Irrotuspiikki pistetty juuri äsken! Mä aina jännitän juuri sitä eniten aineiden sekoittamisen vuoksi, pelkään meneekö kaikki oikeassa järjestyksessä tai kaadanko jotain tai irtoaako mäntä ruiskusta jne. jne. jne. Mies oli henkisenä tukena.
Huomenna on ensimmäinen hormoniton päivä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan. Onneksi saa muutaman päivän levätä ennen niiden iki-ihanien lugejen aloittamista.
Mulla on jo vähän parempi fiilis kuin pari päivää sitten. Suht neutraalilla mielellä olen tämän hoidon suhteen. Leikkiäkin on jo laskettu, kun hoitaja sanoi, että pitää ottaa evästä punktiopäiväksi sairaalaan ja mä melkein ostin kaupan tyhjäksi kaiken maailman pillimehuja, juotavia jogurtteja ja mehukeittoja, sämpylöitä jne. ja sisustuslehtiäkin useamman ajankuluksi.
Mies vääntää siitä nyt vitsiä joka välissä, kun eihän siellä olla kuin pari tuntia (tyyliin: "tilataanko jo nyt kotipizzasta perhepizzat valmiiksi sairaalaan perjantaille"). Noh, tuskin siellä paljon mikään maistuu silloin.
Iines, onko sulla jo pirteämpi olo? Ajattele, sunkin h-hetki lähestyy lähestymistään, ensi viikolla on jo viikko 15, pian se 17.viikko koittaa...
Vilkas, joo luomuilla kannattaa hoitoaikaa odotellessa.
Toivorikas, olen todella pahoillani teidän puolesta. :hug: Mä toivon, että tavalla tai toisella sitä sylintäytettä vielä tulee, joko jossain vaiheessa vielä yritys yksityisellä tai luomuyllätys tai sijaisvanhemmuus, jos koette sen itsellenne sopivaksi. Niitä luomuylläreitäkin aina välillä tulee hoitojen päättymisen jälkeen. Vaikea keksiä mitään oikeasti lohduttavaa juuri nyt. Ajatuksissa olet kovasti.
Ninnatar, sulle jo varmaan vastattiinkin, että spermanäyte annetaan purkkiin kopperossa, jossa mies saa olla ihan rauhassa yksikseen ja sitten siellä on lukemista (tai pikemminkin katselemista).
Mulla oli alussa itsellä paineita, että tuleeko miehelle suorittamispaineita ja hommasta ei tulekaan pakon edessä mitään. Se itse asiassa stressaa mua välillä vieläkin, vaikka en puhu asiasta miehelle mitään. Olis aikamoista, jos kaiken tän viikkojen piikittelyjen ja punktion jälkeen mies ei pystyisikään hoitaan omaa osuuttaan. Noh, onneksi miehellä tuntuu normaalit miehen vaistot pelaavan ja homma on hoitunut ihan joka kerta. Ekalla kerralla jotenkin nolona selitti mulle, että tuli jotenkin syyllinen olo, mutta koitti vaan ajatella, miksi tämä kaikki tehdään. Itse asiassa ihan ekalla kerralla näyte otettiin kotona, sekin on mahdollista jopa julkisella, kunhan sen pitää lämpimässä ja toimittaa labraan tunnin sisällä. Meille kuitenkin esitettiin toivomus, että näyte annettaisiin paikan päällä, koska sperma ei ole ihan parasta laatua. Jos tiukkaa tekee teillä, niin voisiko sen viedä vaikka taksilla? Johonkin villasukkaan se purkki neuvottiin kääräisemään ja pitään ihoa vasten lämpimässä.
Stella R, sulla on hyvä tehovarustelu päällä, olisipa mulla yhtä paljon draivia! Ihme jos noilla coctaileilla ei tärppää!!! Miksi sulle muuten vaihdettiin lääke? En ole koskaan kuullut siitä. Aika jännä, jos sitä ei edes pääkaupungin apteekeista saa. Entäs jos tarvit lopussa nopeasti vielä samana päivänä vaikka lisäannostusta ja se pitää tilata?
Miisamari, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa. Mites sulla on sumut menny? Onko ollut paljon sivuoireita? Mä en tykännyt yhtään tosta Synarelasta, aluksi se toi mulle normiakin enemmän alakuloisuutta (ennen piikkejä) ja huimausta ja heikotusta. Onneksi tänään oli viimeinen sumutuskerta!
Eespäin, eespäin väki voimakas! :heart: