<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Iltaa kaikille.

Nornalle pahoittelut uudesta kierrosta :/

ON: täällä ovishuippu meni jo eli voiko tosiaan olla niin että mullakin oireet tulee vasta sen jälkeen tai samoihin aikoihin. noh, nyt onkin sit kuumeessa että onneksi ei tarvi miettiä petipuuhia. .
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille kannustuksesta! Kaikki helpottaa aikanaan. Äkilliset tapaturmaiset kuolemat vaan romahduttaa niin totaalisesti kun tulevat niin yllättäen.

Nyt suru kuitenkin vaihtuu hämmennykseen. Yön aikana rinnat kipeytyi tosi paljon ja päätin tehdä aamulla testin ja PC näytti selvää haamua, nyt dpo 11. Voiko tämä olla totta? Kierto, jossa olen henkisesti ja fyysisesti voinut huonoiten ikinä ja siitä tärppäisi?!?
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Hep toivotaan että haamusi vahvistuu <3 Eikös sitä sanota että sillon onnistuu kun vähiten sitä odottaa :)

Täällä aloitellaan pupuilu viikkoa :D oon henkisesti niin kyllästynyt ja uupunut koko yrittämiseen etten tajua. Luulin aina että yrittäminen olisi ihanaa aikaa. Viimeiset hetket olla kahdestaan. Mutta. Ihanuus on kaukana. Kaikki aina kysyelee että miks meillä ei vielä ole lasta vaikka ollaan jo naimisissa oltu pian kaks vuotta. Rankkaa.
 
hep87 voimia suruusi ja toivottavasti olisikin tärpännyt tästä kierrosta :heart: täällä on sormet ja varpaat ristissä :)


wivi, mä niin pystyn samaistumaan sun tunteeseen. Mua kanssa risoo tää yrittäminen aika voimakkaasti. Oon tosi kärsimätön muutenkin, joten ei ole helppoa odotella. Esikoisen raskausaika meni kuitenkin ihan omalla painollaan ilman sen kummempia ärsytyksiä, koska se kuitenkin päättyy ajallaan :) Meiltä on kyselty nyt kohta 3 vuotta, että koskas se toinen tulee.. Pitäisivät mölyt mahassaan ja antaisi toisten elää omaa elämäänsä!!

{Anskutin} mä olin just kamalassa flunssassa :( Koko viime viikon oon ollu sängyn pohjalla ja arvaa, kuinka innoissaan olen ollut petipuuhista :D Oviksen kivuista, mulla ne tulee aina pari päivää ennen ovista, mutta olen kuullut myös, että voisi tulla oviksen jälkeen. Kai kaikki on mahdollista ;)

Mulla ei ole mitään oireita!! Ei arkoja rintoja, ei jomotuksia, ei niin mitään! Nyt on jo kuitenkin 23/23-28 ja dpo8 :popcorn: Tilasin just liuskoja 6kpl, joten tässähän pääsee testailemaan, kunhan ne saapuu! Esikoisesta sain negan vielä 23 kiertopäivänä ja plussan 28, joten ens viikonloppuun pitää vissiin mahdollista plussaa kärvistellä. En aio heittää kirvestä kaivoon, vaan todella nyt toivon, että olisi tärppi käynyt :heart:
 
Heippa! Ei ole tullut täällä juuri notkuttua ihan vaan sen takia kun ajattelin säästellä itseäni stressiltä ja yrittää ottaa rauhassa. Onnea plussaneille ja lykkyä uuteen kiertoon siirtyneille!

Menossa kp 26/29. Ovista en saanut napattua. Noin viikko mahdollisen oviksen jälkeen olin sairaana yhden päivän, kuumetta ja kipuilua, seuraavana päivänä olo ihan loistava :confused: Nyt taas vähän nuhaisena, pärskityttää ja väsyttää. Jonkinlaista vatsan nippailua olen myös ihmetellyt jo noin viikon ajana. Muuten olo on aika normaali. Taidan odotella nyt kiertopäivät täyteen ja testailla vasta jos menkkoja ei kuulu ajallaan.
 
Mariii :la on näköjään sama tilanne kuin itselläni. Yritän täällä vakuuttaa itselleni että ei tärpännyt tässä kuussa etten pety kun menkat alkaa, mutta kumma toivonkipinä elää koko ajan kun rintavarustus on arka ja maha turvonnut. Samat oireet vaan tulee aina ennen menkkoja :( on se nyt kumma. Kp27 28/30 menossa.
 
