<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

SJ
Jks: kyllä siellä haamulainen on! :) pitääkö listassa sun kohalla dpot paikkansa? Näyttäis olevan vasta dpo6, et tuohan voi helposti siitä vielä vahvistua! Toivotaan et vahvistuu! :)

Uimikselle kans tsempit että viiva vahvistuu!

Täällä jotain kp9 eli tätä tasasen tappavaa oottelua. En viiti ovista testata ennen kun kp14 alkaen kun mulla se on aina vasta joskus kp17-18..
 


Perjantai 1.8.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Sirppanainen....24............44/30...............8...............12/13..........1.

KP 30 -->


KP 20 -->

KultaSieni.........28...........29/27..............4.............04/14...............1.
Jks14...............27...........29/28-30.........7.............01/14...............?
Uimis...............25............28/30..............6.............3/14................1.
pieni toive........24............28/37...3/1(ku jälkeen).....02/14...............3.
Chuislean.........21............24/28-30.........1.............07/14..............1.
jammaillen.........24.............21/??.............4...............02/14............1.
Liipa................24.............20/27............7..................1/14............2.

KP 10 -->

Minisport.........28........... 15/34.............12..................08/13.........1.
Spukka............20+............12/??............3.................04/14..........1.
{anskutin}.......30.............10/27-31..........4...............5/14............2.
SJ...................23............10/28(?)......4/3(km jälk.).....12/13..........1.
Norna..............30.............10/??..............1..................7/14..........1.

KP 1 -->

Empuska..........22............8/27..............10...............11/13...........1.
FantaViona.......27.............8/??..............3............06/14..............1.
Wivi................25............6/28-44.........7/3(trlt)........01/14..........1.
Päärynärouva....34.............6/28.............2................07/14...........4.
heikkulin...........27.............5/25-30.........1................7/14............2.
carna...............26............4/27-30.........4.............04/14..............1.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14............1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14............1.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14..............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Jks14 (dpo 17)
KultaSieni (dpo 15)
Liipa (dpo 7)
Jammaillen (dpo 5)




..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Niin no voihan se olla mahdollista, että jos tuon vahvan aamupissan kanssa tuli haamujen haamu, niin silloin sitä hcg hormoonia ei ole paljon, joten siksi oli laimeasta pissasta nega. Saas nähdä kuin käy.
 
Mustakin tuo Jks14 haamulta näyttää :) Toivotaan, että vahvistuu siitä :heart: ja tsemppiä piinailijoille muillekin!

Mä tilasin eilen ovistestejä.. Niin sitä viime viikolla vannoin, että tulee jos on tullakseen, mutta täällä joka päivä pyörin ja vauvakuume vaan kasvaa :LOL: mulla on menossa vasta kp4, joten ens viikolla kp9 -> alan testaamaan. Mulla on yleensä melko lyhyt kierto, 25pvä, joten parhaimmassa tapauksessa ovis olis jo ens viikon lopussa!! Ääh, miten tässä jaksaa odottaa :) Onneksi on toi esikoinen, niin pitää kiireisenä. Ens viikolla alkaa taas työt ja päiväkoti, joten arki tuo myös vähän muuta ajateltavaa! Nyt on selvästi liikaa aikaa!!
 
heikkulin juu haamulan haamu se on, mutta seuraava testi oli puhdas nega. Ei ollut aamupissasta, joten toivoa kuitenkin hitusen on. Mä ajattelin, että odotan rauhassa menkkoja ja jos eivät ala, niin kiva.

Mä tiedän ettei ole helppoa olla heikkulin ajattelmatta tai pyörimättä täällä :D
 
image

Kyllä siinä viiva on vaikkakin haalea <3 paljon selkeämpi kun aamun davidin testissä. Tämä siis rfsu. Viiva vähän tummempi luonnossa..

Aika jännä loppuviikko siis, kun sunnuntaina pitäis viimeistään pisimmän kierron mukaan alkaa menkat.
 
