Ihanaa kun plussanneetkin käyvät täällä kurkkimassa
tsilinut En mä ihan heti jätä kuumeilijoita ja vaikka tästä siirryn tuonne marraskuisiin ja kolmosten ryhmärämään, niin käyn kurkkimassa tasaisin väliajoin. Pitää nyt vaan toivoa, että täti pysyy poissa. Ja listaa päivittelen kunnes saan
seuraajan.
ELI
Olisiko joku halukas jatkamaan ketjun päivittämistä tai perustaa uuden ketjun kevääksi jossakin vaiheessa? Voin antaa koodit ja neuvoa koodien tulkinnat yms. viestein. Ei ole vaikeaa
wavee Paranemista pikkupotilaille! Totta se on että isäkin on yhtä tärkeä, mutta en itsekään raaskisi kipeänä antaa. Hoivavietti on niin korkea!
Meillähän on suhteellisen samat dpo:t, sitkeä sissi olet jos maltat olla testailematta loppuviikkoon
Lupaavilta oireilta vaikuttavat!
Tammityttö Testasin sitä ovis+ 8 päivää ja sen jälkeen tikut loppuivat. Meinasin hakea lisää, mutta ajattelin sitten että antaa olla. Eli en tiedä lähtikö se plussa vai ei. Ilmeisesti sitten ei
Liuskatestin viivat ei ole kuvassa kovin vakuuttavat, eikä kyllä luonnossakaan, mutta jokin päähänpisto sai mun tekemään aamulla myös digin. Varovasti täällä iloitsen :heart: Km-pelko nosti heti päätään |O mutta en anna sen lannistaa vaan iloitsen joka hetkestä
Ja olen kyllä äärettömän onnellinen, jos ja kun raskaus kestää loppuun saakka tällaisessa stressimyrkyssä, mitä nyt on joitakin viikkoja ollut.
Plussatuulia kaikille! Wavee taitaakin olla seuraava testailija :heart: