35+ Lapsettomat

Torstaita,

Lisäsin listaan nopeasti muutaman nimen - toivottavasti kaikki uudet, uusvanhat ja vanhat tuli huomioitua... lisäilkää, mitä jäi puuttumaan. Klikkaa lainaa-painiketta ja poista sitten tekstin ylärivistä quote + nimi ja viimeisestä rivistä quote. Sitten vain uudet tekstit kohdalleen.

Meille tosiaan tulossa ivf lokakuun lopulla, jos kaikki menee hyvin. Päädyimme lahjasoluhoitoon, kun omilla ei ole onnistunut ja alkaa ikä tulla hyvin pian esteeksi...

Kris kysyit akupunktion ja länsimaisen hoidon yhteensopivuudesta. Lapsettomuuteen annettavan akupunktiohoidon aikana EI saa tulla raskaaksi, koska siinä manipuloidaan alavatsassa olevia pisteitä ja se aiheuttaa keskenmenon vaaran. Rentoutumiseen tms sitä voi käyttää ivf-hoidon aikana kyllä, mutta kerro hoitajalle kun alat hormonihoidon (myös suihkeet). Kysyin mun akuhoitajalta noista pillereistä ja hän ei niitä suosittele niiden tehottomuuden vuoksi - tosin ei tietenkään tiennyt mitä pillereitä juuri sinä olet saanut. Ginseng olisi ainoa, joka yleiskuntoa vahvistavana olisi kuulemma paikallaan.

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne! :wave:
Hilde

 
Punktio siis onnellisesti takana ja huomenna sitten siirtopuuhiin. Ei onneksi sattunut yhtään koko toimenpide ja solujakin löytyi kymmenen niiden yhdeksän sijasta, jotka ultrassa havaittiin. Masu tosin on vieläkin keljun tuntuinen, etenkin tärähtelys tuntuvat kurjalta. Ajattelinkin huomenna kysyä lääkäriltä, olisiko mahdollista saada vielä viikonloppu sairaslomaa, kun työni on fyysisesti aika raskasta sekä muutenkin stressaavaa. Tänään olen jännittänyt tuleeko soittoa sairaalasta, mutta ilmeisesti siellä joku on hedelmöittynyt kun soittoa ei ole kuulunut. Siirtoon siis huomenna. :D

Toivottavasti teillä menee Hilde kaikki hyvin ja pääsette sinne IVF:ään lokakuussa!!!

Kaikille muillekin voimaterkut ja torstain toivotukset Jäyhikseltä!
 
maijamette - :wave: terve ! Hieno uutinen sulla tällä. Onnea :flower: Laihis etenee välillä nopeammin ja välillä taas hitaammin. Vaihdoin kuntosaliakin. Menen tuohon kodin lähdelle uuteen Finnbodyyn joka on uudessa Vantaan Flamingossa. Kävin eilen siellä tutustumassa ja hienolta näytti. Nyt vain sitten 7krt/viikossa niin eiköhän sitä ole timmissä kunnossa ensi-kesänä :) Nyt sulle toivotan onnellista masunkasvatusta :hug:

Jäyhis - Hienon saaliin olette saaneet :) ja tänään on sitten siirto. Tulehan kertomaan millainen siirrettin ja montako.

ON - Maanantainen käynti Naistenklinikalle jännittää hirveesti enkä edes tiedä miksi. Olenhan kuitenkin käynyt monia hoitoja läpi mutta jotenkin...Jos menisi samaan paikkaan kuin aikaisemmin(Fertinova) niin eipä jännittäisi yhtään, mutta kaipa se hienosti menee..Jag hoppas :|
Huomenna isän 60v synttärit ja siitä sitten Flamingoclubiin jatkoille :D Näkee sitten senkin paikan.Sunnuntai-aamuna voi olla sitten itku lähellä kun tuo alkomahooli ei oikein sovi(tulee järkyttävä kankainen)mutta kärsittävä sekin on jos meinaa punaviiniä ottaa

:ashamed:

Hyvää viikonloppua kaikille toivottaa;
Jannika :heart:
 
Jannika Mikä tehopakkaus oletkaan! 7 kertaa viikossa salissa. No, aivan varmasti tuloksia syntyy. Tuo Flamingo n suht lähellä meitäkin - kerrohan sitten, millaista siellä kaiken kaikkiaan on.

Jäyhis Sullako alkoi nyt piinailu? Tsemppiä ja plussasäteitä.

