35+ Lapsettomat

Hihhei, reippaan raikasta ystävänpäivää kaikille myös täältä! :wave:

Ekavekara sun munasarjat on varmaan venyneet aiemmista käsittelyistä, eikä sieltä niin ollen enää pikku venyttelyistä tule sulle mitään palautetta. :D Mä olen itse myös huomannut, että mun m-sarjat ei ole sisaria keskenään; toinen on selvästi tunteikkaampi ja räiskyvämpi kuin toinen ja jupisee hieman aina kun on sen vuoro pyöräytellä yksikin munanen. Toisesta taas ei tule mitään tuntoaistimuksia kun on sen vuoro, ja kuitenkin on ultralla todistetusti hommansa hoitanut. Eli eipä niistä tuntemuksista voi aina vetää johtopäätöksiä! Tsempityksiä taas kovin, ja tulehan kertomaan mitä sieltä löytyi.

Ja Pekku saat tosiaan minusta piinistelykaverin erittäin todennäköisesti! Pidellään täällä sitten virtuaalisesti toisiamme kädestä, hih.

Ja tämä jatkais leimojen keräämistä... Tosiaan piikittely tuli minulle tutuksi jo insseissä, mutta nyt kerta-annokset ovat paljon tujakampia (4x). Jo ekan piikin jälkeen olin tuntevinani mukamas vaimeaa kolinaa munisten ympäristöstä, vähän sellaisia "mitä hittoo, kuka sytytti valot kesken yöunien" -tyylistä. Joutuvat rassukat tositoimiin.
 
Kiitokset ystävänpäivätoitotuksista Pekku ja Polkka!
Vähänkö käy kateeks kun saatte toisistanne piinailukaverit. Täällä vaan yksin saa painaa prkl.
Vai että venyneet munasarjat... enpä moista ole ennen kuullut :D. No sekö selittääkin tuon löysistyvän keskialueen (tai ehkä kuitenkin sapuskat). Tuo pieni rasvaprosentin nousu ennen hoitoa helpottaa mulla neulojen tuikkaamista, kai sitä jotenkin alitajuisesti haluaa syömällä suojella nahkojaan... Minulle jäi kammo kun täällä eräs oli tuikannut vatsamakkaroistakin suoneen, niin että veri oli lentänyt (hei vaan wabisabi :wave:), ja nyt oikeasti hirvittää joka pistelyä ennen. Puristan aina mahd paljon ihraa sormien väliin :( ja juustokuuri ennen hoitoa on nykyään vakikäytäntö.

Enpä ole kyllä kuullut tunteilevista munasarjoistakaan, joten Polkka, on sulla melkoinen tuotantolaitos siellä! Kiva että vähän kitisevät kun joutuvat hommiin. Sellaisesta tulee semmoinen hyvä fiilis että nyt painetaan hihat käärien.

Relic, ilmeisesti katsotaan että lääkettä vaihtamalla voi vaikuttaa laatuun. Minullakin nyt menopur jolla tulee huomattavasti (yli puolet) vähemmän folleja kuin edellisilllä kerroilla. Nyt kahdeksan follia aktivoituneena. Follien vähennyksellä toivotaan parempaa laatua. Itsellä kuitenkin selvä hong kong syndrooma, laatu hakusessa.
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin tuossa, että Rebec taitaa myös piinailla samoihin aikoihin kuin mä ja Pekku..? Ja Ekavekaralla on siis ehkä snadisti eri ajoitus, mutta ei hätää, ihan riittävän läheiset on silti taimingit että voidaan täällä kuorossa tuskailla.

Toivon Ekavekara muuten sulle ihan suunnattomasti sitä plussaa, siis ihan semmoista kunnon onnenpotkua persuuksiin!! Se olis sulle niin oikein. ;) Näiden virtuaalitoivotusten tehoa ei tietenkään ole lääketieteellisesti osoitettu ja rohkenen epäillä että sellainen näyttö jääkin ikuisesti saamatta, mutta entäpä jos yhteinen toivon lietsonta internetympäristössä laskeekin potentiaalisen äidin stressihormonitasoa ne ratkaisevat pari millimoolia ja PAM! raskaus saa alkunsa... Potentiaaliset äidit - nuo uskossa väkevät. Huvittuneena luin myös niitä sun juustokuurijuttujasi. Voisi siis sanoa, että valmistautuminen kisaan on sujunut perinteisissä merkeissä.

