Heeei naiset täällä taas! Oon teitä kaipaillutkin jo. Oon lueskellut, mutta en ole vaan ehtinyt itse kirjoitella.
Jammaillen, ihana uutinen, onnea! :heart:
Kaalimaankakarallekin isot onnittelut!
Pieni toive, :hug:
Uusia on tupsahtanut tänne monta, jokaiselle tervetuloa! Ja vain lyhyttä visiittiä!
Oma napa: kp 14 eli viime lauantaina oli ihan selvä ovis, ehkä jopa selvin koskaan. Maanantaina eli kp 16 kävin gynellä. Todella hyvän gynen valitsin ja olen tyytyväinen siihen, että menin. Minäkin nimittäin liityin Teroluttilaisten joukkoon. Muualla ei ollut ultraäänen mukaan vikaa, mutta limakalvo oli ihan surkea. Melkein tuli kyynel silmään kun katsoin sitä ihan nättiä, mutta melko olematonta limakalvoa. Se oli dpo2 4,8mm ja olen ymmärtänyt, että ovispäivänä sen pitäisi olla 6mm, mielellään 8-10mm. Eli aavistukseni osuivat oikeaan - ovulaatio tapahtuu, mutta ei se munasolu mihinkään pysty tarraamaan. Aloitin tässä kierrossa siis Terolutin tuolloin dpo2 kun se ovispäivänä olisi pitänyt alottaa, mutta haluan uskoa siihen, että nämäkin muutamat päivät kasvattavat limakalvoa ainakin jonkun verran. Samalla toivon, että superpitkät menkat tasoittuvat normaalimittoihin, viimeksikin olin ihan kypsä yhdeksään vuotopäivään.
Fiilikset on tosi ristiriitaiset. Toisaalta helpottavaa, nyt on apu löytynyt ja onhan se Terolut tosi yleisesti käytetty lääke. Toisaalta ahdistaa, etten tiedä syytä siihen, miksei kroppani tuota tarpeeksi keltarauhashormonia - onko mun aivolisäkkeessäni tai munasarjoissani jotain perustavanlaatuista vikaa?
Eli saapi tälle päivälle päivittää:
dpo 3
Edit. Ai niin! Oon unohtanut tyystin kertoa, että taas juuri ennen ovista näin seksiunta.
Näinhän kävi viime kierrossakin. On se naisen kroppa ihmeellinen, huvittaa jotenkin ihmisenä, joka ei koskaan näe seksiunia muuten. Mutta toisaalta taas ei mua ollenkaan haitannut...