<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ
Mä en jaksa enää toivoa mitää ihmeplussaa :( Oon Googlannu (yllätysyllätys!) täällä taas sormet ruvella koko internetin läpi kemiallisista raskauksista ja paskoista Predictoreista!

Plussatuulia muille toivottelen :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hei tää vois kans tulla jännäilee tänne teidän kanssa:) Oon käynyt lukee tätä viimeset puoli vuotta aina sillontällön ja oottanut millon sais alata jännäilee pikkukakkosta:D Nyt se aika onkin sitten tullut:) Kirjottelen lisää vähän parempaan aikaan kun keskellä yötä;P

9/11 kp 4/ 30-32 yk 1
 
Huomenta,

siis nyt tekis mieli ihan sanoo et jos oisin raskaana nii poika tulis! :D ei vaan, mulla on ihan samat olot kun pojua oottessani, kahvi tökkii. Kyl se menee alas jne, mutta se ei todellakaa oo hyvää (siis aamukahvi). Pala kurkussa saa juoda sitä huh.... tekis mieli jo luokitella tääki oireeks :heart: :D mutta taidan laittaa sen öllötyksen vielä vaikka väsymyksen piikkiin. Ja alakerrassa valuu, kokoajan selllanen olo et ei menkat ja kiireellä vessaan, mutta ei.. valkkaria.. ???

Mites NiQ? Sun olot ja testailut... malttamaton täällä....

niin ja tervetuloa muffi!! :heart:

muoks. anteeksi omanapaisuuteni, palaan paremmalla aikaa kommentoimaan muille. <3
 
Viimeksi muokattu:
Noni nyt mä tuun kaakattaa tänne lisää..

Tarvikkeita, meillä vielä on käytössä joitain mutta muita olen surutta heitellyt menemään. Jos joskus saan toisen lapsen niin ostan uusia sitten :) ihanaa olis shoppailla vauvajuttuja..

Monella alkaa olla taas jännät paikat, hiulu, lilleri, iseeyou... keitä muita oli? :popcorn:

Kolmikymppinen tsemppiä oviksen bongailluun! :p (ja miehen kellistämiseen.... :D )

Minä oon ihan hormonihirviö. :D eilenki miehelle raivosin ihan mitättömästä syystä, ja heti pärähti mieleen et hitto oonkohan raaskana kun uuvan ku mielipuoli ilman syytä. Mieski sano et ihan ihmeellinen olet... ja eilen kiivastuin tuolla himotestaajat, haamuviivat jne palstalla ... oikein tuohtunut kun on nii kyllä rupee veetuttamaan. Mutta joo, luetellaan vaiks pms oireiksi... Muuten ollaan samaa etovaa oloa koko aamun, pala kurkussa ja kokoajan oon jotain napostellu et menis ohi.. ja sit ei meekkää joku alas ja. huoh..
 
Tervetuloa muffi :wave:

tarvikkeista: meillä on kaikki vielä tallella esikoiselta, tai no ne on kyllä palautettu mitkä oli lainassa. Toiveekkaana ei olla purettu edes hoitopöytää taikka viety kehtoa varastoon... Kai ne on kohta pakko viedä tuosta pölyyntymästä.

Hyppy: kuulostaapa lupaavalta :)

NiQ: Pidän peukut täällä pystyssä, jospa kuitenkin.... :hug:

on: eilen oli hassutunne alamahassa, vähän ku menkkamaista särkyä. Hmmm ihan mielenkiintoista tunnustella luomukierron olotiloja :O Viimiset puoli vuotta luget on tehneet vaikka mitä oloja. Lääkäriiin alle viikko, jipijipijipiii :D
 
Heippa! :wave:

Suostuisitteko ottamaan mut takas listoille? :ashamed: :ashamed: Oli helpompi käydä tsekkaamas kp:t täältä, pysy paremmin laskuissa. =) En varmaan kyllä hirveesti ehi kirjotella, mut hengessä oon mukana.

Päivitys tälle päivälle: Pauki.....11.....kp27/27-34.....yk3
 
Huomenta..

Muffi & Pauki, Tervetuloa joukkoon kirjavaan =)

Hyppy pikaliimaa ja jarrusukkia, hirmuisesti onnitteluja täältä, vielä on matkaa jäljellä =) :flower:

Pauki jännät paikat sinullakin, onko minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen??

Omassa navassa ei muutoksia, ooooodotellaan, oooooodotellaan, kyllä odottavan aika on pitkä :kieh: :mad:
 
On muuten aika jännää miten sitä itseänsä spyykkaa negatiiviseen tulokseen ja silti samalla toivo on niiiiiiiin kova =/ Ja sit tippuu korkealta ja kovaa, vaikka on yrittänyt olla kiipeämättä sinne pilvien reunoille haaveilemaan... Vieläkin toivon, että matkassa olisi jotain, samalla on hyvin vahva epäilys, ettei siellä mitään ole, aika ristiriitaisia ajatuksia täällä taas tänäaamuna.. noh, näin taitaa olla aika monella jännityksen tiiivistyessä =)
 
ReVe: Eilen oli outo tunne mahassa, mut tällä hetkellä taas ei mitään. Välillä ollu kylmä, mut oon pukeutunu vähiin vaatteisiin. Eli sellasia oireita mitä on keksimällä keksitty ja mitkä voi helposti selittää. :ashamed: Testin tein eilen, hätähousu kun oon sen suhteen, täysin puhdas nega oli. :(
 
NiQ
Hyppy En ooo testannut nyt enää. Kiukutti niin eiliset negat :( Jos ei täti tuu muutaman päivän kuluessa niin teen pois tuon apteekin oman tuolta kaapista. Mites, joko sä oot testannu uusiksi?

Onko ReVe malttanut olla testaamatta?

Kiitos kaikille jotka kommentoitte ja lohduttelitte tuossa testiasiassa. Täytyy kyllä sanoa, että ehdin jo vähäsen innostumaan tuosta Predictorin tuloksesta, vaikka oon kuullu siitä paljon huonoa niin en silti olettanut että se noin selkeitä vääriä plussia antaa (tai ihan oikean jos täti tulee pian niin kemiallinenhan se on sitten ollut). Eilen oli käyrä korkealla, tänään vähä masentaa. Mut mies oli eilen ihana kun se huomasi miten mä olin alkuillasta ihan masentunut ja se vei yllätykseski mut esikoisen kanssa järvenrannalle leikkipuistoon piknikille, siellä sitten keinuttiin esikoisen kanssa hämähäkkikeinussa murheet pois <3

Jos seuraavan listan päivittäjä viitsisi ottaa mut pois tuolta jännäilijöistä, kiitos! :)
 
nyt ois yk 7



One step testit kokemuksia on parinkymmenen testiliuskan verran. Anto mulle pari väärää tulosta.. ehin jo innostua. Mutta clearbluet kerto selvästi etten ollu raskaana! En tykkää koko One step testeistä.. en enää aio hankkia niitä. :)

pauki ja muffi :flower:

lämmöistä luin jostakin amerikkalaiselta sivustolta että ovis on menny jo kun lämmöt on koholla?! että ihmiset on aina ennen luullu että ovis on sillon, kun lämmöt on koholla.. että ovishuippu on siis ohitettu oikeesti jo kun lämmöt nousee, ja jos on raskaana niin ne lämmöt pysyykin sitten koholla.. tiedä sitten.

haamuista first-signal kasettitesti anto mulle AINA värillisiä haamuja, vaikkei mitään raskautta ollut edes alkanutkaan.. oli siis ihan selviä haamuja.. ja voi sitä pettymyksen määrää!

ne jotka jännäilee plussan kans, tsemppiä!! :popcorn: :flower:

sitten omaa napaa.. mä vuodan vieläki.. ärsyttäää! vois loppua että pääsis sitten ootteleen sitä ovista.. löysin eilen jonku englantilaisen ohjeeen jostain syvältä netin syövereistä missä oli ruoka-aineita mitä raskaaksi haluavan pitäis syyä.. suurin osa oli vihreitä kasviksia ja vihanneksia.. kaalta, lehtikaalta, ja hedelmistä Baanaania.. Banaani kuulemma ekäisee masennusta :D hieman pisti naurattaan noi jutut..
että jos oot masentunu, niin älä ihmettele jos joku tulee ja kuorii sulle banaanin, ja tyrkkää sen sun suuhun ja sanoo "yksikin banaani voi heikentää masennuksen tasoa!" :LOL:
mä en hirveesti oo kasvisten ystävä, mutta salaateista tykkään. Joskus yritin karpata ja sen ruokavalion noudattaminen oli mulle sula mahottomuus.. kaupan vihannes osastolla pyörin niinkuin puolukka..piip! kun en tiennyt mitä pitäisi ostaa, vaikka ne kaikki olin kirjannut mukanani olleeseen listaan ylös.. :headwall:

ehkäpä noi tarpeelliset vitamiinit saa sitte valmisvitamiinitabuista??!

syöttekö vitamiineja, ravintolisiä jne edesauttamaan raskautumista?!

meinasin tilata itte foolihappoa, ja jotain vitamiineja.. kunhan vaan sitte muistas napsia niitä. Edelliset oli jotain kaupan halppis perusvitamiinejä ja sitte tuo vehnänalkioöljy, mutta ei ne oo tuottaneet tulosta..