Oon ollu miehen kans lomareissulla niin oon siks täällä pitäny hiljaiseloa. Lukenu kuitenki teidän juttuja välillä :)

Uimis on kyl tosi selkee viivanen sulla, tosi outoo jos ei oo sitä itseensä, peukut pystyyyn!

Jks14 sullaki on kyl ihan selkee viivanen tossa testissä minkä laitoit, voi vitsit mä toivon että olis tärppiny! Tosi jännää!

ON mulla tänään kp28/27 eli listassa pienen pieni virhe. Menkkajuilintoja on vähäsen eli alkanee ens yönä menkat. Eilen illalla testasin ihan puhdastakin puhtaamaan negan, joten pahasti näyttää ikävä kyllä siltä että tämä yk4 ei ollut SE kierto :'(
hirveetä tässä on se, että ens kierrosta mahkuja ei oo, koska mies on työreissulla viikon just oviksen molemmin puolin :( ihan sanonko mistä kotosin... seuraavan kerran tärppi on mahdollinen siis vasta syyskuussa :'(
Toisaalta ehadinpähän laihduttaa tässä pari kuukautta. Viime vuodesta tullu 15kg painoa ja nyt se saa luvan lähteä :)
 
KultaSieni ei paljon tuo viiva enään lohduta, kun 2 testiä aamun jälkeen tehnyt ja molemmat negoja. :(

Mulla kans olis tarkoitus pudottaa painoa ensiviikosta alkaen, saapahan muuta mietittävää. Olen niin kyllästynyt tähän ainaiseen pettymykseen. Meillä lähtee jo yk8 käyntiin :(. Älä heitä vielä toivoa menemään. Pidän sulle peukkuja :)
 
Jks, suosittelen sitä painonpudotusta. Näköjään mulla tärppäs heti kun sain 8kg pois :) Tuskin ainakaan haittaa on ja raskaus on aika hyvä motivaattori. Nyt vähän harmittaa etten saanut aikaiseksi alottaa aiemmin, olishan se kivempi lähteä raskauteen kun ei ole tätä vertaa ylimäärästä massaa.

Mä tulin just salilta, uskaltauduin sinne, vaikka koko ajan tuntuu siltä etten halua liikkua sängystä mihinkään, ettei vaan mene kesken. Mikä on ihan järjetöntä, kun ei siihen pysty näin edes vaikuttamaan. Pelot on kuitenkin kovat, saa nähdä missä vaiheessa peloista pääsee irti. Jos tämä nyt edes jatkuu..
 
Mä olen laihtunut 6kg :) tosin mä oon koko ikäni aina ollut normaalipainoinen. Silti tuntuu hyvälle vähän tiputtaa ja kiinteyttää. Mutta muistakaa kaikki te jotka laihdutatte että ei kannata liikaa tai liian nopeasti pudottaa, pistää hormooni toiminnan sekasin
 
Jks, todella harmillista, jos kemialliseksi/testihäröksi meni. :(

Uimikselle peukutukset!

KultaSieni, onpa ärsyttävää tuollainen, että tietää miehen olevan reissussa juuri oviksen aikoihin! ...Muumimukimenetelmät käyttöön? :D No, älä vielä luovu toivosta, jos ei menkat vielä alkaneet. :)

Omaa napaa taas sen verran, että en ymmärrä kroppaani. Valittelin aiemmin olemattomasta vuodosta ja kp 6 alkoi omalla mittapuullani kauhea monsuunisade. Siis mun elimistöni ei ole kuullut vissiin, että kp 6 pitäisi olla vuoto jo loppumaan päin. Nyt alkaa kp 8 ja todella toivon, että menkat jo loppuvat, eihän tästä muuten mitään tuu. Raivostuttavaa käyttää siteitä näillä helteillä. :mad:
 
uimis, ihanaa onnea :flower: kannatan salilla käymistä! Sillä ei ole vaikutusta keskenmenoon tässä vaiheessa. Muistan jostain lukeneeni, että kaikkea saa harrastaa, mihin kroppa on "tottunut". Mä juoksin vielä vajaa 20 viikoille esikoisesta, jonka jälkeen alkoi vatsa painaa epämiellyttävästi :D töissäkin nostelin painavia laatikoita 25 viikoille, jonka jälkeen siirryin vähän rauhallisempiin hommiin!

