<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Voi ei wivi, toivottavasti ei ala!!!

Jennyliinille onnittelut!

Ovistesteistä: lh huippuhan voi tulla ja mennä tosi nopeasti ohi eli kerta päivässä testaamalla sen korkeimman tason voi missata. Itse olen niinä päivinä kun oireet voimakkaimmillaan ja testi viiva jo vahva muttei tasavahva tai vahvempi, testannut kaksi kertaa päivässä.

Mulla on omituisesti ovistesti näyttänyt tasavahvaa nyt kolme päivää putkeen!?! Maanantaina testi oli vielä selkeä nega ja ti, ke ja to tasavahva. Tiistaina ultrassahan näkyi täysin kypsä follikkeli. Eli mun dpo voi ovistestin perusteella olla nyt siis kai 0-2, irtoamista en tuntenut tällä kertaa. Tosin nännit oli nyt aamulla jo arat eli ovulaatio on tapahtunut jo, mutta en tietenkään muista aiemmista kierroista miten pian ovulaation jälkeen on nännien kipu tullut. Pitäisi kai ruveta kirjaamaan ylös oireita joka dpolta, niin seuraavissa kierroissa voisi vertailla.
 
Ilmeisesti ainakin Terolutit saa kierron lyhenemään. Edelleenkään ei ovulaatiosta tietookaan. Kuivaa ollu kun Saharassa :/ Tuhruillu koko tän aamun, niin eiköhän viimeistään illalla voi jo laittaa kp 1, yk 5 alkaneeksi :p
 
Itsellä ovistesti näytti haamua useamman päivän ajan ennen ovista ja sitten kahtena päivänä kaksi vahvaa viivaa. Päättelin oviksen olleen lauantaina 20.9. koska heti sunnuntaina 21.9. viiva oli taas todella haalea ja sunnuntai-iltana testattaessa viiva oli jo hävinnyt kokonaan. Olen ovista kytännyt myös aamulämpöjä mittailemalla. Lämmöt tipahtivat viime viikolla loppuviikosta niin, että perjantaina 19.9. lämpö oli 35,5 kun taas lauantaina lämpö pompahti ja oli 36,1.

Kuvan takana kollaasi ovistesteistä.

 
Latasin kans puhelimeen jonkun woman calendarin ja se arvioi että seuraavat menkat olis about viikon päästä tulossa, mistä tullaankin siihen että mulla on päällä ihan kauheet pms-oireet joka puolestaan tarkoittaa sitä että turha haaveilla että olisi vielä tärpännyt. Tähän vauvantekoon ryhtyminen on vienyt jo oman aikansa ja mulla on kärsivällisyys ihan nollassa ja alan kyseenalaistaa et haluunko mä tätä edes. Tuntuu että "muu elämä" on tauolla, kun aina kun sopii jotain juttuja niin alkaa raksuttaa että entäpä jos oonkin sitten raskaana, niin onnistuuko? Mutta toisaalta sitten käytäntö sanois että nyt olis hyvä hetki, koska työllistyminen on erittäin epävarmaa valmistumisen jälkeen ja jos toka kauheesti venähtää niin tipun minimiäitiyspäivärahalle, kun nyt saisin sen 3 vuoden perusteella kuitenkin aika lailla enemmän. Enemmän tässä nyt on hormonimyrskyä mistä tää kaikki tuskailu johtuu, mutta yhtä kaikki, v*tuttaa :mad:
 
Maggis : mul oli samanlaisia fiiliksiä kun kolmatta yritettiin. 8kk meni ennen kuin tärppäs koska välis oli yks km. Epätoivo meinas silloin iskeä. Itse tajusin eilen tätä neljättä kun nyt yritetään niin mä suunnittelen kaiken mahdollisen raskauden mukaan ja tosiaan tuntuu ettei voi elää normaalia elämää :/ mut silti haluaisin sen vauvan. Tsemppiä ja haleja. On: tääl laitettu simppoja matkaan kahtena iltana ja womanlogin mukaan tänään saattaisi olla eka hedelmällinen pvä et toivotaan parasta :) oireita en tässä kuussa edes etsi. ( niin varmaan :D)
 
Pahoittelut Wiwi uudesta kierrosta :/

Mä aattelin kans nyt lähempänä todellista ovulaatioajankohtaa testata kahdesti päivässä. Tähän asti oon testannut lähinnä aamupäivällä. Nyt alkaa myös sellainen säännöllisen elämänrytmin aika, jonka toivon vaikuttavan raskautumiseen. Siis silleen et muistan aamuisin ottaa esim kaikki vitamiinit.... Ollut vähän haastavaa viime aikoina :D
 
Mitä ihmettä. Eilen ei olisi kertaakaan tarvinnut vaihtaa sidettä ja tänään vuoto on tyssännyt lähes kokonaan. Kuitenkin ihan menkkamainen olo ja veri on ihan menkkaveren näköistä, se vähä mitä tullut. Taidan oman mielenrauhan takia tehdä aamulla testin.
 
Chuislean: musta toi keskimmäinen on vahvin, mutta en vielä noista päättelisi, että se olisi ollut ovisplussa. Vaikeeta :D Huomisen testi kertoo varmaan lisää, näkee että mihin suuntaan viiva on vahvistunut/heikentynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Wivi, kiitos :)
Fiilis on oikein hyvä, eilen varsinkin menkkojen alkaessa fiilis mitä mahtavin. Mukava päästä taas uuteen kiertoon ja tosi toimiin, kun ei stressin takia edes seksi maistunut pariin vkoon:( Nyt ajattelin tässä kierrossa metsästää sen ovisplussankin. Ja pohdiskelen aloitanko terot uudestaan vai en..
 
Pahoittelut Wiville ja empuskalle :hug:

kuulostan nyt ihan ihme hipiltä :)whistle:), mutta oletko empuska ajatellut esim. akupunktiossa käyntiä raskautumista ajatellen? mulla on ollut ihan törkeen hyvä akupunktiohoitaja, jolla olen käynyt mm. huimausta ja raskausajan väsymystä korjaamassa ja vaikka itse ennen menoani aattelinkin että huuhaapuuhaa, niin osoittautunut ainakin mulle todella toimivaksi hoitovaihtoehdoksi.
 
R-testi nega. Kai se on uskottava että tää niukka vuoto on menkat. Ovistestejä ostettu! Ja greippimehujääkaapissa.

Kertoisko joku niistä gleeroyaleista? :)

Nimimerkillä kaikki keinot käyttöön.
 
Tunteiden vuoristorataa, pahoittelen omanapaista tekstiä:

Tässä kierrossa ei jaksettu talletella kun kerran (flunssa, työstressi jne.) mutta taas on menkat myöhässä. Testasin äsken Clearbluen testillä ja hennon viivan se piirsi siihen heti. Mieskin katsoi ja näki haaleansinisen viivan. Nyt on vaan pakko odottaa että pääsee tekemään digitaalisen testin mahdollisimman pian. Jännittää ja pelottaa jos se olikin joku haamu.
 
Pahoitelut omanapailusta..

Ei ole osunut ovisplussaa tikkuun ja nyt on jo KP15 :( Ehkä mä olen vaan missannut sen kun oon testannut pääasiassa aamupäivällä. Mitään oireita ei myöskään ole ollut. Alkaa ahistaa.... Kävin myös lukemassa ovulaatio-ongelmista kuukkelin avulla ja löysin tiedon, että mm. niukat kuukautiset voivat olla merkki siitä, että ovulaatiota ei tapahdu. Kahdet viimeiset kuukautiset on olleet niin olemattomat, että oon melkein selvinnyt ilman sidettä. Taidan ottaa nyt heti yhteyttä lääkäriin, jotta ei tarvitse jäädä arpomaan.
 
Viimeksi muokattu:
Empuska :heart:

Anskutin! Ite arvon ihan samaa... Ennen kun alotin käyttämään hormonaalista ehkäsyy teini-iässä, niin menkat tosi runsaat ja kipeet ja sama jatku kyllä sit hormonien kanssa. Nyt sitten kun luomuilu on alkanu uudelleen ja myös sitten näitten Terojen kanssa oikein ootin et okei, nyt on sit kunnon tsunamit kerran kuussa. Mitä ei sit kuitenkaan oo!

Siis taas kerran hikiseen kaks vuorokautta kesti tuo tädin kyläily! Mitään kipuja ei myöskään, mikä tosin on kyllä ihan hyvä juttu :p ei tosin vaan ovulaation kannalta (mitä ei siis oo iLmeisesti tässäkään kierrossa sit ollu)

Nornalle tsempit haamunmetsästykseen! :)

Wivi! Täällä Geletestailu käynnissä. Ei ainakaan eka kk siis tuottanut tulosta, mut jatkuu :) ei se voi ainakaan pahaa tehdä! :)

Noo.. Jos sitä tikut sitte tähän kiertoon ostais.... Jos alottais heti ensviikonloppuna perjantailta vaikka tikuttaa 2xpv, niin riittäisköhän 40 tikkuu sillee alkuun...? :D
 
Viimeksi muokattu:
empuska, asun itse Kuopiossa ja täältä löytyy ihan "akupunktioklinikka", jossa olen käynyt. Aika moni hierojakin tekee, ainakin sellaiset jotka on erikoistuneet erilaisiin luontaishoitoihin. Lupaamaan ei kukaan pysty toki, että sellainen auttais, mutta jos pääsee vähän rentoutumaan niin ei varmasti siitäkään mitään haittaa ole :)

Omaa napaa taas sen verran, että dpo 9 ja en vaan malttanut odottaa enää tikkuun pissaamista. Erittäin selkeä nega. Arvioitu menkkojen alkamisajankohta ens pe, jos ei ala la kuulumaan niin teen varmaan vielä toisen testin kun lupailin alustavasti lähteä baariin vähän viihteelle. En tiedä miten sitä voi saada pissatikut naisen niin sekaisin, vaikka järki sanoo että ei varmasti mitään vielä näy vaikka olisikin raskaana niin ei vaan malta olla lorottelematta...
 

Yhteistyössä