<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Heippatirallaa kaikille :) Yrityksen odottamisesta yrittämisen aloittaminen vihdoin ja viimein todellista totta!! mahtuuko tänne mukaan? :)

Elikkäs vähä pohjaa. Meillä käytettiin eiliseen saakka e-pillereitä ehkäisynä. Vuosi sitten kävi semmoinen vahinko, että unohin ottaa ensimmäisellä viikolla pillerin ja tulin raskaaksi. Tuolloin sovittiin, että kyytiläinen saa tulla jos mukana pysyy. Ikävä kyllä kyytiläisellä ei ollu tarrasukkia mukana, joten keskenmenon jälkeen sovittiin, että sitte ku täytän 27 niin pillerit saa jäähä pois. Noh, täytin tossa jonni aikaa sitte 26 ja sain luvan jättää ehkäsyn poies. Mies on sitä mieltä, että antaa vauvan tulla kun on tullakseen. Voitte varmaan kuvitella sitä riemunmäärää tällaisella lapsirakkaalla ihmisellä, kun eilen otin viimeisen pillerin ja nyt jopa ootan innoissani yrityksen alkamista. Hieman on tullu villiinnyttyä ton peiton heilumisen kanssa jo nyt.... :p

Eli
sylikinkku, 26, kp26/28, 10/14 ja 1. lapsi haaveissa :)
 
Päätin minäkin itseni tähän ketjuun lykätä, jos vaan mukaan mahtuu. Taustoja sen verran, että olen 29-vuotias kahden lapsen äiti. Tyttö jo 8 vuotta ja poika 7 vuotta. Nyt elämä taas tasoittunut siihen malliin, että kolmas lapsi olisi tervetullut ja toivottu meidän perheeseen.
Minulla on monirakkulaiset munasarjat mikä vaikeutti ensimmäisen lapsen saamista ja lopulta raskaus lähti alulle terolut&clomifen yhdistelmällä. Gyne sanoi aikoinaan, että toista kannattaisi yrittää heti perään ja toinen saikin luomuna alkunsa. Tässä välissä ollut nyt ehkäisyrengas käytössä. Nyt olisi kp 6 menossa ja kierron pituus täysi arvoitus, koska ennen lapsia se oli mitä sattui ja ovulaation kanssa oli myös ongelmia. Lasten välissä kierto oli normaali ja edellisen raskauden jälkeen myös oli normaalikierto ennen ehkäisyä ja ehkäisyn kanssa.
Nyt sitten vaan ihmettelemään miten kierrot käyttäytyvät näin monen vuoden jälkeen, kun ehkäisy jätetty pois. Gyne tosin sanoi, että nopeasti, jos ovulaatiota ei ala tapahtumaan, niin mietitään jotain lääkitystä auttamaan hommassa. Eli ensimmäinen yrityskerta olisi alkamassa.

Pajunkissa-85, 29, kp6/?, 10/14, 1yk ja 3. lapsi toiveissa
 
Viimeksi muokattu:
Jammaillen IHANAA! Onnea plussasta :)

Tervetuloa Pajunkissa ja Sylikinkku :) Olkoon visiittinne lyhyt!

ON: Vuoto olikin yllättävän lyhyt, nyt ollaan jo valmiita toimintaan :D Testiliuskat pitäisi laittaa vissiin taas tilaukseen kun ajattelin nyt testata aamuin illoin niin kauan että sen ovisplussan saan :) Ihan ei ehkä riitä toi olemassa oleva satsi tän kierron tarpeisiin. Tai ainakin menee hilkulle. Nyt on hyvä fiilis tästä yrittämisestäkin, ehkä se huomisen gynesoittoaika vaikuttaa tähänkin vähän. Mutta aika hurjaa aloittaa 7. yrityskertaa. Did not see this coming. Vaan ei lannistuta :)
 
Jammaillen paljon onnea!!!

Nonni nyt on taas terokuuri popsittu ja vaan odotellaan. Jos menee samalla tavalla ku viime kierrossa nii lauantaina alkaa vuoto. Ja siis en usko raskauteen kun en sitä vahvaa ovisplussaa tikkuun saanut. Veikkaan etten ehkä ovuloinut ollenkaan :( heti kun menkat alkaa nii soitan ja varaan gynelle ajan!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :flower:

On taas tämä kirjoittelu jäänyt tooosi vähälle.
Mulla on piinailuviikot takanapäin, nyt uuteen kiertoon...
Mulle saisi päivittää kp 3/27-28, yk 2
Tästä kierrosta aivan selvän ovulaatioplussan testasin ja tunsin ovulaation oireetkin selvästi mutta eipä vaan tärpännyt. Molemmat lapset sai alkunsa heti ekasta kierrosta joten ajattelin että niinhän käy tässä kolmannessakin mutta väärässä olin!
Oon ollut tosi väsynyt ja palelua on ollut joka päivä, ajattelin että olisinkin ehkä raskaana mutta nuo johtuvat sitten jostain ihan muusta. Noiden aiempien raskauksien kanssa muistan että ennen kuin tein edes testiä niin mulla oli selkeä tunne että olen raskaana, se taisikin olla ekoja oireita mitä mulla oli, nyt tässä kierrossa sellaista tunnetta ei tullut.

Ajattelin etten ostaisi ovulaatiotestejä nyt tähän kiertoon kun kuitenkin tunnistan sen selvästi ja aika tasainen kiertoni näyttää olevan. Toisaalta Ebaysta saisi tosi halvalla noita että ehkä sittenkin...:D
 
Onnittelut plussanneille! :) <3

Puhelimella päivittelen, täti tuli ensimmäistä kertaa 12 vuoteen päivän etuajassa, eiliseen saakka ollut kellontarkka visiitti o_O

Sylikinkku kp 2/??, yk 1.

Jännää ku nyt ei tiiä enää edes kiertopäiviä. Fak.. noooh, pääseepä ainaki hyvällä syyllä pupuileen useammin ;)
 
Gyne soitteli tänään ja kertoi, että periaatteessa kaikki kuulostaa olevan kunnossa kun kierto on säännöllinen (viime kiertoa lukuunottamatta), on jo yksi lapsi ja mies ei ole vaihtunut. Kehoitti nauttimaan ja olemaan stressaamatta. Noh, yritetään nyt sitä sitten seuraavaksi.
 
Hei kaikille!

Mulle voi päivittää kp25/28-31. Olen pitänyt hiljaiseloa, koska täällä ei ole tärppiä näkynyt VIELÄKÄÄN! Järkyttävä epätoivo! :( masentaa. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta sit tulee se harmitus, että "miksen minä raskaudu?!?!?". Onnea kuitenkin plussanneille! :)
 
Empuska No minä meinasin sanoa sille, että hän varmasti tietää ettei se nauttiminen oo niin kovin helppoa. Noh, näillä mennään. Jos silti yrittäisin sitä painoa pudottaa vaikka siitä ei mitään puhetta ollutkaan :D
 
No joo, just tuollainen ihan kuin en tietäisi ja yrittäppä ite tässä tilanteessa-tieto :D Huoh. Mälsää, tänään viimeinen teropilleri. Menkkojen pitäisi siis alkaa viimeistään lauantaina, ellei plussaa tule. Tulispa :(
 
Oikein paljon onnea Jammaillen!!

Tsemppiä muille, on tämä vauvanteko henkisesti rankkaa touhua..:hug:

Anskutin, varmaan turhautti tuo gynen neuvo, vaikka varmasti onkin oikeassa..

Niin ja tervetuloa uusille, toivottavasti on pikavisiitti!!

Minkähän valeraskauden se mulle pukkas.. Kuukautiset siis alkoivat etuajassa ja kestivät yhteensä kolme päivää, joista kaksi pelkkää tiputtelua. Ikinä ei ole ollut noin niukat ja kivuttomat kuukautiset, normi kestokin on jotain 6-8 päivää. No tein sitten uutta testiä, joka näytti negaa. Vatsa on turvoksissa ja rinnat kosketusarat. Tämän päivän on kohdunkaulaa vihlonut ikävästi. Vastaavaa kipua muistelen olleen viime raskauden loppupuolella.. Kait tässä pitää oottaa viikko ja tehdä uus testi, vai jokohan olis vihdoin aika mennä käymään siellä gynellä... :confused:
 
Tervetuloa sylikinkku ja Pajunkissa!

Hurjasti onnea jammaillen!! Varmasti vetää sanattomaksi :)

Jks14 voih :hug: Tsemppiä! Toivottavasti teidän vauva ei enää pidempään antaisi odotella itseään.


Onnea kaikille yritykseen!
 
HEI YSTÄVÄT!

Piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa vihdoin pääsin tänne! Lista on nyt päivitetty etusivulle!

Kiitos jammaillen päivittämisistä <3 ja <3 ONNEA! <3 Siirsin siut suoraan plussanneisiin, kun oli niin selkeet viivat :) Varmasti on pysyvät sukat pirpanalla ;)

Tervetuloa uusille Pajunkissa-85 ja sylikinkku, olkoon vierailunne lyhyt!

Perhonenn ja Syli, ilmoitelkaa, jos halajatte listoille uudestaan!

ON. :stick: KIIRE. Jatkuva kiire. Vuorotyö ja sosiaalinen elämä. Olipa outoo laittaa nuo kaksi samaan lauseeseen :D Viikonloppuna testaan, jos ei menkat ala. Jos alkaa niinku viime terokierrossa, niin alkais ke. Mut we'll see.. Ei oo kyl yhtää tärppiolo vaikka "oireita" löytyykin. Huhhuh. Voin sen verran vielä valaista, että olipa lokakuu, hittovie! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille. En nyt kaikkia viestejä lukenu mutta varsinkin suuuuuuret onnittelut jammaillen tekin saitte kuitenkin odotella jokusen tovin että tärppäsi.

Mutta kaikille plussanneille paljon onnea :flower:
Olen erittäin kateellinen, mutta onnellinen puolestanne.

Jks14 Mä olenkin miettinyt että missä sä olet, kiva kun ilmoittelit itsestäsi :)
Mä pidän sulle peukkuja että nyt tärppäis.

ON: alan olla siinä mielentilassa, että en jaksa enää uskoa tärppäämiseen eli en sitä menkkojen alkuakaan jaksa oikeastaan edes miettiä kun tuntuu että sieltä ne tulee joka tapauksessa :( Täällä siis on nyt menossa kierto numero 7 ja eletään kierron viimeisiä päiviä. Torstaina pitäisi menkkojen alkaa tai viimeistään viikonloppuna sitten. En ole tässä keirrossa tikuttanut edes ovulaatiota. En kyllä raskauttakaan aio tikuttaa siinä vain masentuu kun se tikku on valkoistakin valkoisempi. Mitään oireita ei ole ja vaikka olisikin niin niin niitä on ollut jokaisessa kierrossa joten niitäkään on ihan turha tuijotella ja toivoa raskautta.
Toki tässä kierrossa oli tissikivut, mahan sekavuus ja välivuoto (paperiin juuri ja juuri yhdellä vessakäynnillä) dpo8. Mutta niin nämä kaikki on olleet muillakin kierroilla, joten....

Voi miksi tämä on niin vaikeaa :(
 
Empuska, enimmäkseen töissä. Vapaapäivinä hoitanu juoksevia asioita ja samalla käyny vilkaisemassa kavereiden kuulumisia :D enimmäkseen ollu vielä yövuoroja niin siinähän se päivät menee nukkuessa..
 
Hei kaikki ja onnea kaikille plussanneille! <3 ihana kuulla, että joillakin tärppi käy! :) Meillä on jo yk8, karua :(

Meillä tehdään remppaa minkä keritään... niin ruokavaliossa kuin juuri ostetussa talossa! Kiva laittaa omaa kotia, saa muuta ajateltavaa.

Tänään kävin lääkärissä. Lääkäri oli todella mukava ja kuunteli kunnolla. Bongattiin poskiontelontulehdus samalla reissulla, eli nyt antibiootti kuurilla :D
Tutkittiin sisältä ja ulkoa ja kaikkealta, otettiin papa-näyte ja sain lähetteen verikokeisiin ja jatkotutkimuksiin. Jännitin käyntiä hirveästi ja kävikin, että lähdin kotiin tuntien, että lääkäri kuunteli ja kyseli ja tutki oikeasti, 45 min meni vastaanotolla :) tämän viikon aikana siis verikokeet ja sitten onkin jatkotutkimuset tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
ikkuspikkus, voi kun kuulostaa hyvälle :) Niin lääkärikäynti kuin talonkin laittaminen ;) Mekin odotetaan miehen kanssa että päästäisiin laittamaan huonetta vauvaa varten ja remontoimaan sen johdosta kolmatta huonetta uudeksi vierashuoneeksi;)
 
Blaah, tässä muuten kuvaa tämän päivän tuotoksista. Dposta ei tietoa, eikä edes siitä olenko edes ovuloinut (ensimmäinen terokierto). Tänään kuitenkin kp25, eilen viimeinen tero joten menkkojen pitäisi alkaa tämän vkon aikana jos plussaa ei tule.

21.10 aamu
21.10 aamu
.. sama testi kuivana:
21.10 aamu, kuiva
21.10 aamu, kuiva
21.10 aamu, kuiva

Ja sitten seuraavaksi päiväpissa :D
21.10 päivä
..ja kuiva.
21.10 päivä, kuiva tikku
21.10 päivä, kuiva tikku
21.10 päivä, kuiva tikku
21.10 päivä, kuivana vielä
21.10 päivä, kuivana vielä
21.10 päivä, kuivana vielä

Siinä on nyt kuulkaas naisille kuvia, ei mulla mitenkään ole pitkästyttävää kotona flunssan kielissä makoillessa + mies töissä. Oi voi :D
 

Yhteistyössä