Olkkis: rautavalmisteena käytän nyt Fexin-poretabletteja, tehosta en tiedä vielä kun kymmenisen päivää vasta olen käyttänyt eikä hemppaa ole tässä välissä tietenkään uudestaan testattu. Mutta eikö nuo nestemäiset imeydy aika tehokkaasti yleensä? Muutama Obsidan ja lähes täysi paketti Retaferia löytyy edellisen raskauden jäljiltä: ne eivät silloin tepsineet lainkaan vaan loppuvaiheessa käytin sitä Kräuterblutsaft-mehua, joka nosti arvot muutamassa viikossa 110 > 130. Pitää nyt kun tuon poreen ensin käytän pois testata vielä nuo loput tablettimuotoisetkin, kun nyt on raskaus aika paljon alumpana kuin viimeksi hempan tippuessa. Jos vaikka nyt sopisivatkin vielä. Selosteet niistä puuttuvat, enkä tuota 2h sääntöä niihin olisi muistanutkaan.. Ai niin, onhan tuossa Raskausmultitabsissakin vähän rautaa, ja sitä käytän 1 tbl/pv koko ajan lisäksi.
Onpa mukava että olet saanut neitisi sinne halittavaksi, sillä se ikävä helpottaa :heart: .
Äiti-Kengu: vasta aamulla Kelaan lähtiessä raksin hakemukseen, että otetaan pakkaus. Esikoinen on vasta 1v3kk, joten varsin tuore pakkaus on olemassa. Oltiinkin ensin sitä mieltä, että otetaan raha ja ostetaan turvakaukalo. Nyt saadaankin ystävältä kaukalo ilmaiseksi, ja kun muuta hankintaa ei varsinaisesti ole, päädyttiin sitten viimein siihen että kyllä sittenkin otetaan pakkaus. On siinä sitä vaatetta kuitenkin niin reilusti, että ei välttämättä rahalla saisi kaikkea hankittua (mä olen aika huono tarjousten perässä juoksija, ja pikkukaupungissa asuvana mahdollisuudetkin ovat esim. pääkaupunkiseutua vähäisemmät).
Toivottavasti saatte rempan pikapikavauhtia valmiiksi! Tai siis miehesi saa, jos vaikka apuvoimia jostakin löytyisi. Saisit sinä ottaa kevyemmin ja odottaa valmista =) .