<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Kaalimaankakara; onnea isosti :heart:

Tsempiä muille myös :heart:

ON: kp 33/28 ei mitään ..paha olo alko uudestaan .. menkkoja ei näy la aamuna tehty testi nega.. mulla taitaa olla näin pitkän tauon jälkeen pikkasen kierto hukassa.. eilen pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa niin että juur näki paperista.. sen jälkeen ei oo enää tullu.. muutakun muutama (anteeksi tarkka kertomus) muutama venyvä paksu kuminauhamainen jojo.

aaarrgghh alkais jo ...

-tirppis
 
Kroppa tosiaan vissiin hienoisesti sekaisin tai jotain ton eilisen perusteella. Loppui onneksi yhtä nopeasti kuin alkoikin tuo extravuoto :)

On hyvin ironista, että mä en ole koskaan halunnut lapsia ja sitten kun herään oikeasti haaveilemaan siitä omasta pienestä ja mies samoin niin se ei onnistukaan. Joka kuukausi on aina vain katkerampaa lukea näitä "oho ekasta kerrasta" tarinoita ja joka kuukausi on vaikeampaa iloita kenenkään puolesta kun oma tilanne on tämä.
Joo mä tiedän että ei 7kk ole vielä varsinaisesti pitkä aika, mutta kyllä se alkaa jo lannistaa. yk 8 on nyt käynnissä, mutta ei tässä enää jaksa edes toivoa.
Ei tässä varsinaista stressiä asiasta ole, mutta olo on sellainen lannistunut :(
 
Täällä ei erityistä...halut kaikki kadonneet mitä oli runsaastikin kp 6-12...valkovuoto on runsasta, alavatsaa jomottaa kokoajan ja tuntuu, että vatsallaan ei tunnu hyvälle olla ja kohdunnapukkaa ei pysty kokeilemaan, kun on niin korkealla etten tunne sitä...nyt siis kp 15.
 
Onnea plussanneille <3

Itsellä tänään ovisplussa ja pupuiltu viimeksi 2 pvä sitten eli eiköhän kierto ollu tässä /: sain tänään ab kuurin ja kortisonikuurin ku on keuhkokuume et ei viitsi toivoa mitään :(

Muille kovasti tsemppiä ...
 
Heeei naiset täällä taas! Oon teitä kaipaillutkin jo. Oon lueskellut, mutta en ole vaan ehtinyt itse kirjoitella.

Jammaillen, ihana uutinen, onnea! :heart:
Kaalimaankakarallekin isot onnittelut!
Pieni toive, :hug:

Uusia on tupsahtanut tänne monta, jokaiselle tervetuloa! Ja vain lyhyttä visiittiä!

Oma napa: kp 14 eli viime lauantaina oli ihan selvä ovis, ehkä jopa selvin koskaan. Maanantaina eli kp 16 kävin gynellä. Todella hyvän gynen valitsin ja olen tyytyväinen siihen, että menin. Minäkin nimittäin liityin Teroluttilaisten joukkoon. Muualla ei ollut ultraäänen mukaan vikaa, mutta limakalvo oli ihan surkea. Melkein tuli kyynel silmään kun katsoin sitä ihan nättiä, mutta melko olematonta limakalvoa. Se oli dpo2 4,8mm ja olen ymmärtänyt, että ovispäivänä sen pitäisi olla 6mm, mielellään 8-10mm. Eli aavistukseni osuivat oikeaan - ovulaatio tapahtuu, mutta ei se munasolu mihinkään pysty tarraamaan. Aloitin tässä kierrossa siis Terolutin tuolloin dpo2 kun se ovispäivänä olisi pitänyt alottaa, mutta haluan uskoa siihen, että nämäkin muutamat päivät kasvattavat limakalvoa ainakin jonkun verran. Samalla toivon, että superpitkät menkat tasoittuvat normaalimittoihin, viimeksikin olin ihan kypsä yhdeksään vuotopäivään.

Fiilikset on tosi ristiriitaiset. Toisaalta helpottavaa, nyt on apu löytynyt ja onhan se Terolut tosi yleisesti käytetty lääke. Toisaalta ahdistaa, etten tiedä syytä siihen, miksei kroppani tuota tarpeeksi keltarauhashormonia - onko mun aivolisäkkeessäni tai munasarjoissani jotain perustavanlaatuista vikaa?

Eli saapi tälle päivälle päivittää: dpo 3

Edit. Ai niin! Oon unohtanut tyystin kertoa, että taas juuri ennen ovista näin seksiunta. :D Näinhän kävi viime kierrossakin. On se naisen kroppa ihmeellinen, huvittaa jotenkin ihmisenä, joka ei koskaan näe seksiunia muuten. Mutta toisaalta taas ei mua ollenkaan haitannut... :D
 
Viimeksi muokattu:
Kp 1 yk 10 ja jo kuudes terokierto.

Fantafiona kyllä ne terot ahdistaa. Jostain luin että terokierrot 2 ja 3 ois monella se tärppikierto.. vaan mulla alkaa jo kuudes kierto.

