<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

mymosa
Täytyy muuten kertoa mun viime öinen uni.. mulla oli siinä vauva ja nukutin sitä sellasen rengaskeinun sisällä :D olin mun vanhan koulun pihalla.. itseasiassa olin oppilaana ja ihastunut siinä unessa johonkin..
 
Mä lupasin itselleni, että en rupea kohkaamaan vielä tästä vauva-asiasta kun ollaan tosiaan vasta yrittämisvaiheessa ja siinäkin hyvin hyvin alussa. Tän kierron oletettavaan ovispäivään on aikaa vielä viikko ja minä jo mietin, että ehkä tässä kohta vois jo tärpätä. Joo voishan se, mutta ehkä silti ei. Kun sais vaan keskityttyä tän dipan tekoon eikä miettis nyt tätä vauva-asiaa :D

Tänään oon siis ollut yksin kotona kun muu perhe lähti mummulaan ja jättivät mut hommiin. Tässä on tullut tutkittua taas kaikkea muuta kuin niitä hommia. No, hommiakin vähän, mutta enemmänkin ois voinut saada aikaiseksi. Päässä surraa vaan, että millaisia vaatteita voisin tehdä sille syntyvälle pienelle ja mitä kaikkea tarvitaan vielä. Tosiasia on, että mitään ei tarvita ja 2v pitäisi vaatettaa ensin kesän ja ennen kaikkea syksyn osalta :D

Mihin katosi järki :D
 
Heti kun on viikonlopun mökillä niin täällä aletaan plussailemaan, ihanaa Kaneli88!! :flower: =) Ihanaa odotusta ja me tullaan perässä ;)

Nyt sitten haetaan vielä ainakin kahta plussaa kesäkuulle, kukas on seuraava piinailujonossa? :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.. :hug:

Ja kiva Liipa jos ehdit välillä päivittelemään!
 
mymosa
Ihanaa kaneli <3 onnea!
Sulattele asiaa rauhassa, neuvolaan kerkeet kyllä soittamaan.

Dpo7.. kananmunalimaa tuli klöntti aamuvessalla.. olen varma etten ovuloinut taaskaan.. perjantainahan se selvii..
 
Minua voi taas päivittää.
carna........26........4/27-30........3.......04/14.....1

Täytyy alkaa miehen kanssa kai laskemaan noita päiviä ja pupuilla juuri tärppipäivinä, että alkais jotain tapahtumaankin :D Nyt ollaan sekstailtu vain silloin kun on tehnyt mieli, ja se ei näköjään oikein riitä.
Mutta ei ole vielä paniikkia, eikä tarvetta tikutteluun, kyllä tämä tästä. Jos vaikka juhannuksena tulis pupuiltua ihan urakalla, niinhän vissiin aika monet maaliskuulaiset ovat saaneet alkunsa? :LOL:

Huoh, joka puolella on nyt porukka raskaana, tai sit vain itse nappaan nämä tiedot herkemmin nyt kun "pitäisi" itsekin olla raskaana :D
 
Mie kolme kierto laskin päiviä ja vähän ns pakolla yritettiin mahd usein harrastaa seksiä. Jos ketään lohduttaa, niin päätin että tää kesä saa olla ns kovan yrityksen taukoa ja unohdin ovistikut ja harrastettiin silloin kun jaksettiin. Tuloksena oli väsymyksen takia kerran viikossa seksiä. Tämän takia en olisi koskaan uskonut että tärppi kävi. Lisäksi olemme koko ajan käyttäneet ihan normaalia liukkaria. Kai se stressittömyys sitten jotain auttoi kun heitti kirveen kaivoon :D

Soitin äsken neuvolaan kun oli vähän "pakko", koska olen hoitanut töissä yhtä cytalomegalon virusta sairastavaa vauvaa töissä joten ne vasta-aineet täytyy katsoa. Lisäksi vähän kyselin tuosta kilpirauhasasiasta ym. No onpahan sekin nyt hoidettu alta pois. Tosin menin niin paniikkii puhelimessa etten edes muistanut miehen syntymäpäivää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa


Maanantai 9.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

KP 30 -->

Bella-...............21...........39/26-29.........5.............01/14.......1
Kaneli88...........25...........37/25-32..........4.............02/14.......1
lottaevelii.........33.............32/28-31........2.............03/14.......4
Hep87..............27.............31/??............1..............05/14.......1

KP 20 -->

Ujm..................25..........29/28-31..........6..........12/13...........1
Ikkuspikkus.......23...........24/27..............3...........03/14...........1
Wivi................25...........24/28-44.........5/1(trlt)...01/14..........1
Wuf................ 29..........22/30.............2.............04/14..........2
Sirppanainen.....24..........22/30..............7............12/13...........1
mymosa............31..........21/27...........4/2(c)........12/13..........4

KP 10 -->

Minisport...........27...........19/34............10..............08/13.........1
Liipa................24.............19/27.............5...............1/14..........2
Spukka............20+...........14/??..............2.............04/14..........1
Vappuvaavi......31............12/28..............2.............05/14..........2
{anskutin}.......30............11/27-31..........2..............5/14..........2

KP 1 -->

FantaViona.......27............7/??..............1...............06/14............1
Haavemaa........25............5/30..............2...............05/14............1
Mariannika.........28...........4/37..............8...............08/13............1
carna...............26...........4/27-30..........3...............04/14............1
KultaSieni..........28...........3/27..............3...............04/14............1
Jks14................27...........3/28-30..........5...............01/14...........?

Taustalla

Katey..............25.........../39............3.......12/13...........1
kiskisnami..........23........../30-35........2........02/14.........1
jammaillen.........23.........../??.............3........02/14.........1

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Wivi (dpo 8)
Wuf (dpo 7-8)
Liipa (dpo 7)
Mymosa (dpo 7)
Sirppanainen (dpo 6)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Mymosa, milloin meinaat r-testiä? Meillä on sama dpo.. Mä mietin että sunnuntaina vois, ku dpo 13 ja kp 25/27. Taisit ootan 28/27, jos semmonen tulee.. Paitsi mulla on kaks semmosta kaupanpäällis liuskatestiä, niin eihän se tietenkään haitoille ois jos ne käyttäis aiemminki.. :D

Mä jouduin sillon perumaan neuvolan niin ens kerralla en soita sinne ennen ku rv 7 ehkä. Se aika meni kuitenki viikolle 9.

Mulla on ollu taas väsymystä, joka voi kyllä hyvin johtua hauvavauvastakin, joka saatin perjantaina. Myös turvotusta on taas, mut aika normaalia mulla viikonlopun jälkeen :LOL: Nyt otan terveelliset elämäntavat ja katon että voinko vaikuttaa tähän.

carna, meidän esikoinen on syntynyt maaliskuussa ;)
 
Wuf
Onnea Kaneli :flower:

Nyt on viikonlopun härdelli ohi ja piina viikko käynnissä :O Ovis oli siis tuntemusten mukaan viikko sitten su/ma, joten nyt olis vissiin DPO 7/8. Tuntemuksia on alkanut tänään myös sit olemaan kun kahvi ei oikein maistu hyvälle vaikka normisti juon paljon varsinkin aamusta lisäksi pientä nippailua tuntui aamulla kun bussille kävelin. Ja eilen jo huomasin että kun alavatsalla on outo tunne. Ekasta raskaudestahan mulla ei juurikaan mitään oireita ollut eikä edes pahoinvointia.
Nyt vaan jäin miettii et kun kierto mulla on se 30 ja sillon DPO olis jo 16/17... sinne asti tuskin jaksan odotella ;) perjantaina vois käydä jonkun testin ostaa kun sattuu palkka päivä... ja sit olis jo DPO14
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Hyvin varovaisesti otan tään asian. Tosin pakko alkaa jo ns toimimaan kun on näitä lääkityksiä ym. Hieman ärsyttävää kun toi cytalomegalon pitää hoitaa työterveydenkautta (samoin kuin kilpirauhanenki kun neuvola ottaa verikokeen vasta rv 12 jälkeen) ja muu lääkitysasiat pitäisi sitten hoitaa terveyskeskuslääkärin kautta. Totesin että parempi mennä käymään yksityisellä gynegologilla ja hoitaa siellä kaikki kerralla :)
 
Onkohan mulla mitään toivoa raskaudesta, kun tissit kipeytyivät tässäki kierrossa näin samoihin aikoihin mitä aiemminkin, eli muutama pv oviksen jälkeen.. Onko kellään raskaana olleella kokemuksia että onko / voiko tärppikierto olla ovulaation jälkeen samanlainen ku normisti? Oon vakaasti päättänyt että tässä kierrossa testejä en tee vastakun kp 31.
 
Sirppanainen miulla ei eronnut tämä kierto mitenkään edellisesti. Tai no edellisissä on nippaillut mahaa enemmän :D Pientä etovaa oloa ja menkkamaista juilintaa tuli kp 33 eteenpäin (miehän tein negan kp 31). Nämä olot on sitten voimistunut päivä päivältä.
 
Mulla alkoi menkat tänään, eli nyt mut vois lisäillä listalle.

Elikkäs:

Uimis, 25v, kp 1/30, yk 5, ya 3/14 1. lapsi

Blogejakin oli listattu, omani löytyy Make fashion, not war, ei oo pakko lisätä listalle jos on tarkoitettu vain mamma/yritysblogeille. Keskenmenosta oon kirjottanut mutta muuten aika vauvaton blogi, vaikka tiedossa onkin että yritetään.

Onko täällä muita jotka yrittää pudottaa painoa samalla kun yrittää vauvaa?
 

Yhteistyössä