ON Eka ultra oli tänään. Ei sykettä. LÄäkäri antoi vielä hieman toivoa - katsotaan ensi viikolla uudelleen. Itse en enää oikein jaksa uskoa, että se syke sieltä vielä löytyisi. Niin monen lähteen mukaan sen olisi pitänyt jo näkyä... (rv 6+0)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Iltaa kaikille. Voi maijamette, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! Kamalaa varmasti odotella ensi viikkoon. Voimasäteitä sinulle! :hug: Juu, kohdallani piinailu alkoi nyt, kiitos plussasäteistä!! =)

Siirto meni hyvin. Yhdeksästä kypsästä muniksesta oli hedelmöittynyt viisi, joista kolme ihan TOP -alkioiksi saakka! Olen ihan pyörällä päästäni tästä onnen tunteesta. Yksi huippukaveri siirrettiin ja kaksi saatiin vielä pakkaseen! :D Kaikki toiveeni on tähän asti tätä toista hoitoa ajatellen on toteutunut, toivottavasti toteutuvat loppuun asti!! Nyt pitäisi vaan ottaa kylmän viileästi, ettei tippuisi sitten ihan niin korkealta jos huonosti menee.

Kiitos tsempityksestä! Nyt voimalla eteenpäin. Hyvää viikonloppua kaikille ja Jannikalle mukavia synttärijuhlia! Minäkin odotan innolla, että pääset kertomaan meille millainen Flamingo on!
 
Jäyhis onnea hienosta saaliista punktiosta ja kiinnittymis-säteitä sinne masuasukille.
Nyt alkoi sinulla sitten se piinailu, joten voimia ja vielä kerran onnea jatkoon :heart:

Maijametelle :hug: , niin kauan kun on uskoa on myös toivoa, joten uskotaan kovasti, että syke löytyy ensi viikolla.

ON
Eilen ultrassa limis 7mm paksuinen, joten hormonit ovat tehonneet odotetusti, alkioiden sulatus maanantaina ja mahdollinen siirto tiistaina. JÄNNITTÄÄ niin hirveesti.:kieh:


Kaikille :hug: voimia ja onnistumisia koitoksiimme!!!

 
Maijamette, ikäviä uutisia tässä vaiheessa, mutta kuten Sitruunapommikin totesi, ei se välttämättä vielä ole koko totuus. On niin paljon tapauksia, joissa tosiaan löytyy myöhemmin. Voimia, voimia!

Onpa kiva kuulla Jäyhiksen hienosta saaliista! Hienoa että pääsette siirtoon ja pääset ansaitusti jännäilemään. Peukut ja varpaat pystyyn!

Sitruunapommi taitaa olla seuraavana tulilinjalla. Toivottavasti sulatus sujuu hyvin ja siirrosta alkaa POSITIIVISET vaiheet.

Jannikalle hyviä juhlia. Ehkä se on hyvä,e ttä sulla on menoa ja meininkiä viikonloppuna, ettet ehdi turhaan murehtia maanantaita.

ON. Ei mitään uutta. En jaksa kovin uskoa tämän matkalaisen mahdollisuuksiin, taisin lukea liikaa,minkälaatuinen ja miten jakautunut alkion pitäisi olla. Välillä muistan kuitenkin tsempata itseäni. Verikokeeseen on ikuisuudelta tuntuvat viisi päivää. Ajatukset on jo osittain tulevassa, taidan joutua e-pillerikuurille kuukaudeksi omaa hormonitoimintaa tasoittamaan. Sekin pidentää tylsästi tulevia vaiheita. Mutta ei auta kuin odottaa, odottaa :headwall:

Syksyistä, aurinkoista viikonloppua!
 
Vaahtis, voimia sinulle ja miehellesi! Todellista piinaa varmasti odotella veritestiin menoa. Lähetän plussasäteitä hirmuisesti teille! Tunnistan itseni tuosta kirjoituksestasi, kun sitä tulee luettua sitten kaikenlaisia kirjoituksia alkion laadusta ym. Nyt olen itse ajatellut yrittää olla lukematta niitä, koska aina sieltä jotain löytyy sellaista, minkä katsoo olevan negatiivinen asia oman siirretyn alkion kannalta.

sitruunapommille jo valmiiksi onnenpotkuja (hellästi) persauksille maanantaita varten! Hienosti on ainakin kohdun limakalvo kasvanut, joten oikein positiiviset on näkymät siltä kannalta.

ON: PP1. Minä en olisi voinut kuvitella, että saisimme mieheni kanssa aikaiseksi TOP -alkioita! Nyt se on ainakin todistettu, että se on mahdollista. Ensimmäisessä hoidossa huhtikuussa, ei saatu kuin kaksi siirtokelpoista alkiota, joista toinen oli kuulemma "ihan hyvä" ja toinen sitten aika rupu. Ajattelin silloin, ettei me koskaan tulla saamaan erinomaisia yksilöitä ja itsesäälin syöverit tuli taas ryömittyä läpi... Kerrankin mukavaa huomata olevansa väärässä. :)

En tiedä onko mitään vaikutusta asiaan, että olen syönyt huhtikuusta saakka foolihappoa, kalaöljykapseleita ja rautaa. Rautaa siksi, että hemoglobiinini on aina ollut kovin alhainen. En tiedä kyllä voiko se vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Lisäksi olen ollut täysin juomatta alkoholia monta viikkoa ennen tätä hoitoa. Tosin, en ole aiemminkaan paljoa juonut, mutta nyt olen jättänyt nekin juomiset väliin. Ainakin on mukava ajatella, että olen ehkä itsekin pystynyt vaikuttamaan omien munisteni laatuun omilla valinnoillani.

