<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Uimis minä vähän pudotan painoa. Mikä sinun tavoite on? Itse haluaaisin 10kg pudottaa. Joulusta on lähtenyt nyt -6,5kg :) olen kyllä normaalipainoinen mutta haluan kiinteytyä. Tykkään liikunnasta ja käyn lähes päivittäin kuntosalilla. Lisäksi juoksen viikoittain 10km. paino tippuisi tosi nopeasti jos... kiinnittäisin huomiota siihen mitä pistän suuhun. Olen kamala herkuttelija! Ja koska normaalipainoinen olen niin voin hyvin laihtua hitaalla tahdilla ja nautiskella samalla :)
 
Mulle on tullu yritysaikana kolme kiloa, joita yritän nyt saada pois. 1,5 nyt jälellä, että ei sen isompia lukuja, mutta kuitenki. Oon lihonnu sen takia, että oon tunnesyöppö ja jokakuukautiset pettymykset jättää jälkensä. Lisäksi oon jättänyt rakkaan kuntosaliharrastuksen lähes kokonaan tammikuun jälkeen. Tai oon välillä käynyt, mutta en niin aktiivisesti ku aiemmin ja pitkiä taukoja (kierron mukaan) on ollu. Tähän varmaan syynä se, että tammikuussa mulla oli pari päivää menkat myöhässä, oli yk 1 ja olin että jee raskaana. Mulla on siis yleensä melkeen kellontarkka 27pv kierto. No sitten kävin salilla ja tein habapenkkiä, loppu voimat kesken ja rutistin koko kropalla loppuun ja sillon tuntu alavatsassa vihlasu.. Muutama tunti ja vuoto alko. Toki a) en välttämättä ollu ees raskaana, b) sillä liikkeellä ei vällttämättä ollu mitään merkitystä, jos se oli menossa muutenki pois, c) oma vika kun tekee liikkeen väärin ja d) hyvä että meni niin aikasin jos oli kerta menossa.. Jotenki kuitenki varmaan alitajuntaan jäänyt ajatus, että siitä se johtui, vaikka kuin yrittäis järjellä ajatella. Mutta nyt on jo aikaki palata normirutiineihin ja oon yrittänyt taas alotaa aktiivisen käynnin.

Tuo ruokapuoliki on vähän hankala, kun haluaisin kuitenki olla mahollisimman hyvä "maaperä" raskaudelle, niin ei kovin tiukkaa diettiä voi vetää kun ihan normipainoinen olen, eikä raskauden kannalta mun painon +/-3kg oo mitään väliä.. Helposti tulee myös ajateltua, että no mä tarvin tätä (ruokaa, herkkua..), vaikka iha normaali terveellinen ruokavalio ois tässä vaiheessa hyvä.

Wuf ja mymosa oispa nuo raskausoireita!! ++:whistle:

Mulla ei mitään oireita :(
 


Keskiviikko 11.6.2014

Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko...

KP 40 -->

Bella-...............21...........41/26-29.........5.............01/14.......1

KP 30 -->

lottaevelii.........33.............34/28-31........2.............03/14.......4
Hep87..............27.............33/??............1..............05/14.......1
Ujm..................25..........31/28-31..........6..........12/13...........1

KP 20 -->

Ikkuspikkus.......23...........26/27..............3...........03/14...........1
Wivi................25...........26/28-44.........5/1(trlt)...01/14..........1
Empuska..........??...........25/30-->.........8.............11/13...........1
Wuf................ 29..........24/30...............2............04/14..........2
Sirppanainen.....24..........24/30..............7............12/13...........1
mymosa............31..........23/27...........4/2(c)........12/13...........4
Minisport...........27...........21/34............10..............08/13.........1
Liipa................24.............21/27.............5...............1/14..........2

KP 10 -->

Spukka............20+...........16/??..............2.............04/14..........1
Vappuvaavi......31............14/28..............2.............05/14..........2
{anskutin}.......30............13/27-31..........2..............5/14..........2

