<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

SJ
Tervetuloa takaisin empuska :) ihanaa kun sulla löytyy positiivista asennetta yritykseen, se on tärkeetä! Mä sain eilen ovistestiin melko tumman viivan, ajattelin tänään testata joko olis plussa. Kaikki maholliset oireet viittaa ovikseen ja jos plussa tulee niin pahalta tuntuis olla hyödyntämättä.. sanokaa nyt mulle mitä tässä pitäis tehä. Haluan kovasti raskaaksi ja nyt mahikset olis käsillä mutta teenköhän väärin kun en odota niitä yksiä menkkoja.. eilen ei sitten peittoja kuitenkaan heiluteltu kun mies oli treeneissä niin myöhään ja oltiin molemmat jo aika poikki illalla. Se vaan sano että huomenna on aikaa, ja tässä on nyt jo kolme viikkoa oltu "selibaatissa" niin alkais olla jo ihan tarvettakin :D hankalaa.. jos siis tänään tulis testiin plussa ja päästäs sänkyyn niin mahollisuudethan olis aika hyvät tulla raskaaksi.

Mymosan viivoja en vielä tiiraillu mutta täytyypä vilkasta ne vielä. Tsemppiä kaikille painonpudotukseen, se on varmasti haastavaa mutta hyvä motivaattori teillä on :) ite oon 164/53, kun keskenmenon jälkeen tipahti painoa 3 kiloa ja oon koittanu sitä pitää alhaalla vaikka normipainoinen olenkin.
 
Onko ketään miettinyt vyöhyketerapiaa ja siitä apua raskautumiseen? Mulla on ollut aika stressaavat puoli vuotta ja pillereiden lopetuksestakin kroppa vielä vähän sekaisin. Käyn hoitamassa lapsia eräässä perheessä jossa äiti on vyöhyketerapeutti ja siksi siitä kiinnostuin.
 
Minä nään kans haaleeta tuossa mymosan kuvassa :)

Mulla tulee pitkä kierto, pidempi kuin edellinen eli ei ne kierrot sitten lyhenemään päin olekaan. Älkää siis tiputtako listalta, vaikka kiertopäivät tulee huitelee päälle 40. Viime viikonloppuna jäi reissun takia ovulaation tikuttaminen välistä, pientä nipistelyä on toisella puolella ollut koko ajan, mutta en usko, että ovulaatiota olisi ollut. Kahdessa aiemmassa kierrossa on rinnat kipeytynyt parin päivän päästä ovulaatiosta ja nyt ei tunnu mitään... On tää kyllä turhauttavaa, monella ehtii olla kaksi tai jopa kolme kiertoa mun yhden kierron aikana.

Painon suhteen mulla on kyllä toinen suunta, painoa pitäisi saada 5-10 kg lisää. Alipaino ei kyllä tätä mun munasarjojen toimimattomuutta helpota varmasti ollenkaan. Oon kyllä aina laihtunut helpommin kuin lihonnut ja olen vain koko ajan ajatellut, että kyllä se suunta iän myötä muuttuu, mutta ei ole vielä muuttunut ;) Täytyy vaan ruveta herkuttelemaan :D
 
Tervetuloa takaisin Empuska!

Ei mitään uskoa raskautumiseen tässä kierrossa. Lauantaina testaan koska on kaverin polttarit. Eiköhän me menkat pian ala. Toivottavasti terot lyhentäis kierrot alle 35 päivään. En jaksa enää mega kiertoja ne on kamalan rankkoja.
 


Torstai 12.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Bella-...............21...........42/26-29.........5.............01/14.........1.

KP 30 -->

lottaevelii.........33.............35/28-31........2.............03/14........4.
Hep87..............27.............34/??............1..............05/14........1.
Ujm..................25..........32/28-31..........6..........12/13...........1.

KP 20 -->

Ikkuspikkus.......23...........27/27..............3...........03/14..........1.
Wivi................25...........27/28-44.........5/1(trlt)...01/14..........1.
Empuska..........??...........26/30-->.........8.............11/13.........1.
Wuf................ 29..........25/30...............2............04/14.........2.
Sirppanainen.....24..........25/30..............7............12/13..........1.
mymosa............31..........24/27...........4/2(c)........12/13..........4.
Minisport...........27...........22/34............10............08/13.........1.
Liipa................24.............22/27.............5.............1/14..........2.

KP 10 -->

Spukka............20+...........17/??..............2............04/14..........1.
Vappuvaavi......31............15/28..............2............05/14..........2.
{anskutin}.......30............14/27-31..........2..............5/14..........2.

KP 1 -->

FantaViona.......27............10/??..............1..............06/14...........1.
Haavemaa........25............8/30..............2...............05/14............1.
Mariannika.........28...........7/37..............8..............08/13.............1.
carna...............26...........7/27-30..........3...............04/14............1.
KultaSieni..........28...........6/27..............3...............04/14............1.
Jks14................27...........6/28-30..........5...............01/14............?
Uimis................25............3/30..............5...............3/14.............1.
SJ....................23............1/28(?)......4/1(km jälk.)...12/13............1.

Taustalla

Katey..............25................/39............3................12/13..........1.
kiskisnami..........23............./30-35........2...............02/14...........1.
jammaillen.........23............./??.............3...............02/14...........1.

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Wivi (dpo 11)
Wuf (dpo 10-11)
Liipa (dpo 10)
Mymosa (dpo 10)
Sirppanainen (dpo 9)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Joopa joo, oli ne eiliset kivut ja limat sit vissiin jotain ihan muuta, tänään nimittäin alko menkat, ja keskenmenovuodon alkamispäivästä 25 päivää vasta!! En tajua, ovistestikin oli eilen aika tumma. Mitenköhän sekasi nää kierrot vielä menee. No mutta tänään vapaailta ja huomenna vapaapäivä. Tämä rouva lähtee kaupungin valoihin ottaan pari siideriä, tai jopa kolme. Viimeks ottanu mitään maaliskuun alussa. Nyt saa vauva-asiat unohtua täksi illaksi!
 
Outoja tuntemuksia ollut viime päivänä. Ovis oli aaaaivan erilainen kuin viime kierrossa ja nyt on ilmestynyt se sama "oire" kuin edellisessä raskaudessa. Alkoholi ei maistu. Eilen illalla otettiin yhdet siiderit rankan pihahommasetin päätteeksi ja kas kun en kyennyt juomaan kun tuli puistatuksia. Hmm, noh, oviksen olis siis päivien perusteella pitänyt olla vasta nyt loppuviikosta, mutta tulikin jo alkuviikosta. Tai sitten se oli jotain muuta...Noh, sen näkee sitten loppukuusta kaiketi. Tai ens viikolla kun testaa.
 
Minä varasin nyt maanantaiksi ajan vyöhyketerapeutille. Ehditään tehdä kaksi hoitoa ennen oletettua ovulaatiota. Aloitetaan siis "raskautta edistävällä hoidolla", jonka pitäisi tehostaa kehon toimintaa. Epäilen, että mulla on ainakin jonkunlaisia ongelmia ovulaation kanssa. Hoitojen jälkeen katsotaan tikuilla tuleeko ovulaatio ja toki sitten, että alkaako menkat. Jos ei ala, niin hoidot oli siinä, jos alkaa niin mietitään ensin puhdistavaa hoitoa. E-pillereiden lopetuksesta on puoli vuotta, joten niiden jäämiä voi vielä olla kropassa.

Eihän tästä tiedä onko oikeasti tehokas keino, mutta se on varma, että vyöhyketerapia rentouttaa, joten voihan se raskautuminen hoidon aikana perustua myös stressittömyyteen. Vaikka hoito ei auttaisikaan saamaan raskautta alkuun niin haittaa siitä ei varmasti ole. Ihana panostaa vähän itseensä rentoutuksen merkeissä. Hintakin on kuitenkin edullinen, 30e/kerta.
 
Uimis: ei siitä vyöhyketerapiasta ainakaan haittaa ole, ihanaa että pääset hemmoteltavaksi :) Tekis itellekin hyvää.. Tuntuu olevan nimittäin tällä rouvalla nyt vähän liian monta rautaa tulessa ja stressi sen mukainen :D

ON Saatiinkin kämppä myytyä ja nyt on melkein jo kaupat lukkoon lyöty, eli muuttoa pukkaa sit kesälomalla, kiireisin viikko vuodessa töissä ennen juhannusta, mies extempore työreissussa maailmalla ja tietysti myös OVISviikko! ;) Eli jos tästä tärppää niin suosittelen muillekin tällaista sekopäistä säntäilyä ja 6 tunnin yöunia tärpin maksimoimiseksi :D :D

SJ hyvähän se toisaalta on että menkat tuli niin tietää että kroppa toimii, vaikka ovista toivoitkin.. :) Toivottavasti teki pään tuulettaminen hyvää!

