<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Tervetuloa Norna ja heikkulin =)

Hmmm, nega tuli eilen illalla kun testasin...
Mietin että voiko syynä olla kun kuitenkin tuli kitattua ihan sikanaa vettä, niin olikohan vain liian laimea näyte?
No, jos menkat ei vieläkään ala, niin huomenna heti aamusta pitää kokeilla uudelleen :)
 
Uusille tervetuloa!! :)

Täällä eilen aamulla tehty nega ja tänään näin selvästi haamujen haamun, mutta sit tajusin, että on varmaankin se kuuluisa viivanpaikka! :( Menkat pitäis alkaa ylihuomenna ja TIEDÄN, että ne alkaa. Sit pääseekin yk8:siin. :(
 
Mulla oli aamulla herätessä ruumiinlämpö suusta mitattuna 36,5 eli vain 0,2 astetta normaalia korkeampi. Heräsin kyl aikaisemmin, kuin normaalisti (en tie vaikuttaako). Äsken mittasin suusta uudelleen ja oli 37,1 ja kainalosta 36,6 (normaalisti 36,3). Voisko olla toivoa, vaikka aamulämpö ei olekkaan? Mulla aiemmissa kierroissa ollut päivisin suusta mitattuna normi lämpö monta päivää ennen menkkojen alkua.
 


Keskiviikko 30.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Sirppanainen....24............42/30...............8...............12/13..........1.

KP 30 -->


KP 20 -->

KultaSieni.........28...........28/27..............4.............04/14...............1.
Jks14...............27...........27/28-30.........7.............01/14...............?
Uimis...............25............26/30..............6.............3/14................1.
pieni toive........24............26/37...3/1(ku jälkeen).....02/14...............3.
Chuislean.........21............22/28-30.........1.............07/14..............1.

KP 10 -->

jammaillen.........24.............19/??.............4...............02/14............1.
Liipa................24.............18/27............7..................1/14............2.
Minisport.........27........... 13/34.............12..................08/13.........1.

KP 1 -->

Spukka............20+............10/??............3.................04/14..........1.
{anskutin}.......30.............8/27-31..........4...............5/14............2.
SJ...................23............8/28(?)......4/3(km jälk.).....12/13..........1.
Norna..............30.............8/??..............1..................7/14..........1.
Empuska..........22............6/27..............10...............11/13...........1.
FantaViona.......27.............6/??..............3............06/14..............1.
Wivi................25............4/28-44.........7/3(trlt)........01/14..........1.
Päärynärouva....34.............4/28.............2................07/14...........4.
heikkulin...........27.............3/25-30.........1................7/14............2.
carna...............26............2/27-30.........4.............04/14..............1.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14............1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14............1.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14..............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Jks14 (dpo 14)
KultaSieni (dpo 13)
Liipa (dpo 5)
Jammaillen (dpo 3)




..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Mariannika, harmi että lähdet :( Toivon teille kuitenkin pikaista tärppionnea! Varmasti hyvä päätös ottaa vähän etäisyyttä ja koittaa poistaa stressiä.

Anskutin, Spukka, päärynärouva, onpa outoja vuotoja teillä!

Norna ja heikkulin, tervetuloa mukaan ja pikaista tärppionnea! :)

Missä on Sirppanainen? Onkos tärppi käynyt vaiko palstailu muuten jäänyt? :)

Lisäys. Sori listamokat! Ja mun puolesta kuka vaan saa päivitellä listaa, en pahastu. :) Mutta yleensä käyn täällä päivittäin niin onnistuu kyllä multaki.
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Tervetuloa uusille!

Mariannikalle tsemppiä tulevaan :)

Liipalle kiitos kun jaksat päivittää listaa!

Täällä ei ihmeempiä, ihan normi menkat, oikeestaan aika runsaatkin. Mut nyt jo loppuneet ihan täysin joten mieli hyvä kohti uutta ovista! Meillä vaan aika härdelliä tässä kun ovulaatio ens viikon lopulla (veikkaan kp 17-18) ja meille tulossa vieraita pariks yöks ja sit lauantaina lähetään lomalle etelään, mut ei tosiaan olla kahestaan siellä vaan miehen puolen sukulaisia myös mukana. On siis hieman hankaluuksia et missä ja millon ees sänkyyn päästäis.. sit kun mulla aika ongelmallista olla hiljaa seksin aikana :D mut toivotaan et ovis sattuis lauantaille ja ehittäis perjantaina ees talletella.. jos ei ehitä niin sit ei voi mitään :/
 
Jks14: mulla ei ekasta raskaudesta (tai sen yrityksen aikaan) nousseet lämmöt ollenkaan ja aika neuroottisesti niitä mittasin ;) Varsinkin näillä helteillä voi olla, että elimistön lämmöt on muutenkin sekasin ...

Kiitos listan päivityksestä, liipa!

SJ, siinäpä teille mukava pikku jännitys reissuun mukaan, kun livahdatte katseilta piiloon ;) Ja lomalla on muutenkin rennoissa tunnelmissa, niin joskos se siitä!!

Tsemppiä seuraavalle kierrokselle siirtyjille!

