<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ
Kyllä mulla nyt kuulkaa lähtee järki näihin testeihin. Apteekin oma näytti tänä aamuna tältä



Miten ihmeessä se voi tuollainen puolikkaan näyttää? Onko tämäkin nyt viallinen testi...? Iso huokaus! :stick:
 
tervetuloa uusille :wave:

osalla jännät paikat joten plussa tuulia :whistle: :)


Niq onpa sulla jännä tilanne toivotaan että vielä muuttuisi kunnolliseen plussaan :hug: :)

ja kiitos kysymästä, ei ole raskautunut olo enään vuoto alkamassa varmaan parin päivän sisään :(
menkkakivut ovat todella voimakkaat ollut.
Laivalle menossa siis huomenna ja siellä totaalinen nollaus töitä takana 7 päivää niin tarvitsee sitäkin nollauksen :)

nyt vietävä tyttö yökylille, paremmalla ajalla lisää :)
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin olen tehnyt itelleni diagnoosin. En ovuloi.

En tikuttanut ovista, kuulostelin vain.. mutten koskaan ollut varma että millon se on, kananmunalimoja tuli vain vähän jos oli edes.. joten arvelen kierron venyvän ovuloimattomuuden takia. :( millonkahan ne menkat sit voisi alkaa.........

NiQ kirjoitinki jo tonne toiseen, millon teet uuden testin? tuu heti kertoo mitä se sanoo :)
 
ÄLLÖVAROITUS, KIUKUNPURKAUSTA JA.... Pyörähti sitte kp 35/32 missä hemmetissä ne mun menkat viipyy! :stick: ei nimittäin naurata kierron venyminen.. mahassa tuntunut aika ajoin koko päivän menkkajomotuksia, että kohta tulee.. ja pöntölle saa juosta nii kananmunalimamaista juttua tulee?? :eek: ei paljon, mutta sellaista selkeesti läpinäkyvää hieman tahmaista, ettei kovinkaan juoksevaa. Anteeksi tarkka informaatio :D mutta ei.. olevinaan näin myös haaleesti rusehtavaa kerran pyyhittäessä mutta en mene kyllä vannomaan... :kieh: ei niinkun koskaan oo ollu tämmöstä.. mullaki jos menkat alkaa ni ne kyl on alkanu et saa kiireellä vaihtaa sidettä...

Anteeksi omanapainen purkautumiseni... tuli vielä mieleen NiQ:lle, et kantsisko tehä digitesti niin saisit varmuuden? ;)
 
Hyppy No onpas nyt, kun ei voi asia selvetä! Jospa hcg:tä on niin vähän vasta ettei vielä testeissä näy. Onko sun kierrot muuten ollu aina säännölliset?

Ääh, NiQ:llä myös siellä epäselvä tilanne. Toivon niin kovin, et se vielä muuttus kunnon plussaksi!

Tervetuloa neiti bee! :wave:

).( Kananmuna limailut alko torstaina ja eilen sainkin hymynaaman cb:n digitaaliseen! Eli tänään olis sitten dpo0. Huh, jännittää! Talleteltu ollaan viimeks muutama päivä sitten (ti), koska opiskeluiden merkeissä jouduin oleen kotoa pois pari päivää. Ovis sattui kyllä täydellisesti, ku eilen illalla tulin kotiin, kerkee hyvin talletella lisää. ;)

Pelkään vaan, et mulla on toiveet ihan ylikorkeella tän kierron suhteen ja tuun tippuun ja lujaa. Toisaalta esikoinenki tärppäs heti, ku kierrot tasaantu ja nythän mulla on ollu kierrot pidemmän aikaa jo säännölliset eikä oo hormoniehkäsyä ollu käytössä. Joten, saas nähä.
 
*********Lauantai 8.9.2012*********






Mukana:

Pauki.................................11............kp 3/27-34.............yk4
Muffi..............................9/11.............kp 8/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 10/40....................yk7
aronoele............................5/10...........kp 14/25....................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp14/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp17/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp19/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp25/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp25/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp29/?.....................yk1
ReVe.................................06............kp29/25...................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp30/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp32/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp32/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp32/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp33/36-38...............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp35/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp39/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 9, Papunen84 dpo 0

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
NiQ: no onpas omituinen testi :O Nyt jo kahdessa testissä on näkynyt väriä, jotain siellä taitaa tapahtua. Tsemppiä ja jaksamista, melkoista piinaamista.

Hyppy: turhauttavaa tuommoinen. Oliko "normaaliin" ovisaikaan jotain erikoista? Mulla meinaa on flunssat/kuumeet siirtäneet ovista eteenpäin. Yk2:ssa olin tosi kipeä ja ovisplussa tuli vasta kp38, ja yhdessä kierrossa kuume siirsi kanssa viikolla ovista ja näin myös pidensi kiertoa. Eli myös muut jutut kuin ovuloimattomuus voi pidentää kiertoa!

Laala: no voihan :( Tsemppiä!

NNÄ: toivotaan että olet väärässä! Mutta jokatapauksessa aivan mahtista risteilyä!

neiti bee: no tätä ei varsinaisesti harrastukseksi voi sanoa, mutta ylenmääräinen työnteko :LOL: Ei kerkee kuumeilemaan... Tsemmpiä piinailuun! Ja tosiaankin ovulaatio voi varmasti siirtyä jos on jotain erikoista elämässä.

ReVe: niin sullakin on noin piinallinen tilanne :O Onpas nyt kakkospinoon sattunut monelle samaan aikaan epämääräinen kierron venyminen. Tsemppiä!

on: jeps, tosiaankin piinapäivät ovat menneet lentäen kun töissä on niin kiire ettei ehdi ajatella. Ja jotenkin katse on suunnattuna maanantain lekuriin. Mies-parka on ihan jännityksessä kun varmaan "joutuu" antamaan näytteensä. Tosin unohdettiin vallan soittaa VL:n ja kysyä etukäteen onnistuuko näytteenanto ensikäynnin yhteydessä. Onneksi muuten olen palstaillut, tuossa VL:n esitietolomakkeessa kun kysytään viimeisten kuusien menkkojen alkamispäivämäärää :O Mulla on ylhäällä ovis kp:t, mutta ei päivämääriä. Äkkiäkös mä ne täältä palstalta pengon :D On ollut jotenkin ihanaa ilman lugeja, melkein on saanut tosiaan unohtaa koko projektin. Noooh, parin päivän päästä selviää sitten tämäkin kierto.
 
Voi jestas NiQ! En ees osaa muuta sanoa :O

NNÄ mukavaa laivareissua. Rentouta nämäkin ressit hetkeksi mielestä pois :)

Hyppy ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Oletetaan, että ovuloidaan ja ensi kierrosta (olettain että nyt ei tärppää kummallakaan) otetaan tikut apuun? Kyllä tää vielä tästä :hug:

Papunen84 jännään siun kanssa ja pidän peukkuja pystyssä! :)

ReVe härregyyd! Jopas jotakin. Mikäs oli dpo testintekoaikaan? Tuohan on jo ihan selvä haamu.. Tee digi!?

Nöhvi1 tsemppiä lääkäriin :)

Ommaa nappaa: täällä on semmonen liukkaan kelin varoitus että morjens! Sitä semmoista valkoista paksua töhnää, joka paperiin pyyhittäessä on jopa hieman kellertävää (vai onko se sitte pissaa :D). Ei hiivatavaraa kuitenkaan. Massu on hassuntuntuinen yhä edelleen. Lämmöt on ollu koholla, joskin se voi johtua siitä että nyt tuntuu että flunssakin iskee päälle :/ Äh.

Mies oli eilen ihan onnessaan kun selvensin sille tätä omaa ovulaatioharhaluuloani, ja loppukaneettina keskustelulle hän totesi, että: "toivoa on siis vielä" :heart: Onhan sitä mutta kun en jaksais oottaa enään.. :headwall: Testaisko sitä vaiko eikö testais... :confused:
 
Neiti bee Nyt jos laskurit pitää paikkansa ja hedelmöittyminen on tapahtunut 23.8.2012 niin onkos se sitten dpo 16??? ( en osaa tuota lasku kaavaa) nyt on kp 29/25-27. kp 26 tehty digillä nega.. tosin siihen kun avasin sen oli piirtynyt testi kohtiinkin haaleat viivat, mutta siitä nyt en sitten tiedä. Digiin olen pettynyt, koska luvattiin, että mahdollinen raskaus näkyisi jo 4 päivää ennen menkkoja.
 
NiQ
ReVellä on kyllä ihan selkeä plussanen siellä! toivottavasti vahvistuu :hug: Itsehän oon aina luottanut noihin Apteekin omiin raskaustesteihin, paitsi nyt kun se huitaisi mulle tuollaisen puolikkaan viivan (testi on siis purettu muovikotelosta, ku ensin luulin että se lasi siinä tekee vaan jonku varjon mun testiin). Varovaiset onnittelut siis :flower: Ja eihän noi ovislaskurit oikeesti tiijjä milloin sun ovis olis, joten nou panik :)

Hyppy Mä en oikein tykkää noista digeistä kun ne maksaa niin paljon ja se on jotenkin ihan tylsä tapa testata :D (tylsä eli varma :D) yksi digihän mulle alkuviikosta sanoi että "ei raskaana". Koska sä meinasit seuraavaksi testailla? Josko sulla se ovis oliskin ollut vasta myöhässä...

