*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Täällä ovis oli ja meni to/pe. Bongattu testillä ja oloista myös... :) Talletukset jäi vaan vähä vähälle muun hässäkan vuoksi että tuskin tästä kierrosta raskaudutaan :( Jos ens kierrosta raskaudun niin se olis sitte Jouluvauva lasketun ajan mukaan... :heart: Mies on alannu selkeesti sairastua kuumeeseen myös :D JEEEEE!!!
 
Hei Peipi-82, mietinkin tänään, mitä sulle kuuluu ovisrintamalla. Kerro mitä oloja sulla oli ja miten olot suhteutui testin kanssa, PLIIIS!! =)

Mä täällä arvuuttelen, oliko mun ovis eilen vai tänään vai vasta tulossa. Eilen ja tänään turvottanu mahaa, ällöttäny ja ihan kuin nännejäki nipistelis. pe ja la on treffailtu makkarissa, varmaan tänäänkin pitäis.
 
Hmm. Se eilinen pc oli pari tuntia kusasemisesta tämän näkönen:


Näkkeekö siinä kukkaan muu mittään? Minun pittää varmaan kohta rantautua tuonne himotestaajiin... :D

Mammi tähtäät jouluvauvaan ;)

Tuulentavoittelija mie vielä peukutan sulle!! Vasta sitte ko sanot että kp1, niin uskon ettet oo :D

Niin ja Kiiltokuva koska sie taas testaat?
 
Viimeksi muokattu:
Pupelaattori. Empä osaa sannoo..mä en luota roskishaamuihin ..mut huomenna/tännää uutta testiä :)?

Täällä ei uutta. Dpo4 ja perus olo. Luget nostaa lämmöt ja valuttaa alakertaa. Ei siis mitään raportoitavaa. Ja nyt pidän visusti testit kaapissa.
 
Tsilinut, mä oon aina tuntenut oviksen jomotuksena ja kipuna alamahalla. Samoin halukkuus ja vv lisääntyy... ;) Nyt jomotus kesti kaksi päivää, sen to ja pe. Samoin ovistesti näytti plussaa ko. päivinä. Aloitin testaamisen kp 13 mutta plussat tuli vasta kp 15 ja 16 :) Nyt ootellaan menkkoja jos ei ny mitää ylläritärppiä tuu :D (en kyllä usko)
 
Tammityttö joo eipä nuihin roskishaamuihin ole luottamista. Aattelin että perjantaina teen seuraavan testin. Lähinnä siksi ko on ennään yks pc kaapissa. Sinänsä hyvä ettei mee kaikki aika tässä projektissa :D

ON etova olo oli tosiaan pari päivää vähän rauhallisempi, mutta on tullu taas. Varsinki lenkillä muutama eka kilometri aivan kauheita, yök. Kn on vieläki kaukana ja lämpö 37.5. Huoh.
 
Kiitos vastauksista Tammityttö ja Peipi-82! Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi tulee; ei ole koskaan ennen ovis (jos tämä nyt sitä sitten oli) tuntunut näin vahvasti. Jos tästä kierrosta ei mitään suurempaa seuraiskaan niin oonpahan ainakin tietoinen siitä, miltä ovis parhaimmillaan (=pahimmillaan) tuntuu =) Mahan turvotus oli ja meni, jäljellä enää hienoinen menkkajomotus ja arat nännit.

Tsemppihalaukset itse kullekin :flower:
 
Missä on wavee? Eikös sieltä pitäny plussa päräyttää viikonlopuksi? ;)

Pahoittelut Pupelaattorille ja kiiltikuvalle negoista! :( *halit*

Tsilinut, miekin ekaa kertaa bongasin oviksen tikuilla ja tosi kiva oli huomata, että olot joita joskus luulin joksikin tulehdukseksi ja myöhemmin ovikseksi varmistuivat ja olin jotenkin edes lukenut itseäni oikein. Toivottavasti tärppää :)

Mulla dpo4 kai. Pe&la oli + ovistikussa ja su kovat kivut alavattassa. Nyt sitten iskikin olo, taas, että ei hitto jos se tärppääkin. Taidetaan jättää hommat pariksi kuukaudeksi tauolle, että saa vielä kasvatettua varmuutta ja kuumetta. Meillä on meneillään muutto niin se ja muuttuvat asumiskulut stressaa, voihan se olla että kun tästä taas asetutaan niin olen valmis uuteen kiertoon no problemos! :D
 
pahoittelut negasta kiiltokuvalle ja Mammille tädin ilmaantumisesta :hug:

tekikö pupelaattori tänään testiä?

Täällä vähän hiljaiseloa. Eipä ole mitään raportoitavaa.. dpo 7 menossa. Vahva tunne että ei ole tärpännyt.. Saa nyt sit nähä. Sunnuntaina ajatelin testata, silloin dpo 10, ja mulla noita erittäin herkkiä testejä. Ihan kauhea vauvakuume on kyllä.. toivoisi jo niin kovin että tämä kuumeilu saisi loppua ja se plussa sieltä tulisi!
 
Nega vaan tuli taas. Phyyh. Kyllä mie alan nyt aikusten oikeasti oottelleen niitä menkkoja ko eihän tässä ole mittään järkeä. Tai en ala oottelleen, alan kuumeileen uuestaan sitte ko ne tullee. Mie jo mietin että kai mie olen sen etomisenki kehittäny ite, mutta sitä mie ihimettelen että mikä kumma nuita lämpöjä piettää ylhäällä, tänäki aamuna 37,5. Ei kai lämpöjä saa iteltä ylös ihan vaan toivomalla..? :O No oli mitä oli mie lähen ulos nauttiin kevväästä tuon minun maailman ihanimman vauvelin kans :heart:

Niin ja parempaa plussaonnea muille ;)
 
Pupelaattori. Hali. Mullakin oli ennen menkkojen alkua koko ajan on of lämmöt koholla. Pitkään 37 ja ylikin. Mun normaali on 36,1-36,4. Silti menkat ei tullu. No nytkin viime kierroSa oli ovis ja lämmöt nousu 36,9 ja pysy koholla vaikka vuoto (runsas) alkoi ja laski vasta kp5-6. Että en tiiä mikä, oletettavasti imetys tekee jotain ja maidon määrän vaihtelu. Kun on ovis maito on tiukassa ja hetkellisesti lapsi syö vähemmän ja sit taas alkaa tulla enemmän ja sitä rataa . En tiiä vaikuttaako se.
 
Pupelaattorille ja kiiltokuvalle paljon halauksia ja tsemppiä !

Oon kyllä niin hätähousu, mut aamulla jo testasin negan davidin testillä. Nyt dpo9. Jotenkin kuitenkin oksettaa ja ällöttää.. Voihan tää piinailu tehdä tepposensa, mut silti tein nyt illalla uuden testin ja sain siihen haamun. Ei mikään viivanpaikka, vaan selkee haamu. Tässä on kuvakin, mut tuskin siitä teille mitään näkyy.. Huominen aamu jännittää jo.. Voi olisipa se nyt jo oikeeta viivaa!!

Dpo 9 ilta
 
Dpo10

Tän aamuinen. Heräsin jo ennen viittä. Taisi vähän testaaminen jännittää :) David suurinpiirteiden samanlainen kuin eilen illalla, mutta apteekin oma on musta jo aika selkeä .. Nyt en malta odottaa että pääsen kertomaan miehellekin !
 

Yhteistyössä