Miina70, tänään on puhelin ollut kuumana aamusta asti ja kyselyjä on tullut, vaikka kuinka ollaan sanottu, että ilmoitetaan heti kun jotain tapahtuu. Oikeastaan kyselyjä on tullut jo kaksi viikkoa ihan päivittäin eikä meinaa enää jaksaa olla kaikille ystävällinen, kun vastaa sadannen kerran, että yhtenä kappaleena joo ollaan vielä eikä supistuksen supistusta ole tullut. No viime yönä kumminkin puoli viideltä alkoi olla jo kivuliaita suppareita, tosin epäsäännöllisesti, mutta nousin ylös lehteä lukemaan. Reilun tunnin kuluttua helpotti ja menin takas nukkumaan. Nyt taas ei koko päivänä mitään, kävin kaverin kanssa tunnin lenkilläkin. Mutta kuten olen sanonutkin, mulla ei ole kiirettä saada vauvaa syntymään, mukavastihan nää päivät menee näinkin, saa nukkua kun nukuttaa ja tehdä muutenkin mitä huvittaa, yritän nauttia joka tunnista. Mies on enemmän malttamaton ja sanoo, että sais jo vauva tulla. Ehkä mä sitten ajattelen enemmän itsekkäästi, kun loppuu tämä oma aika sit kokonaan. Tuntuu, että tämän äitiysloman alettua olen viettänyt elämäni parasta aikaa, kun on terve eikä silti tarvi mennä töihin, niin olo on ihan syyllinen, kun aamulla saa lukea lehteä rauhassa vaikka tunnin, sen jälkeen miettii meniskö takas sänkyyn vai ulos vai shoppaileen. Mutta tämä onkin nyt ainutlaatuista aikaa, kun odottaa esikoista, nii saa täysillä keskittyä omaan olemiseen. Terveisin nautiskeleva vaaka-70 40+0