Miten meidän piinailijat!? Jännitän täällä teidän puolesta, plussatuulia puhallan..!! :)
 
Noniin arvon naiset, olen täällä taas ja voi apua nyt sentään! Menkat on nyt kaksi päivää myöhässä ja niistä ei ole mitään pienintäkään merkkiä ilmassa. Erittäin herkkä (10) raskaustesti näytti eilen hailukkaista viivanpaikka, tänään vähän vahvempaa viivanpaikkaa mutta en näe väriä siinä! Dpo olisi nyt 16, joten pitäisihän sen jo näkyä kun on noin herkkä testi! Mikä vielä oudompaa, pahoinvointi ja yökkäily alkoi eilen, tänään aamulla oksensin ja viime yö meni valvoessa. Lämmöt on 37 pintaan.

Eikö mulla erity hcg pissaan vai kettuileeko mun elimistö nyt jotenkin? Oviksen ajankohta on kuitenkin aika varma, saattaa heittää ehkä yhdellä päivällä. Eikä mun menkat ole KOSKAAN ollu myöhässä!

HELP! Mitä täällä tapahtuu? :D
 
uimis, ei ole kyllä kallista. Toivottavasti toimii! :) En oo ikinä kokeillu.

No, mulla on ihan toiveikas olo vielä! Mitään oireita ei ole ollu. Se turvotuskin meni pois. Toissa päivänä oli alamaha vähän "kipeä" tai ehkä se oli jotain paineentunnetta tai jotai, mutta sekin on nyt mennyt menojaan. En tiiä onko huomena ihan liian aikasta testata, mutta aattelin koittaa ku mulla nuita davidin liuskoja on kaks. Toinen huomenna ja toinen maanantaina ja sitte ootellaan keskiviikkoa. :)

{Anskutin}, en kyllä tiiä tuosta. Mitä oon netistä katellu, niin jokaista testiä kehutaan paljo ja sitten haukutaan paljo... Mulla oli aiemmin sofi-ovisliuskoja, niistä en saanut ovista kiinni, sitten clearbluen hymynaamoja, joilla sain oviksen (siitä tuli tärppikierto, mut km jotain 5+5) ja nyt mulla oli davidin liuskoja, joilla sain tosi selkeesti oviksen kiinni.

Niuski, uuuuuu! Kuulostaa lupaavalta! Oottele vielä rauhassa (jos pystyisit :D), joillakihan hcg nousee vaan tosi hitaasti.. Toivottavasti siellä ois matkalainen aiheuttamassa huonoa oloa!! :heart:

Ps. Jos kaikki piinailijat plussais, saatais yhtä hyvä kuukausi kuin helmikuu! *eiyhtääntoiveikas* :D +Niuski ja muita niin vielä parempi!! :D
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mymosa kiittää ja kumartaa sekä puhaltaa plussatuulia kaikille.. nuolen hetken haavojani ja nielen kyyneleitä. koetan nauttia kesästä sekä kerätä onnea syksyyn.

Mut voi poistaa listoilta.
 
Mymosa, voi harmi! :( Eli mitä siitä verikokeesta selvisi, että et ovuloinut? Olin jo ihan varma että ois ollu sun vuoro :'( Mutta rentoa kesää ja mukavaa häidenvalmisteluaikaa! :) Se on kyllä mukavaa hommaa, häät on niin ihania. Onnea syksyn yritykseen myös:heart: Toivottavasti täällä ois ees vähän naamat vaihtunut siihen mennessä..
 
Jotenkin mä en enää oikein usko yhtään mihinkään :D On tässä jo sen aikaa väännetty, että ei voi sattua tällainen lottovoitto kohdalle kun jo luovutettiin ihan kokonaan. Mä tarvin ainakin digiin 3+ ja varhaisultran ennenku uskon! Katsotaan nyt tuleeko mitään viivoja, voihan olla kemiallinen ja menkat tulee kuitenkin vaikka vähän myöhässä. Jos nyt malttais vaan (joo niin varmaan).

Mymosa, hyvää jatkoa ja onnea matkaan!
 

Yhteistyössä