No niin, Kreikan matka on nyt ohi ja paluu arkeen koittaa
Matka meni todella mukavasti, onneksi ei ollut mitään ongelmia. Sen kyllä huomasin, että en kestänyt aurinkoa samaan malliin kuin aikaisemmin, joten rannalla makoilu jäi huomattavasti vähemmälle kuin normaalisti. Ja lisäksi minä hikoilin reissun aikana varmasti yli kymmenen litraa, jo parin metrin kävelyn jälkeen olin ihan hiestä märkänä
Masu päätti sitten ottaa matkan aikana oikein kunnon kasvuspurtin
Nyt ei todellakaan ole enää kenelläkkään epäselvää, että olenko raskaana
Vertasin tuossa just ennen lomaa otettua masukuvaa tänä aamuna nappaamaani kuvaan ja ero on valtava. Niinhän sitä sanotaan, että auringossa kaikki kasvaa paremmin, nähtävästi se sanonta pätee myös meikäläisen masuun
Kohta pitäisi lähteä neuvolaan, pikkasen kauhistuttaa kuinka paljon paino on noussut loman aikana ja mitä terkkari siihen sanoo :saint: Eipä siellä reissussa tullut hirveästi herkuteltua, mutta kotivaaka näytti 4 kiloa enemmän kuin ennen reissua :headwall: Toivottavasti ainakin osa siitä on turvotusta, aamulla oli sormet ja jalat aika turvoksissa, mutta kyllä se siitä laskee parin teekupin voimalla
Sain muuten varmasti reisussa yliannostuksen appelsiinimehua, light cokista ja tonicia
Vettäkään ei jaksanut juoda niin paljon kuin tarvitsi nestettä päivän aikana, joten sitten tuli juotua noita limppareita ja mehuja lisäksi
vähän liikaakin. Yök, nyt ei tosiaan tee yhtään mieli mitään muuta kuin vichyä...
Anjamarita, ihana pieni tyttö teillä
Säihke, onnittelut pikkuprinssistä :heart:
Äiti-66, onnittelut pikkuprinssistä :heart: Olipas sulla melkoinen synnytys
Enpä panisi yhtään pahakseni, jos oma synnytys kävisi yhtä nopeasti ja helposti. Tai siis enhän minä tiedä oliko se synnytys helppo, mutta kuvauksesi perusteella tuli sellainen kuva
Kaikki vauvan jo saaneet muistakaahan tulla kertomaan kuulumisia meillä vielä odottaville
Olisi mukava kuulla miten arki on vauvan kanssa lähtenyt käyntiin.
Tosiaan seuraavia vauvauutisia saadaankin sitten odotella vielä kolmisen kuukautta, ennen marraskuuta ei ole kenelläkään laskettua aikaa, vai katsoinko tuota listaa ihan väärin.
Maijamette, onnittelut ja tervetuloa mukaan :wave:
Lumi-Marja ja
Rouva Pikkumyy, kyllä vetää niin sanattomaksi teidän vastoinkäymiset :hug: Juuri teille olisin niin suonut onnellisen raskauden ja odotuksen :hug: :hug: Todella paljon voimia ja tsemppiä, toivottavasti ette vielä menetä uskoanne siihen, että se onni sieltä osuu vielä teidänkin kohdallenne :heart:
Hurjasti oli tullut tekstiä mun loman aikana, lueskelin kaikki kyllä läpi, mutta en millään jaksa muistaa oliko siellä jotain mihin olisi pitänyt kommentoida. Toivottavasti multa ei ainakaan mennyt mikään vauvauutinen ohi silmien