Mulla ei tosiaan sitä erityistä vauvakuumetta ole, tai niin ainakin yritän itelleni koko ajan tolkuttaa, että tää ei riistäydy ihan käsistä ;) Olin tänään tapaamassa ystävää, joka on viimeisillään raskaana ja kyllä sitä pikkuhiljaa alkaa kutkuttaa vatsanpohjaa!! Ja täälläkin tulee luuhattua joka päivä, eiköhän se ole menoa jo. Miten tässä jaksaa odottaa kierron loppuun, saati sitten, jos venyy pitemmälle?! Kaikki sympatia ja plussatuulia teille, jotka olette pitempään yrittäneet :heart:

kp2/25-30
 
Täällä jännätään. En bongannut ovista joten en tiedä missä mennään, tiedän vain että menkat n. Puolentoista viikon päästä. Rinnat kipeytyivät tämän päivän aikana, aamuisin on ollut paha olo ja unen laatu on muuttunut radikaalisti. Lisäksi alavatsassa ollut jatkuvasti pikkukipuja.

Olen kyllä sen verran pessimisti että nämä kaikki voi erittäin tod näk johtua myös liian kuumasta säästä, josta kärsin ihan hirveästi. Kuuma vaikuttaa kaikkeen niin paljon, etten kauheasti viitsi toivoa.... Vielä!
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
Täällä nyt 26/26-31 eli jännää on. Olevinaan näin jotain testissä mutta sitten en kuitenkaan. Edellisiltana oli menkkamaisia jomotuksia ja nyt särkee jo kolmatta päivää pää, hieman eri tavalla kuin normaalisti. Yleensä mulla on yks ilta migreeniä ja seuraavana päivänä alkaa menkat. Ennen viime kertaista plussaa särki pää melkein viikon. Toivottavasti on siis hyvä merkki.
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
Carna Kurja kuulla :/ Olisi suonut plussan pärähtävän.

Mies tilasi mut asioidenhoitoreissulta pikaisesti vällyjen väliin. Nyt onkin hyvä hetki kun on potentiaaliseen ovishetkeen vielä niin pitkä aika :D

Karsee ressi ja kiire kaiken aikaa koti-, työ- ja opiskeluhommista ja nukkumiset on taas jäänyt asioiden hoitamisen ja tekemisen jalkoihin. Tekis mieli vaan nukkua :D
 
Huh onneksi menkat rupee helpottamaan, ihan kun ei muuten ois kuuma saati sitten siteen kanssa!

Meille ois paras jos ens kierrosta tulis plussa. Lähdetään syyskuussa lomalle ja ois kiva nauttia viiniä. Mutta haluun niin kovasti jo nyt plussan!!! En kestä miten voi olla näin paha vauvakuume. Kävin muuten kilppari kokeessa, saan tuloksen ens viikolla :)
 
Jks, :( Teilläkin alkaa nuota yrityskertoja olla.. Oisin niin teille jo suonu plussan!
Samoin carna, tsemppiä ens kiertoon!

Äääää!! Joko saa testata :D Mulle tuli niistä ovisoireista vähän uutta uskoa, että voisko voisko voisko mitenkään olla tärppikieto. Mulla oli myös oviksen jälkeenz erilaisia tuntemuksia ja nippailuja alapäässä ja alamahassa, ja eilen (dpo 4) veti kovasti hetken alapäästä alamahaan ja kävi tosissaan kipeetä, mut ihan pikku hetken vaan. Toisaalta nyt taas ei oo ollu mitään. Tulis nyt jotain! Tai kuluis ees aika äkkiä! Viime plussakierrossa ei vielä dpo 11:kaan näkyny mitään, joten se perusteella ei tarvis vielä viikkoon hötkyillä testien kans.
 
Kyllä minä ainakin näen ihan selkeästi! Kipujahan voi tulla silti. Vaikka voihan ne menkatkin tulla, mulla yks kierto anto viitisen päivää tosta vähän haaleempia ja silti tuli menkat, kiinnittymisyritys kai.

Sksi itse en haamusta iloitse ennenkuin on kunnon viiva, mutta antoihan tuo vähän toivoa että pitkästä aikaa tapahtuu jotain.. Ja oireet tuntuu samoilta kuin edellisessä alkaneessa raskaudessa: päänsärkyä ja flunssanen olo.
 
En myöskään iloitse tuosta hailukasta, vaan sitten vasta jo tulee kunnon viiva. (Epäilen). Menkat alkaa viim. huomenna ja olen aika varma siitä. Mulla ei ole MITÄÄN raskauteen viittaavia oireita. Olo on normaali.
 
Ei mullakaan oo eikä ollut keskenmenokierrossakaan mitään oireita jotka luetellaan listoissa. Oon aina ollut migreeniherkkä ja silloin kuten nytkin särki melkein viikon pää putkeen, ehkä vähän eri tavalla kun normaalisti. Samoin tuli flunssa. Mut jos en tietäis niin en tosiaan yhdistäis näitä mahdolliseen raskauteen. Mitään muita oireita ei oo ollut.
 

Yhteistyössä