Moi taas,
Bansku, sun huoli rehkimisestä on aika ymmärrettävä. Sitä kuvittelee kaiken vahingoittavan mahdollisuuksia. Mieleen tuli, että eikös nostelu ole haitallista vasta raskauden loppupuolelta? Tarkoitin vaan tässä sitä, että miten sitä aina osaisi olla ihan normaalisti, kun on tottunut murehtimaan niin monen asian puolesta onnistumisen kivisellä tiellä.. Sun oireiden pähkäily kuulostaa tutulta ja yritän itsekin muistaa Lugejen vaikutuksen.
Sitruunapommi, ultraton siirto kuulostaa tosiaan erikoiselta. Mutta toisaalta, jos niissä kierroissa et ole syönyt munasoluja kasvattavia hormoja, ehkä sitä ei siksi tarvita? (anteeksi mahdollinen tietämättömyys PAS:n yhteydessä käytettävistä lääkkeistä)
Tylsää kuitenkin, jos tuon helposti selvitettävän asian vuoksi on aikaisemmat kerrat menneet pieleen.
Jäyhiksenkin tuntemuksiin yhdyn, olen myös ihan tympiintynyt "vääräntuntuisiin" vatsakipuihin, niihin niin tuttuihin mankkamaisiin. Tosin toivottavasti ainakin siellä ne ovat jotain ihan muuta!
Hillevi, hetkinen nyt putosin kärryiltä, sinunko pulssiasi mittaamalla akupunktiohoitaja teki tuo päätelmän? Pitäisikö pulssin siis tihentyä? Mutta älä nyt pelkästään tuon perusteella menetä toivoa! Teillähän on hieno adoptiomahdollisuus, onko lasta mahdollista näin tosiaan varata, jos se on kaikille ok? Sehän kuulostaa hienolta, jos pystytte itse järjestämään asiaa, ettekä joudu virallisen prosessin kautta odottelemaan.
Täällä on myös toivo hiipunut, yksinkertaisesti siksi, ettei ole mitään oireita, muita kuin normaaleja PMS:siä. Lugeja laittaessani olen valitettavasti tunnustellut omaa kohdunkaulaani, joka tuntuu vaan pehmeältä ja lyhyeltä lätyltä
:ashamed: Päättelin siis, että ei se ainakaan tälläiselta pitäisi tuntua.. Onko jollakin asiaan perehtyneellä tietoa, miltä sen nyt pitäisi oikeasti tässä kohtaa kiertoa tuntua. Hillevi, mitä sun T3V ja T4 arvot on ollut, jos THS on ollut hyvä? Multa on toistaiseksi mitattu kontrollina vain muut kuin TSH ja en osaa niitä suhteuttaa siihen, mitä pitäisi lapsen saamisen kannalta olla. Aina puhutaan vaan THS:stä.
Huh, kukas tekikään testin seuraavaksi?