Mä mietin tuossa että tuo mun puolikas viiva-testi oli kuivumassa lavuaarin päällä siinä hanan vieressä jossa on pikkasen kallistusta sinne viemäriin päin. Voiskohan siis olla mahdollista että toi testi oli siksi sellanen puolikas jos se väri ei päässyt pieneen ylämäkeen nousemaan? :confused: Mutta sitten taas palaamme saman kysymyksen äärelle, että miksi se nyt sitten olisi voinut jotain hentoista haamuplussaa näytellä.. Eli jos se viikko sitten tehty Predictor olikin ovis, niin voisiko apteekin omassa näkyä jo dpo6 jotakin muka?? ei mun mielestä... :/ mä teen alkuviikosta vielä yhden testin ja soittelen sitten neuvolaan uusiksi jos se nyt vielä jotain häröilee se uusikin testi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Näpsän äiti;27105802:
Kp1 yk 21

nyt ei muuta pysty :(
Hirmuisesti :hug:

NiQ Tuntuisi oudolta, että antaa väriä... se värihän reagoi nimenomaan vain raskaushormooniin.. jos nyt olen yhtään lukenut oikein =) Malta mielesi muutama päivä ja testaa uudestaan.. Itse ajattelin tuhlata vielä yhteen ensiviikolla ja teen uusiksi testin.

Hyppy sulle kanssa :hug: huokaus ja helpotus, vaikkakin plussa olisi ollut positiivisempi =)
 
Viimeksi muokattu:
Halit kaikille jotka tädin ovat joutuneet kylään ottamaan :hug:

NiQ: Tosiaan, miten voi tulla puolikas viiva?? Muuten sanoisin, että selvä plussa siellä kurkkii. :) :heart:

ReVellä ainakin selvä plussa siellä pilkistää :heart:

ja pikaisesti ON: Tän aamunen testi nega, joten eiköhän se täti tännekkin tässä lähipäivinä kurvaa. Yhtäkkinen siivousinto ainakin siitä kielisi :D
 
ReVellä mun mielestä samanlainen eka plussanen kun omani oli, joten onnea :hug:

NiQlla kanssa mun mielestä plussa taikka haamu! Mutta siis, outoa tuo puoliviiva. Mutta malta mielesi muru hetki ja sitten uusi testi. Mä täällä odottelen tulosta :kiss:
 
Halloota kakkosen kuumeilijat! Minä liittyisin porukkaan, jos sopii. Toista pientä yritetty saada alulle nyt jokunen kuukausi. Kiertopäivä taitaa olla laskujeni mukaan 7. Esikoinen on syntynyt viime vuonna ja mitään ehkäisyä ei ole sen jälkeen ollut käytössä, mutta laskeskelisin, että nyt on "virallisesti" yk 5 menossa.

En ole pinoanne aikaisemmin seurannut, joten kestää varmaan hetken, että pääsen kärryille, mutta ainakin Neiti Näpsän äidille ja Hypylle pahoitteluni ikävästä vieraasta. :( NiQ:lla näyttää viiva erikoiselta, toivottavasti se olisi kuitenkin sitä ittiään.

Terveisin,
hiirunhenkäys
 
ReVellä kyllä melkoisen kaunis plussa jo! kyllä se siitä vahvistuu! :heart: :D Digistä sen verran, että varmaan joillain onnekkailla se saattaa näyttää jo 4 pvää ennen menkkoja, mutta itelläkin kun lyhyt kierto, niin eihän se kait ole mahdollista näyttää dpo 6 kohdalla plussaa... on niin yksilöllistä. ja ekassa raskaudessa mulla otettiin jossain 10 viikon kohdalla hcg verestä niin oli ilmeisesti aika alhainen ja pelästytti tietty mut tosi pahasti, mutta nyt se hcg on jo reilu 2v! :heart: eli summa summarum, jokaisella se hormoni nousee omaan tahtiin. testaa parin päivän päästä niin näet, onko viiva vahvistunut. =)

NiQ: sullapa nyt on melko omituisia kokemuksia noiden testien kanssa... kyllä mäkin vähän plussan puolelle käännyn tuon testin suhteen, varsinkin kun on se yksi plussatesti jo alla. kenties seuraavaksi verikokeella varmistamaan? toivotaan kuitenkin selkeetä plussaa seuraavaan testiin!!! :heart:

Nöhvi: tosi piinaavat päivät meneillään!!!! :hug: voi kun mä niiiiiiiiiin toivon! :heart: mutta maanantaina kuitenkin selviää taas ehkä jotain...

NNÄ: :hug: :hug: halaukset myös muille tädin kohtaajille!!!


