Kuulolla ollaan :wave: Olen edelleen todella väsynyt ja jollakin ihmeen sisulla tein 8 työvuoroa putkeen :O Nyt tuntuu, että olen kaikkeni antanut ja vaikka olen jo yhden päivän ollut vapaalla niin kroppa käy edelleen ylikierroksilla, joten koitan soittaa neuvolaan tänään leposaikkua kun tytötkin lähtevät isälleen. Keskiviikkona olin aivan naatti ja aloin töiden jälkeen oksentamaan, oksensin koko loppuillan. Oli varman pientä jännitystä, kun eilen oltiin siellä
ultrassa:
Laskettuaika muutettiin neuvolan laskemasta viikko eteenpäin, eli tyyppi vastasi tasan niitä viikkoja joita olin itse laskenut. Tyypillä taisi olla hikkaa eikä sitten yhtään tykännyt, kun koitettiin mittailla. Vikkelä kaveri, jolla kaikki hyvin. Sykkeet 156 luokkaa. :heart: Saatiin tavan kuvia ja iso läjä 4D-kuviakin. Rakenneultra sitten juhannusviikolla
Meillä ei juuri ole
kesäsuunnitelmia. Mulla jatkuu työt elokuun puoleen väliin saakka, josta sitten jään kesäloman jälkeen suoraan äitiyslomalle, jos vain jaksan niin pitkään töissä olla. Mies pääsi kouluun ja aloitti opinnot pääsiäisen jälkeen eikä heilläkään ole kuin 2-3 viikkoa lomaa heinäkuussa. Se positiivinen yllätys noissa opinnoissa on, että miehen piti valmistua vuoden päästä aloituksesta mutta nyt alustavan suunnitelman mukaan valmistuukin jo tämän vuoden lokakuussa :flower:
Porkkana eiköhän kaikki ole ihan hyvin :hug: Mäkin tässä kuluneella viikolla säikähdin ihan totaalisesti, kun olen ekaa kertaa viikkoihin pystynyt juomaan aamukahvin. Tiedän, että on ihan normaalia että oireilu lievenee, mutta silti iski pelon persuksiin. Toisaalta tiesin koko ajan, että kaikki on ok kunnei ole vuotoja eikä kipuja.
Tammityttö odottavan aika on pitkä, niinhän sanotaan. Tilanteeseesi en osaa mitään muuta sanoa, kuin että ollaan hengessä mukana ja toivotaan parasta tulosten ja niiden saapumisten suhteen :hug:
viipulainen onpas sinulla mukava exä, todella ilkeää moinen käytös. Ei taida omaa napaansa pidemmäs nähdä :headwall: Unohda moiset puheet ja nauti raskaudestasi, osuu vielä pilkka omaan nilkkaa kun huomaa ettei vika ollutkaan sinussa :kiss: Onnittelut pienryhmäpaikasta :flower: Meillä oli kans kuopuksen palaveri koululla - pääsee normiluokkaan, mutta 2-3 kertaa viikossa opetetaan pienryhmässä
Ja uusille tervetuloa :wave:
heidip* ja nyymi rv11+2