Voimia meille kaikille ja kirkas plussasädekehä tämän pinon ylle!!!! :saint:
 
Jäyhis! Hienoja kuulumisia! Nyt vain jännätään...
Ja Hillevi, tosi mukava kuulla, että tekin olette nyt etenemässä.
Jannika Kannat kattoon tänä iltana!

Maijamettelle - toivotaan, että aavistukset ja se, miltä nyt näyttää osuvat väärään. Voimia.

Vaahtokarkki Viis päivää voi tosiaan tuntua ikuisuudelta. Ja kun on niin vaikea ajatella mitään muuta. Ymmärrän hyvin nuo epäilevät ja kielteiset ajatuksen. Ja voi toki miettiä, mitä sitten jos ei... Mutta kunnes toisin todistetaan, toivoa on.

Sitruunapommi Jännitys tuntuu kasvavan, mitä pidemmälle edetään, vaikka itse en olekaan samassa tilanteessa.

ON Täti tuli ja huomenna alkais piikittäminen. Jauheita ja vesiä hankittiin tänään. Vähitellen tilanne alkaa tulla todeksi ja fiilikset ovat yllättävän ristiriitaisia. Toisaalta hyvä, että päästään vihdoin asiaan, mutta toisaalta ne tuntuvat olevan aika tuhteja tavaroita, joita itseemme piikitämme. Minussa on vähän sellaista viherpiipertäjän vikaa... Toisaalta on tehtävä jotain, jos haluan perheen lapsineen. Asioita ei voi lykätä määrättömiin (pieni paheeni)...
 
ON

Tänään sit selviää onko huuru-ukot selviytyneet sulatuksesta... Pelkään puhelinsoittoa klinakalta, etteivät alkiot selvenneet. Toivottavasti puhelin ei soi koko päivänä. Tää on niin hirveetä odottamista. Pitää lähteä töihin ja yrittää ajatella vain positiivisesti... Saa nähdä jos se soitto tulee, niin meen kyllä ihan palasiksi, niin paljon odotan tästä viimeisestä kerrasta. Ihanaa, että ymmärrätte minua :heart: . Tänne voin aina tulla sanomaan nämä tuntemukset, jotka menee vuoristoradan lailla ylös ja alas. Kaikille positiivisia säteitä ja hyvää päivän jatkoa. :wave:
 
Pikaisesti tässä laitan kuulumisia varhaisultrasta, joka oli tänään. Ja kyllähän siellä näkyi kuin näkyikin syke ja kaikki mitä piti. Jee! Taas on yksi etappi saavutettu. LA olisi sitten 29.4. Nyt sitten pitäisi seuraavaksi ottaa yhteyttä neuvolaan, tuntuupa hassulta.

Tsemppiä ja voimia kaikille ja :hug:
 
Ai kuinka hyvät uutiset Banskulla, onnellista odotusta! :heart:

Toivotaan maijamette kovasti sinunkin masuasukin sykkeen vielä vahvistuvan! :hug:

Toivottavasti Sitruunapommi pääset huomenna hakemaan huuru-ukot kotiin! :heart:

Meillä ensi viikolla suunnittelukäynti... arvaatte että olen onnellinen kun asiat etenevät - edes suunnittelukäyntiin saakka :saint:

Piikittelijöille ja piinapäiväläisille pitkää pinnaa ja hyvää oloa!
Hillevi
 
Onnea Banaanille :flower: todella ihanaa kun tällä palstalla näkee onnistumisia!

Maijamette meillä on tutkittu verikokeilla laktoosi, kilpirauhanen, keliakia, jotain kromosomitestejä ym. kaikkia en oo edes ymmärtänyt. Tyksissä ei kauheasti niitä asioita selitellä jollei osaa kysyä. Lääkärit vaan sanoo, että pitäis olla tyytyväinen kun pystyy tulemaan raskaaksi.
Kyllähän se + raskaustestissä pitäisikin olla onnellinen asia, mutta ei se riitä. Itkisin varmaan viikon putkeen ilosta jos sen sykkeen vielä joskus näkisin.
Koitetaan silti vielä pitää kiinni toivosta, vaikka se välillä vaikeaa olisikin.
Lämmin ajatus sinulle, hengessä mukana ollaan

:hug:

ON:
Vajaa viikon loma saaristossa takana. Miten rentouttavaa olikin kaikkien niiden hyttysten, hirvikärpästen ja punkkien keskellä :LOL:
Huomenna alan sumuttelemaan elämäni ensimmäistä kertaa Synarelaa ja ultra varattu 22.9.
Saa nähdä millainen raivopää musta tulee, muinaisessa nuoruudessa ainakin sain raivokohtauksia e-pillereistä joten myrskytuulia varmaan nytkin odotettavissa.

