Voi
Anskutin, jospa se 11 olis viimein se teidän oma uutinen!!
Mulla on kans tapana katsoa kaikki vauva ohjelmat, niinkuin muutamalla muullakin täällä. Samaa tein silloin esikoisen haaveilun aikaan, ja minä myös itken joka kerta kun vauva vihdoin syntyy, on siinä hetkessä vain jotain taianomaista :heart:
Hmm paheita, multa löytyy kans se makea paheena erityisesti suklaa. Ja perjantai, lauantai iltana pitää saada saunan jälkeen yksi olut, muuten ei tuu sitten oikeestaan alkoholia nautittua. Paitsi nyt on sitten tiedossa se kostea ilta edessä, minkä uhkasin toteuttaa, kun ei viime kierrosta tärpänny.
Painon on pysynyt kurissa rakkaudesta liikuntaan, nyt olen liikkumista tietoisesti vähentänyt, ettei paino putoa enempää.
Tirppaliisa minäkin olen miettinyt sitä ovulaation tikuttamista. Oon kyllä ihan himojen vietävänä kolme päivää keskellä kiertoa, että uskoisin sen tapahtuvan silloin. Miehen kanssa asiasta intettiinkin yksi ilta, kun hän oli sitä mieltä, että en sitä kuitenkaan tunnista.
Mies kyllä meillä sitten osaa tunnistaa ne alkavat menkat
Mulle saa päivittää
kp2/yk4, alkoi kunnon vuoto eilen. Eli ei tarvitse enää miettiä, että missä mennään. Hyvä niin, nyt positiivisin mielin kohti uutta kiertoa.