+- 30v. ja vauvakuume osa 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kristiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko sekaantua asiaan, vaikka en listan ""varsinainen jäsen"" olekaan. Meillä oli keskenmeno kesällä ja sen jälkeen olen tikuttanut ja ilmoittanut aina miehelle mahdollisen ovulaatiopäivän. Hän jopa kysyy, onko viivaa näkynyt ja yhdessäkin sitä olemme tiirailleet. En ole koskaan saanut kunnon viivaa tikkuun, mutta kaipa voin tulla raskaaksi, koska yhdesti se on tapahtunut. Mies on itse laskenut, että jos ollaan maantantaina, niin siittiöt elää keskiviikkoon ja sitten uudestaan, jolloin siittiöt elää perjantaihin. Ja yhdynnän jälkeen hän huokaa: ""Huh, nyt on sekin velvollisuus suoritettu"". Itse olin niin maissa keskenmenon jälkeen, että tämä on varmasti lohdullista.

Elli, kuulostaa tosi ikävältä tilanteelta (ja pahoitteluni keskenmenosta). Aika uskomatonta, että miehetkin voivat ajatella sitä ”velvollisuutena”, jotenkin kun aina ajattelee, että ne eivät ylipäätään mitään koskaan mieti :) Mä olen jäävi antamaan neuvoja, mutta tulee väkisinkin mieleen, että kannattaisiko jättää ovistikut ostamatta kokonaan. Mulla oli ne parin kierron aikana käytössä ja vaikka tein testin aina mieheltä salassa, huomasin, että hänellä oli kuitenkin jonkunlainen käsitys siitä, montako tikkua oli jäljellä yms. Ja ilmeisesti se jotenkin häneen vaikutti, vaikka hän itse sen kieltääkin.

Heh, en kyllä ajatellut hetkeäkään että ”epätoivoiset kotirouvat” olisi sopivampi käännös ;) Olen itse ammatiltani kääntäjä, joten käännösten analysoiminen on kai ammattitauti. No se siitä. Hyvä sarja siis joka tapauksessa :)

Saisikohan uusi gallup ketjun ”henkiin”...kysymys kuuluu: mikä on mielestäsi parasta/ikävintä Suomessa?

Maanantaita kaikille! Kiva, että täällä on käyty keskustelua.

Aika vähän on noita seurattavia sarjoja tällä hetkellä, mutta Täydelliset naiset kuuluu nyt mun ohjelmistoon. Ja muuta en varsinaisesti nyt seuraakaan. Välillä sitten tulee tuijoteltua vain jotain turhaa kutomisen kyytipoikana (pelkkää neuletta on tylsä tuijottaa). Melko vähäistä kuitenkin tuo telkun katsominen.

Hooliganin gallup vaatiikin jo vähän enemmän miettimistä, palaan siihen myöhemmin. :)

Tää on koti, täällä kaikki melkeinpä parasta.

Ulkomailla jos tulee joskus käytyä, kaipaa yleensä aika tavallisia asioita, kuten sitä, että hanasta saa juomakelpoista vettä tai lämmintä suihkuvettä ihan koska tahansa. Ja sitä, että tiet ovat kunnossa ja sähköäkin yleensä saa töpselistä.

Vuodenajat on kans huippujuttu, jos ei olisi kurjaa mustaa, epämääräistä, räntäistä marraskuuta, ei varmaan ymmärtäisi valoisan helmikuun kipakoiden iltapäivien ihanuutta. Ja niiden pakkasten ja loskaisen kevättalven jälkeen toukokuun kevät on parasta mitä voi olla. Kesällä on mahtava seurata kaiken kasvamista, keskikesän rehevyyden jälkeen syksyyn kääntyminen tuo luontoon hienon loistavan värimaailman.

Mut en mä osaa sanoa, mikä olisi ikävintä.

Tuossahan niitä Suomenneidon parhaita puolia jo tuli, ihankuin meikäläisen mietteet.
Huonoja puolia, no, sellaiseksi voisi sanoa lisääntyvän työttömyyden. Joka päivä saa kuulla kuinka yritykset laittavat työntekijöitä pihalle. Se ei ole ollenkaan hyvä se.

Heh,
en varmaankaan osannut ilmaista asiaa selvästi. Minua ei nimittäin yhtään haittaa, että mieskin tietää ovulaatioajan ja yhdyntä on silloin lähinnä velvollisuus. Mitäpä sitä peitelemään, kun kumpikin sen tietää. Minusta on oikeasti lohdullista, että kun hän tulee pitkältä työmatkalta eikä ole nukkunut pariin vuorokauteen ja kun ilmoitan, että nyt olis se ovulaatiokin, niin hän ryhtyy toimeen. Ei vain ole vara hukata yhtään mahdollisuutta ja kun niitä ei ole kuin kerran kuussa. Meillä on sitten tämän velvollisuusyhdynnän lisäksi ""tavoitteettomia"" yhdyntöjä kierron loppuvaiheessa, kun ajoitus ei enää ole tärkeää. Ovistikkujen käytön lopettamista olen kyllä itsekin miettinyt, mutta katsotaan nyt.

Tuttu tunne. Voimia eikä kiinnostusta ei ole. Kuulin tässä elokuulla kavereista jotka saavat keväällä vauvan, kerran olen vilaukselta nähnyt. Ei huvita mennä kyläilemään. Tekis mieli irvistää:

Yhteistyössä