Onnea kaikille vaiheisiinne toivoopi Sinivatukka
 
Voi Banaani, on se itkettävän ihanaa lukea hyviä uutisia.

Sitruunapommi jo varmaan tietääkin, mitä huomenna on edessä. Odotettu siirto toivottavasti.

Täällä on piikkien kanssa touhuiltu. Tiedä sitten, onnistuinko sähläämään jotenkin, kun pistopaikkaa kirveltää vähän (ei kirveltänyt eilen). Pieni osa nesteestäkin tuli neulasta ulos - ei taida olla minusta piikittäjäksi. No, jospa huomenna menisi jo paremmin.

Onnistumisia meille!
 
Iltaa kaikille

Onnea onnea Banskulle, todella ihanaa kuulla teistä :heart: . Aina kun joku meistä täältä pinosta onnistuu, tuntuu se sitten niin hyvältä. :heart: .

Saara10 kyllä se piikittely vielä sinultakin onnistuu, eikä ne muutamat tipat haittaa näin alussa vaikka tuleekin pois, pidä sitä piikkiä hiukan pistämisen jälkeen paikallaan niin pysyy kaikki sisällä.

ON: Eipäs tullut soittoa, joten huomena haetaan pikkuiset kotiin =)



++++++++++++ :whistle: , :hug: ja tsemppiä meille kaikille. :heart:
 
maijamette - Älä vielä menetä toivoa..Ok? Koska KAIKKI on mahdollista. Mä tsemppaan sua täältä :hug:

Jäyhis - *taputtaa* hienoja alkioita saatte. Nyt vain sitten piinispinnaa ja koeta ottaa rauhallisesti ja älä mieti testi päivää(juu, todella helppoa :D )

Vaahtokarkki -Oireettomuushan ei sano mitään siitä onko raskaus alkanut..(kokemusta on, nääs) joten yritä odotella rauhassa testipäivää.

Saara - Tsemppiä alkavaan hoitoon. Raskasta se on mutta kyllä sen kestää =)

Banaani - Mahtavaa, upeeta , todella bueno :flower: uutinen sinulla. Syke ja kaikki. Olen häppy teidän puolesta :hug:

sitruunapommi - Tulehan kertomaan siirokuulumiset..*odottaa innoissaan*

ON - eli siis..eilen oli käynti siellä Naistenklinikalla..Lääkäri oli..no, miten sen sanoisi tympeä :/ Kysyi ekaksi miksi tulitte tänne? siisä hä? En osannut sanoa siihen mitään kuin että dadaa ! me ei saada lapsia. Sanoi, että miksi ette jatkaneet Fertinovassa, kiukkuisesti. Lopuilta sanoi, että no, kyllä me teidät tänne otetaan Ääni oli alentuva kuin meidän pitäisi nyt hyppiä ilosta ja olla superonnellisia kun arvon rouva meidän hyväksyy. Just. ja sitten ylläri: Ensimmäisessä kirjeess luki että olen IVF jonossa 3.6 alkaen mutta kas, kas nyt olenkin jonossa 8.9 alkaen ! :headwall: Kysyin asiasta ja sain kuulla että se vaan nyt on näin..Otettiin ultra ja klamydia testi. Sanoin, ettei sitä tarvtitse kun se otettiin 3viikkkoa sitten kun oli virtsarakon tulehdus niin lääkäri että eihän sitä koskaan tiedä. Siis tä? eli me hypitään miehen kanssa sängystä sänkyyn ja tartutetaan toisillemme tauteja..ei jumalauta...Miehelle puhui ystävällisesti ja sanoi, että näytettä spermasta ei tarvitse kun kaikkihan teillä on kunnossa..eli minä olen sen huono ihminen kun en kerran lasta saa alulle..paskat !
Pitkällä kaavalla tietenkin hoito ja lyhyt viljely. Kun kysyin asiasta niin sitä ei neuvotella.
Kaiken kaikkiaan jäi erittäin vastenmielinen fiilis koko paikkaan ja tuskin me sinne mennään.
Ehkä kerätään rahaa yksityiselle tai sitten ei..mutta nää hoidot on muutenkin niin raskaita etten mä jaksa ylimääräistä vittuilua pätkääkään.
Että näin meni meidän ensimmäinen ja luultavasti viimeinen käynti Naistenklinikalla.

:heart: Jannika
 
Jannika, onpa teillä ollut käynti klamydia-testeineen kaikkineen :kieh: ! Voin vain kuvitella turhautumisen määrän. Tosin luulen, että tuo testipompotus tulee nykyisestä tiukasta kudoslaista, eli luulisin, että nämä virus-kokeet pitää olla otettu aina siellä paikassa, missä hoidetaan. Tietääkö joku? Mä en haluaisi tehdä eroa julkisen ja yksityisen väliin. Molempiin mahtuu ammattitaitoista porukka ja monella tapaa potilaisiin suhtautuvia lääkäreitä. MUTTA moni asia tuossa sun tarinassa kyllä vahvistaa sitä omaa käsitystäni, että asioiden suunnittelu on huomattavasti joustavampaa yksityisellä. Eli just lyhyt-pitkä kaava, milloin mitäkin tapahtuu, mihin voi itse vaikuttaa ja toivoa. Kaikkinensa ei voi olla kuin tosi pahoillaan siitä kohtelusta, koska tässä herkkääkin herkemmässä asiassa hoitohenkilökunnan asenteen ja tuen merkitys on minusta hurjan iso. Toivottavasti paha mieli jossain vaiheessa hieman hälvenee, negatiivisesta kokemuksesta huolimatta tuo käynti vei asioita eteenpäin, ja se tuo teille joka tapauksessa mahdollisuuden.

Bansku, hienoa että kaikki niin kuin pitääkin! Kävin muistelemassa listasta teidän hoitohistorian järeämmät hoidot ( en siis tiedä mitä tuossa ennen icsiä oli.) toi noin nopsaan tulosta.

Myös Sitruunapommille tsemppiä piinailuun tästä eteenpäin, lähes tasatahtiin Jäyhiksen kanssa. Hyvä että sulatus meni hienosti. Nyt vaan Banskun pas tuloksesta mallia!

Saara, kirvelyt ja punoitukset taitaa olla tosi tyypillisiä. Meikäläsellä oli eri piikeistä komeat mustelmat, kirvelyt ja punaiset laikut kaikki siis ekan hoitokerran aikana.. Jossakin hormonissa oli "täyteaineena" sitruunahappoa!! Joka on yllättäen aikas reaktioita aiheuttavaa..

ON. Puuh vaan edelleen, kyllä te tämän piinailun tiedätte. Välillä innostuu jostakin oireesta ja sitten tajuaa sen olevan ihan tavallinen loppukierron vaiva. Nyt vihloo vatsaa niin tuttuun tahtiin ja kaikki muut hetkittäin ilmestyneet oireet ovat kadoksissa, joten tietänette, mitä ajattelen. :headwall: Olen tällä hetkellä negaa optimisistisesti odottava :LOL:

Tsemppiä hurjasti! Nyt on monta jännättävää!
 
Olipa tympeä vastaanotto ollut Jannikalla siellä naikkarilla. Ihan uskomatonta, että tuollaista käytöstä voi saada osakseen jossain! Kannattaa laittaa palautetta sinne, jos vaan jaksat. Varmasti heiltäkin löytyy palautelappuja, minkä voit täyttää odotustilassa. Palautteen antaminen helpottaisi muutenkin heti omaa olotilaasi tuollaisen jälkeen!

Ihanaa kuulla, että Banskulla ja kyytiläisellä on kaikki hyvin! :flower: :hug: Tsemppiä jatkoon ja nauti raskaudesta!

Saara10:lle tsemppiä piikittelyyn. Joo, se ei haittaa jos pistoskohdasta vähän tulee lääkettä ulos. Sain loppumaan sen lääkkeen ulos tulon sillä, että annoin piikin olla nahassa sen ohjeissakin neuvotun noin 5 sekuntia, ennen kuin vedin piikin pois. Minullakin oli tässä toisessa hoidossa vatsanahka aika mustelmilla ja pipi, enkä tiennyt enää mihin kohtaan pistelisi kun kerralla piti laittaa Peregonin lisäksi vielä Orgalutran.

Vaahtis, milloin sinulla olikaan testipäivä? Koita jaksaa odottaa. Se on kamalaa, etenkin viimeiset päivät ennen testausta. Oikein kovasti plussasäteitä sinulle!

ON: pp4. Eipä kummoisia tuntemuksia, enkä jaksa innostua vaikka jotain tulisikin. Samoilla linjoilla Vaahtiksen kanssa. Optimistisesti negaa odottava= ONO. Ajattelin aamulla, että kyllä se vaan on kohdallani niin, että testi vasta kertoo totuuden. Tai jos vuoto alkaa kunnolla ennen testiä.

Kaikille paljon voimia ja jaksuja! :heart: Nyt täytyy lähteä maalaushommiin!

Terveisin Jäyhis
 
Listamme
Vaahtokarkki 35/34 v / yritystä 6/2007 /selittämätön, kilpirauhasen vajaatoiminta /eka icsi tehty lyhyellä kaavalla.

Jäyhis 36/35 v / yritystä 11/2006 / rakenteelliset viat ja miehen laiskat simpat. Toinen IVF/ICSI -hoito menossa, lyhyt kaava, punktio ja siirto vko 36.

Hillevi 44/45v / yritystä 2003 / ikä + miehellä normaalia vähemmän normaalimuotoisia simppoja / 3 IUI, 2 IVF omilla ja 1 IVF lahjamunasoluilla, kaikista negaa / akupunktio, IVF lokakuussa

Saara10 41/43 v / yritystä kevät/2007 / miehen simpat / 1 ICSI-hoito alkamassa, lyhyt kaava, punktio ja siirto syyskuun loppupuolella.

Jannika07 37v/33v / yritystä kevät /2003/lievä PCO(kierto epäsäännöllinen) , mies kunnossa/ 3IU, 1IVF , 6PAS/KU 08/07 ja KM 02/08

maariaa 38(39)/37 v /yritystä 03/04 / kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä vähänlaisesti normaali muotoisi siitiöitä, selittämättömiä, hoidot v. 2005

Sitruunapommi 37/45v / luomuilua vuodesta1992 / Hoitoihin 2002 / simpat / 4 X ICSI, pitkällä kaavalla / 1 Tyttö / 1 hyperi / 4 X PAS joista aina nega / viimeinen PAS hormonihoidoilla vko:lla 37???

Sinivatukka 39/36v / yritystä 2004 / Miehellä huippulaatuiset simpat ja itselläkin kaiken pitäisi olla ok / km 2004, 2005 /hoidot 2006 7 IUI 3 tuulimunaa / eka IVF vko 41

Snow White

Kris 35v. Yritystä ainakin 3 vuotta./Hoidot 2007 alk./ 3. IVF alkaa/ Lyhyt kaava jatkuu/ miehellä heikohkot simpat ja vähäinen määrä, itselläni ei selkeää syytä.

 
Hei vaan kaikille, yritin lisätä omia tietojani, toivottavasti ei tapahtunut peruuttamatonta! :eek:
Omat kuulumiset - . Lääkkeet odottaa jääkaapissa ja aloitus olisi 2pv, vaan eipä kuulu taaskaan menkkoja :headwall: NÄinhän se mulla menee aina, kun jotain odottaa, niin saapi kyllä odottaa..
 
Kävin tänään verikokeissa VL:ssä ja soittoa ei kuulut joten jatketaan Puregonin pistämistä 300 Iu/ pvä. Perjantaina ultra ja taas verikoe, sitten varmaan katsotaan punktio pvä. Meille tarkoitus tehdä pitkä viljely, toivottavasti jää sitten myös jotain siirrettävää
:wave:
Se VL:n täti pisti niin että nyt käsi näyttää siltä kuin olisin pahempikin narkkari.
Onnittelut Banskulle ultra kuulumisista ! :heart:
Ja kaikille tsemppiä hoitoihin/ piinailuun !!
t.maariaa
 
Ensimmäiset sniffaukset suoritettu, ei maistunut niin pahalta kuin olin kuvitellut.
Synarelan käyttöohjeissa lukee, että pitäisi käyttää ehkäisyä... oletteko käyttäneet?!
Hoitaja ei siitä mitään maininnut ja jotenkin tuntuisi ihan hullulta vuosien jälkeen käydä sadetakki ostoksilla ;) Kuinka tärkeää se oikeasti mahtaa olla.

Jäi myös askarruttamaan, pitääkö sumutella aina suurinpiirtein samaan kellonaikaan?

Mies odotti jo tänään raivareita, piti tuottaa sille pettymys, ei taida hormonit ihan näin nopeasti mennä sekaisin :D
 
Ei ole sitten vissiin meillä miehen kanssa laskutaitoa ollenkaan :LOL: en tiedä miten kertoisin tän niin, ettette pidä meitä ihan vajaamielisinä...
Mentiin tänään PAS:eek:on vähän haikeena ja erittäin jännittyneenä, kun kysymyksessä on sitten viimiset alkiot, joilla yritetään. Ensimmäisenä hoitaja tahtoi allekirjoitukset kummaltakin siirtopapereihin, jotka ovat 5 vuotta kerraallaan voimassa. Kummastelin itsekseni et mitä väliä, kun nää siirrot loppuu tähän, mutten puhunut mitään.
No sit lääkäri tuli ja alkoi kyselemään kierrosta, johon totesin, että hormonikierto on päällä. Lääkäri kummasteli etteikö mulla ole omaa kiertoa, johon sanoin, että on, mutta toiset lääkärit halusivat ottaa varman päälle.
Lääkäri puisteli päätään ja sanoi, että sitten seuraavalla kerralla spontaaniin kiertoon laitetaan alkiot. Siis hä??? minä ajattelin ja sanoin ettei seuraavaa kertaa tule, nyt on viimoset jotka laitetaan, ku enempää ei ole pakasteessa.
Sitten siitä alkoi selvittely, kun heidän laskuoppien mukaan alkioita jäi vielä 1X2 satsi ja kyllä se vaan nyt on niin, että meillä olikin vielä1X2 satsia pakasteessa. Oltiin menty miehen kans laskuissa sekaisin :LOL: .
Siis haloo... että olin samaan aikaan niin iloinen ja todellakin nolona...
Tilanne muuttui aivan totaalisesti ja nyt uskon vahvasti, että kyl me se nyytti näistä saadaan. =) .
Älkää pitäkö meitä mitenkään vajaamielisinä, mutta näin tais käydä ihan siksi, kun viime syksy oli hirveetä härdelliä perheemme sisällä( mm.vakavia sairastumisia)
Toivottavasti saitte selvää, mitä yritän teille kertoa.

