<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Mulla on reseptit teroihin ja clomeihin ja taidan ne kyllä aloittaa. Terot yksinäänhän ei aiheuta kun kuukautisvuodon jos limakalvo on riittävän paksu ja silloin vuoto alkaa oli ovulaatio ollut tai ei. Mulla kesäkuun ultrassa limakalvo oli niin ohut että gyne meinasi ettei vuotoa saa alkamaan teroilla. Nyt siitä on jo sen verran monta viikkoa että voisi varmaan kokeilla ja jospa sitten seuraavaan kiertoon saisi clomeilla sen ovulaationkin. Täytyy vain mennä päivä kerrallaan eikä vaipua epätoivoon :)
 


Maanantai 28.7.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Sirppanainen....24............40/30...............8...............12/13..........1.

KP 30 -->

FantaViona.......27............30/??..............2............06/14..............1.

KP 20 -->

carna...............26...........29/27-30.........4.............04/14..............1.
KultaSieni.........28...........26/27..............4.............04/14...............1.
Jks14...............27...........25/28-30.........7.............01/14...............?
Uimis...............25............25/30..............6.............3/14................1.
pieni toive........24............24/37...3/1(ku jälkeen).....02/14...............3.
Chuislean.........21............20/28-30.........1.............07/14..............1.

KP 10 -->

jammaillen.........24.............17/??.............4...............02/14............1.
Liipa................24.............16/27............7..................1/14............2.
Minisport.........27........... 11/34.............12..................08/13.........1.

KP 1 -->

Spukka............20+............8/??............3.................04/14..........1.
{anskutin}.......30.............6/27-31..........4...............5/14............2.
SJ...................23............6/28(?)......4/3(km jälk.).....12/13..........1.
Empuska..........22............4/27..............10............11/13..............1.
Wivi................25............2/28-44.........7/3(trlt)........01/14..........1.
Mariannika........28...........3/37..............9..........,,..08/13..............1.
Päärynärouva....34.............2/28.............2.............07/14..............4.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5...........03/14...........1.
Hep87..............27.................../??...............1..........05/14............1.
Bella-...............21............../26-29........5.................01/14............1.
Katey..............25................/39............3................12/13............1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14..............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Hep87 (dpo 16)
Jks14 (dpo 12)
KultaSieni (dpo 11)
Liipa (dpo 3)
Jammaillen (dpo 1)




..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Jks, oli meillä sillon perjantai-illlalla vielä seksiä, mutta enpä usko että ne siimahännät siihen ovikseen enään ehti.. Muutenki oon lukenu, että kuuma, kuten sauna, ois huonoksi siittiöiden muodostumiselle. Niin tietenki nyt näillä helteillä mietin myös ukkokullan kivesten lämpötilaa :D Niin jos sinne on muodostunut vaan jotain hitaita tai epämuodostuneita siittiöitä..

Mutta positiivista tässä kierrossa mulla on ollu, että tunsin selvät ovisoireet eka kertaa sitten joulukuun! Sillon kun suunniteltiin yrityksen alotusta, tunsin ne selvästi ja sen jälkeen en oo tuntenu. Jospa se tarkottas että mulla alkaa ressi helpottaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Edelleen nega eikä menkkoja. Seuraavan kerran testaan vasta dpo 15. Jos siis enää tarvii :/ kun tietäis onko kierto edes normaali :( oireita ei ole kuin täyteläiset ja arat rinnat sekä kn on ylhäällä lyhyt ja pehmeä tiedä sit mitä merkkaa...
 
Wivi, mäki päädyin siihen tulokseen että pakkohan tän on niistä johtua. 0_o mutta kipuja mulla on huomattavasti vähemmän, ei oikeestaan mitään! :0 mutta katsotaan onko mahdolliset seuraavat menkkarit tämmöiset kivuttomat.
 
Sain eilen niin vahvan ovisplussan, etten ole ennen saanut! Eli tänään dpo 0. Voisin ekaa kertaa haluta piinailijoihin!

Mietityttää kuitenkin, etten mitenkään tuntenut ovista. Eilen vähän nipisteli vasemmalle alavatsaan, mutta thats it. Alkuvuodesta välillä viilsi ja kovaakin jommalle kummalle puolelle, ja nyt ei mitään :eek: Eikä limoja, niitä tosin en oo koskaan vielä kokenut. Mun tuurilla ekaa kertaa saan noin vahvan ovisplussan testiin ja jostain syystä munasolu ei tällä kertaa irtoakkaan.. Haluaisin jotain tuntemuksia :(

Onko kellään kokemuksia Cyklokapron-lääkkeestä? Gyne määräsi noita mulle runsaisiin menkkoihin, toivottavasti auttaa.
 
Ei saa unta, kun odotan niin kovasti huomista. Toivon mukaan herään aamupäivästä postiluukun kolahdukseen ja meikäläisen testitikut tulee. Huomenna (tai no nyt jo) kp24/26-31. Oviksesta ei mitään haisua joten en osaa yhtään miettiä kuinka pitkä kierto voisi olla. Jos lyhyt, huomenna pitäisi jo testissä näkyä. Ainakin ollaan hyödynnetty tämä kierto ahkerasti. Mitään tuntemuksia ei tosin ole, mutta ei oikein ollut edellisessäkään tärppikierrossa. Tiettävästi ainakaan.

Listassa mun kohdalla pieni heitto, maanantaina 28.7 on 24/30, ei 25.
 
Mut voi poistaa piinailijoista. R- testit negaa, ei menkkoja ja ovulaatiotesti plussaa noin joka kolmas päivä eli hormoonit elää jotain ihan omaa kiertoaan. Terot ja clomit haettu apteekista ja terot alkoi eilen. Gynelle vielä soittoaika varattu loppuviikkoon jatkoista. Jotenkin raskas myöntää ettei luomuplussaa tule :( Jään taustalle seurailemaan tilannetta pariksi viikoksi ja toivottavasti saadaan teroilla uusi kierto alkamaan ja pääsisi aloittamaan alusta.
 
Ohhoh! Jos nyt työpäivän aikana ei menkat ala, niin pakko kai käydä tuolla apteekissa.

En kyllä edelleenkään usko että olisi tärpännyt, kun ei ole minkäänlaisia oireita enää. Mutta vähän silti jännittää :D
 
Huomenet!

Menkat oli sitten aivan olemattomat. Normaalisti vuodan kuin seula ja vuodossa kestää ainakin 5 päivää lopputuhrujen kera. Nyt meni ohi kolmessa päivässä ja selvisin yhdessä superplusmegaimusiteellä yöksi. Yleensä käytän niitä päivälläkin. Outoa. Noh, kierron loppua odotellessa :D

Wivi, Empuska ja Päärynärouva Harmi että tekin jouduitte tänne uuden kierron joukkoon :hug:

Hep87 Kuulostaa hurjalta sun kierto! Ajattele asiaa mieluummin niin, että onneksi lääketieteellä on tarjota nyt apua sun kierron muokkaamiseksi :) Luomu tai ei, niiin se plussa johtaa yhtä upeaan lopputulokseen sit aikanaan :)

Uimiksella ja Carnalla onkin jänniä hetkiä luvassa :)
 
Mullakin taitanee menkat olla loppu suoralla, vuotava veri alkaa olla sellaista ruskean punaista eikä enää niin runsastakaan! Ihana juttu, olisi täällä mökillä aika inhottavaa olla mahtivuodon kanssa -.- Sitten kun täältä suuntaa taas sivistyksen pariin niin täytynee tilata testejä, ovis ja raskaus:) suositelkaa hyviä merkkejä!
 
Niin ne ovistestit. Kun mähän taisin päättää että reissun jälkeen sitä lähdetään metsästämään, joten pitäis varmaan hankkia niitä jo kohta pian. Tosin ovis on juuri reissun aikana, mutta mietin etten ehkä siellä jaksa tikuttaa. Tai ehkä jaksankin :D Käyn jostain jenkkiapteekista ostamassa tukkupakkauksen ovulaatiotestejä :D
 
Heippa kaikille! Mä oon tullu nyt siihen tulokseen,että mut saa poistaa listoilta. Hävitän loput ovistestit ja lakkaan päivien laskemisen ja palstojen seuraamisen...jospa se auttaisi. Turhauttavaa,että vuodessa ei mitään ole tapahtunu ja mennäänkin varmaan johonkin perus kokeisiin tarkistaa, että kaikki on kunnossa. Ja etenkin, jos kaikki on kunnossa niin lopetetaan yrittämällä yrittäminen ja koitetaan poistaa kaikki stressi, minkä tämä yrittäminen on aiheuttanu.
Hirveesti toivon kaikille plussia ja hyvää kesän jatkoa!
 
Mariannikalle tsemppiä, toivottavasti stressi hellittää ja plussa tulee oma-aloitteisesti! :)

Tulin itse kysymään että koska en bongannut ovista ollenkaan tässä kierrossa ja tänään alkoi valkoinen ei tahmainen vuoto ja mahakivut, tarkoittaako se että ovis on ohi vai parhaillaan käynnissä? Yleensä oviksen aikaan kun vuoto on kirkasta kananmunan limamaista, että mitä täällä nyt tapahtuu...
 
Heippa!

Mä voisin hypätä uutena joukkoon mukaan! Meillä alkoi tänään yk 1! Pillerit lopetin pari päivää sitten ja näköjään heti alkoi menkat, tosin en ehtiny pillereitä (cerazette) syödä kuin muutaman kuukauden.. Kp 1/25-30 siis käynnissä. Ikää itsellä ja miehellä molemmilla on 27v.

Meillä on entuudestaan reilu 3v tyttö ja nyt olisi haaveissa pikkukakkonen :heart: yrityksen aloittaminen tuli aikamoisena yllätyksenä, sillä olin jo jossain määrin ehtinyt kuopata haaveet toisesta lapsesta, mutta mies nostikin aiheen yllättäen esille parisen viikko sitten! eipä tarvinnut kovin pitkään miettiä ;)

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! Tässä pitäisi malttaa parisen viikkoa odottaa vielä ovista ja sitten alkaa piina täälläkin .....
 
Viimeksi muokattu:
Heikkulin, tervetuloa!

Mulle sais päivittää huomiselle tiistaille kp 5, yk 3. Mikä ihme meitä naisia vaivaa, kun kaikilla tuntuu olevan nyt lyhkäiset tai niukat menkat? Päärynärouvallakin jännä tilanne!

Mua ottaa niin päähän nää kuukautiset, kun ovat niukat, mutta kuitenkin sellaiset, että voi kuukautisiksi kutsua eli ei kiinnittymisvuotoa tms. Tein vielä kp 1 raskaustestin, mutta negahan se oli. Edellinen kierto oli 27 pv, joten itselleni ilahduttavan normaali.
Ihmettelen vain, että eikö se limakalvo kunnolla kasva, kun on näin niukkaa vuotoa. Eihän ohkaseen limakalvoon mikään munasolu tartu. Ja tietysti tulee mieleen, onko progesteronihäikkää vai mikä nyt on. Ääääh kuin turhauttaa.

No, kolme on lempinumeroni, jos sitten onnekaskin ja saisimme toukovauvan. :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä