hep87 voimia suruusi ja toivottavasti olisikin tärpännyt tästä kierrosta :heart: täällä on sormet ja varpaat ristissä
wivi, mä niin pystyn samaistumaan sun tunteeseen. Mua kanssa risoo tää yrittäminen aika voimakkaasti. Oon tosi kärsimätön muutenkin, joten ei ole helppoa odotella. Esikoisen raskausaika meni kuitenkin ihan omalla painollaan ilman sen kummempia ärsytyksiä, koska se kuitenkin päättyy ajallaan
Meiltä on kyselty nyt kohta 3 vuotta, että koskas se toinen tulee.. Pitäisivät mölyt mahassaan ja antaisi toisten elää omaa elämäänsä!!
{Anskutin} mä olin just kamalassa flunssassa
Koko viime viikon oon ollu sängyn pohjalla ja arvaa, kuinka innoissaan olen ollut petipuuhista
Oviksen kivuista, mulla ne tulee aina pari päivää ennen ovista, mutta olen kuullut myös, että voisi tulla oviksen jälkeen. Kai kaikki on mahdollista
Mulla ei ole mitään oireita!! Ei arkoja rintoja, ei jomotuksia, ei niin mitään! Nyt on jo kuitenkin 23/23-28 ja dpo8
opcorn: Tilasin just liuskoja 6kpl, joten tässähän pääsee testailemaan, kunhan ne saapuu! Esikoisesta sain negan vielä 23 kiertopäivänä ja plussan 28, joten ens viikonloppuun pitää vissiin mahdollista plussaa kärvistellä. En aio heittää kirvestä kaivoon, vaan todella nyt toivon, että olisi tärppi käynyt :heart: