Voi apua Chloe noi sarjakuvat oli ihan
mielettömän hienoja. Kiitos!! Nauroin, ja itkin.
Tosi hyvin käsitelty niitä kateuden tunteita, jotka ainakin musta tuntuu kaikkein vaikeimmilta. Mun on tosi vaikea hyväksyä niitä, siihen liittyy suurta häpeää ja sellasta... kauhua. No, kyl te tiedätte.
Ja se miehen näkökulma, heh :/
Ajattelin että siitä olis kiva vähän keskustella. Miten teillä on parisuhteeseen vaikuttanut tämä rumba?
Musta tuntuu että toisaalta on lähentänyt; harvoin sitä on parilla ongelmaa joka on niin vahvasti yhdessä jaettu, molempien. Ne hetket kun vaan istuu sohvalla sylikkäin sen negatiivisen testin jälkeen on hirveän surullisia mutta omalla tavallaan kauniita. Tulee mieleen sellainen kuva että ollaan kahdestaan pienessä veneessä keskellä isoa ulappaa. Mut yhdessä kuitenkin. Tähän on liittynyt paljon hellyyttä ja paljon tukemista.
Sit toisaalta on ne kamalan vaikeat jutut: että mies ei ikinä voi tajuta miltä tuntuu koko ajan tarkkailla omaa kroppaansa ja testata sitä ja saada tulokseksi että ei, tämä sun kroppasi ei nyt läpäissyt tätä testiä... Välillä raivostuttaa koko ajatus, tekee mieli huutaa että ota tämä pois edes hetkeksi itsellesi koko onneton systeemi.
Seksielämälle on ollut sillä tavalla hyötyä että sitä on pakostakin enemmän ja tavallaan mutkattomammin. Toisaalta sitten on ne "hauskat" päivät kun on väsynyt ja sattuu päähän eikä haluta yhtään ja pitäis vaan harrastaa. Kerran sellaisessa tilanteessa mies ei meinannut saada millään, ja lopulta ahdistui ihan hirveästi. Sitä itketti ja sanoi että tuntuu kamalalta että kaikki kaatuu mun niskaan ja sit hän ei pysty edes tähän helpoimpaan hommaan. Mutta eihän se ole helppoa, hirveissä paineissa!
Kävi mielessä et olisko helpompaa jos oltais hoidoissa jo, niin olisi se seksi kokonaan erillään tästä puuhasta.
Mua ahdistaa ajatus että mieheni harrastaisi mun kanssa seksiä niin ettei oikeasti haluaisi sitä. Ei se voi tehdä hyvää. Ehdotin ratkaisua, joka tuntuu nyt hyvältä: jos on päiviä jolloin kumpaakaan ei huvita, ei ruveta väkisin jyystämään vaan tehdään vaikka koti-inseminaatio. Että saatais pidettyä meidän seksielämä erillään tästä, meidän välisenä hyvänä asiana. Miehestä idea tuntui kai aluksi jotenkin "luovuttamiselta" mutta myönsi lopulta että ei seksin harrastaminen väkisin väsyneenä voi hyväkään olla.
Yhden kerran sit tehtiin niin, kun mä olin kipeänä. "Ruiskun" virkaa toimitti ovulaatiotestin pipetti.
Sen jälkeen maattiin sängyllä ja halittiin ja naurettiin että kaikenlaista sitä tuleekin sitten tehtyä. Mutta ei kaatunut suhde siihen.
Ja sen jälkeen se seksi maittoikin muutenkin taas enemmän, kun hirveä paine oli mennyt pois.
Mutta tosi paljon joutuu kyllä miettimään, työstämään tätä suhdetta. Ja sitä, kuinka paljon toinen lopulta jaksaa. Mies vaatii että mun täytyisi aina kertoa kun iso kela pyörii ja tuntuu pahalta. Toisaalta musta tuntuu että joskus se vatvominen vain vahvistaa huonoja fiiliksiä, ja ennemminkin haluaisin pitää meidän väliset hyvät hetket vapaana siitä jatkuvasta vatvomisesta.
Isoja, vaikeita juttuja.
No mutta, hyvää viikonloppua teille, ja
hurjasti pekkuja...
ps. Teinhän mä sitten tietenkin sen raskaustestin kun rupesin jossittelemaan. Negatiivinen on. Eli olen vaan luonnonoikku!