Tietenkin kaikkein mieluiten plussaisimme kaikki tässä tulipalopakkasten keskellä. Sillä ehkä saisimme kevään käynnistettyä. :flower:

Relicille tervehdys, tulehan vaan uudestaankin käymään! Sano jos haluat listalle mukaan.

Myy ja Katrin, mitkä fiilikset? Entä Armi?
 
Polkka Sulla sitten munikset antavat vallan kuulua itsestään, hienoa toivottavasti enteilee hyvää. Itselläni ei yleensä juuri mitään tuntemuksia.

Ekavekara Minunkin suunpielet sait ylöspäin juustokuurillasi. Oikein paljon tsemppiä ja onnea tulevaan =)

Itselläni on vp tänään joten pikaisen pakkas lenkin tehtyäni koiran kanssa olen maannut vain soffalla ja lötkötellyt. Luin tossa yksi päivä silmä kovana raskausoireista, ja tottahan toki ne kaikki tuli mulle, tai siis pää tais tehdä tepposet:headwall:
Naama kyllä kukkii mutta onkohan sekin suklaan syönnistä.
Haen kyllä apteekista testit joskos tossa viikonloppuna yrittäisi uskaltaa testata.
 
Tervehdys taasen kaikillle minunkin puolestani :wave: Olen pysytellyt tässä taustalla ja yrittänyt saada ajatuksia vähän toisaalle, en siis ole ihan perillä kaikkien vaiheista. Mutta näin pikaiseen lueskeltuani näyttää että täällähän tapahtuu yhdelle jos toiselle, mukavaa tosiaan päästä yhdessä piinailemaan. Tsemppiä toivotan minäkin hirmuisesti itsekullekin omiin vaiheisiin =)

Minulla siis meneillä lääkkeellinen PAS ja limiksen kasvattelu, tänään oli kontrolliultra ja tilanne näyttää lääkärin mukaan todella hyvältä, olisin kuulemma jo nyt valmis siirtoon. Kuitenkin KYSistä, jossa meidän kaksi alkiota ovat, oltiin sitä mieltä että siirto on vasta ensiviikon maanantaina. Nuo kumpikin pallero siis sulatetaan ja toivotaan että edes toinen selviytyisi sulatuksesta ja siirtoon päästäisiin. Limakalvon suhteen mulla ei ole ollut näin hyvää tilannetta ikinä, Zumenon on siis toiminut hienosti. Tosin todella huonon olon sekin hormoni on minulle saanut aikaan. Ja torstaina pitäisi sitten aloittaa Luget, yök yök yök ja vielä kerran yök :x
Fiilikset on vähän niin ja näin. Tuon ensimmäisen ICSI- hoidon epäonnistuminen otti minulla todella koville henkisesti, olin niin toivoa täynnä siitä että josko nyt kun kerran näihin rankempiiin hoitoihin vuosien vatvomisen jälkeen uskaltauduin, nin täytyisihän sen onnistua, mutta eipä vaan onnistunut. Ja nyt en tiedä miten päin olisin, toisaalta toivo on taas nostanut päätään, mutta sitten toisaalta pelottaa ihan hirveästi herätellä yhtään mitään toiveita. Siitä epäonnistumisen aiheuttamasta pettymyksen suosta nouseminen kun on niin hirveän vaikeata. Mutta päivä kerrallaan mennään, maanantai-aamuna soitan KYSiin ja sitten selviää tuleeko siirto vaiko ei.
 
polkkaa täällä vaan piinaillaan ja piinaillaan.. mahaa on pakottanut siitä asti kun oli abaut 4-5 piikkiä pistetty.. eli punktion jälkeen oli kovinkin arka ja nyt parin päivän päästä on jäänyt se kipu ja tullut tilalle menkkamaista pakotusta, jota on kyllä ollut kaikissa viime aikaisissa kierroissa (lääkkeillä tai piikeillä avustetuissa). Kaikista näistä aikaisemmista toki nega et en tiedä lupaako hyvää vai huonoa.
En luovuta vaan pakko uskoa siihen että rupset on matkassa ja pysyvät!

Sulla on tosiaan mielenkiintoiset munikset :D

täällä kans luget (tai stressi tästä hoidosta ja muusta tähän liittyvästä) aiheuttaa jatkuvan syömisen ja napsimisen.. koko ajan oon syömässä jotain, vaikka piti aloittaa uusi terveellinen elämä. huoh, se on kyllä ollut siitä kaukana sen jälkeen kun piikkejä on napaan alettu pistämään.. mistä tuli mieleeni tuo Ekavekaran mainitsema verisuoneen pistäminen. Täällä on kans oikee sisar hento valkoinen, kun ekan kerran pistin itseäni (mies on muuten halunnut pistää), niin loistavasti suonen läpi ja verta kans tuli ja mahassa on nyt ollut jo kaksi viikkoa iiiiso mustelma..! eli ilmeisesti ihan hyvin sain verta mahanahan alle, kun ei näytä tuo mustelma katoavan..

tsempit ja voimia kaikille ja myöhäiset ystävänpäivätervehdykset myös kaikille!
 
Mikähän siinä on, kun mäkin olen onnistunut nyt vähän soosaamaan noita piikityksiä... Verta on tirsunut ja pikku mustelmia tullut. Olisko hermopainetta. Tämä on meinaan ollut tähän mennessä stressaavin hoito, vaikka vielä ei ole käytännössä mitään eroa aiempiin muuta kuin mentaalipuolella korkeintaan. En tiedä onko tuo isompi Puregon-paukku vai mikä, mutta tuppaa olemaan mieli matalalla ja itkukin herkässä. Ja toinen minkä myös tunnistan itsestäni on tuo mussuttamistarve. Hitto, olisko se sitten sitä mitä Ekavekara epäili - että sitä haluaa suojakseen rakentaa rasvapatjaa. Jollain tavalla kyllä suhde omaan kehoon tässä muuttuu, siitä tulee sellainen väline jota piikitetään ja syötetään ja seurataan. Omituista.

Mutta nyt on siis kuitenkin selvää piinailun tuntua ilmassa! Yksi piinistele rupusiaan, toinen toppistaan. ;) Jännittää Myy ja Katrin teidän puolesta. Ihan hirmusti jaksuja ja rauhallista mieltä!

Mun munikset on kyllä hiljentyneet. Siinä alussa oli pientä äläkän poikasta, mutta nyt alan jo epäillä että siellä ihan lusmuillaan, ehkä peräti yritetään vetäytyä koko hommasta. No, torstaina niiden salaisuudet paljastuu.
 
Niin, ja siis tosiaan Hope myöskin piinailee. Sointu ja Toivorikas niin ikään listoilla, mikä lienee tilanne..? Lista siis sivulla 192. Nostelen sen tänne framille lähiaikoina. Nyt kivaa keskiviikkoa kaikille!
 
Hienoa Rebec että teillä on kaksi alkiota. Laitetaanko molemmat alkiot jos selviävät? Meillä on vain yksi mutta me uskotaan että se jaksaa sinnitellä... Mulla on vasta maanantaina ultra ja pitäisi kuulla tarkka päivä siirtoon.
 
Marraskuu meni sumussa ja vihdoin hoidot alkoivat...pp7 ja kaikki vielä ihan ok!
Nyt lupaan olla testailematta liian aikaisin ja pahoittamatta omaa mieltäni.
En tiedä mitä kenellekkin kuuluu tällä hetkellä jos tänään saisin luettua teidän kuulumisia täältä.
Toivon koko sydämestäni kaikkea hyvää hoitoihin ja plussatuulia odotellaan:hug::hug:
 
Moromoro kaikille :wave:, en ole oikein jaksanut kommentoida, olen kyllä lukenut viestejä.... Plussatuulia kaikille eniveis ja halit niille joilla ei ole natsannut, ei saletisti (sitä ei täällä varmaan ole olemassakaan) eikä muutenkaan.... :headwall: . Ja plussanneille tietty hurjasti onnea :heart:. ON: mulla toinen kierto km:n jälkeen 32 pv, eka oli 34 joten kohti sitä normi 28 pv kiertoa ollaan menossa. PAS siis tähän kiertoon, siirto on varmaan viikolla 9.
 
Huiiii, tääl on piinailijoita tai ihan-kohta-piinailijoita oikein iso läjä! Nyt saadaan kyllä Frangille kavereita sinne 2011 plussanneisiin.

Ekavekaran saalis kuulostaa asialliselta. Kyllä siellä on nyt joukossa myös se The Laatuyksilö, pakko olla.

Pikainen hännän huiskaus täältä kaikille! (Tälle ei pahus vieköön ole omaa kuvaketta.)
 
