<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

-bella täällä syödään myös särkylääkkeitä ja lihasrelaksantteja, koska selkä ja niska jumittavat niin ettei töistä tulisi muuten mitään. Mullekin lääkäri totesi, että vaikka raskautta yritetään niin lääkkeitä on nyt vaan popsittava.

maggis söin Cerazetteja noin 8 vuotta putkeen, viimeisen pillerin nappasin 30.6. Menkat alkoivat 20.7. ja sen jälkeen ovat tulleet melko säännöllisesti, kierto 23-25 päivää. Tosin aikoinaan ennen pillereiden aloittamista kierto oli 28 päivää, mutta säännölliseltä tuo silti vaikuttaa vaikka onkin lyhyempi kuin 8 vuotta sitten.
 
Mut voi lisätä piinailijoihin DPO1. Lisäksi mulle voisi laittaa kierroksi 28-38.

En usko että tää on se kierto, on vaan jotenkin sellanen fiilis, vaikka pupuiltu on sopivasti oviksen molemmin puolin. Mun päässä on alkanut pyörimään ajatus, että mitä jos ne oikeasti ovuloikaan, vaikka ovistesti antaakin vahvan plussan.

Mulla on menossa kolmas kierto pillereiden uudelleenlopetuksen jälkeen. Jos en tikuttaisi ovista, olisin fiilisten perusteella odotellut maanantaina alkavaksi menkkoja. Menkkamaista tuntemusta mahassa, samaten ihmeellinen pms-tyyppinen ärtyneisyys ja nännit olleet koko viikon ihan pirun arat. Jotenkin ihan erilaiset tuntemukset kuin aiempina kiertoina oviksen aikoihin.

Kuinka monella teistä esiintyy ovislimat? Mulla ei ja sekin huolestuttaa.
 
Täällä on näköjään monilla sama, eli flunssa ja menkat. Itse odottelen vielä menkkoja, ovat pari päivää myöhässä mutta jomottelua on ja parin päivän heitto on ihan tavallista. No, pitää yrittää keskittyä painonpudotukseen että on lomalla timmi, ja vauva tulee kun tulee... Vai kai sitä voi vähän ovistikkuilla, joohan? :D
 
Heipat kaikille! Mä en ole edes teidän kirjoitteluja ehtinyt vielä lukea joten yhteisesti onnea kaikille jotka plussaa on tikuttaneet, tsemppikset kaikille piinaajoille ja muillekin :)
Me oltiin miehen kanssa viikko ihanan romanttisella lomamatkalla ja palattiin eilen suomen kamaralle. Lomalla on ahkeraan petipuuhia puuhailtu (joka toinen päivä) ja kaikki osui hedelmälliseen aikaan, joten jos sais yhden lomavauvan pyytää! Olishan se aika huikeaa jos tämä kierto numero seitsemän olisi SE ja vauva olisi saanut alkunsa meidän ihanalla romanttisella lomalla <3 let's hope. Tosiaan yritystä alkaa olla jo takana sen verran että johan se olis aikakin....
Mulle saa siis päivitellä kp 15/27 ja dpo1
 


Sunnuntai 12.10


Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...


KP 40 -->

Perhonenn.......20..............49/28.............3........06/14............2.
Jks14...............28.............47/28-30.........9........01/14............?
Syli..................27.............44/25-26.........1........09/14............1.

KP 30 -->

maggis.............26.............39/??.............1........09/14.............2.
Mariiii...............24.............32/29............2........08/14.............1.
jammaillen........24............30/28-38..........6........02/14............1.

KP 20 -->

{Anskutin}........30............29/27-31........6........05/14............2.
Apsuli...............26............27/28.............1........09/14............3.
FantaViona........27...........25/25-27........5........06/14.............1.
Päärynärouva....34...........24/28.............4........07/14.............4.
Adalmiina1........25............20/26-29.........3.........08/14............2.

KP 10 -->


Wivi..................25............17/28-44....9/5(trlt)....01/14............1.
Spukka.............22............17/??.........5/2(trlt)....04/14.............1.
KultaSieni.........28............17/27..............7.........04/14............1
Empuska..........22............16/27+............11.......11/13............1.
Norna..............30..............12/28-30........3........07/14............1.
Illusia83...........30.............12/23-25.........3.......08/14............1.

KP 1 -->

heikkulin...........27............5/23-28........4........07/14............2.
Chuislean..........21............3/28-30........4........07/14.............1.



Taustalla

pieni toive............................./(ku 5/14, km 9/14)........................<3
Ikkuspikkus.......23................/27.............7............03/14.............<3
Bella-...............21................/26-29.........5............01/14.............<3
Katey................25.............../39..............3............12/13.............<3
kiskisnami.........23.............../30-35.........2............02/14..............<3


:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Maggis (dpo 19)
Päärynärouva (dpo 12)
FantaViona (dpo 11)
Jammaillen (dpo 4)
Kultasieni (dpo 3)
Wiwi (dpo 0)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)
pieni toive (yk3/1(ku jälkeen))
veepu123 (yk1)
Minisport (yk12)
SJ (4/3(km jälk.))
Carna (yk4)

Syyskuu
Niiskuilija (yk2)
Jennyliini"" (yk1)

Lokakuu
Hep87 (yk3)
Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee kyllä taas uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vaik olen kierron suhteen toivoni menettänyt niin tänään huimas aamulla runsaasti ja menkkajuilinta vaihtelee. Myöskään turvotusta ei ole... Kun oviksesta ei ole varmuutta niin menkkojen pitäis alkaa ti-to.. Et uskaltaiskohan aamul testata..
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Toivottavasti nyt olisi sitten SE kierto :)

KultaSieni voi toivotaan että teille tulee kuherrusloman seurauksena nyytti. Sehän sopisi kyllä loistavasti.

päärynärouva huii, ilmoittele tuloksia jos päädyt testaamaan!


