Korallille onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :flower:
Itsellä edelleen kamala flunssa, nyt on poskiontelontulehduskin ja olen sairaslomalla. Sain kuurin eilen, enkä tajunnut kysyä, saako niiden antibioottien kanssa käyttää närästyslääkettä, mitä olen nyt käyttänyt (Gaviscon). En ole sitten uskaltanut käyttää ja illallakin korvensi niin kauheasti ja nytkin, että sen lisäksi että on taudista huono olo, pitää tästä närästyksestäkin vielä kärsiä. Tänään aion soittaa apteekkiin ja kysyä sieltä, olisiko tietoa, voiko lääkkeitä käyttää yhdessä.
Äitiyspakkauksesta olen miettinyt, että jos en ottaisi. Toisaalta se on NIIN ihana saada... mutta on jo kahdet makuupussit ja talvi-asut, niitä kestovaippoja en aio käyttää, joten siinä on aika paljon sellaista, mikä on turhaa. Ne pienet sisävaatteet siinä kaikki hyödyllisimmät olisi, mutta niitäkin kai on jotain vielä tallessa, vaikka aika paljon vauvan vaatteita olen jo myynyt kirppiksellä tai laittanut muuten eteenpäin. Sillä rahalla voisi ostaa vaikka turvakaukalon.
Kun pääsisi jo ostelemaan pikkuruisia vaatteita! :heart: Mutta mitään en osta, ennen kuin rakenneultra käyty, niin olen päättänyt.
Poika 6-v sanoi tänään ihanasti aamulla sängyssä kun kömpivät sisarensa kanssa meidän vanhempien viereen aamulla viiden jälkeen: "Tänne mahtuisi vielä yksi lisää... niin se vauva, jos se kesällä tulee" (vähän haikealla äänellä). Tuli mieleen, onko liikaakin teroitettu sitä että, vauva tulee "jos kaikki menee hyvin", että huolehtiiko poitsu kovasti, että tuleeko se vai eikö se tule. Ihanaa kuitenkin, että lapset ovat iloissaan tulevasta perheenlisästä, etenkin tuo esikoinen on niin onnellinen asiasta.
kurkkunaamio ja kolmonen 16+3