Ekavekara: hieno juttu että punktio sujui hyvin ja tosiaan hyvä saalis teillä. Nyt peukut pystyssä että jokikinen hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan, saatte tuosta määrästä vielä suurperheen =)
Pekku: kumpikin alkio siirretään jos siis selviävät. Kovasti toivon että edes toinen jaksaisi sinnitellä. Ja samaa toivon myös teidän pallerollenne =) Minulla on maanantaina, joka on siis tuo siirtopäivä, jo kierronpäivä 17. Vähän ihmettelen että miksi noin pitkälle venyy tuo siirto, koskapa limakalvo oli jo eilisellä lääkärikäynnillä valmis siirtoon. Mutta kaipa nuo tohtorit tietävät mitä tekevät.
Polkalle tsemppiä myös munisten kasvatteluun ja punktioon!
Fiia 69: peukut pystyssä sinullekin ja tsemppiä piinistelyyn =)
Myy 75: minulla myös Luget saa aikaan valtavan ruokahalun lisääntymisen, siis todellakin! Jo nyt tuo Zumenon on tehnyt niin pahan olon että syödä pitää jatkuvasti ja huomenna pitäisi aloittaa Luget, voi pojat sitä syömisen määrää sitten. Äsken jo suunnittelin että täytyy käydä aamulla kaupassa ostamassa kunnon varastot jääkaappiin, löytyy sitten yöllä mitä syödä. Minä nimittäin herään joka yö siihen että on kauhea nälkä, vaikka olen illalla ihan hyvin syönyt :)
Toivorikas: sinulle kovasti voimia PASin odotukseen ja muutenkin.
Ja vielä Katrinille tsemppiä piinistelyyn, minäkin pidän peukut pystyssä teidän puolesta =)
 
Ekavekara Hieno saalis tosiaan. Kovasti onnea ja tsemppiä jatkoon =)

Rebec Täällä peukut pystyssä, että teidän pallerot selviytyisi.

Polkka Itse onnistuin myös saamaan pari kolme kunnon mustelmaa. Ja piikityksen jälkeen piti saada aina jäistä appelsiiniä, kipeetä.

Fiia 69 Peukutuksia piinailuun sinullekin.

Toivorikas Kiva kuulla sinusta. Oikein super paljon onnea koitokseen.

myy75 Samoilla päivillä mennään toivottavasti tämä olisi se kerta;)

Itselläni iski eilen aivan älytön känkkä. Ukkelin ei tarvinnut sanoa kuin puoli sanaa kun minä älähdin, ja sama känkätys ja hieman alakuloinen fiilis jatkunut tänäänkin. Siis että ei tästä tule mitään!!!!!
Mutta kun luin teidän juttuja niin kyllähän suupielet nousi ylöspäin ihania olette=)
Eiköhän tässä taas jakseta mennä ja ukkelikin muisti minua tänään niin ihanasti että känkkäily sai jäädä.
 
:popcorn::popcorn:
Täällähän tapahtuu vaikka mitä. Ihan paljon jännitettävää! Tsemppiä ja peukkuja ekis, rebec, polkka, fiia, toivis ja myy!
:popcorn::popcorn:
Mulla vielä viikko varhaisultraan. Hirvittää joka kerta kun käy vessassa, mut toistaiseksi ei ainakaan ulkoisia merkkejä siitä, että jokin olisi hassusti. En vain uskalla toivoa parasta ja siksi en tunne oloani kotoisaksi tuolla odottajien puolella.
Onneksi koirulin leikkaus meni hyvin ja poju kuntoutuu kovaa vauhtia. Menohaluja on ihan liiaksi, että välillä pitäisi varmaan pistää hihnaan jopa sisällä.
F 6+1
 
Plussatsunami! :attn: Plussatsunami! :attn: Plussatsunami! :attn:
:attn: Plussatsunami! :attn: Plussatsunami! :attn: Plussatsunami!
Plussatsunami! :attn: Plussatsunami! :attn: Plussatsunami! :attn:
:attn: Plussatsunami! :attn: Plussatsunami! :attn: Plussatsunami!
 
:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Tääki tuli ihmettelemään. :D

Polkka :LOL:

Ekavekaralla oli hyvä saalis, toivotaan että hedelmöittyisivät myös mahdollisimman hyvin. Peukkuja!

Täällä alkaa kohta tapahtumaan, kun huuruneniä aletaan sulattelemaan. Nyt sitten vaan todella plussatsunamia tulemaan, että huurunenät selviää! Piinistelijöille hermoja!
 