Tänään siis siirrettiin 2 kpl 5-soluista alkiota, joten nyt päästiin piinaamaan...

Kylläpäs tämä viikko on lähtenyt tapahtumarikkaasti tässä pinossa käyntiin, toivokaamme lisää onnistumisia, onnellisia tuntemuksia ja pieniä ihmeitä.

Listamme
Vaahtokarkki 35/34 v / yritystä 6/2007 /selittämätön, kilpirauhasen vajaatoiminta /eka icsi tehty lyhyellä kaavalla.

Jäyhis 36/35 v / yritystä 11/2006 / rakenteelliset viat ja miehen laiskat simpat. Toinen IVF/ICSI -hoito menossa, lyhyt kaava, punktio ja siirto vko 36.

Hillevi 44/45v / yritystä 2003 / ikä + miehellä normaalia vähemmän normaalimuotoisia simppoja / 3 IUI, 2 IVF omilla ja 1 IVF lahjamunasoluilla, kaikista negaa / akupunktio, IVF lokakuussa

Saara10 41/43 v / yritystä kevät/2007 / miehen simpat / 1 ICSI-hoito alkamassa, lyhyt kaava, punktio ja siirto syyskuun loppupuolella.

Jannika07 37v/33v / yritystä kevät /2003/lievä PCO(kierto epäsäännöllinen) , mies kunnossa/ 3IU, 1IVF , 6PAS/KU 08/07 ja KM 02/08

maariaa 38(39)/37 v /yritystä 03/04 / kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä vähänlaisesti normaali muotoisi siitiöitä, selittämättömiä, hoidot v. 2005

Sitruunapommi 37/45v / luomuilua vuodesta1992 / Hoitoihin 2002 / simpat / 4 X ICSI, pitkällä kaavalla / 1 Tyttö / 1 hyperi / 4 X PAS joista aina nega / PAS hormonihoidoilla vko:lla 37 / siirto suoritettu 9.9.2008

Sinivatukka 39/36v / yritystä 2004 / Miehellä huippulaatuiset simpat ja itselläkin kaiken pitäisi olla ok / km 2004, 2005 /hoidot 2006 7 IUI 3 tuulimunaa / eka IVF vko 41

Snow White

Kris 35v. Yritystä ainakin 3 vuotta./Hoidot 2007 alk./ 3. IVF alkaa/ Lyhyt kaava jatkuu/ miehellä heikohkot simpat ja vähäinen määrä, itselläni ei selkeää syytä.


:heart: ja :hug:
 

Ihana käydä lukemassa iloisia uutisia! Lämpimät onnentoivotukset Banskulle!!! Hurjasti onnea myös teille kaikille meneillään oleviin ja suunnitelmissa oleviin hoitoihin!

Jannika; kuvauksestasi arvasin heti kenestä NKL:n lääkäristä on kysymys. Jos sinua yhtään lohduttaa, hän on kaikille yhtä törkeä ja ette kokemukseni perusteella tule tapaamaan häntä enää toistamiseen. Hän on lääkärinä yleensä vain sen ensimmäisen kerran (ns. tervetuliastivaus ja henkinen nujerrus). Meillekin hän on kertonut muutamaan otteeseen, ettei meitä kannata hoitaa (mutta tulkaa nyt tämän kerran) ja nyt sekundääriraskautta toivoessa, hän vielä kysyi, että mitä te toisella lapsella teette. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että lyötyä ei pidä enää lyödä ja hänen ei kuuluisi olla ns. asiakaspalveluammatissa. Koeta jaksaa! Muut lääkärit ovatkin sitten jo "normaalimpeja" ja jopa ihan mukavia;-)

ON = Soitin eilen Fertinovaan kysyäkseni sen "kolme hoitoa ja piste" -kuulopuheen totuudenmukaisuutta ja sain ilokseni kuulla seuraavaa: KELA tosiaan tulee hoidoissa vastaan nykyään vain kolme kertaa, MUTTA jos esim. 3. kerta johtaa edes alkaneeseen raskauteen, tilanne ns. nollautuu. Jihuu! Olemme käsittääkseni nyt 0-tilanteessa ja KELA ottaa osaa tuleviin hoitoon/hoitoihin. Tästä uutisesta ilahtuneena otin asian puheeksi mieheni kanssa ja ryhdymme miettimään mahdollista seuraavaa yritystä ensi vuoden puolella. Täytyy ryhtyä keräämään voimia ja syömään niitä Multivita 2+ -tabletteja:)

Listamme

Vaahtokarkki 35/34 v / yritystä 6/2007 /selittämätön, kilpirauhasen vajaatoiminta /eka icsi tehty lyhyellä kaavalla.

