Terve Ellenni, en mä taida huomenna testata vielä kuitenkaan. Ylihuomenna olis sekä se pahan onnen pp11 että menkkojen kalenterinmukainen alkamisaika, joten taidan piinata vielä ylihuomisaamuun. Viimeksikin vuoto alkoi vasta päivällä. Meni vähän sisu kaulaan, kun sit pitää luopua tästä toivosta, kun sen testin tekee.
Vähän liikaa olen lukenut juttuja kahdella rupualkiolla alkuun saaduista raskauksista, taas tulee pudottua korkealta.
Miehen tytär on 25. Siltä on pari vuotta sitten tiedusteltu mitä mieltä se olis, jos me saatais lapsia, joten sen verran se tietää, että suunniteltu on. Isänsä ei ole sille mitään maininnut siitä, ettei voi saada enää omia biologisia lapsia (siis että lahjasiittiöillä mennään), varmaan siksi, ettei tytär ahdistuisi omasta alkuperästään - kukaanhan ei tiedä, onko mies koskaan voinutkaan saada lapsia, ja yksi lääkäri sille kerran tölväisikin, että "mitä todennäköisimmin sinun lapsesi ei ole sinun". Mä koen tän ikävänä kilpajuoksuna myös tän tyttären kanssa. Olis kiva saada lapsia ennen sitä.
Mies tuossa juuri naureskeli (puhuttiin rahan tärväämisestä näihin hoitoihin, kun yksityisellä ollaan ja tonneja palaa), että jos meitä hoidettaisiin julkisella, se olisi jo eläkkeellä kuudennen yrityksen kohdalla... (Sekin vissiin tajuaa että tässä menee pitkään, jos onnistuu ylipäätään ikinä, vaikka yrittääkin tuossa esittää kamalan toiveikasta).