Mulla nyt
dpo 0. Ultrassa oli eilen yksi iso follikkeli ja ovulaatiotesti näytti plussaa heti kotiin päästyä. Limakalvokin oli paljon parempi kuin viime kierrossa. Talletukset on tehty 2 päivän välein kp 10 (nyt 19) alkaen eli ei pitäisi ainakaan yrityksen puutteesta olla kiinni
Kilppariarvotkin kontrolloitiin ja ne oli entistä huonommat, tsh nyt 4,3 eli saa nähdä onko turha toivoakaan tärppiä tästä kierrosta
Lääkitykset aloitettiin, mutta viiveellä nuo hormonien vaikutukset vasta näkyy. No, ainakin tuo vajaatoiminta selittää nämä mun kierto-ongelmat/kierrottomuudet. Gynekin oli ihmeissään miten hyvin mun kroppa on clomeihin vastannut. Nyt kuulemma jos/kun seuraavaan kiertoon joutuu, niin pitäisi kokeilla ilman clomeja. Saa nähdä tuleeko taas vaan 100 päivän kierto, sittenhän mennään varmaan jo joulussa
Mulla on ovulaatiotestinä ollut Pregcheck, siihen olen ollut tosi tyytyväinen. Kerran kokeilin rfsun testejä mutta niistä en tykännyt. Niissä viiva (kontrolli) niin haalea, että oli vaikea tulkita. Mulla tosin ton pcon vuoksi lh muutenkin koholla, niin on ollut miettimistä, että milloin on riittävän vahva viiva.
Mä oon kans monta kertaa miettinyt raskaus/lapsiuteluille, että pitäisikö vaan suoraan sanoa, että yritetty on, mutta ei näy. Varmasti saa kiusaantuneen tunteen kyselijälle, mutta pelkään sitten että joudun vielä antamaan lisäselvitystä asiaan tai sitten tulee jotain tosi typerää vastaukseksi.