Kyllä ihmetyttää mitä noi menkat taas odotti. No hyvä ettei tän kauemmin tarvinnut odotella.
 
wivi mulla oli aikoinaan terolut yli vuoden käytössä ilman ehkäisyä ja sitten selvisi etten ovuloi ollenkaan. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä terolut&clomifen kierrosta eli olin popsinut tuota terolutia kierron normalisoimiseksi ja kierrosta tulikin lähes kellon tarkka...mutta eihän sitä vauvaa kuulu, jos ei ovuloi.
 
kaalimaankakaralle onnea!

Uusille tervetuloa ja uuteen kiertoon joutuneille tsemppiä! :)

Täällä ovistikkujen mukaan tänään Dpo 0. Viime päivien ajan ollut halut huipussa ja tunne siitä että nyt on menossa tärppikierto. Saa nähdä kuinka käy, nyt piinaillaan.
 
marii:lle tsemppiä piinapäiviin...tossa kohtaa tuntuu että päivät eivät kulu kun odottelee ja kuulostelee mahdollisia raskausoireita ja toivoo, että menkat ei vaan alkais. omaa napaa: täällä toi jomotus koko alavatsalla on ollut pariin kertaan jo niin kovaa, että on ollu pakko ottaa panadolia ja se ei mene ohi oikeastaan ollenkaan vaikka välillä hieman laimeneekin. Yölläkin heräsin siihen ja aamulla nousin ylös jo kuudelta kun juili. Voiskohan johtua keltarauhasesta? No nyt päikkäreille ja yöksi töihin nauttimaan kivuista...
 
Viimeksi muokattu:
Piinailijoille pitkää pinnaa ja paljon tsemppiä!! KultaSieni, minä oon ainakin hoksannu tämän yrittämisen aikana, että kaikki on noiden kuukautisten kanssa mahdollista. Viimeksi oli periaatteessa kahdet menkat kun välissä oli pari vuodotonta päivää. Nyt kp14 ensimäisistä menkoista ja ovislimoja bongattu. Olo ollut tänään ihan kauhea, mutta en kyllä ota särkylääkettä, ettei vain mene koko kierto ohi.. Kyllä se olo siitä paranee, kun pääsee miehen kanssa peiton alle lämmitteleen. ;)
 
Heipparallaa! Ollut vähän vauhtia viikonlopussa ja alkuviikossa eli en oo ehtinyt lukea kuulumisia enkä ehdi itseasiassa nytkään, koska ovistestin testiviiva on jo melko vahva ;) En tosin ole kahteen päivään testannut ovista reissun takia, joten en tiedä ollaanko tulossa vai menossa, mutta otetaan silti kaikki irti :)

Mutta sen verran päivittelen, että tällä päivämäärällä voi iäkseni päivittää 31v.

Tänään on siis kiertopäivä 14 ja tästä päivästä nyytti ois paras lahja ikinä :heart:
 
Älkääs vielä päivittäkö mulle uutta kiertoa alkaneeksi. Ei oo meinaa tippaakaan tullut siteeseen, ei edes tuhrua. Epätietoisuus. Ei mulla muuta :D

Anteeksi kun pommitan koko ajan jotain, nyt on vaan niin erikoinen tilanne että raastaa omat hermot puhki! Pakko siis vähän saada niistä avautua :)
 
Wivi Pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

Kaalimaankakaralle onnittelut plussasta :) Toivottavasti me muut tullaan pian perästä.

KultaSieni tunteet on hyvin samanlaiset täällä. Ei paljon naurata kuulla raskaustumistarinoita ja -uutisia. Kohta alkaa epäilemättä olla tilanteessa, jossa sillä uutisen kertojalla saa luvan olla takanaan vähintään yhtä pitkä yritys kuin meillä, että jaksan innostua...Mutta ei oo helppoa ei. Vaan ei lannistuta! :heart:


FantaViona Kiva kuulla sinustakin taasen :) Ja hyvä, että nyt sait apua tilanteeseen, vaikka ikäväähän se on, että joutuu lääkkeillä auttamaan. Toivotaan lääkkeille hyvää vastetta!

ON: Tänään tikutin aamulla eilistä tummemman viivan ja kun eilisen petipuuhat meni mönkään olin aika iloinen, että tän päivän "iltapäiväkahvit" oli menestyksekkäät. Joten - Did not see me saying this- : Greippimehuostoksille, jos se vielä avittais tässä muutaman päivän aikana.

Mähän en noin periaatteessa usko noihin höpöhöpöjuttuihin, mutta mitäs niitä höpöhöpöjuttuja olikaan? Epätoivoissaan ihminen uskoo vaikka ufoihin...:)

Sanoisin siis, että mut voi siirtää piinailijoihin: Tänään siis Dpo 0.
 
Mut voi siirtää piinailijoihin eli dpo 0. Eilen illalla kohdunnapukka pehmeni ja aukes ja tänään tuli ovislimat. Saatiin eilen pupuiltuakin vaik otti kunnon päälle et ainakin nyt ajoitus oli hyvä :) mut katsotaan miten lääkekuurit vaikuttaa et onko mahiksia.
 
Täällä piinaillaan...alavatsaa jomottelee edelleen lähes koko ajan ja on painontunnetta. Lisäks on jo muutaman päivän joutunut ravaamaan wc:ssä pissalla tavallista useammin ja vatsakin on ollut vuoron perään sekaisin tai ummella ja vatsaa myös turvotellut parin päivän ajan. Onko tää vaan oman hormonitoiminnan käynnistymistä vai??? Nyt olis kp 18 ja mahdollinen dpo olis ovisoireiden perusteella about 8 tai 9. Ainiin ja oonhan mä tässä ihmetellyt myös tuota nänniennipukoiden suurentumista, kipeät eivät ole. Lämpö on myös ollut sen oletetun oviksen jälkeen ollut 36.7-37.1, nähtäväksi jää miten käyttäytyy vai laskeeko alas ja menkat alkavat.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! :)

Onnea kaalimaankakaralle :heart:

ON: Itellä ollu niin mahoton kiire ettei oo koneelle kerennyt ja puhelimella päivittäminen on tympiää hommaa. Täällä kp 14, eli tänään ois laskennallinen ovis, mutta mutta.. tuossa toissapäivänä himot oli ihan taivaassa ja ukollaki oli mennä hermo mun kanssa :LOL: ei siinä, apauttiarallaa joka toinen päivä ollaan touhuiltu. Että saapa nähä. Ja sitte ku huvikseni tilasin r-testejä netistä, eilen päivällä tuli viestiä, notta heillä on ko. testit loppuneet ja pitäs melkeen 2 viikkoa oottaa, että voisivat toimittaa. Vaihtoehtoisesti he lähettäs liuskamallisia tai rahat takas. Otin sitte niitä liuskoja ku kerta 18kpl sai :D tuli vain mieleen, että onkohan himotestaajien pino tilannu heijän varastot loppuun ;)

Mukavaa lauantaita kaikille ja vaaaaltavasti jaksuja meille piinailijoille! :heart:
 
Onpas taas paljon piinailijoita, jospa nyt saatais monen monta plussaa.!

Kävin perjantaina lääkärissä vti:n ja pyörrytyksen/pahoinvoinnin takia. Hyvin pian lääkäri käänsikin puheen nykyiseen kuukautiskiertoon, joka on lyhyt ja vuoto siltikin runsas. Otettiin verikokeet, ettei anemia ole päässyt iskemään, tiistaina pitäisi lääkärin sitten soitella ja katsotaan saanko työnantajan vakuutuksen kautta lähetteen gynelle (toivottavasti). Ovulaatiolimailua tuli useamman päivän, eilen vihdoin oli sitten ovis. Eli saa päivittää dpo 1 (ja kierronpituudeksi 21+). Nyt sitten taas odotellaan, vaikka usko tästä kierrosta raskautumiseen on olematon..

Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
sylikinkku on ainakin varustautunut kunnolla ;) omaa napaa oireita ainakin olis, mutta onko nää nyt sit The oireita niin mene ja tiedä...valkovuotoa runsaasti, alavatsa jomottelee ja turvottelee edelleen, nännit arat ja nännipihat laajentuneet + nännienpäät suurentuneet. Lämmötkin edelleen koholla. Repäisykivut aivastaessa tulleet myös kuvioihin... Pupuilujen jälkeen on nyt joka kerta tuntunut alavatsalla jotenkin aralta ja juilinut. kp 20/ oletettu 24, koska ovis oli aikaisin jo kp 9 tai 10. Mutta, kun nää oireet voi olla jotain hormonisekoiluakin, niin ei uskalla kauheasti toivoa.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon ollut hirveässä flunssassa nyt monta päivää. Mietin vaan, että onkohan Terolut tähän syynä, senhän pitäs kai immuniteettia hieman heikentää. No, eiköhän syynä oikeasti ole nää kaikki pöpöt, mitä on liikenteessä, tuntuu joka toinen työkaverikin olevan räkätaudissa. Pitäs huomenna mennä töihin, mutta aika vajaakuntoinen olo on. :/

Eilen tuli hieman vaaleanpunaista limaa (jännää!). Ja tänään ollut kummallista, pistävää vatsakipua, mutta navan kohdalla eikä kohdussa.

Minkälaisia oireita teille on Terolutista tullut? Mulla on ollut alavatsan turvotusta, jonka nyt ainakin selvästi siihen voisi liittää.
 
Viimeksi muokattu:
Terolut ystäväni, jota olen jo viisi kuuria popsinut. Kyllähän niitä oireitakin on tullut löydettyä. Johtuuko teroista vai jostain muusta tekijästä, en tiedä. Mutta oireita: finnit (etenkin kaula ja niskat), mielialanvaihtelut, pahat menkka kivut, runsas vuoto, mutta osassa kierrossa taas niukka vuoto.. ja jatkuva flunssa päällä mutta sitä kun on liikkeellä.

Ainoa tosiaan varma oire teroista on noi finnit koska mulla ei niitä koskaan ennen ole ollut. Kaikki muut voi kyllä johtua ihan mistä vaan :D

Pajunkissalla kuulostaa lupaavalta! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä