

Mukavaa sunnuntaita :wave:
 
***********Sunnuntai 28.10.2012*********





Mukana:

annamay..........................05/12...........kp 1/30....................yk2
Epa_88....................poika 3/12.............kp 3/30-32................yk0
Kulkuriina................tyttö 11/09.............kp 3/22-28...............yk8
Pauki.................................11.............kp 4/24-34...............yk6
sanyo............................05/12.............kp 6/??....................yk1
Kolmikymppinen...........poika 09..............kp 10/27-35..............yk3
Vaniljainen................tyttö 09/11...........kp 10/33?..................yk1
Bambini..................poika 08/08.............kp 11/30....................yk3
kaneli83.................poika 09/11..............kp 18/28-35...............yk2
Neiti Näpsän äiti...............10/08.............kp 20/28-32...............yk22
nanna_.............................8/12.............kp 21/28-30...............yk1
iseeyou...................poika 12/11............kp 22/27-30................yk3
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 26/24-28...........yk14/yk1
Kista.......................poika 12/11 ...........kp 33/30-35...............yk3
NiQ................................07/11............kp 39/27-43...............yk7
laala......................tyttö 05/09.............kp 39/31-64...............yk6
Carriina..........................10/11.............kp ??/??....................yk0



Jännäilijät :popcorn:
Laala dpo13, Kista dpo12, Nöhvi dpo8, Kaneli83 dpo3

TAUSTAILIJAT

Kiseliina
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
viida

Plussanneet:



Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
tervetuloa uusille, toivottavasti ei tarvis kauaa tällä puolella palstailla :) :wave:

Mulla ennen synnytystä oli ihan kauheet kivut aina kuukautisten aikaan makasin kaksinkerroin ja itkin ja huusin ekat päivät, mut sit synnytyksen jälkeen on ollu suurimmaks osaks sellasia kiertoja ettei oo tarvinnu ottaa särkylääkettä ollenkaa. Mut toisinaan menee kaksikin 600mg ibusalia päivän aikana :/
 
Kaipa minäkinliityn mukaan kuumeilemaan,onhan viime kerrasta jo kovin pitkä aika!
Eli listaansyysmyrsky.......poika 4/12.....yk1 kp?
Meillä ei siis ole ollut ehkäisyä synnytyksen jälkeen ja yksi keskenmenokin ehti olla tässä välissä. Haamutestin tein perjantaina mutta digi tylytti ei raskaana. Miehen kanssa sit päätettiin että jätetään tää rento tulee jos on tullakseen meininki ja aletaan pakertaa taas veren maku suussa niinko ensimmäistäkin.
NiQ millai monesko tero kierto on jo menossa? Piditkö tauon jossain välissä?
 
  • Tykkää
Reactions: viida

Yhteistyössä