Ensi kertaa tuntuu vielä punktion jälkeisenä päivänä. Ei kipua, mutta edes jotain. Yleensä olen ollut täysin ennallani jo heti pari tuntia punktion jälkeen.

Minulla piikitykset saa yleensä aikaan valtavan hyvän fiiliksen ja voin henkisesti todella hyvin. Paitsi loppusuoran lievä turvonneisuus häiritsee. Samoin tuo suhde kehoon muuttuu juuri sellaiseksi tarkkailtavaksi; piikitettäväksi ja ruokittavaksi. Siitä minäkään en pidä. Aivan kuin maailmassa ei hoitojen aikana olisi mitään muuta kuin oma napa, ihan kirjaimellisesti. Progesteronivaihe saa sitten mieleni todella matalaksi ja ärtyisäksi ja inhoan koko hormonia. Lugeja en sentään niiden ällötyksen vuoksi enää käytä. Käytän Crinonea jota ei tarvitse laittaa kuin kerran kerran, senkin asettimella ja mikä parasta se ei VALU.

Taidan olla jonkinlainen viilaavaa niuho mutta toivoisin että pp- ilmaisun sijaan yleistyisi dpo- ilmaisu ja testaamisen yhteydessä puhuttaisiin myös testin herkkyydestä. Minua kiinnostaa tieto tuloksista. Jos esim. blastosiirron ja 2.päivän siirron saaneet molemmat sanovat testaavansa pp8, voisi vaikuttaa siltä että molemmat ovat samalla viivalla testaamassa, kuitenkin blastolla on jo dpo13 ja 2. päivän siirrolla dpo10 ja ne ovat melko eri asia. Ja vielä että millä herkkyydellä ovat menneet testaamaan.... 10, 25 tms. Sekin vaikuttaa viivojen näkymiseen. Eli jos kumpikin kertoo testanneensa dpo 8 eikä muuta, se ei vielä kerro juuri mitään. Muutenhan ilmaisulla ei ole niin väliä, mutta silloin kun etsii yleisemmin tietoa, noista täsmällisemmistä ilmaisuista olisi muille lukijoille enemmän hyötyä. No, mutta nämä minun pikku juttujani. ;)

Meillähän on todella paljon meininkiä tässä ketjussa nyt!
Innolla odottelen Katrinin viikonlopun testausta. Entä aikooko fiia ja myykin testailla lähiaikoina?
Hope, kuinka voit? Pekulla ja Rebecilla passit ensi viikolla ja entä onko Polkan ihka ensimmäinen punktio aika selviämässä milloin?
Ja Frangipani se vaan mussuttaa popparia varhaisultraa odottaessa. No onhan tämä aika tiivistunnelmainen draama tämä meidän ketju =)
Ja Soulmama popparikerhossa kans. Näähän alkaa olla hyvätkin bileet. Harmi ettei sen alkon kans voi läträtä :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Polkka, mä oon niin sun uumoileman plussatsunamin aalloissa. :D

testailla ajattelin ihan silloin maanantaina, kun lääkäri neuvoi (siis pp 12, ja alkoita viljeltiin 2 päivää , ekavekaralle tiedoksi. :) ), ihan kotitestillä eka. Ja KUN se on plussa niin sit menen sinne veritestiin, jonne sain lähetteen. En halua maksaa verikokeesta jos se on turha.. Klinikalle riittää kuulema että joku testi on tehty.

Ihquu kun sai eilen laskut tästä hommasta.. huokaus. Ei oo halpaa nämä vauvantekohommat ei... Joten näillä meidän rupusilla ei ole nyt mitään muuta mahdollisuutta kun olla mukana loppuun asti, koska kai ne nyt ymmärtää että äitin ja isän lompakko ei kestä kovin monia laskuja enää. Kokonaistaloudelliset alkiot ovat parasta olla messissä ja tuoda plussatsunamin mukaiset viivat näyttöön maanantaiaamuna. :D ja mä haluun kans alkaa syömään poppareita, love it! mut pakko odottaa tuota plussaa niin pääsee poppariäiteihin messiin.:popcorn:
 
Lista päivitetty 25.2.2011. Wanhat listat ihailtavana sivulla 189.

1. KEVÄTTALVEN PIINAILIJAT (A–Ö)
:flower:
Chloe70 40/43.............. 3.ivf:n 2.pas keväällä
ekavekara- 40+, fel....... 2.ivf:n 1.pas; 3.ivf-siirto 18.2.
Fiia 69 41/36 ............... 1.icsi, pas helmikuu
Niiskunen 36/29............ 1.ivf maaliskuu
pekku 35...................... 2.ivf 1.pas 24.2.
Polkka 36/34................. 1.oi, 2.iui, 1.ivf/icsi helmikuu
Sharlin 35/41................ 2.yr. luov. m-soluilla epäonnistui; pas 8.-11.3.
Sintu74 36/35................ 2.iui, 2.ivf 1.pas, 3.ivf helmi-maaliskuu?
toivorikas-72 38/47......... 4.icsi, pas helmi-maaliskuu

2. TAUSTALLA (A–Ö) :wave:
Arielle75 35.................. 4.ivf/icsi?
Armi74 36/34............... 3.iui 28.1.
Carinna 38/34............... 3.icsi:n 1.pas?
Hiiripöllö....................... 4.ivf 12/2010; tulos..?
Hope-75 35/?............... 1.pas 2/2011; jatko?
Hoppis73 37/40............ 2.icsi 2.pas 12/2011; jatko?
Iines-74 36/41.............. 4.ivf?
janetski74 35/35........... 4.icsi?
Katrin 38/34................. 4.iui, 1.ivf 2/2011; jatko?
Laura-70 40.................. 1.iui; tulos..?
MariAnne-S 40/37.......... 6.ivf?
Miisamari 36/36............. 5.icsi, seuraavaksi lahjasolut?
Minska 38/?................... 4.icsi
Myy75 35/45................ 1.iui, 2.ivf/1.icsi huhtikuun alussa
Ninnatar 36/32............... ???
Piitu75 35/?................... Hoidoissa 9 v. sitten, nyt uusi yritys
Porina 38/?.................... clomit
Rebec 37/43.................. 6xiui, nyt uusi yritys; 1.ivf; jatko?
Relish 35/38................... 1.ivf?
Rosmariini -74 35/36....... iui; tulos..?
Seinäkukkanen 45........... adoptioalkion siirto 1/2011 nega
sico 37/39...................... 1.icsi 1.pas 12/2011; tulos..?
Sointu2010 41................ 2.icsi 1/2011; tulos..?
Solakka Silakka 41/40..... 2.ivf, siirto luovutettuihin soluihin?
StellaR 38/45................. 5.ivf?
Vesiheinä 39/43.............. 3.ivf?

3. PLUSSANNEET :heart:
Tikru70, tyttö 22.8.09........... 3.ivf
Maaria, poika 17.12.09.......... 5.icsi
Vaahtokarkki, tyttö 13.1.10 ... 3.icsi
sarina13, tyttö 17.2.10........... 1.ivf:n 1.pas
talvikauris, poika 24.3.10....... 1.ivf
tiki-71, LA 24.5.10 (tuplat)..... 3.ivf
vilhelmiina72 (tuplat)............ 1.siirto luovutetuilla, takana 6xivf omilla
Auringonkukka, tyttö 30.5.10.. 3.icsi
tyhmäblondi73....................... 1.ivf:n 1.pas
idaliina, poika 21.7.10............. 2.icsi
Möhkö-72.............................. 1.ivf/icsi
mileena................................. luomu
Wäinö................................... luomu, inssiä odotellessa
Mullu, poika 29.10.10............. 3.icsi:n 2.pas
meriharakka........................... 2.ivf
jipsis...................................... luomu
Villiheinä, LA 20.11.10............. 3.ivf/icsi
Siiri Sisilisko............................ luomu
wellamo.................................. 1.ivf:n 3.pas
karmilla................................... 1.ivf
PetKat..................................... 1.ivf
Liisa34..................................... 1. icsi:n 1.pas
vilkas75................................... 1.iui
wabisabi.................................. 2.ivf
Anja73.................................... 1.iui
Miso........................................ 1.ivf
Libby....................................... 1.ivf
Hysteria................................... 1.icsi
Marinatar................................. 4.ivf
ikäneito70 40........................... 1.iv f/icsi:n 1.pas
Salina 38/?.............................. luomuna puregonin kera
Kukka73 37/42........................ 1.icsi
Sinivatukka 40/37.................... 3.ivf; ero, uusi mies, luomuplussa
Soulmama 37/40..................... 2.ivf
xaara LA vko 03/2011.............. kolme hoitoa, tauko, luomuplussa
+++++ 2011 PLUSSAUSJÄRJESTYKSESSÄ +++++
Frangipani 35/39.....................1.ivf 19.1.2011
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä