<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Joline: joo juuri näin meiollä myös.. arvelin että teillekin ihmiset päivitelly kun ei tyttöö tuu kun meille juur toisinpäin..olen niin kiukkuuntunut jo että välillä oon kysyny et no mikäs vika tytöissä on.. :LOL: muutamat on kauhistellu et eikai enää mutta olen tuuminu et ei pelkoo et joudu hoitaan niitä :) mutta suurin osa sanoi että ois oudompaa jos meille ei tuiskaan enää :kieh:

Adakmiina1: joo meilläkin himot jyllää kuin metsämiehellä oviksen aikaan. saa nähä oliko kierto nyt pidempi kun 2 pv myöhemmin oli himottelut =) menkka oireet kyllä meilläkin tunnistetaan :whistle:

ON: ette arvaa kun olin nolona äsken... tai en ees ollu mut ois pitäny.. kävin kaupassa ja otin karkkipussin (IHAN JÄÄTÄVÄ HIMO) no vein takasin ja tuumin et otan ainon suklaajäden se on iihanaa .. no kassajonossa sanoin tytölle et viekkö pois en otakkaan. :wave: uuhuu pystyin hillitsee himoni..

no tulin kotiin ja tein iltasalaatin ja koko salaatin teon ajattelin salmiakkisuklaata... no sitten sanoin miehelle mun ON PAKKO MENNÄ.. ja lähin taas 2km ajaan sen suklaan takia.. silmät sumeena karkkihyllylle ostaan sitä ja kaupas eessä repäsin paketin auki ja osa lensi maahan no minä konttaan ja pistän suoraan maasta suuhuni niitä paloja välittämättä pas... aan kattooko kukaan.. APUA :LOL:
taitaa se täti huomenna tulla .. :mad:

näihin kuviin ja tunnelmiin kiitos .

-tirppis
 
Mä kans katselen kaikki vauvoihin ja äitiyteen liittyvät ohjelmat...just katselin toisenlaiset äidit ja kappas vaan oli hänellä sama neuvolan terkka kuin mulla aikoinaan ekassa raskaudessa. Oli kyllä vähän hassu tunne, kun itsekin aikoinaan on ollut about samaa ikää, kun esikoinen syntyi...tosin vauvan hoito oli itselle tuttua puuhaa.
 
Ei tullut tästä päivästä testipäivä, testit eivät siis tulleet. No huomenna sitten varmaan tulevat, testailen sitten illalla varmaankin ;)

Ja flunssa senkin pahenee. Tissitkin on taas vähän kipeytyneet, mutta ei mtn ihmeitä. Lähinnä vaan tuntuvat sellaisille painaville ja turvonneille kun otti rintsikat pois. Muutaman kerran vihlaisukipuja töissä, mutta ei ne mitään kummempia. En usko raskauteen siis :)
 
kp 1/27 yk8
Ei tullut tärppiä tässäkään kierrossa ei. Menkat alkoi tutulla tavalla kauheilla kivuilla keskellä yöä. Vuoto ei ole kunnolla vielä alkanut, mutta kyllä se tässä päivän mittaan yltyy. Pikkuhiljaa alkaa v*tuttamaan tämä. Pitäisi pysyä positiivisena juu mutta kyllä mä sanon että usko alkaa loppua.
Ei sitä oikeesti kyllä jaksa edes enää toivoa tai jännittää näitä menkkojen alkuja kun siihen on niin jo turtunut ja tietää että sieltä ne aina vaan tulee, mutta ei poista sitä suunnatonta v*tutusta joka kerta. Sanotaanko että ekat 5 kiertoa ei otanu päähän, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa kyllä.... aaaargh!
 
Just eilen juttelin yhden tutun kanssa, joka yritti ensimmäistä ja epäilemättä ainokaistaan 4 vuotta ja joutuivat lopulta käymään hoidot ihan viimeistä piirua myöten ennen kuin vauva syntyi. Hän kertoi, että ensimmäisen puolen vuoden jälkeen hänellä alkoi se armoton vitutus. Sitten kun se vuosi oli mennyt, alkoi olla niin turtunut, että kuukaudet vaan tuli ja meni. Ja mä allekirjoitan kyllä täysin sen että ensimmäiset 5 kuukautta ehkä jopa ajattelin, että tulee jos on tullakseen mutta ei oo pakko kun oli niitä kaikkia reissu- ja valmistumishässäköitä siinä. Mutta nyt alkaa huomata sen kuinka paljon voi vetää mielen matalaksi että omalle kohdalle ei osu.

Mitään vauvaohjelmia en viitsi katsoa edes enää, kun niistä tulee vaan paha mieli ensin mulle ja sit miehelle siitä että mulla on paha mieli. En viitti kiusata itteäni ja sitä <3 Mutta ehkä tämä tästä. Ehkä maailmankaikkeus kertoo, että nyt on hyvä hetki painaa töitä tai edes yrittää löytää niitä.
 
Kultasienelle pahoittelut uudelle kierrolle joutumisesta, mutta pidetään peukkuja, että nyt olisi The Kierto. Itse muistan hyvin elävästi kuinka ensimmäistä lasta tekemällä tehtiin ja vasta lääkeyhdistelmällä lapsi sai alkunsa...kyllä itketti ja ahdisti ja masensi....
 
Viimeksi muokattu:
Mun viimeiset kuukautiset olleet 29.9.2014 ja mulla kierto lyhyt eli kolmenviikon välein tulee menkat eli about 23pvää kierto.. nyt ollut viikon alavatsakipuja, rinnoissa rakkuloita jne... menkkojen pitäs kai alkaa nyt viikonlopun aikana.. testin tein negatiivinen.. millonkohan kandeis tehdä uusi??

Ihan kyllä raskausmaiset olot.
 
Voi Kultasieni, koita jaksaa!! :'( En yhtään ihmettele, että epätoivo yrittää vallata mielen, jospa seuraava kierto pääsisi sitten yllättämään positiivisesti.

Miten Wivi ja empuska, ootteko testailleet?

Kaalimaankakara, kyllähän sitä se pari vuorokautta kannattais odotella, mikäli vain maltat. Onko sulla kierto ollut muuten aina noin lyhyt? ja oletko ovulaatiota bongannut? Itse täällä olen ihmetelly kun oma kierto on alkanut lyhenemään ja näyttäisi tuo tiputtelu alkavan jo kp21-25. Ovulaatio oireet ajoittuu kuitenkin sinne kp14 paikkeille, niin tuo luteaalivaihe taitaa jäädä aivan liian lyhyeksi, mikä vähän huolestuttaa..
 
Ei ole oikein ollut jaksamista kirjoitella...teidän juttujanne olen välillä käynyt seuraamassa. Me saimme lisää huonoja uutisia ja toistaiseksi vauvahaave on täysin jäissä. :'( Kohtu ei todennäköisesti raskautta enää kestäisi, arpi on yhdestä kohtaa todella ohut. Ainoa mahdollisuus olisi kokeilla korjata arpi leikkauksella, mutta sekää ei välttämättä auttaisi.

Kovasti sitä kolmatta (ja viimeistä) pienokaista toivomme, joten päätöksen teko on äärimäisen vaikeaa..
 
Kultasieni: olitkin kirjoitellut aikaisemmin kun tulin mukaan joten kävin lukemassa sun muita kirjoituksia jotta olen kärryllä. Olen todella pahoillani :ashamed:

Pienitoive: olipa surku lukea tarinasi.. toivottavasti saatte selvyyden ja toivoa vielä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Pieni toive mukava kuulla sinusta, tosin toivoin että kertoisit hyviä uutisia. Voimia teidän tilanteeseen! <3

huomenna ois aamulla vihdoin testipäivä! Tosin melko varma että tyylipuhdas nega tulee kun en siitä oviksesta ole varma..tuo valkkarin määrä kuitenkin hämmästyttää joten oisko kuitenkin jotain toivoa.
 
  • Tykkää
Reactions: tirppaliisa
Ällövaroitus! Kaks päivää tullut sellaista venyvää, kirkasta limaista vuotoa tuolta alhaalta, mitä ei ole tullut ehkäisyn käytön aikana, että herännyt toive siitä, josko sittenkin olis ovis ollut/tulossa. Tosin ei ole ollut mitään tuntemuksia siitä ja ei ole kyllä muistissakaan oonko tuntenut mitään kipuja oviksen aikaan. No pupuiltu ollaan joka toinen päivä...kp 11 kierto ollut ehkäisyn kanssa sen 24-25 päivää ja nythän sitä ei tiedä...
 

Yhteistyössä