Hyvää Äitienpäivää kaikille täällä :heart::flower::kiss:! Oottehan muistaneet syödä kakkuöverit
? Etten vaan olisi ainut....
Meidän äitienpäivä menikin tänään erilailla kuin muina vuosina. Nyt nimittäin sain itse leipoa kakkuni ja passata porukkaa siivousta unohtamatta, toisin kuin viime vuosina mut on passattu ihan kokonaisvaltaisesti koko ä-päivä vlopun ajan (hatunnosto rakkaalleni siitä :heart
. Mieheltä paukahti nimittäin jalasta nivelsiteet ihan kunnolla tossa vlopun alussa kun peltotöitä lähti tekemään
. Oltiin sitten päivystyksessä asti kun ei pystyny ollenkaan astua jalallaan, mutta onneksi siis ei murtumia tms löytynyt.
Viipulaisen seksi-kategorian voisin ottaa omiinki uniin, vaikka noin niinku vaihtelun vuoksi
. Itselläkin on kyllä valveillaollessa ne halut tallella, PALJON voimakkaampina kuin sillon ku en ollu raskaana. Noh, pian sekin kiva loppuu kun alkaa liitos- ym kivut, ei taivu enää suuntaan saati toiseen
..
Unista jatkaakseni, taas on tullu katteltua mitä kummallisempia pätkiä öisin! Ja edelleen pahoina pysyvät.. Viime yönä olin kaverini kanssa kahdestaan mun syntymäkodissa (jossa mun veli asuu tätä nykyä). Alettiin siinä kuuntelemaan sitten että ihan kuin helikopteri pörräis jossain ja nähtiin ikkunasta että siellähän niitä on muutama taivaalla, plus jättimäinen ilmalaiva, jonka kyljessä oli natsimerkki!! Ah, saksalaiset SS-sotilaat siis aikoi hyökätä... Sit sieltä ilmalaivasta heitettiin köysitikkaat ja miehiä alkas paasata ulos sieltä aluksesta, siinä vaiheessa sit kaverille sanoin että nyt v***u äkkiä piiloon
ja piilouduttiinki sitten, ne miehet kävi tarkistamassa sisätilat ja huomasin että yks noista sotilaista olikin sit tää mun veli. Hän siis hyökkäsi OMALLE TILALLEEN. Loogista... Juuri kun oltiin hilkulla löytyä niin heräsinkin sitten
Tammityttö rohkeesti vaan suuta auki omienkin etujen puolesta! Sähän pyörähdät pian päästä jos siellä samojen rutiinien keskellä vaan pyöriskelet, vielä kun teillä on jännät paikatkin tulossa ja ne mietityttää :hug:. Ihmisiä on tietysti kaiken vahvuisia henkisesti, ja toiset jaksaa enemmän, mutta ei kannata ehdoin tahdoin lähteä kokeilemaan omaa pinnaa kun vaihtoehtokin silti on. Mä joskus annoin vetää itseni ihan äärimmilleen tossa, ja meillä se OLI vielä niin päin että mun menemiset ei ollu koskaan OK, vaikka todella harvoin suunnittelin mitään omia menoja ja vapaita. Sanottiin kyllä olevan ok, mutta se "hyväksyntä" tuli heti sellaiseen sävyyn että siinä ei jäänyt epäilyksen häivää kuinka asia oikeasti oli. Lopuksi kun tuollaista touhua vuosia katteli niin laitoin minä vuorostani vaihtoehdot pöytään, pakko oli, kun jaksaminen oli niin finaalissa ettei mua kiinnostanu enää mikään. Liittyi siihen aiheeseen sitten muunlaisiakin aivan turhia ongelmia, mutta syvällä piti käydä ennenku asioihin saatiin roti, ja se roti lähti musta itsestäni kun sain suuni kunnolla auki. Noh, tää lähti ny vähä käsistä
mutta siis pointti on se että itseäänkin täytyy rakastaa niin paljon että pitää puolensa oman ajan ja tekemisen puolesta. Et oo suinkaa pelkkä äiti tai puoliso :heart:
Kuinkas moni teistä on käyttäny sähköistä rintapumppua??? Mä oon aatellu sellaisen hommata että saisin ees tän kerran imetettyä lastani, lähtis maidontulokin varmasti paremmin käyntiin sen avulla, eikä tarvis nännit ruvella olla heti alusta asti KUN EI VAAN TAHDO TULLA!!! Eka imetys kaatui mulla esikoisen nukahteluun, aina sippi kun sai rinnalle! Toisen kohdalla maito ei tahtonu nousta kunnolla, imuotetta ei saatu kohdilleen, ja nännit oli NIIIIIIIIIIN kipeet ja kauheat että lopuks itkin ja yritin imettää. Sitten menikin hermo ja siirryin korvikkeeseen. Ja toi rintapumppu olis siitäkin varmaan kätevä et jos sit päättäiski lopettaa imetyksen, niin ainakin saisi sitä omaa maitoa lapselle edes pullosta. Olisko teillä suositella jotain tiettyä merkkiä rintapumpuista, ja nimenomaan sähkösistä????
Nii ja poksuu viikot täälläkin =)
Sonay ja Pieni Kiinalaaspoika 18+0