Porkkana mie kans olen aina välillä miettiny että mitä järkeä tehä kolomatta ja vieläpä heti pikkukakkosen perrään, mutta ko vaan on pakko
Siinä ei paljon järkeä kysellä
Sonay kiva ko käyt ilimottelemassa ittestäs välillä :wave: Eläkä huoli jos vähän housut kiristää, ko vauveli on syntyny niin sitte on taas loppuelämä aikaa huolehtia niistä mahollisista liikakiloista
Viipulainen mitä se sinun mies tykkäs ekasta neuvolasta? Oli aivan liekeissä?
Wavee hyi jojo teillä on enterot päihitetty? Inha tauti.
Peipi ooksie päässy alottaan jo piinailun?
Tammityttö joo nuo miesten ja naisten seksihalut ei tosiaan aina kohtaa... Minun miehellä meinas lakata seisomasta ko jätettiin viimeksi ehkäsy pois
Ja nyt mie olen sille sanonu että mie HALUAN vielä yhen enkä ahistele sitä asialla nyt enempää. Onneksi on tämä foorumi
Mammi onko siellä tätiä näkyny, vai päästäänkö kohta testaileen?
opcorn:
ON siitä huolimatta että olin koko viikon 'ajattelematta' tätä asiaa, niin silti kaikkea tapahtu. Mulla iski päälle kohtauksittainen etova olo, se tuli ensin pääasiassa imettäessä, mutta sitte tuli muulloinki. Aattelin että oon juonu liian vähän (hyvin epätodennäköstä) vaan ei se lisäjuonti vaikuttanu millään muotoa. Ittestään on hellittäny nyt muutaman päivän aikana, mutta edelleen tullee välillä. Häpyluun takkaa on vihilonu ajoin ja nivusia pakottanu koko loman ajan. Välillä ihan häirittevästi. Itkukohtauksia on tullu aivan ihime asioista ja hävettänykki ko vieraita ja silleen...
Näppyjä on tullu taas lissää pitkin naamaa ja aivan ihime paikkoihinki. Ja kohdunnapukkaa kokkeilin huvikseni perjantaina ja se oli aivan huitsin nevadassa eikä ole tullu sieltä lähemmäs sen jäläkeen kertaakaan mitä olen itteäni ronklannu. Aiemmin tänä vuonna se on ollu aina kokkeiltaessa heleposti tavotettavissa. Miehän olinki jo sillä mielellä että testaan heti tänä aamuna, mutta aattelin sitte kuitenki etten kestä nyt sitä negaa ja oon nyt onnellisesti raskaana kunnes toisin todistetaan
Ei vaan, kerräilen tässä rohkeutta testailla ko näyttää että sisäinen himotestaaja on jääny vielä lomille...? Niin ja lämmöt on vielä koholla, 37.5-37.7. Vaikken mie kohta usko sen mittään meinaavankaan.