Oloja oon kirjannu tänne. Oon yrittäny olla niin tarkkaan tutkailematta oloja mitä aikaisemmin ja sen perusteella onkin ollut ehkä
oireettomin kierto sitten ehkäisyn jälkeen. Pari viikkoa sitten ja juurikin oviksen aikaan kp15 sain kuulla erittäin järkyttäviä uutisia ja sen takia mul iski toi
migreeniki. Olin aivan varma, että ovis siirtyy sen vuoksi
meinaa mun oli todella kurjaa olla töissäki ja kerroin pomolle mitä on tapahtunut. Yleensä en näitä asioita töissä puhu henk.koht elämästä. Oviksen aikana tuli kolmena päivänä yhden kerran päivässä
verensekainen limatulppa tms :x Sit lorahti housut märiksi töissä ja testasin tuon uuden ovisplussan kp21. Seuraavana päivänä tuosta alkoi
issias vaivata ja kipuilee edelleen. Nyt on pari päivää
tissit ollu todella kipeinä ja
paleltaa hirveesti, ja eilen tuumailtiin miehen kanssa et oon ollu viime aikoina
heikkohermoisempi on ollut aiemmissa raskauksissa selvä merkki, myös siinä keskenmenneessä.
Ruokahaluttomuutta on myös ollut ja siitä on seurannut
etovaa oloa. Se mikä tässä kierrossa olisi positiivista raskauden suhteen, niin nyt
ei ole ollut yhtään ylimääräisiä välivuotoja . Lämpöjä en ole mitannut. Ja tänään siis kp27/29 (?).
Mä niin kovin vannotin etten testaa ennen perjantaita, mut tuskin pystyn olemaan testailemattakaan tässä tilanteessa :ashamed: Tämän kierron päätyttyä tullaan putoamaan korkeelta ja lujaa |O
Mammi Meillä se oli mies joka alkuun puhui, että haluaa lapsen ja mä vastustelin. Hällä ei ole omia ennestään. Olin jo lopettanut ehkäisyn ja jonkun aikaa mentiin keskeytetyllä, ja sehän on sitten niin /¤&%%&%/( ärsyttävää kun mies vetää h-hetkellä ulos! Yhden session jälkeen sit sanoin et tehdään kolmas ja tää vaan totes et oonko tosissani
Toikin nyt oli hiukan OT, mut eipä siinä varmaan auta kun vain keskustella asiasta - käydä läpi yhdessä hyvät ja huonot puolet. Varsinkin ne hyvät