No tuo Iineksen kystan katoaminen oli hyvä uutinen ikävien uutisten jälkeen!
Chloella toivottavasti parempi olo jo. Mulla ainakaan ei ole ollut arkuutta alavatsassa punktion jälkeen, mutta tämä on yksilöllistä. Mulla taas oli siirrot ennen kamalia ja päivien kivut jälkeenpäin.
En tiedä kiinnostaako ketään enää (Sharlin?) nää mun kiinalaiskikat, mutta olin tänään siellä akupunktiossa. Ja näin on närhet että se täti katsoi kieleen ja kyseli pari kyssäriä ja päätteli sitten aivan mulla olevan perna- ja maksameridiaaneissa puutetta, tämän olin itsekin lukenut kirjasta (olen siis ylpeä, että olin päätellyt kutakuinkin sinnepäin diagnoosin...). Neulat pisteltiin myös mm. kirjassakin mainittuihin pisteisiin, ei sattunut yhtään. Sain myös lääkettä, ja tutkin netistä, että se tosiaan on luonnontuote nk. naistenvaivoihin ja kohdun verenkiertoa edistävää. Varmaan sitä olisi kannattanut napsia jo kauemminkin, nythän hoito on jo ovella, mutta ei kai tässä mitään voi menettääkään. Mutta tosiaan, nyt on jokseenkin helpompi valita ravintonsakin kun tietää mitä tässä pitäisi vahvistaa ja mitä välttää. Ja koko hoito kunnon niskahieronnalla maksoi 55 euroa Hkissä. Paljon halvempaa kun länsimaalainen lääketiede... (joten jos nyt ei tärppää, aion kyllä pitää muutaman kuukauden tauon ja keskittyä täysillä saamaan oman kehon ja mielen ensin tasapainoon).
Mulla loppui muuten eilen illalla synarela (hemmetti siitä pullosta ei edes näe, milloin se loppuu...argh) enkä päässyt hakemaan kuin aamulla. Toivotaan että rakkulat on vielä paikoillaan...
Seinäkukkanen, kirjoitan sulle kohta, mutta älä suotta pelkää, jos sulla ei ole mun "ongelmia", varmaan kaikki menee hyvin.