Kultasieni täällä on peukut pystyssä, josko menkat pysyis poissa!!

Minisport onneksi olkoon täältäkin :)

ON: mulla alkaa onneksi olla menkat loppumassa. Niinkuin FantaViona sanoi, niin tää helteillä hautominen on kamalaa :LOL: mies lähtee esikoisen kanssa viikonlopuksi anoppilaan, joten mulla on vapaa viikonloppu. Ollaan pitämässä tyttöjen iltaa, hyvään saumaan tulee, saattaa parhaassa tapauksessa olla viimeinen vähään aikaan =) ensi viikosta sitten oviksen metsästystä!
 
Ei voi olla totta, yks plussa vaan heinäkuulle! :( Tai kaks jos uimiskin sille puolen laitetaan :)

uimis :heart: Paljon tarrasukkia ja hyvää onnea matkaan! Kerro kun plussanneisiin saa laittaa. :) Onnea myös laihutuksesta, hieno suoritus! Salilla voi munki tietojen mukaan ihan normaalisti käydä. Sitten olikohan ekan kolmanneksen jälkeen ku staattiset pidot ja suorat vatsalihakset piti jättää pois. Mutta vaikka kaikkialla lukee että niin voi jatkaa mihin on tottu, en silti ite tekis enää normaalia salireeniä sinänsä, että jättäsin ihan maksimisuoritukset pois ja tekisin sellasta ylläpitoreeniä. En halua pelotella mitenkään, mutta mulla oli tammikuussa semmonen, että oli menkat pari päivää myöhässä, en ollu tehny testiä, ja kävin tekeen normireenin eli siinä tuli maksimit kans. Sillon salilla tuntu liikkeen jälkeen mahassa vihlasu ja muutama tunti niin alko vuoto.. Ei se välttämättä liittyny siihen, mutta ite sain kyllä "trauman" siitä ja tekisin erilailla jatkossa. Mutta, älä missään nimessä jää sänkyyn makaamaan! Jostain myös joskus lukenu, ettei keskenmenoa voi itse aiheuttaa, joten kaikki tulee menee just niinku on pitänytkin teit sä mitä tahansa. :) Toivottavasti raskaus jatkuu ja pääset peloistasi!

Jks :( Tiiän että sua ärsyttää nyt niin paljo, että turha ees sanoa mitään. :hug:

Mulla ei oikeestaan mitään oloja, joten vähän se oviksen jälkeinen into laskenut. Mutta ihan hyvillä mielin kuitenkin ens kiertoon, koska ne ovisoireet oli niin selkeet että ovis varmasti tapahtuu. Vielä talletukset oikeen ajotettuna niin toivoa on enemmän kuin aikoihin. :)

Tärppionnekasta elokuuta kaikille!! Toivottavasti saadaan 19 plussaa! :D :D
 
Jks14, voi ;(

On: Mä taidan jättää oviksen tikuttamisen taas tässä kierrossa. Yritän päätellä kehon merkeistä enemmän tuota ovista vaikka sitten, vaikka ei tosin viime kierrostakaan keho paljon ilmoitellut oviksesta tms. Johan vkon päästäkin alkaa uusi terokuuri, en uskalla vielä kyllä yrittää normaalikiertoa luomuna.
 
Jks:lle pahoittelut :/

Omaa napaa: viivat oli vähän vahvistuneet, davidin testiäkään ei tarvinnu enää käännellä ja väännellä että sai viivan näkymään. Mahassa on vähän hassu tunne ja alaselkä särkee, joten aamulla säikähdin että eihän nyt vaan ole vuoto alkanut mut ei ainakaan vielä :) menkat mulla yleensä menee niin päin että turvotus, vuoto ja sitten vasta kivut. Jännittää ja pelottaa kuitenkin kovasti.
 

Yhteistyössä