NiQ tsemppiä sulle, kyllä se plussa vielä joskus tulee.. juuriki silloin kun sitä vähiten odottaa.. ja voi, melkein tuli tippa linssiin kun luin ton et sun miehes vei sut ja lapses järven rannalle piknikille ja keinuitte hämähäkkikeinussa murheet pois. Ihanaa :)
 
Conceive Plus liukuvoide - Suomen kotitesti

Oli muuten pankko linkittää!!!


"Conceive Plus on siittiöystävällinen liukuvoide, joka on suunniteltu avuksi raskaaksi haluavalle. Sitä käytetään normaalin liukuvoiteen tapaan. Conceive+ on turvallinen jokapäiväisessä käytössä.

Lisää nautintoa hedelmöittymistä yrittäessä
Turvallinen, ei heikennä siittiösolujen liikettä ja elinvoimaa
PH tasapainossa kehon nesteiden kanssa
Sisältää Kalsium- ja Magnesiumioneita
Tukee munasolun hedelmöittymistä
Sopiva pakkaus omaan tarpeeseen:
75ml tuubi, joka on riittoisa ja tarkoitettu on usealle käyttökerralle. Voidetta annostellaan sormin sopiva määrä.
Kolmen asettimen pakkaus, jossa kertakäyttöisiä asettimia. Asettimilla voiteen saa helposti emättimen sisälle. Pakkaus riittää kolmeen käyttökertaan.
75 ml tuubi sekä kolmen asettimen pakkaus edullisemmin yhteishintaan."

*muoks, tuosta liukuvoiteesta löyty ulkomaalasilta sivuilta käyttäjien onnistuneita kokemuksia..*

tiedä sitten pelittääkö!! :D pitää vissiin tilata ja kokeilla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti Hyppy.. ei kyllä mitään ovisoireita näkyvissä. Outoa... pitkä kierto kai taas tulossa. Ja flunssa kai, ihan tuntuu siltä, pöh. Nuo sinun oireet sen sijaan kuulostaa aina vaan lupaavammilta. :)

Shiili en syö muita ravintolisiä nyt kuin tuota foolihappoa. Sehän ei käsittääkseni hedelmällisyyttä edistä, mutta on muuten tosi tärkeä hermostoputken sulkeutumishäiriöiden ehkäisyssä, laitan tähän mielestäni hyvän linkin aiheesta. Pitäisi siis aloittaa jo muutamaa kuukautta ennen (suunniteltua) raskautta!

Foolihappolisä: halpa vakuutus

Tervetuloa takas Pauki! Sulla onkin jännittävät päivät meneillään. Muffi kans, tervetuloa jännäileen!
 
shiili siis mikäs voide se on? :) kerro lisää..

Kolmikymppinen jos tiedät, nii kerro mullekkin :) mulla tulee tästä nimimerkistä mieleen hyppykuppa, joten pakko olis saaha vaihtaa. :D mutta mun mielestä sun nimimerkki ei oo liian pitkä, kiva. Tosin joskus automaattisesti kun sulle jotain kirjotin meinasin aloittaa 3kymppinen, eikä kolmikymppinen. Mut pidä toi!

Että kun mua vaan etoo ja etoo. Päivällä olo helpotti, ja sit se taas alko oli pakko nukkuu tirsat et menis ohi. Heräsin ja söin ja sit se alko, se ruoka mitä söin en voinut sietää sitä hajua :x nyt taas helpottaa. Mutta, olen myös todella pahassa räkätaudissa et voi olla ihan hyvin siitäkin. Ärsyttää kun en uskalla panadolia vahvempaa ottaa nyt ku tiiä oonko vai enkö oo raskaana... muuten napsaisin heti! :(
 
NiQ
kolmikymppinen ja Hyppy Ylläpitoon kun ottaa yhteyttä ja kertoo heille uuden nimimerkkuinsä kaipuun niin sieltä ne voi sen vaihtaa :) Tai sit rekisteröitte kokonaan uuden nickin ja lähetätte yp:lle viestiä että poistaa vanhan

PC vielä tehty päivällä, täysin nega. Joten menkkoja odotellaan. Se siitä ja sen kestävyydestä. "Oireita" on jotain vielä jäljellä, tissiarkuus laantunut, enää vain vähä arat, koko ajan on saa ravata vessassa että joko ne menkat alkoi kun valkkaria lorahtelee ja alamahassa nippailee samallalailla kun esikoisesta plussan jälkeen. Tosin nyt ei ole plussaa. Toivoa en enää jaksa enkä halua plussasta :( Koitan taas päästä joku päivä tästä yli ja kommentoida teitä muitakin! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppy
Tervetuloa uudet joukkoon ja jääköön visiittinne lyhyeksi täällä :wave:

Voi harmi NiQ, mä olisin niin toivonu sulle sitä plussaa :hug: :heart: Ja olisin itsekkin innostunut tuosta testistä hirveästi mikä sitä plussaa näytti!

Hypyn oireet kuulostaa edelleen lupaavilta! :popcorn:

Vitamiineista yms.. Mä en syö mitään vitamiineja, foolihappoa saati ravintolisiä vaikka jotain varmaan pitäis. Vitamiininpuutosta on ollut jo yläasteajoista lähtien ja sen huomaa sormen kynsissä ajottain. Mutta noh, jospa sitä sitten raskausaikana taas ottais itteä muutamaks kuukaudeks niskasta kiinni :D

Tarvikkeista meillä taitaa olla säästössä aikalailla kaikki. Turvakaukalo oli lainassa se palautettiin omistajilleen, kun poika siirtyi isompaan istuimeen. :) Muuten ei ollakkaan oikeastaan annettu/myyty mitään pois. Lainattu ollaan ukon veljen perheelle vauvakeinua yms tilaa vievää joille ei tällä hetkellä itsellä ole tarvetta. :)

Reve: Täällä myöskin vähän samanlaisia ristiriitaisia tunteita. Kovasti toivon kyllä plussaa, mutta samalla yritän olla ettimättä itestäni mitään oireita ja hoen etten ole eka kierrosta vaan voinut raskautua.

Ja vaikka olen "varma" siitä etten raskaana ole niin tulipahan tilattua 10kpl paketti liuskatestejä, kun halvalla sai :D Yhden tein jo tänään (tottakai) hätäisenä ja eihän siinä mitään näkynyt, yllätys yllätys.
Tällä hetkellä palelee, alaselkää jomottelee ja lämmöt oli äsken 37,1 kainalosta mitattuna. Kipeä olo ei kuitenkaan ole.
 
Huomenta,

Kylläpä mä ootin tätä päivää et pääsen testaa. Ja testasinki heti aamutuimaan NEGA. :( eli tätiä odotellessa.. kyl sen ois pitäny jo näkyy jos ois näkynyt... masentaa ja veetuttaaa.
 
voi hyppy :( olin niin varma, plussastasi :( ehkä annoin huonoa karmaa kun onnittelin jo...

).( eilenhän tein digitaalisella testin ja siihen tuli EI RASKAANA.. Menin ja avasin, ja siellä oli kolme viivaa,normaali kontrolli ja testi viivojen kohdilla molemmissa liuskoissa haaleammat viivat... 2 viivaa niihin tulee vissiin yleensä aina,mutta 3?? joko se on ihka oikeastikin nega tai sit ne oli liian haaleita laitteen tunnistamiseen..tein sen kyllä päivällä enkä aamu pissistä...jos menkat ei ala teen aamulla teen uuden testin,ja toivon sen näyttävän jotain muuta kuin EI RASKAANA..
 
ReVe höpsis :) oli/on mulla edelleenkin sellainen olo, et oisin raskaana. Eilenki oli tissit ihan omituiset, kihelmöi vaan.. ja muutenkin.. Mutta nega on nega ja menkkoja ootellaan.. huoh.. :(

ja tuuhan kertoilee ReVe testituloksia!!! :)

NiQ :heart: MÄ NIIIIIIIIIIN TIEDÄN sen (tän) tunteen. Ihan oikeesti ku rupee ajattelee nii tää on kamala stressi naisen elimistölle, toivoa raskautta ja pettyä sit siihen mahdollisesti jopa vuosien ajan. Ihan kamalaa... pitäs osata ottaa rennosti mutta helppoahan se on sanoa..

).( mulla vaan menkkamaiset tuntemukset jatkuu ja tissit on ihan oudot. Ei mulla koskaan oo...mut kerta se on ensmäinenki.. mä ihan hölmönä täällä vielä toivoisin et mun ovis oiski ollu sillo 23pv, eli nyt sitte huomenna olis dpo 14.. mutta oispa se plussa jo näkyny siltikin jonkunmoisena jos ois ollut... aukeispa na hanat nyt pian!! murrr.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä