nyt ois yk 7
One step testit kokemuksia on parinkymmenen testiliuskan verran. Anto mulle pari väärää tulosta.. ehin jo innostua. Mutta clearbluet kerto selvästi etten ollu raskaana! En tykkää koko One step testeistä.. en enää aio hankkia niitä.
pauki ja muffi :flower:
lämmöistä luin jostakin amerikkalaiselta sivustolta että ovis on menny jo kun lämmöt on koholla?! että ihmiset on aina ennen luullu että ovis on sillon, kun lämmöt on koholla.. että ovishuippu on siis ohitettu oikeesti jo kun lämmöt nousee, ja jos on raskaana niin ne lämmöt pysyykin sitten koholla.. tiedä sitten.
haamuista first-signal kasettitesti anto mulle AINA värillisiä haamuja, vaikkei mitään raskautta ollut edes alkanutkaan.. oli siis ihan selviä haamuja.. ja voi sitä pettymyksen määrää!
ne jotka jännäilee plussan kans, tsemppiä!! opcorn: :flower:
sitten omaa napaa.. mä vuodan vieläki.. ärsyttäää! vois loppua että pääsis sitten ootteleen sitä ovista.. löysin eilen jonku englantilaisen ohjeeen jostain syvältä netin syövereistä missä oli ruoka-aineita mitä raskaaksi haluavan pitäis syyä.. suurin osa oli vihreitä kasviksia ja vihanneksia.. kaalta, lehtikaalta, ja hedelmistä Baanaania.. Banaani kuulemma ekäisee masennusta
hieman pisti naurattaan noi jutut..
että jos oot masentunu, niin älä ihmettele jos joku tulee ja kuorii sulle banaanin, ja tyrkkää sen sun suuhun ja sanoo "yksikin banaani voi heikentää masennuksen tasoa!"
mä en hirveesti oo kasvisten ystävä, mutta salaateista tykkään. Joskus yritin karpata ja sen ruokavalion noudattaminen oli mulle sula mahottomuus.. kaupan vihannes osastolla pyörin niinkuin puolukka..piip! kun en tiennyt mitä pitäisi ostaa, vaikka ne kaikki olin kirjannut mukanani olleeseen listaan ylös.. :headwall:
ehkäpä noi tarpeelliset vitamiinit saa sitte valmisvitamiinitabuista??!
syöttekö vitamiineja, ravintolisiä jne edesauttamaan raskautumista?!
meinasin tilata itte foolihappoa, ja jotain vitamiineja.. kunhan vaan sitte muistas napsia niitä. Edelliset oli jotain kaupan halppis perusvitamiinejä ja sitte tuo vehnänalkioöljy, mutta ei ne oo tuottaneet tulosta..
NiQ tsemppiä sulle, kyllä se plussa vielä joskus tulee.. juuriki silloin kun sitä vähiten odottaa.. ja voi, melkein tuli tippa linssiin kun luin ton et sun miehes vei sut ja lapses järven rannalle piknikille ja keinuitte hämähäkkikeinussa murheet pois. Ihanaa