Jäyhis 36/35 v / yritystä 11/2006 / rakenteelliset viat ja miehen laiskat simpat. Toinen IVF/ICSI -hoito menossa, lyhyt kaava, punktio ja siirto vko 36.

Hillevi 44/45v / yritystä 2003 / ikä + miehellä normaalia vähemmän normaalimuotoisia simppoja / 3 IUI, 2 IVF omilla ja 1 IVF lahjamunasoluilla, kaikista negaa / akupunktio, IVF lokakuussa

Saara10 41/43 v / yritystä kevät/2007 / miehen simpat / 1 ICSI-hoito alkamassa, lyhyt kaava, punktio ja siirto syyskuun loppupuolella.

Jannika07 37v/33v / yritystä kevät /2003/lievä PCO(kierto epäsäännöllinen) , mies kunnossa/ 3IU, 1IVF , 6PAS/KU 08/07 ja KM 02/08

maariaa 38(39)/37 v /yritystä 03/04 / kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä vähänlaisesti normaali muotoisi siitiöitä, selittämättömiä, hoidot v. 2005

Sitruunapommi 37/45v / luomuilua vuodesta1992 / Hoitoihin 2002 / simpat / 4 X ICSI, pitkällä kaavalla / 1 Tyttö / 1 hyperi / 4 X PAS joista aina nega / PAS hormonihoidoilla vko:lla 37 / siirto suoritettu 9.9.2008

Sinivatukka 39/36v / yritystä 2004 / Miehellä huippulaatuiset simpat ja itselläkin kaiken pitäisi olla ok / km 2004, 2005 /hoidot 2006 7 IUI 3 tuulimunaa / eka IVF vko 41

Snow White 38/39 v. / yritystä vuodesta 2002 / 6 ivf/icsiä pitkillä kaavoilla vuosina 2003-2007, joista yksi lapsi sekä alkuraskauden KM / miehellä heikohko sperma ja minulla huono vaste stimulaatiolle (ei koskaan mitään pakkaseen) / seuraava yritys ensi vuoden puolella?

Kris 35v. Yritystä ainakin 3 vuotta./Hoidot 2007 alk./ 3. IVF alkaa/ Lyhyt kaava jatkuu/ miehellä heikohkot simpat ja vähäinen määrä, itselläni ei selkeää syytä.

Haleja kaikille!
 
Snow White - Sinäkin sitten tiedät tämän kyseisen naisen...Eipä ollut mukava ei todellakaan. Mietin myös tuota pitkää kaavaa ja lyhyttä viljelyä.......Kun ajatus olisi että nyt tämä meidän viimenen hoito(näin olemme päättäneet) niin tehtäisiin alkioille 5pvn viljely(siis jos alkioita tulee paljon kuten viimeks) niin saisimme sitten siirtoon blastokysti alkion/alkiot niin olisi jonkinlainen toivo saada jotain aikaiseksi. En jotenkin enää vaan jaksa tahkoa nelisoluisilla kun niillä ei meillä ole onnistunut. Tosin voihan se onnistuakin MUTTA..No, tiedät varmaan mitä tarkoita..
Nyt olen mietintä vaiheessa...Itse haluaisin jos jostain 2000? lentäisi pankkitilille =) niin heti Fertinovaan mutta se on vain haave joten..nyt mietimme mitä tehdään...Säätämme ehkä sitten vuoden alkuun ja sitten Fertikseen...Ehkä olemme yhdessä siellä samaan aikaan
:wave:

sitruunapommi -Teillehän hyvään saumaan "dementia "iski :LOL: kun alkioita olikin enemmän kuin muistitte..Hieno homma =)

ON - Unohdin muuten kertoa että kun NKL:n lekuri ultrasti(tai hän ei ultrannut kun siinä oli toinekin lääkäri joka sen teki ja vielä sairaanhoitaja eli huone oli tupaten täynnä) niin hänen mukaan minulle EI ole PCO:ta vaan joku multi..jotain..meni ihan ohikorvien..PCO:ssa kuulemma kuukautiset tulee todella harvoin eikä normaalia kiertoa periaatteessa ole..mutta mutta..kun olen lukenut että PCO:ssa kierto voi olla pitkä...No, en tiedä olkoot mikä sitten onkaan..Ei tehnyt mieli kysyä siltä lääkäriltä mitään joten pidin suuni kiinni sanoin vain että jaaha..


Voimia piinailuuun rakkaat ystävät . Pitäkää lippukorkealla
:flower:

:heart: :della Jannika
 

Yhteistyössä