ON: alkuraskauden ultra takana, pieni oli omalla paikallaan ja sydän sykki. :heart: kaikki tällä hetkellä niin kuin pitääkin. :D
7+1 :heart:
 
Niq Nyt sulla on kyllä niin samanlainen tilanne kun mulla silloon... Plussa, ei plussa, plussa, ei plussa, mutta voisko olla et sullakin ollut ovis myöhemmin ja siksi nyt näyttää noin.. Kyllä mä vahvasti uskon että se tuosta vahvistuu! mullahan se eka plussa mikä testiin tuli, niin tuli 25min testiajan jälkeen ja oli sellainen kummallinen läntti! :D Ja siitä se sitten alkoi vahvistua ja se mikä meni maaliskuussa kesken niin sillonhan sain plussan vasta kp44! Että uskon vahvasti sun plussaan ja tiedän myös tapauksen jolla ei oo ollut testissä tuon kummempaa viivaa!!

Anu ja pikkuinen 20+5 :heart:
 
NiQ
*********Sunnuntai 9.9.2012*********






Mukana:

Kulkuriina................tyttö 11/09............kp 2/22-28..............yk6
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp 2/28-32..............yk21
Hyppy....................poika 08/11............kp 2/32...................yk2
Pauki.................................11.............kp 4/27-34...............yk4
hiirunhenkäys......................11............kp 8/?......................yk5
Muffi..............................9/11.............kp 9/30-32...............yk1
Shiili..............................09/08............kp 11/40...................yk7
aronoele............................5/10...........kp 15/25..................yk 1
Kista.......................poika 12/11 ..........kp 15/33-35..............yk2
papunen84..............tyttö 07/10...........kp 18/27-30...............yk1
Kolmikymppinen.........poika 09..............kp 20/30-35...............yk1
Bambini..................poika 08/08...........kp22/28-32................yk2
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp 26/25-30..............yk13
karma......................tyttö 3/11............kp 27/26-30..............yk0
ReVe.................................06............kp 30/25...................yk1
iseeyou...................poika 12/11...........kp 30/?.....................yk1
NiQ................................07/11...........kp 33/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp 33/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp 33/32(-42)............yk3
neiti bee.................tyttö....................kp 34/36-38...............yk3
laala......................tyttö 05/09............kp 40/31-64..............yk5


Jännäilijät
Nöhvi1 dpo 10, Bambini dpo 6, Papunen84 dpo 1

TAUSTAILIJAT

Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Iso :hug: Hyppy, Neiti Näpsän äiti ja iseeyou Kyllä teki tädin prkl monta luvatonta vierailua :(

Tervetuloa hiirunhenkäys ja muutkin uudet, kenelle en oo muistanu toivotella tervetuloa :flower:

ReVe joko uskalletaan siirtää plussanneisiin? :) mitkäs on olot?

laala :hug: Toivottavasti Terot tuo avun. Mulla ainakin saatiin katki se 70pv kmegakierto Teroilla hienosti katki, vuoto alkoi muistaakseni neljäntenä päivänä viimeisestä terosta. Seuraavassa kierroksessa alkoikin jo toisena päivänä ja viimeisessä heti samana päivänä. Aika iso clomiannos sulla...? Eikö muuten saada ovulaatiota aikaiseksi? :O

Mitä kuuluu loppupään hiulu, lilleri ja kulkuriina?

On: Tänään on ollut niin turhauttava päivä, että on pitänyt koko päivä kiukutella tuolle rakkaalle miekkosellekin. Väsyttää, ajoittain on tosi oksettava olo, laiskottaa eikä huvittaisi irtautua sohvasta. Ketuttaa tää koko testaushomma. En oo viitsiny käydä ostamassa uutta testiäkään kaappiin polttelemaan, josko sitten jossain välissä alkuviikosta hakisi... huoh!
 
Noniin, pääsen palailemaan palstoille hutikierron jälkeen eli kp1 ja yk6!

Niin paljon tapahtunut täällä, etten osaa nyt kaikille varmaan kommentoida. Enköhän pikkuhiljaa pääse taas kärryille tapahtumista :)

Uusille tarvetuloa!

Moneen paikkaan täti pyrähtänyt, iso halaus kaikille!!

Ja ReVe ihana plussahan sulla sielä lymyilee!!! :) :)

NiQ Outoja viivoja sinun testeihin piirtynyt, mutta VIIVOJA kuitenkin!!! Mulla on ihan sellainen hytinä, että sulla on matkalainen kyydissä!!!

Nöhvi: Tsemppiä lääkäriin ja rauhoittele sitä mies rukkaa :)

Amantella ihunia ultrakuulumisia!!

(.) Flunssat köhitty ja innolla odotellaan, että päästään taas tositoimiin ;)
 

Yhteistyössä