<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3



Sunnuntai 10.8.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->


KP 30 -->

pieni toive........24............37/37...3/1(ku jälkeen).........02/14............3.
Chuislean.........21............34/28-30.........1.................07/14............1.

KP 20 -->

Minisport.........28.............24/34...............12................08/13.........1.
Spukka............20+...........21/??...............3.................04/14..........1.

KP 10 -->

{anskutin}.......30.............19/27-31..........4.................05/14..........2.
SJ...................23............19/28(?)......4/3(km jälk.).....12/13............1.
Norna..............30.............19/28-30.........1..................07/14..........1.
Empuska..........22............17/27...............10...............11/13...........1.
FantaViona.......27............17/??................3................06/14...........1.
Wivi................25............15/28-44...........7/3(trlt)........01/14...........1.
Päärynärouva....34............15/28................2................07/14...........4.
heikkulin...........27............14/25-30............1................07/14...........2.
carna...............26............13/27-30............4................04/14...........1.

KP 1 -->

KultaSieni.........28............9/27.................5................04/14...........1.
Jks14...............27............9/28-30............8................01/14............?
Hep87..............27.............5/??...............2..............05/14............1.
jammaillen.......24.............2/??..............5.................02/14............1.

Taustalla

Ikkuspikkus.......23..................../27..............5.............03/14............1.
Bella-...............21................../26-29...........5.............01/14.............1.
Katey..............25..................../39...............3.............12/13...........1.
kiskisnami..........23................./30-35...........2.............02/14.............1.


:popcorn:Piinailijat:popcorn:



Päärynärouva (dpo 5)
SJ (dpo 2)
heikkulin (dpo 1)



..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)
Wuf (yk2)
Vappuvaavi (yk2)

Heinäkuu
Haavemaa (yk2)

Elokuu
Uimis (yk6)
Liipa (yk7/3 km jälk.)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war
mymosa Hattaraa ja Hirmuliskoja
Spukka Suunnittelemattomuuksissaankin

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Superpaljon onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon kaikille - otetaanko elokuulle plussaennätys?

Meillä alkoi nyt sitten se yk1, katsotaan mitä tuo tullessaan, oviksen pitäis olla tällä viikolla. Hieman ennakoivia tuntemuksia on mutta sen tarkemmin en ole ehtinyt asiaan keskittymään.

Mun kierron pituudeksi voi päivittää 28-30
 
Jammaillen, oviksen ja kiinnittymisen välillä oli jos jonkin moista nippailua ja näppäilyä alapäässä ja alamahassa, loppuviikosta nukuin parina päivänä päikkärit, mitä yleensä en ikinä tee ja nyt on parissa päivässä tissit turvonnu. Muuten ei kyllä mitään, ihan normaaliolo! :) Ei ollu ees repäisykipuja, vaikka niitä oli viime tärpissä, mut se päättyki km:eek:n, joten ei ehkä siihen kannata verratakkaan.

Norna, elokuun plussaennätys kuulostaa hyvältä! Hyvältä vaikuttaakin kun näin vauhdilla lähti kuukausi käyntiin. :)
 
Liipa ja Uimis, onnea tuhat kiloa! :flower: Ihanaa nähdä plussia ketjussa!

Mulla on ollut nyt jotenkin alakuloista aikaa. Vaikka ei todella ole kuin yk 3 väkisinkin tulee mieleen, että miksei se heti tullut, koska tulee, pysyykö vai meneekö kesken jne... Todella fiksua valmiiksi näitä miettiä.

Oviksesta ei vielä merkkiäkään. Menkatkin tosiaan kestivät yhdeksän päivää, että en taas tajua, miten tää kroppa toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
Liipalle pikkuriikkiset onnittelut ;)

ON pitkästä aikaa; Ovista en tikuta tässä kierrossa enkä kyllä jatkossakaan varmaan, aiheutuu mun pieneen päähän ihan liikaa ressiä siitä. Tarkoitus olisi nyt tämän vkon ja vähän ensi vkonkin aikana pupuilla joka päivä väh. kerran! Ja miehelle se sopii oikein hyvin, heh miten niin seksi maistuu :D Täytynee ihan tsempata vkonloppuna ja alkuvkosta kun yövuorot pakkaa päälle niin on johonkin väliin sekstailut sovitettava:)
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
Kp 29 menossa, menkat ei oireile yhtään mikä on ärsyttävää, haluaisin jo uuteen kiertoon yrittämään:( R-testi oli tosiaan puhdas nega ja ovista en bongannut koko kierrossa. Nyt mietin että pitäisikö tikuttaa ensi kierrossa, mutta toisiko se lisää stressiä...
 
Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti tärppää :)!!

Ei edes puoltaväliä kiertoa vielä, huoh :LOL: mä olen tikuttanut ovista nyt kolme päivää ja jokaiseen tulee haalea viiva. Ihan selvä, mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Ovistesteissä sen testiviivan pitää vissiin olla yhtä tumma?! Kaikki testit on tismalleen samanlaisia, paitsi 1.:ssä ei näkynyt yhtään mitään viivaa. Eli kai se ovis sieltä tekee tulojaan. Onko teillä muilla näyttäneet ovistestit viivaa pitkään ennen ovista?

Mä lueskelin just vanhoja kalentereita esikoisen yritysajoilta ja siellä oon saanu vaan ovistesteistä pelkkiä "haamuja" eli just noita haaleita viivoja. Silti olin siitä kierrosta raskaana, joten en turhaan ota stressiä. Olis vaan tietty kiva saada se kunnon plussa siihen tikkuun!!
 
Mä yritin koko eilisen päivän kellistää miestä, ressukka joutui melkein juoksemaan pakoon... :D Hän on sitä mieltä, että tällaisilla helteillä ei voi miettiäkään sekstailua kun on niin hiki, ja mä taas oon sitä mieltä, että kp 13 on parempi tehdä mieli säästä huolimatta! ;)

Tilailen myös taas kasan raskaustestejä tänään, hulluutta on monenlaista... :D
 
Täällä kp 90 vaihtui terojen avulla kp 1 :ksi :) Voisin siis tulla takaisin listalle. Kohta saakin aloittaa jo clomit ja sitten seurantaultraan. Toiveet ainakin normaalimittaisesta kierrosta on nyt korkealla :)
Niin ja nyt sit kai yk 2.
 
Hoplaa! Pitkästä aikaa :)

Onnea plussanneille ja Onnea Hep, että uusi kierto on vihdoin alkanut :)

Täällä ei tää ressi häviä mihkään ja lisäksi päälle on pajahtanut aivan eeppinen väsymys. Siis voisin nukkua ihan aina vaan. Blaah. Tässä kierrossa ei oo tuntunut ovista eli ei oo tähdätty mihkään erityiseen päivään, mutta toisaalta seksiä on ollut enemmän kuin koko keväänä. Eli ehkä tää rento kuukausi toimii sittenkin aika hyvin ainakin halujen herättäjänä.
 
Dpo11 ja negaa näyttää. Fiiliksetkin vähän semmoset, että kyllä ne menkat sieltä tulee. Pelottaa ihan hulluna, että miten tulen pärjäämään töissä taas niiden hirviöluomumenkkojen kanssa

Te jotka tunnette oviksen - oletteko huomanneet tuntemuksissa jotain eroja riippuen siitä, että kummasta munasarjasta ovulaatio tapahtuu?
 
SJ
Tänne voi PÄIVITTÄÄ DPO 0! Eilen tuli niiin vahva ovisplussa ettei ikinä!! Ja sen plussan jälkeen talletukset saatiin tehtyä :) tosin nyt on tärppi tuon yhen talletuksen varassa koska tänään tuskin keretään kun lähetään reissuun.
 
Heikkulin, mulla on aina ollu jonkulainen viiva ovistestissä. Yleensä testaan 2-3 päivää ennen plussaa ja mulla ne on ollu semmosia selkeitä viivoja, mutta selvästi haaleempia kuin kontrolliviiva. Sitten plussa on ollu semmonen ihan saman vahvunen tai vahvempi ku kontrolliviiva.

Hep, onnea uudesta kierrosta. Oli varmasti tuskainen nuin pitkä kierto..

Jammaillen, mä en erottanu että toisella puolella ois tuntunu enemmän.

Mä oon nyt testannu dpo 10, 11, 12 ja 13. 11 oli selvästi tummempi ku 10 (niinku näitte niistä kuvista), mutta sen jälkeen on ollu samanlainen tai ehkä haaleempiki! Harmittaa vähä että oon ees testannu, koska nyt sitä tietenki miettii, että oliko se kemiallinen.. Toisaalta mulla on kuitenki tosi raskaana olo: rinnat ihan himo turvonnu, valkkaria, väsyttää.. Huomenna ei ainakaa menkat ala, koska tänään ois pitäny pyyhkiessä tulla jo tippa. Tänään en enää testannu ku ärsytti ettei se siitä vahvene! Jospa se huomenna ois tummempi. On ne testit kuitenkin silleen selviä plussia, että kun vertasin mun km plussaan (kyllä, säilytin r-testin), jonka tein sillon varmaan dpo 14, niin ne on saman vahvusia. Ihan tyhmää tuo plussan jälkeen testaaminen, älkää tehkö sitä! :kieh:

Lisäys. Mietin myös että vaikuttaako se kun käyn myöhemmin illalla/yöllä vessassa, eli en oo pidättäny niin kauaa, vaikka yli neljä tuntia kuitenki.
 
Viimeksi muokattu:
Mä luulen bonganneeni oviksen, ainakin tikkuihin tuli plussaintapainen toissapäivänä ja eilen, joten ovis olis viissiin tänään?! tai sitten se oli eilen, mutta jos dpo 0 olis varmempi! Peittoja on heilutettu ahkerasti, jospa varmuuden vuoksi vielä tänään :LOL: mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Noniin. Mulle saa päivittää tälle päivälle kp1 ja yk 5 ja näin ollen poistaa myös piinailijoista.

Onneksi huomenna ei vielä töihin, joten saan rauhassa testata tuleeko noista Cyklokapriloneista jotain huonoa oloa tmv :)
 
Kyllä se on nyt uskottava, että oon raskaana:heart: Digiin tuli tänään "raskaana 2-3", joten ei siitä viivan vahvuudesta oo enään huolta. :) Minäpä lähen odottajiin toiselle kierrokselle toivoen etten enään vuoteen palaa vauvakuukuumeen pariin. Oli ihana jutella teidän kanssa! Vaikka oon kertonu yrityksestä lähimmille ihmisille, ei niiden kanssa kehtaa jakaa kaikkea sitä tunneskaalaa minkä yhen kierron aikana käy läpi tai puhua näistä testailuista, ja mieskin säästynyt paljolta kun oon tänne vuodattanu pahimmat tunteenpurkaukset :D

Joku muu saa siis nyt ottaa listan päivityksen. Se on helppoa: menee tuohon mun viestiin, painaa lainaa, ottaa lainausmerkit pois ja tekee muutokset. :)

Kaikkea hyvää ja varsinkin pikaista tärppionnea kaikille!:flower::heart:
 
Heippa!
Voisin siirtyä yrityksen odottajista tänne, kun mies nyt vihdoin näytti vihreää valoa :)
Ollaan siis tämä kierto menty ilman ehkäisyä, ovista en testaillut mutta oletan tietäväni ajankohdan limojen ja muiden oireiden perusteella.
Tässä on jännäilty nyt että tuottiko ensimmäinen kierto tulosta vai ei, nyt siis menossa dpo12.
Tein eilen illalla malttamattomana testin, mutta se oli tyylipuhdas negatiivinen.
Huomenaamuna ajattelin tehdä toisen, tiistaina pitäisi kuukautisten alkaa mutta toivottavasti ei :)
Minua ei vielä tarvitse lisätä listalle, koska toivon että käyntini täällä oli pikapyrähdys, mutta jos yk2 lähdetään niin sitten voin tulla listallekin mukaan. :)
 
Onnea Liipa <3 tarrasukkia!

Veepu tervetuloa mukaan ja toivotaan että vaan käännyt ja lähdet pois :D

Omaa napaa: Täällä alkaa taas kp15 kunniaksi terojen popsiminen. Ovista ei vielä näy... tosin enhän mä sitä ennenkään ole tuntenut :D viime kiertoja katsellen veikkaan että se ois kp20 mutta tallettelu on aloitettu hyvissä ajoin kp10 ;)
 

Yhteistyössä