Itse odottelen edelleen.
 
Hei joo antakaa anteeks ku en oo päässy päivittelemään listaa. Yövuoroviikko ollu, niin ollu pakko käyttää aikaa nukkumiseen. Päivitän tuon listan kyllä ihan oikeesti tuonne etusivulle kunhan ehdin! :D Oottehan te kyllä kärsivällisiä ollutkin :) <3

Täällä toinen terokierto päällä ja ilmeisesti ovulaatio(?) oli tällä viikolla. Tuskin mitään mullistavaa tapahtuu. Tai löysin kuopan rinnasta, mut sit en tiiäkkää mitä pitäis tehä, kun o lääkäriajat kiven alla.. Ootellaan.
 
Jammaillen: kiitos listan päivityksestä.
Spukka: päivität kun kerkiät :)

Tääl testattu selkeä nega apteq testillä.. Nyt kp 24 ja dpo 12? Viel on digi odottamassa ja ajattelin viikon päästä testata jos ei menkat oo alkanu. Mut tuskin tarvii..
 
Jammaillen kiitos kun jaksoit päivittää listan!

Ei ovista näy ei kuulu. Viikon ajan kaikki tikut ollut lähes samnlaisia. Tänään ihan pienen aavistuksen tummempi joten kaipa se nyt ois tulossa! Oletan että se ois tänään, niin voi jo päivittää dpo 0
 
Jammaillen kiitos listan päivityksestä :)

KultaSienellä onkin jännät ajat käsillä. Toivottavasti tärppää :)

Meinasin jo huudahtaa, että mun kp on väärin, mutta eihän se olekaan. Nyt siis tosiaan kp29 jo ja dpo9 (vähintään). Tein testin pari päivää sitten ja se sanoi, että ei mitään ihmeitä valtakunnassa, Tyylipuhdas nega. Odotellaan nyt tässä sit sitä menkkojen alkua vielä ja pohdin, että ensi viikolla teen sit uuden testin joskus puolen viikon paikkeilla jos ei vielä kuulu. Oloja ei ole muuta kun tää tauti ja v*tutus, mutta se nyt liittyy jo pelkkiin PMS-oireisiin. Itseasiassa voisin ottaa ihan vaan pelkän kemiallisenkin raskauden tähän väliin, jotta tietäisi että edes jotain tapahtuu tuolla sisuskaluissa. Jos tämä kierto ei tärppää, on suuntana siis lääkäri noiden kilpirauhasarvojen vuoksi ja itseasiassa lääkärissä pitää käydä myös jos tärppää.
 
Mulla tänä iloisena sunnuntaina raskaustestiin piirtyi yksi viiva. Ja tuhruvuoto alkoi. Voi elämän käpy mä sanon jopas on vaikeaa, ja toiset saa lapsen pesemällä puolison kalsarit samassa pesukoneessa. Ei vaihdeta vielä listaan, katsotaan, yltyykö vuoto. Kovasti nippaili alavatsaa ja olin jo toiveikas, että vauvavauva. Äääääh. Eihän munasoluressukat ehdi mihinkään kiinnittyä kun monsuunisateet iskee aina ennen aikojansa.

Katselin jo työkaverini suosittelemaa gyneä ja aikoja. Nyt arvon, varaanko ajan mille kp:lle. Ajattelisin, että jos kp 12-13 käy tohtorilla niin ainakin näkee mahdollisen johtofollikkelin ym.
 
Viimeksi muokattu:
Kp 40 ja dpo 20, eikä menkkoja vieläkään näy vaikka tuntuu koko ajan että alkaa hetki mikä tahansa. Tein viimeksi testin viime vkon keskiviikkona ja en oo sen jälkeen uskaltanut testata, kun pelottaa että olis yhä nega, kummallinen tämä ihmismieli...
 
Kylläpä on taas piinailijoita.! Toivon todella, että tehdyt negat muuttuisivat vielä positiivisiksi. :)

Täällä hieman vietetty hiljaiseloa, oon yrittänyt olla stressaamatta, mutta päivittäin on pitänyt käydä kuulumiset lukemassa.

ON: Viikko sitten oli ovis, hirveen kovin oirein. Eilen tuli lemmen jälkeen vaaleanpunaista vuotoa ja tämän päivän on vatsaa vihlonut. Nyt hirveä jännitys päällä olisiko tärpännyt ja vuoto ollut kiinnittymisvuotoa. Kaikista oireista pitää näköjään vääntää raskausoireita..
Mullakin päärynärouvan tavoin suunnitteilla kostea ilta jos tämä kierto päättyy pettymykseen..
 
Huh huh. Me ollaan nyt jo kymmenen päivää pupuiltu joka toinen päivä. Enää ei kyllä huvita :D paha vaan että oon alkanut uskomaan ettei mitään ovulaatiota edes tapahtunut. Tahtoisin gynelle. Kannattaako nyt mennä vai odottelenko ens kiertoon ja siihen kp10-12?

Nii ja mut voi poistaa piinailijoista, eihän sitä nyt tarvitse piinailla jos ei ovistakaan ollut :(
 

Yhteistyössä