Minulla on
sokerirasitus ensi viikolla, siinäkö ei sitten samantien saakaan niitä tuloksia? No sitten täytyy vain odotella, mikäs siinä.
Chilipapu, millaisia tuloksia sinä sokerirasituksesta sait? Tuliko siellä muuten tosi huono olo, kun pitää olla se 12 h ravinnotta ennen? Minäkään en ole ennen moisessa ollut.
Väsymystä, päänsärkyä ja itseasiassa jotain kirkkaita pisteitäkin näkynyt näkökentässä, mutta mittasin verenpaineen äitini mittarilla ja se oli ok. Kuvittelin nimittäin jo, että nyt on paineet nousseet, mutta hyvä että ei. Harmittaa, kun koko ajan on sairas ja väsynyt olo, ei normaalia elämää ollenkaan, sellaista jatkuvaa taistelua, että jaksaa päivät läpi.
Onko se sitten niin, että olen jo siinä iässä, että raskaus on rankempaa koko kropalle ja väsymys yms. vaivaa sen takia? Aikaisemmat raskaudet jotenkin muistan vähemmän väsyneiksi. Miten teillä muilla, joilla on jo lapsia, onko odottaminen tässä yli 35-v iässä raskaampaa kuin nuorempana? Tosin itse olen saanut lapseni yli 30-v, joten ihan hirveän nuori en ole ennenkään varsinaisesti ollut.
Nuhakin edelleen kyllä on sen poskiontelontulehduksen ja flunssan jälkeen, joten voi olla, että tämä väsymys johtuu siitäkin. Sekin on mahdollista, että tulehdus ei ole parantunut, vaan on siellä edelleen. Se kyllä väsyttää, jos näin on.
Voi noita minun lapsosia, jotka tuolla katsovat lastenohjelmia, tyttö on vetänyt jostain syystä hiirenkorvat (sellalinen naamiaispanta) päähänsä.
Ja että ensi kesänä niitä olisi sitten kolme! :heart:
kurkkunaamio ja kolmonen 18+5