KP 1 -->

FantaViona.......27............9/??..............1...............06/14............1
Haavemaa........25............7/30..............2...............05/14............1
Mariannika.........28...........6/37..............8...............08/13............1
carna...............26...........6/27-30..........3...............04/14............1
KultaSieni..........28...........5/27..............3...............04/14............1
Jks14................27...........5/28-30..........5...............01/14...........?
Uimis................25............2/30..............5...............3/14.............1

Taustalla

Katey..............25.........../39............3.......12/13...........1
kiskisnami..........23........../30-35........2........02/14.........1
jammaillen.........23.........../??.............3........02/14.........1

:popcorn:Piinailijat:popcorn:


Wivi (dpo 10)
Wuf (dpo 9-10)
Liipa (dpo 9)
Mymosa (dpo 9)
Sirppanainen (dpo 8)


..............DPO:T..................
*Päivä jolloin ovis+ DPO -1
*Päivä jolloin ovis DPO 0
*Seuraavat päivät DPO 1, DPO 2 jne...



Plussanneet:




2014
Tammikuu

nuorallatanssija (yk2)
Sandri (yk3)
Elviira86 (yk1)
Annuski (yk5)

Helmikuu

Anni00 (yk1)
SannaMarko (yk2)
Ponityttö (yk1)
Sonetti (yk2)
Kinkula- (yk2)
Nalle-Puh

Maaliskuu

Heranen (yk3)
toivontähti (yk2)
SJ (yk3) kkm 12+0

Huhtikuu

MaryahR (yk1)
Miija87 (yk4)

Toukokuu

Gislie (yk1)
hiliputti (yk1)
tähtityttö89 (yk4)
Sissinen (yk3)

Kesäkuu

Kaneli88 (yk4)

Plussanneiden ketju *klik*


BLOGEJA
kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
Uimis Make fashion, not war

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos!

Ne listailijat, joista ei kuulu aikoihin mitään ja kp:t paukkuvat yli 50, poistetaan, joten käythän kertomassa kuulumisia listalla pysyäksesi :) Mukaan pääsee taas uudestaan kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
Lupaavia oireita täällä, pidän peukkua! :)

ON: Ovista varmaan pukkaa täällä, jäi tikut apteekkiin tässäkin kierrossa, ehkä sit ens kerralla kun on kesäloma sitten heinäkuuussa niin ehtii pissimään niihin ;) Muuten tosiaan odotukset aika matalalla tässä yk2:ssa, vaikka eilen on pupuiltukin. Antibioottikuuri siihen ihme korvatulehdukseen loppui vasta sunnuntaina ja ei ole päässyt liikkumaan sen flunssan takia ollenkaan, niska jumissa, pää jäässä ja hermo kireellä :D Niistä jos on plussa tehty niin ihmettelen!!
 
Wivi ja muutkin: jotta oisin tavote painossa niin 30kg sais lähteä. Normaalipainon ylärajalle taitaa olla 15-20kg vielä. Oon laihduttanut aiemminkin jo mutta taisin saada jonkun sortin syömishäiriön ja menin ylikuntoon ja kroppa veti stopin. Sen jälkeen kiloja on tullut keskenmenon, isoisän kuoleman yms seurauksena.

Mä oon 155cm pitkä joten tavotepainokin on aika alhanen. Toivottavasti en tosin pääse siihen ennen raskautta, se tarkottais että tärppi menis tosi pitkälle. Meillä ens kesänä häät edessä ja se motivoi myös.
 
Vappuvaavi, täällä myös ovistuntemuksia! Muista että sairastelu ei ole este, eikä aina edes hidaste ;D

Mitenhän muuten dpo:t saa laskettua jossei tikuttele? Fiilispohjalta? :D vääntäkää mulle nyt ratakiskosta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vappuvaavi
Wuf
fiilispohjalla mä lasken oviksen. Mulla tuntuu pientä kipua jommalla kummalla puolella, tai no tässä kierrossa tuntui su toisella puolella ja ma toisella puolella joten en nyt ihan varma oo miten on ollut.
Voiko olla mahdollista et nyt jo alkais pahoinvointi??? Kun tänään on ollut heti hieman huono olo jos syömisestä on yli 2tuntia ja kahvia olen voinut vaan yhden kupillisen juoda ilma huonoa oloa :x Voi kun tää tarkoittais plussaa perjantaina :heart:
 
SJ
Kanelille tuhannesti onnea plussauksesta!!

Wufin oireet ja mymosan hailurat lupaa kyllä hyvää myös teille.. kyllähän nyt dpo10 vois jo r-testiä tehä niin ei tarttis teidän ihan viikonloppuun asti ootella ;) en yhtään utelias oo kuulemaan plussauutisia. Täällä ollut ovistuntemuksia ja limoja (+tippa verta pyyhkiessä) eli voisin veikata et ovis olis käsillä.. aivan järettömät poltteet olis hyödyntää se vaikkei keskenmenon jälkeen oo vielä ainuitakaan menkkoja tullut mutta oma olo ollut jo niin pitkään hyvä niin henkisesti kun fyysisestikkin. Ääääh. Mies tossa jo seksiä vähän ehotteli mutta ei kyllä mikään kumin käyttö vois vähempää kiinnostaa.. hmmm..
 
Hyvää matkaa Fantaviona, meillä esikoinen sai alkunsa lomareissulla ;)

Ja kiitos tsempeistä Spukka, jotenkin vaan niin puolivillainen olo edelleen että ei paljoa toiveita nostata.. eilen iski vielä migreenipäänsärky kaupan päälle ja lääkkeistä en nyt viitsi syödä kun Panadolia. Mutta ei luovuteta, tänään vois taas houkutella miehen hommiin :D

Wuf ja Mymosa jännäksi menee, toivotaan että olis nyt sitä itteään! :) Mä en yleensä nää missään mitään, että en ikävä kyllä näe haamua tossa.. mutta siis mun puusilmiin ei kannata luottaa ;)
 
Terves!

Mymosa mä olin mielestäni näkevinäni haamunraitaa siinä alareunassa, mutta mulla on kamalan likaiset silmälasit tällä hetkellä että saatoin nähdä väärinkin.

Toivottavasti nähdään Kaneli jossain muussa ketjussa vasta seuraavaksi :heart:

uimis Mä yritän myös pudottaa painoa tässä samalla. Vuoden alusta on lähtenytkin jo 7 kiloa, mutta matkaa ois aika paljon vielä. Ja kroppa on kyllä niin huonossa jamassa tällä hetkellä, että en varmaan kestäis ees mitään raskauden aiheuttamia rasituksia. Eli siis lenkkeily ja kuntosali on ainakin lähdössä ohjelmaan nyt kun loma alkaa.

ON: Melkoista menoa ollut pari päivää. Ovulaatio on vissiin käsillä kun alkaa limoja tulla eli ehkä yritän tänään taas vietellä miähen :p Ja huomenna myös. Eilen olis ollut erinomainen mahdollisuus kun oltiin illalla teatterissa ja lapsi oli mummulassa, mutta mä olin aivan kuollut kun päästiin kotio ja kaaduin suoraan sänkyyn :D

Tänään on siis vika työpäivä. Tästä ensin parin viikon loma ja sitten onkin töitä vain toisessa duunissa osapäiväisesti. Eli ihanaa, vähän enemmän vapaata. Ja kamalaa koska talous romahtaa kyllä hetkellisesti. Noh, luulis löytyvän motivaatiota hakea töitä :D
 
Heippa vaan kaikille! En tiedä muistatteko vielä meikäläistä, mutta keikuin porukoissa ihan yrityksen odottajissa ja sitten "ensimmäisten" joukossakin täällä yrittäjiksi päässeissä.

Tipahdin listoilta jo aikaa sitten pois, kun en vain saanut aikaiseksi ilmoitella kiertopäivistä saatikka sitten meidän kuulumisista muutenkaan. Meidän yrittäminen tähän asti on ollut kyllä niin satunnaista tjottailua ettei mikään ihme jos ei ole kuulunut.

MUTTA NYT tuntuu sille että voisin taas suunnata tänne teidän iloksenne jakamaan tuntemuksia yms. : )

Eli siis jos listoille tälläisen karkulaisen vielä huolitte niin olisin enemmän kuin mieluusti tulossa ;)

Empuska, yk8 ja kp25/30-->
Marraskuussa lopetin e-pillereiden syönnin ja kierto on edelleen epäsäännöllisen säännöllinen. Joku kierto on tismalleen sen 30 päivää, mutta sitten toinen kierto saattanee roiskaista jo 40 päivän hujakoille. -.-
Ovista en ole tikutellut tässäkään kierrossa juurikaan, ennen ovista tikutin kerran ja eilen tikutin kerran koska halusin varmistua että se on varmasti ohi. Ja ihan haalea ovisviivahan sieltä tuli, että toivottavasti ajankohta peiton heiluttamiselle oli tässä kierrossa mahdollisimman oikea.

Mutta hei naiset, ihanaa olla täällä taas! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Liipa
mymosa Ihanaa että täällä on meitä "vanhoja" vielä, tai siis ihanaa ja ihanaa. Mutta kuitenkin, ymmärrät pointin!

Meidän yrittäminen on edelleen salaisuus, miehen paras kaveri tietää + miun paras kaveri. Välillä tulee päässään pyöriteltyä kaikenlaisia ajatuksia että voikohan tässä raskautua edes ollenkaan kun on näin pitkään mennyt. Mutta kuitenkin tässähän on todellisuudessa mennyt tosi vähän aikaa vasta yrittämistä. Ja eikös e-pillerien jälkeen yleensä voi raskautuminen kestää ikuisuuden, tai kun onhan ne aika jytkyä tavaraa kuitenkin.

Eilen tuli ihan sellainen olo että olisin raskaana, ei mitään oireita tai mitään mutta tuli vain ihan sellainen tunne. (sitä kun toivoo niiiiiin hartaasti.)
 
Wuf, kyllä mun mielestä heti kiinnittymisen jälkeen voi tulla pahoinvointia, mutta en kyllä oo varma. Eiköhän sieltä plussa pärähdä!! :)

Mymosalla kans lupaavat olot! Taitaapi tärppi käydä! :) Tuossa testissä en kyllä nää mitään, mutta varmasti livenä päivänvalossa näkee paremmin, ja eihän sulla vielä paljo dpo oo, ettei tarviskaan vielä näkyä, vaikka tärppi tulis!

Oottelen kyllä innolla teidän tuloksia! :popcorn:

Mulla ei näkyny se viime tärppi vielä dpo11 niin mietin että kannattaako ees testata vielä ennen dpo14... Toisaalta, ehkä se siksi nousi hitaasti, että se ei ollu jäämässä alunperinkään...? Se plussakaan ei sillon ollu mikään tosi vahva, mutta täysin selkee viiva silti. Äääh, emmie tiiä. :headwall:

Empuska tervetuloa takaisin! :) Jos haluat lisää tietoja listalle niin ilmota. Mä päivitän sitä tällä hetkellä.

Painon pudotuksesta: Heh, juu kuulostaa mun 1,5kg pieneltä, mutta oon tosi tarkka painostani ja käyn puntarilla kaks kertaa päivässä, niin pienenkin huomaa ja se häirihtee. Ennen esikoisen raskautta en ollut näin tarkka ja raskaana en varsinkaan. Kiloja tuliki raskausaikana melkein 20 (ja poikaki oli syntyessään nelikilonen). Ens kerralla olisin varmasti tarkempi painon noususta.
 

Yhteistyössä