*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tervehdys naiset!! Onnea Anskuna, Carriina ja Tammityttö!!! Toivotaan että kaikki menee hyvnin!! <3 Kevät on pitkällä ja vissiin tuo aurinko saanut miehenkin ihan sekasin, seKÄÄN ei malta odottaa että plussaus tulisi ;) Ja muutama kuukausi sitten oli vielä sitä mieltä ettei enää jaksa vauvarumbaa... Hän vaan oli vähän hitaasti lämpeävä ;) Tänään on kp 27/27-28... tein testin ihan koemielessä kun muutama liuskatesti tuli ovistestien mukana, ja negahan se oli. No sen kyllä tiesinkin ilman testiäkin :LOL: Lauantaista saakka ollut kipeitä kramppeja alamahalla, että ehkä se täti sieltä kurvaa huomenna ... :p
 
Tammitytölle ja Carriinalle onnittelut! :)

Me ollaan saatu kamat kannettua ja suht koht paikalleen eli voisi sanoa, että muutto hoidettu. Vaucakuumekkin taas alkaa nousta lämpösen puolelle, vissiin vaan ressiä tosta muutosta kun olin niin vasta hankainen hetken aikaa :D Saapi nähdä minkä pituinen kierto tulossa, tänään ilm.dpo 10. Vähän jotenkin oksettaa, liekkö huonoa ruokaa tullut syötyä vai mitä.. :eek: Muutoin ei oloa mihinkään suuntaan. Ehkä vähän vihloo alamahan sivuja.

Aurinkoista loppuviikkoa kaikille! :D
 
tammitytön testissä näkyy viivaa!! Peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan..

Koska porkkana meinaat testata ?

kiehinen voin kuvitella kuinka piinaavaa on odottaa. Kohta se kierukka on onneksi poissa ja pääsette tosissanne yrittämään!

Tää on kyllä parasta että voi teille tänne kirjoittaa :heart: ,kun tekis mieli huutaa raskaus koko maailmalle. Ehkä pysyy nyt edes hetken salassa tämä vauvauutinen..

Tänään ollut kovat menkkasäryt. Johtuukohan siitä että mulla alkanut menkat viimekierroissa just tässä dpo 11-12.. Kauhee pelko persuuksissa et nyt ne hanat aukee.. Muistelen kyllä että aiemmissakin raskauksissa on ollut näitä särkyjä. Mulla on yks apteekin testi jäljellä ja sen säästän torstaille kun on virallisesti 4+0.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään aamulla testailin, en osaa sanoa tuliko haamu vai viivanpaikka. Vähän huonoja kokemuksia noista tikuista. Jos sitä huomen aamulla testaisi vielä toisen tuommosen ja sitten hommaisi jonkun kunnon testit jos tarvetta on :)

Kaikkea hyvää Mammille! :)

Tarrasukkia Anskunan pienokaiselle <3
 
tammityttö viivahan siellä on tosiaan! Onnea!

porkkanan testistä oikein tällä tabletilla nää.. Viivanpaikkaa ainakin.. Toivotaan että vahvistuu !

carriinalle haleja :hug: olipa todella ikävä juttu. Toivotaan nyt kuitenkin ettei mikään kohdunulkoinen olisi.

Tänään ei ole ollut muuta oiretta kuin etovaa oloa ja jatkuvaa nälkää. On toki pientä painon tunnetta alavatsalla. Oon muuten testaillut ovistesteillä tässä samalla ihan mielenkiinnosta, ja vasta tänään antoi ovistesti plussan, joten ei ainakaan mulla toimi tuo että näyttäis raskauden ainakaan kovin aikaisin. R testi kuitenkin jo usean päivän näyttänyt kahta viivaa
 
No niin. Varhaisesta keskenmenosta kai puhutaan oikein termein kun nyt alkoi tiputtelu ja sellanen pien klöntti tuli mukana. Olis se aika ihme ollut, pikku hhupsis, mutta nuo kohdun arvet tuskin tekee tätä helpoksi. Pelko tulee aina ensin. Tiistaina tämän tiimoilta tutkimukseen ja katsotaan, antaako lääkäri lupaa haaveilla edes...:)

Tsemppiä teille muille, mä menen viikonloppuna tuulettaan pahan mieleni jonnekin...
 
Carriina mulle kävi samalla tavalla viime kierrossa. Oon ollut tosi säännöllinen aina. Jotain haamu suttuja ja yksi melko selvä plus tuli. Sitten tein digin: ei raskaana ja menkat alkoi parin päivän päästä. Kierto venyi 11 päivää. Tulkitsin tilanteen itse niin, että oli joku kemiallinen. Tässä kierrossa testailin ovistesteillä ja plus tuli normi aikaan, saa nähdä onko tuo haamulainen taas noiden testien virheellisyyttä vai mitä, että pysyykö kierto normaalina.

Kauhee pahoinvointi alkoi eilen ilta painotteisesti, joutui pyttyä halailla. Saa nähdä päätyykö tämä ilta samoin, vähän velloo...
 
porkkana kyllä niissä näkyy haamua. Toi apteekin oma osoittautui aika herkäksi ja hyväksi testiksi. Davidhan antoi mulla tosi epämääräisen hailuran vielä dpo 10, kun apteekin oma antoi jo selkeen viivan. Käys hakee sellaenen :)

Tänään 4+0 wuhuu!!! Vika kaapissa ollut testi tehty, ja plussa pärähti ruutuun tosi nopeesti ( nopeammin kuin edellisinä päivinä) . Viivakin lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Mä jään jännäilemään teidän testejä vielä, mut ehkä mä uskallan muutoin nyt sitten kiittäää ja kumartaa, ja siirtyä tuonne marraskuisiin. LA 26.11.2015

Dpo 10, 11, 12 ja 14

Anskuna ja Hippu 4+0
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Pahoittelut Carriina :hug:

Ja teretulemast Anskuna :heart:

Porkkana mulla oli yhtä hentoiset viivat erittäin herkässä dpo 10 ja 11, kun digi antoi sitten jo Raskaana tuloksen ;) Vahvistumista ja tarrasukkia :heart:

Mikäs on Peipin tilanne? :popcorn:

Tammityttö jospa nyt kuitenkin kaikesta huolimatta. Peukut ja varpaat pystyssä! Lupaavalta vaikuttaa, että tervetuloa vain tuonne marraskuisiin ;)

Mammille kaikkea hyvää :flower:

Missä on wavee? Kuinka kierron kävi?

Entä Juli?

Ja sit mä omanapailen vielä :D Edellisiltana olin pirun väsyny ja vi**uuntunu omaan aikaansaamattomuuteen niin itkin koko illan. Sitten kun mies otti kainaloon ni itkeä vollotin ja nauroin samaan aikaan. Hormonit :D Pahoinvointi ilmaantui eilen. Oksettaa koko ajan mutten ole oksentanut. Vielä. Ja tänään rv6+1 (tai 7+0).
 
Viimeksi muokattu:
Kiits . Tässä aamun saldo 1426741859504
Kai se on jo ok, dpo 12? Ihan vaan OT niin se CB kaksoishormonitesti digi antoi tyhjää ympyrää. No, viis siitä.

Porkkana porkkana! Viivaa on!! Milläs päivillä sä nyt menet?

Nyt sitten. Vieläkö mä tuhlaan rahaa testeihin vai annanko olla (noot?) . Jos hoidoissa siirretään esim 4pv alkio niin eikös se olisi sama kuin pp päiviin lisäis sen 4pv? Eli sain hoidoissa tällasta viivaa pp8 ja nyt luomu on dpo12. Eikö se oo ns sama päivä, about?
 
Viimeksi muokattu:
Porkkana kääk!! Viivanenhan sieltä kurkkii!!! :heart: Kai sie teet vielä uusintatestin uusintatestiä? ;)

Tammityttö sinut voi kyllä jo niiiiiin leimata raskautuneeksi ja passittaa marraskuisiin :D Onnea :hug: :heart:

Anskuna sullaki on tuo testiviiva kohta tummempi ko kontrolli :D

ON eilen oli semmonen poltto alavattalla että oli pakko kipassa kaupassa ja pissin nyt aamulla negan. Plääh. Mulle vois joku raskautuneista jättää ne menkkansa...
 
Iiiik, miekin sain Promatrisiin haamun/viivan paikan.... Nyt alkas jännittää :O Tänään kp29/27-28 mutta muistelin että kakkosen aikaan mulla joskus venyi kierto 30 pvään asti. Siksi en koe olevani "myöhässä". Mutta tuo haamu mua nyt alkasi hymyilyttään <3 Mitä kokemuksia teillä on noista Promatrisin testeistä? antaako ne turhia haamuja? Porkkanalla ainakin näyttäisi olevan samat testit ja haamut... Haen lauantaina apteekin testit jos ei menkat ala ennen sitä, jopas meni jännäksi tää elämä :LOL:
 
En kyllä osaa noista promatriksista sanoa onko ne hyviä vai ei... yhen kerran saanu niistä negan ja menkat alko normisti, sen jälkeen noita haamuja mutten tiedä mikä oli tarina viime kierrossa... äsken tein parin tunnin pidätyksellä apteekin oman ja siinä sama hailura kun noissa promatriksissa. Eli huomenna aikaistaan sitten varmistuu tämä asia :D
 

Yhteistyössä