Hei!
Oltais lähdössä 3-vuotiaan kanssa reissuun lentokoneella. Matkaan menee n. 15 tuntia koneessa. Onks kellään mitään vinkkejä, ideoita mitä vois pikkuiselle keksiä tekemistä. Ja sitten noi nousut ja laskut kun tuntuu korvissa ilkeiltä, niin onko sen helpottamiseksi muita konsteja ku purkan syöminen? Meillä ku ei välttämättä siihen suostu ja olis 3nousua 3 laskua yhtenä päivänä. Kiitos etukäteen vastauksista.
Oltais lähdössä 3-vuotiaan kanssa reissuun lentokoneella. Matkaan menee n. 15 tuntia koneessa. Onks kellään mitään vinkkejä, ideoita mitä vois pikkuiselle keksiä tekemistä. Ja sitten noi nousut ja laskut kun tuntuu korvissa ilkeiltä, niin onko sen helpottamiseksi muita konsteja ku purkan syöminen? Meillä ku ei välttämättä siihen suostu ja olis 3nousua 3 laskua yhtenä päivänä. Kiitos etukäteen vastauksista.