Heikkulin Ihanaa, että selvisit pienellä taudilla. Mulla olikin sit angiina ja ibuprofeiinia ja paracetamolia ja nyt päälle vielä penisiliiniä palaa ihan huolella. Saas nähdä mitä se sitten tekee yrittämiselle, joskin koska ibua ei mennyt ennen ovulaatiota niin lääkärin mukaan siitä ei tässä vaiheessa pitäisi olla haittaa ja paracetamol on raskaudessakin sopiva lääke niin tässä koktailissa ei pitäisi kuulemma olla huolta mahdollisen raskauden kannalta. Noh, aika näyttää.
 
PC oli vahvistunut eilisestä ja digi sanoi raskaana 1-2 :heart:
Jännää! Mulla ei edelleenkään mitään muita oireita kun rinnat sivuista hieman arat (koskaan ei ole ollut loppukierrosta rintatuntemuksia) ja lisääntynyt valkovuoto (mitä ei myöskään ole ikinä loppukierrosta ollut). Menkat mulla on yleensä alkanut dpo 11-12 välisenä yönä eli viime yönä olisi pitänyt alkaa. Kai se pitää uskoa... Minut siis voi varovasti siirtää plussanneisiin, tulen sitten takaisin jos huonosti käy. Tämähän oli meillä yrityskierto 3, mutta hankalien kiertojen vuoksi kuukausissa meni 6 kk. Oliko taikasana sitten clomit, greippimehu, punaviinilasi dpo 4-7 vai surun aiheuttama katkos lapsistressaamiseen, sitä on vaikea sanoa :D

Toivon koko sydämestäni, että seuraatte kaikki pian perästä!
 
Hep87, onnea, ihana uutinen!! :heart:

Tsemppiä kaikille piinailijoille, teitä (tai meitä) on paljon! Itsellä ei vielä mitään piinailufiiliksiä eikä oireita, kun vasta dpo 5.

Oon jotenkin rauhallisen surullisella mielellä varautunut siihen, että en ole raskaana tästäkään kierrosta. Tulee kun on tullakseen ja niin päin pois... Töissä ehkä liioitellusti oon korostanut sitä, että en ole raskaana enkä aio olla. Kai sitä suojelee itseään, kun pitää puhua ihan päinvastaisia kuin totuus on. Tosin sijaisena ei oikein muuta voi huudellakaan, kohta on entinen jo paljon rupeaa vauvajutuista puhumaan. :)
 
Paljon onnea plussasta hep87!!! :flower:

Täälä vähän haikeat fiilikset kun niska ja hartiat mennyt tulehtumaan ja niin pirun kipiät :/ Joudun burana 800 syömään ja lihaksia rentouttavia vielä lisäksi.. onko tuosta paljon haittaa yrityksessä? voiko burana oikeasti vaikuttaa ovulaatioon tms.? onko kenelläkään mitään tietoa? :(
Lääkärille kyllä yrityksestä kerroin, mutta sanoi vaan "kyllä tämä selkä pitää kuntoon saada ensiksi" !


Entäpä, käytättekö ovulaatiotestejä? Mitkä on teidän mielestä parhaita?

Ite oon ajatellut kokeilla niitä clearbluen digitaalisia, kun itsellä tuo viivojen tulkitseminen tuottaa hankaluuksia :whistle:
Onko todella hintansa arvoisia? En tunnista ovulaatiota limoista tai kivuista ollenkaan..
 
Chuislen: miten kävi?
Hep87: onnea <3
Mariii: mikä tilanne?
Heikkulin: onko oireita?

ON: rinnat arat.. Muuten ei kai mitään.. Epätodellinen tunne et voisko olla just sitä. Mut menkkoja odottelen kun tiedossa sit erittäin kostea ilta ja pääsee nollaamaan ajatukset :)
 
päärynärouva tsemppiä ja peukut on pystyssä!!

Mulla ei ole mitään oireita.. Eilen illalla vähän jomotteli vatsaa, mutta heti kun puuhaa muuta, niin se unohtuu :D ei varmaan siis todellinen oire! Jaksaiskohan sitä odottaa lauantaille.. Viime kierto oli 25 päivää. Tänään on kp 24! Jännääääää ;)
 
Päärynärouva, en ole testannut vielä mutta luulen että menkat alkavat. Huomenna pitäisi alkaa ja usein ovat pari päivää myöhässä joten sen näkee sitten! Olo on pessimistinen ja pettynyt :( Toivottavasti siellä kävisi paremmin!
 
Täällä odotellaan yhä tätiä : / en osaa oikein päättää onko tämä hyvä vai ei. Odottelin menkkoja jo viikonloppuna alkavaksi, tein la negatestin mutta mitään ei tapahdu vieläkään. Tämä on toki eka luomukierto joten voi olla vähän vinksinvonksin vielä (ei ennen ihan näin pitkää kiertoa ole ollut, mutta toisaalta siitä on tosi pitkä aika) mutta silti jossain takaraivossa kuiskii pieni toive, että entä jos oliskin napannut... En nyt kuitenkaan halua olla liian innoissani ettei pettyisi niin pahasti, joskin taitaa olla myöhäistä sille jo... Nappasin viikonloppuna vielä kauhean lentsun, joten voitte kuvitella että tässä mietityttää nyt että oireilenko flunssaa vai vauvaa :LOL: tänään siis kp 34 ja dpo 15
 
Hep87, onnea hurjasti!!

Täällähän on nyt monta jännäilijää! Tsemppejä kaikille! Toivottelen kaikille joko plussaa tai pikaisesti alkavia menkkoja jos ovat tullakseen. Ei ole kivaa jos antavat odottaa itseään 'turhaan'. Vielä parempi tietysti olisi jos pysyisivät pois sen noin yhdeksän kuukautta :)


Täällä olo mennyt flunssaisemmaksi. Tänään en malttanutkaan odotella vaan tein davidin testin, joka on kyllä aika selvä nega. Oikein kun silmiä siristelin ja testiä kääntelin niin olin näkevinäni jotain :LOL: Oltaisiinkohan tässä nyt sitten vaan kipeänä kuitenkin.
 
Tilasin Raskauskeijusta muutaman r-testin, jotka tänään sitten tulivatkin ja piti toki yksi tikku pissiä - negahan se edelleen... Onko kellään ollut Cerazette käytössä ennen vauvahommia? Kuinka kauan teillä on mennyt kierron normaaliksi palaamisessa? Ehdin niitä sen about 1,5 vuotta napsimaan.
 
maggis, mulla on ollu cerazette ja palautu heti normaaliksi kierto.. Tosin ei ole tärpännyt vielä, joten tiedä sitten, missä vika :|

Mulla on kp25/23-28 ja nega tehty tänään aamulla. Päivällä tuli vessassa käydessä vaaleanpunaista limaa pyyhkiessä aavistus, joten taitaa tää kierto olla tässä :( luulen, että huomenna alkaa menkat. Lisäksi jomottelee siihen malliin, että en oikein usko tärpin käyneen. Harmittaa :(

kp1-23-28 yk4 voi päivittää. Mietin tässä vaan, että onko luteaalivaihe (?) liian lyhyt, jos oviksesta on 10-12 päivää?
 
Viimeksi muokattu:
Tänään toinen testi ja edelleen nega, edes kovalla kääntelyllä ei kyllä tullut yhtään mitään näkyviin. Vähän ollut menkkamaisia jomotuksia joten varmaan mennään uuteen kiertoon. Olen nyt kipeänä eli varmaan mahdolliset oireetkin selittyvät muilla syillä.

Jospa täältä joku vielä yllättäisi ja nega muuttuisi plussaksi =) Tsemppejä kaikille!

heikkulinille parempaa onnea uuteen kiertoon :hug:
 
Tälle voisi päivittää kp 9/23-25 ja yk 3.

Menkkojen alkaminen masensi niin paljon, että en jaksanut tulla edes palstailemaan. Piinailijoita näyttäisi olevan paljon, toivotaan että pian saadaan hyviä uutisia!

Itsellä olisi otolliset päivät käsillä, mutta olen ollut niin kipeänä että en ole edes ajatellut sänkypuuhia. Saa nähdä pääseekö sitä makuuhuoneeseen asti ollenkaan tässä kierrossa. Jotenkin yrittäminen ei nappaa nyt yhtään.
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille!

Meillä on periaatteessa piinapäivät menossa, mutta lienee melko epätodennäköistä, että mitään olisi tapahtunut. Lisäksi sain tänään kilpirauhastestin tulokset ja ne kertoivat, että TSH-arvo on yli sen kahden, mikä on kuulemma raja raskautta yritettäessä. Eli lääkärireissu edessä kun tästä kierrosta päästään.

Angiina on alkanut helpottaa mutta nytkin tuntuu kuumeiselta. Vähän jännättää, että tuleeko tästä joku jälkitauti, koska yskä on selkeästi lisääntynyt parin päivän aikana. Se tästä vielä puuttuiskin...

Noh, ehkä loppuviikko on parempi.
 

Yhteistyössä